Προς το περιεχόμενο

Ήρθε το καινούργιο Prophet. Και κάνει μόνο 399€ !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, manosx είπε

Παντως οντως ειναι υπερβολικη υπερβολη 6 χηνες για το moog, αλλα 6 χηνες ζητανε και για κιθαρες που ειναι δυο ταβλες με χορδες, και για κατι τσαντες, και πανε και περνουν 15 κιθαρες, και 40 τσαντες, και δυο ντουλαπες μικροφωνα, τι να κανουμε τωρα, οπως τη βρισκει ο καθενας.

Μα δεν κρατάμε κανέναν με το ζόρι να μην πάει να σκάσει 6? για ένα Μόουγκ (να κρατάμε και τη σωστή προφορά?), απλά σχολιάζω(ουμε) το παλαβό της συγκεκριμένης τιμής. Ας πάνε να δώσουν και ένα μύριο, μακριά απ'την τσέπη μας μόνο.? Υπάρχουν workstations σήμερα που κάνουν μόνα τους περισσότερη δουλειά απ'οτι synth setups με 10-15 synths κάθε τύπου πίσω στα '80s, αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν χρειάζεται πλέον -και ευτυχώς-  να ξηλωθεί κάποιος άσχημα για να φτιάξει ένα dream setup. Και μην αναφερθούμε και στην εναλλακτική των PC/VST που εκεί κι αν γίνεται χαμός. 
Ολίγη κοινή λογική λοιπόν για τις αγορές μας, όχι ανούσιες "άπλες", εκτός αν το net worth σας παίζει κάπου στα 250 μύρια, όπως του παρακάτω κυρίου, οπότε αγοράστε άφοβα οτιδήποτε κινείται στον synth χώρο.

(Behringer DeepMind 12, CS80 & Moog One στον ίδιο χώρο? Φυσικά...)
image.thumb.png.3d9ea917a5171f0f83283e5d39ace7bf.pngimage.thumb.png.ac70d3e45fbe1fdfbc1b7cc3b5bfa876.png

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ρε παιδιά δεν παίρνουμε ένα andromeda, ένα τρομερό πολυφωνικο αναλογικό ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ μεταχειρισμένο όσοι θέλουμε να ζούμε στο παρελθόν τόσο πολύ? Για να γλυτώσουμε και κανα φράγκο από τα αυθεντικά πρωτοπόρα? 

 

 Εγω γι αυτό πήρα ενα V-synth που είναι και VA και digital και μάλιστα RAMpler και εφφεδιερα με εξαιρετικό ήχο και moog και prophet ήχους να βγάλεις και να παντρεψεις τις τεχνολογίες και 10.000 και 20.000 ευρώ να μου έδιναν δεν θα το πουλούσα. Αμα πεθάνω θα αφήσω ορο στη διαθήκη μου να με θάψουν μαζί του Χαχαχαχαχαχα?

 

 Πάντως αν ήμουν πλούσιος πραγματικά γιατί ήμουν εύπορος και πείνασα με τα μνημόνια? δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχα μια αίθουσα με synths και να είχα και 2-3 ακριβά vintage και ένα ακριβό πιάνο με ουρά και ένα αυθαίρετο στο λοφο που να βλέπει στο Αιγαίο και να καλώ άλλους πλούσιους φίλους μου και να καπνίζουμε πούρα και να πίνουμε μπραντι και να σηκωθώ να παίζω και όπως παίζω να μπαίνουν μέσα τα call girls και τα μπωλ με τα σταφύλια και να τους βλέπω να οργιάζουν στους καναπέδες και εγω να παίζω και για μια φαση να σηκωθώ και να την βγάλω και να την........... 

 

 Αυτη είναι ζωή, αμα τα έχεις αγοράζεις ότι γουσταρεις, απλά γιατί γουστάρεις να το έχεις. 

 Χαχαχαχαχαχαχα ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

Γιατί ρε παιδιά δεν παίρνουμε ένα andromeda, ένα τρομερό πολυφωνικο αναλογικό ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ μεταχειρισμένο όσοι θέλουμε να ζούμε στο παρελθόν τόσο πολύ?

Γι αυτό:image.png.905b091614979e8f1d0210f86f032b7c.png

Αν δε σου πάθει κάτι (είναι 23ών χρονών πλέον) άντε να βρεις κάποιον να στο φτιάξει. Στην σημερινή Alesis πάντως χλωμό το βλέπω να βρεις άκρη. Προσέξτε πάντως πως πριν 23 χρόνια η 16φωνία στα αναλογικά ήταν κάτι το σύνηθες. Βλέπουμε επίσης μεγάλη γραφική οθόνη, διπλά αναλογικά φίλτρα, 3 LFOs, 3 (7-stage) EGs, arpeggiator, sequencer, εφέ και ribbon controller. Σήμερα σου χρεώνουν έναν σκασμό λεφτά για μονοφωνικά αστεία με ADSR EGs (λες και ζούμε στο 1970) και νομίζουν ότι σου κάνουν και χάρη.?

Ρε Ουστ...?

  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dataentry1968 είπε

Γι αυτό:image.png.905b091614979e8f1d0210f86f032b7c.png

Αν δε σου πάθει κάτι (είναι 23ών χρονών πλέον) άντε να βρεις κάποιον να στο φτιάξει. Στην σημερινή Alesis πάντως χλωμό το βλέπω να βρεις άκρη. Προσέξτε πάντως πως πριν 23 χρόνια η 16φωνία στα αναλογικά ήταν κάτι το σύνηθες. Βλέπουμε επίσης μεγάλη γραφική οθόνη, διπλά αναλογικά φίλτρα, 3 LFOs, 3 (7-stage) EGs, arpeggiator, sequencer, εφέ και ribbon controller. Σήμερα σου χρεώνουν έναν σκασμό λεφτά για μονοφωνικά αστεία με ADSR EGs (λες και ζούμε στο 1970) και νομίζουν ότι σου κάνουν και χάρη.?

Ρε Ουστ...?

Πολύ τα δίνουν. Πιο παλιά τα έδιναν κάτω από τα μισά ή δεν θυμάμαι γιατί παίζει και λανθάνουσα μνήμη. 

 Ε όχι και 4000. Καλύτερα να κλείσω εισιτήριο στον Musk να πάω στην Ανδρομέδα μαζί με τη Σάρα Μπραϊτμαν ??

 Με 4000 χιλιάδες ευρώ πάντως σε 4-5 χρόνια ούτε συη Σέριφο δεν θα μπορείς να πας με τον πληθωρισμό. Θα τρέχουμε να βγάλουμε από το συρτάρι το σχέδιο ΔΉΜΗΤΡΑ ????ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ζητήσει μήπως βάζαμε το ουαου? στα emoticons του post. 

 Ταιριάζει σε κάποια για reaction 

 Τι υα γίνει ?

 Κυριε Ευαγγελατο! Να μεριμνήσει η πολιτεία! ???

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, dataentry1968 είπε

εκτός αν το net worth σας παίζει κάπου στα 250 μύρια, όπως του παρακάτω κυρίου, οπότε αγοράστε άφοβα οτιδήποτε κινείται στον synth χώρο.

(Behringer DeepMind 12, CS80 & Moog One στον ίδιο χώρο? Φυσικά...)

Ε, πήρε και ένα Behringer ο μακαρίτης... κάπου έπρεπε να ακουμπάει το τήλιο του.

 

EDIT: To Ούντερμπέργκ του εννοούσα.

Επεξεργασμένο από trolley

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Πολύ τα δίνουν. Πιο παλιά τα έδιναν κάτω από τα μισά...

Πιο παλιά τα έδιναν σε λογικές τιμές, μετά την έκρηξη του ενδιαφέροντος για τα vintage αναλογικά οι τιμές ξέφυγαν. Το έγραψα και πιο πριν, στα μέσα των '90s αγόραζες CS80 με $800-900. Και μάλιστα θυμάμαι σε κάποιο review του SOS της εποχής που ο αρθρογράφος έγραφε ότι πρέπει πραγματικά να γουστάρει κανείς τον ήχο του CS80 και τα χαρακτηριστικά του για να δικαιολογήσει τα $800 που θα δώσει για ένα μεταχειρισμένο. Σήμερα κάτω από τα €20Κ δεν βρίσκεις CS80.

11 λεπτά πριν, trolley είπε

Ε, πήρε και ένα Behringer ο μακαρίτης

Ο μακαρίτης αγόραζε πάντα σχεδόν ότι κυκλοφορούσε από synth κάθε τύπου. Η συλλογή που υπάρχει είναι πραγματικά τεράστια. Ας ελπίσουμε κάποτε όλα αυτά (και άλλα πολλά custom) να αξιοποιηθούν σε κάποιο μουσείο αφιερωμένο στο έργο του.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Συνέχεια μετά το ΠΣΚ στο οποίο προτίμησα να βγω καμιά βόλτα και προτού ξαναπλακώσει φουλ δουλειά...

Κατ' αρχάς @trolley ανέφερες ένα άρθρο του SOS του 2018, με θεματα που σαφώς λύνονται μ' ένα firmware. Μου προκαλεί επίσης μια μικρή απορία το ότι διάλεξες αυτό το άρθρο, μιας και υπάρχουν εκεί έξω βίντεο σαν κι αυτό που τα βγάζει και πρώτα πρώτα με το που θα γκουγκλάρεις behringer vs moog:
 


Και δηλαδή αν το Moog είναι τόσο καλύτερο απ' το Model D εξαιτίας όσων αναφέρεις, τότε αν συγκρίνεις το Poly D με το Moog με τους ίδιους όρους τί πρέπει να πεις; Αναλογικά πρέπει να πεις ότι το Poly D πατάει κάτω το Moog και το βάζει να του δέσει τα κορδόνια έτσι;

@dataentry1968 περί οικονομικών θεωριών ένα γκουκλαρισμα labour value theory vs subjective value theory θα καλύψει νομίζω τις όποιες απορίες, γιατί η πλήρης επεξήγηση ξεφεύγει από τα ενδιαφέροντα αυτού του φόρουμ. 

Τώρα όσον αφορά την υπόλοιπη συζήτηση στο γιατί πχ να θέλει κάποιος ένα μονοφωνικό synth του '70 ενώ υπάρχουν τέρατα στις μέρες μας και μάλιστα σε μορφή vst που είναι πολύ πιο χρηστικά....

Θα απαντήσω για το creative process. Είναι διαφορετικό εντελώς να έχεις εκει μπροστά hands on τα πάντα, είναι διαφορετικό να περιορίζεσαι και προσπαθείς να ξεζουμίσεις ένα μηχάνημα μέχρι να καταλήξεις σε αυτό που θέλεις με το να σκρολάρεις presets. Δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο από μόνο του αλλά καθώς η τεράστια πλειοψηφία ασχολείται με presets, το vintage approach του δίνει μια ιδιαίτερότητα κατ' εμέ. Σίγουρα όσες φορές κι αν το έχω προσπαθήσει δίνει πολύ διαφορετικό τελικό αποτέλεσμα και για μένα πιο ενδιαφέρον.

Δημιουργεί βέβαια αυτο το vintage approach τεράστια ζητήματα: η επαναληψιμότητα στον ήχο και το πώς βγαίνεις live σούρνοντάς τα όλα αυτά είναι τα δύο μεγαλύτερα που μπορώ να σκεφτώ. 

Τέλος για το αν αξίζει ή δεν αξίζει τo Moog σε σχέση με το Behringer ας μπούμε και λίγο και στην φιλοσοφία και την ωφελιμιστική θεωρία: Τα πάντα είναι θέμα κόστους/οφέλους. Αν πχ κάποιος έχει αρκετούς λόγους (άνεση χρημάτων, λατρεία για τα συγκεκριμένα synths, είναι επαγγελματίας και τα χρησιμοποιεί συνέχεια) τότε καλά κάνει και τα ξοδεύει στην Moog. Αν είναι ερασιτέχνης, θέλει να έχει δέκα αναλογικά synths με πιστό ήχο ή δεν έχει την άνεση των χρημάτων καλά κάνει και πάει στο Behringer.

Σε τελική ανάλυση το κάθε ένα έχει το κοινό του, τα πάντα είναι θέμα αγοραστών και η Moog υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει όπως και η Behringer, πράγμα που από μόνο του αποδεικνύει τα πάντα.


 

Επεξεργασμένο από kpeyos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ενταξει, δεν ηταν η 16 πολυφωνια στα αναλογικα κατι το συνηθες, ουτε τοτε ουτε τωρα. Θηριο ηταν το Andromeda, αλλα αυτο και αν ηταν απο εταιρια αναξιοπιστη, τα horror stories ειναι φοβερα, παμπολα εχουν γινει τουβλα πολυτελειας, δεν ειναι να σκας λεφτα για αυτο το πραγμα. 

 

 Γενικα η μεγαλη πολυφωνια δεν ειναι συνηθισμενη στα αναλογικα, ανεβαζει δραματικα το κοστος και οδηγει σε προβληματα, το βλεπουμε και με το moog one, τραβανε τα μαλλια τους οι τρελοι που πηγαν και τα εχωσαν για το moogone 16, το πιο απλο: Βγαζει τη ζεστη της χιροσιμα, και τα ανεμιστηρακια βουιζουν σα σμαρι απο μελισσες, ενω ας πουμε η οκταφωνικη εκδοση του moogone δεν εχει αυτο το προβλημα.

 

 Δεν ειναι τυχαιο οτι τα πιο πετυχημενα κλασσικα αναλογικα ειναι οκταφωνικα, jupiter, cs80, ob8, ειναι προφανες οτι εκει ειναι το sweetspot κοστους/ αποδοσης.

 

 Αλλα ειναι κερασακια στην τουρτα ρε παιδια αυτα τα μηχανηματα, πως να το κανουμε. Δεν μπορεις να βασισεις ολη την ενορχηστρωση σε κατι τετοιο, ουτε ολη η τουρτα ειναι κερασακια, αλλωστε και χωρις κερασακια κανεις μια χαρα τουρτα. Ειναι να εχεις για παντεσπανι κανα montage και κανα virus, για να βαλεις για κερασακι και κανα ob6 η κανα moog matriarch.

 

 Πιστευω οτι η ζητηση για αναλογικα εχει αυξηθει, γιατι με τα pc εχεις ενα πολυ ωραιο παντεσπανι, οποτε πας μονο για τα κερασακια. Και εκει στοχευει και η behringer, διοτι ενας με χαμηλο budget που θελει ενα κερασακι για το pc του, ε δε θα δωσει και 6 χιλιαρικα. Ε, τρια χρονια εγγυηση εχει το pro 800, και τοσο μονο να κρατησει παλι best buy το λες ?

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

@manosx Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα έχεις γράψει έως τώρα με τον αστερίσκο του ότι δεν είναι απαραίτητο να κάνουν όλοι μουσικές που χρειάζονται τέρατα πολυφωνίας και συνθετικών δυνατοτήτων. Ειδικά με είδη όπως είναι το hip-hop και η neosoul, το synthwave/synthpop και τα παράγωγά τους, o χαρακτήρας και οι περιορισμοί έχουν τη δική τους αξία. 

Εδώ υπάρχει πλέον τεράστιο trend με τα modulars και βλέπω κάτι μονοφωνικά synths που πιάνουν ένα δωμάτιο...

Επεξεργασμένο από kpeyos
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου