Προς το περιεχόμενο

Ήρθε το καινούργιο Prophet. Και κάνει μόνο 399€ !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Έχοντας ήδη μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος με τον dry ήχο του Behringer Deepmind 12 (τα εφέ του είναι λίγο 90s), αυτή θα είναι πιθανότατα η επόμενη αγορά μου. Ζηλεύω παααρα πολύ όσους ασχολούνται με ηλεκτρονική μουσική και synthesizers αυτή την εποχή. Έχουν στη διάθεση τους με δυο μισθούς όλα τα holy grails που κάποτε απλά ακούγαμε και ξέραμε πως ποτέ δε θα αποκτήσουμε.  
 



https://www.thomann.de/gr/behringer_pro_800.htm?shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6MiwibGFuZ3VhZ2UiOjJ9&reload=1

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι fan των αναλογικών synths, αν και ήμουν κατά διαστήματα κάτοχος μερικών. Δεν μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω τη δουλειά που κάνει η Behringer στον τομέα αυτό, και ιδιαίτερα στον τομέα της τιμολόγησης των σύγχρονων αναλογικών. Ένα μέγα Εύγε λοιπόν στην εταιρεία που έδειξε στους αδαείς, στα fanboys και στους "ξύπνιους" της synth βιομηχανίας πόσο πρέπει να κοστολογούνται τα σύγχρονα αναλογικά synths που στηρίζονται σε αρχαία τεχνολογία και βασικές δυνατότητες. Η αρχή έγινε με το best seller Behringer Model D και η συνέχεια ήταν καταιγιστική.

Η τιμολόγηση των synths της Behringer πρέπει να θεωρείται το απόλυτο benchmark για την τιμολόγηση όλων των σύγχρονων αναλογικών synths. 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

 Δεν ειναι θεμα τεχνολογιας οι χρεωσεις, εδω η Korg  χρεωνε οσο χρεωνε για το Kronos με τον atom χρεπι επεξεργαστη, για να μην πουμε για τις κιθαρες που ειναι δυο μαδερια με χορδες, η κατι αλλα ξεφτιλικια στυλ γυναικειες τσαντες και αθλητικα παπουτσια.

 

 Οι εταιριες απλα χρεωνουν οσα παραπανω μπορουν, και οσα ειναι διαθετημενος ο αγοραστης να δωσει. Υπαρχουν πολλοι που ειναι προθυμοι να τα σκανε χοντρα για πιο ακριβα μηχανηματα, θα υπαρξουν λοιπον και πιο ακριβες επιλογες. Αν καποιος εχει φραγκα και διαθεση να τα σκασει για ενα prophet 10, δε θα αλλαξει γνωμη με το pro- 800, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Δεν μπορώ να μην σκέφτομαι αυτούς που πούλαγαν minimoogs για να πάρουν DX7 στα 80z. 

Αν έρθετε στην θέση τους και στο σκεπτικό του τότε, καλά έκαναν γιατί αγόραζαν νέα τεχνολογία και νέες πρωτόγνωρες δυνατότητες. Και αν κάποια στιγμή η FM γινόταν (για οποιονδήποτε λόγο) το νέο μεγάλο hype νοσταλγίας και το DX7 πήγαινε σε 5Κ τότε.........

 

 

 

.... τότε θα ξεφορτωνόμουν το DSR2000 και θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο αναλογικό μονοφωνικό χι χι χι χι.......!

Επεξεργασμένο από Jet72
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλά το DX7 είναι ήδη hype νοσταλγίας και η 1η version του ήδη πιάνει καλά λεφτά. Αν κρίνω δε από τα αναλογικά synths τα οποία κάθε χρόνο ανεβαίνουν και 20%-30% σε τιμή, είναι μια χαρά επένδυση να αγοράσεις καμιά 100αριά από δαύτα και να τα περιμένεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, manosx είπε

 Δεν ειναι θεμα τεχνολογιας οι χρεωσεις...

 

Για τις "συνήθεις ύποπτες" εταιρείες, απ'ότι φαίνεται όχι. Για τις υπόλοιπες ισχύει. 

Το θέμα "πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες" υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, κυρίως μετά την έκρηξη ενδιαφέροντος που έγινε για τα vintage αναλογικά synths και την εκτόξευση της τιμής τους στον Θεό. Έτσι, εκεί που κάποιος αγόραζε ένα μεταχειρισμένο Minimoog με $200 (τέλη '80s) ή ένα CS80 με $800 (μέσα '90s), ξαφνικά βλέπουμε το πρώτο στα $3-4Κ και το δεύτερο να φτάνει ως και τα $22Κ! H νέα γενιά άσχετων είχε σκάσει μύτη και αγόραζε όσο όσο ότι παλαιολιθικό υπήρχε στις αγγελίες. 

Αυτό φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο από τις "συνήθεις ύποπτες" εταιρείες του χώρου, που άρχισαν να κατασκευάζουν αναλογικά synths με specs των '60s και τιμές Ferrari. Και μπράβο τους, αφού ο πλανήτης είναι τίγκα στους ανίδεους που είναι διατεθειμένοι να δώσουν €6,000 για μια Minimoog ρέπλικα του 2023 (ναι, τόσο ακριβώς πωλείται αυτή η πατάτα στο Thomann?). Το κακό είναι ότι αυτή η τακτική (πουλάω ρέπλικα ενός Commodore 64 ακριβότερα από το τελευταίο Mac Pro) πέρασε και σε άλλες εταιρείες του αναλογικού χώρου (βλέπε πχ την DSI/Sequential) και το χειρότερο, βλέπουμε πλέον και εταιρίες με digital synths να κυκλοφορούν νέα όργανα με specs των '80s και τιμές-ανέκδοτο.

Έτσι φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε digital synths με...8-voice πολυφωνία και 2-part multitimbrality στα €4Κ!
Να θυμίσω εδώ ότι ένα Yamaha SY77 είχε δύο sound engines, 32-voice πολυφωνία, 16-part multitimbrality, 16-track sequencer και 4 effect units, και όλα αυτά το 1989, ενώ σήμερα υπάρχουν πλέον synths με πάνω από 300-voice πολυφωνία. Τώρα πως φτάσαμε στο χάλι εν έτει 2023 να κυκλοφορούν bi-timbral 8φωνικά digital synths στα €4Κ και αυτό να θεωρείται Οκ από κάποιους απίθανους, τι να πω??
Υπάρχει τέτοια τραγική τεχνολογική άγνοια στις νέες γενιές, που φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε σε forums του είδους συζητήσεις επί συζητήσεων για το αν ένα παραφωνικό synth είναι "πραγματικά" πολυφωνικό ή όχι!? Δηλαδή εδώ δεν έχουμε να κάνουμε πλέον με τεχνολογικά ανίδεους, έχουμε να κάνουμε με τραγικά αμόρφωτους που μπερδεύουν την πολυφωνία ενός οργάνου με τον τρόπο που αυτό γίνεται πολυφωνικό. Απίθανα πράγματα. Και είναι πραγματικά να απορεί κανείς πως υπάρχει τέτοια ασχετοσύνη στην εποχή μας, με δεδομένη την δωρεάν και άμεση πρόσβαση στα πάντα και απ'όλους.?
Η άγνοια πληρώνεται, και μάλιστα ακριβά. Ας φάμε λοιπόν στη μάπα νέα digital synths με 2-part multitimbrality, 20-voice πολυφωνία, έλλειψη οθόνης (νέο φρούτο αυτό?) και τιμές πυραύλου της SpaceX.? Όσο υπάρχουν κορόιδα θα υπάρχουν και οι "ξύπνιοι" που θα τους τα τρώνε. Ο Uli Behringer και η εταιρεία του ευτυχώς έβαλε εν μέρει τα πράγματα στη θέση τους. Όσοι γουστάρουν τον ήχο των αναλογικών synths και δεν θέλουν εταιρίες-ανέκδοτα να τους πιάνουν τον κ@λο έχουν πλέον μια σοβαρότατη εναλλακτική. Οι άλλοι, ας πρόσεχαν.

  • Like 3

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οπου μπαινει η παρανοια των συλλεκτων και των επενδυτων, αυτα γινονται. Υπαρχουν Ferrari του '60 που ειναι ακριβοτερες, ΠΟΛΥ ακριβοτερες απο τις καινουργιες. Ειναι θεμα συλλεκτικοτητας, τεχνολογικα τις χωριζει αβυσσος.

 

 Η πολυφωνια εξαρταται και απο την αρχιτεκτονικη του Synth, αν ας πουμε αυτο εχει αναλογικα φιλτρα πεφτει η πολυφωνια, η αν κανει εξομοιωση σε γεννητριες αντι δειγματων παλι πεφτει. Ειναι θεμα επιλογης αν θα προτιμησει καποιος μεγαλυτερη πολυφωνια η τον ηχο μιας τετοιας αρχιτεκτονικης.

 

 Και τι ειδους συζητησεις να γινουν για τα παραφωνικα, ειναι κατι διαφορετικο απο την πολυφωνια, για αυτο αλλωστε ειναι και αλλη λεξη, δεν ειναι συνωνυμες οι λεξεις αυτες.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, manosx είπε

 Οπου μπαινει η παρανοια των συλλεκτων και των επενδυτων, αυτα γινονται. Υπαρχουν Ferrari του '60 που ειναι ακριβοτερες, ΠΟΛΥ ακριβοτερες απο τις καινουργιες.

Φυσικά, και κατανοητό. Στα vintage προϊόντα πληρώνεις κυρίως για την παλαιότητα και τη σπανιότητα. Ένα Minimoog του 1971 πχ σε κατάσταση καινούργιου και το οποίο ήταν στην κατοχή του ΧΨ διάσημου μουσικού, το πληρώνεις όσο όσο, και σωστά. Αλλά να πληρώσεις €6Κ για έναν Minimoog του 2023, κάπου ώπα. Απ'όπου και να το πιάσεις, τεχνολογικά και κατασκευαστικά, μιλάμε για ένα όργανο του 500σάρικου. Ο Uli Behringer είχε πει παλιότερα, πριν ακόμα κυκλοφορήσει κάποιο synth, «Frankly, I never understood why someone would charge you $4,000 for a Minimoog, when the components just cost around $200», και φυσικά είχε απόλυτο δίκιο. Και μιλάμε για έναν μηχανικό και κατασκευαστή που ξέρει τα πράγματα από τα μέσα όσο κανείς άλλος. Η κυκλοφορία του Model D (€309 αυτη τη στιγμη στο Thomann) απέδειξε περίτρανα αυτό που, λίγοι είναι η αλήθεια, φωνάζαμε εδώ και χρόνια: κάποιοι μας δουλεύουν/κλέβουν κανονικά. Η συνέχεια ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακή με τους διάφορους κλώνους και μη που κυκλοφόρησε η εταιρεία του και στις τιμές που κυκλοφόρησαν. Σύντομα κάποιοι θα αναγκαστούν να (τον) ακολουθήσουν ή απλά θα κλείσουν.

Στα περί πολυφωνίας τώρα και φίλτρων, ισχύει γενικά ότι τα αναλογικά φίλτρα κοστίζουν περισσότερο. Αυτό όμως στις μέρες μας μεταφράζεται σε κυριολεκτικά αστείο κόστος και δεν αποτελεί πλέον σοβαρή δικαιολογία για τα υπέρογκα ποσά που ζητάνε για το τελικό προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τις digital sound engines ανεξαρτήτως  τύπου. Η συχνή δικαιολογία που πασάρεται τώρα τελευταία (από fanboys πάντα, όχι από τις εταιρείες) είναι ότι το Χ digital synth είναι μεν πανάκριβο και με πολυφωνία/specs του...1985, αλλά η sound engine του λέει χρησιμοποιεί πολύ μεγάλη επεξεργαστική ισχύ, εξού και η υψηλή τιμή του synth. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ακόμα και τα πλέον πολύπλοκά synth/workstations τέρατα της εποχής μας, MODX/Montage πχ, χρησιμοποιούν ακόμα μονοπύρηνους επεξεργαστές με ισχύ κάτω του 1GHz, επεξεργαστές δηλαδή που κοστίζουν κυριολεκτικά κάποια cents στις εταιρείες. Ακόμα και τα spartphones των €150 πλέον διαθέτουν πολύ δυνατούς 8πύρινους επεξεργαστές, και φυσικά η πραγματικά high tech τεχνολογία που διαθέτουν δεν συγκρίνεται ούτε ως αστείο με την τεχνολογία οποιουδήποτε σημερινού synth. 
Ο κύριος λόγος που βλέπουμε αυτές τις απίθανες τιμές και απαρχαιωμένα specs σε κάποια synths είναι το κυνήγι όσο το δυνατόν μεγαλύτερου κέρδους με χαμηλότερο κόστος, όλα τα υπόλοιπα είναι φτηνές δικαιολογίες των συγκεκριμένων εταιρειών και διάφορων fanboys στην προσπάθεια τους να δικαιολογήσουν τα πολλά χιλιάρικα που ξόδεψαν. 
Ας μας πει κάποιος έναν σοβαρό λόγο που το νέο φρούτο που ακούει στο όνομα Kodamo Mask1 κοστίζει €2,333 και όχι €800, και ας μας πει επίσης γιατί αυτή η πατάτα κοστίζει €65 περισσότερο από ένα...Korg Nautilus 73!, από ένα Kronos δηλαδή.? Oι δικαιολογίες "Fatar πληκτρολόγιο με aftertouch", "κατασκευασμένο από αλουμίνιο" και άλλα τέτοια δεν θεωρούνται σοβαρές δικαιολογίες, όλα αυτά και πολλά, πολλά περισσότερα τα βρίσκει πλέον κανείς σε synths κάτω του €1Κ.

  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εχεις δικιο σε αυτα που λες, υπαρχουν βεβαια και καποιες λογικες αιτιες που ειναι ακριβα καποια synth.

 

 Ειναι πολυ μικρος ο αριθμος των πωλησεων στα synthesizer. Ειχα δει τα στοιχεια καποια στιγμη, και ο αριθμος ηταν τραγικα μικροτερος π.χ. απο τις κιθαρες, που στην τελικη και οι κιθαρες δεν ειναι κινητα που εχει ολος ο κοσμος.

 

 Αυτο σημαινει οτι τα ανελαστικα εξοδα, κοστος ερευνας και αναπτυξης κλπ, μοιραζονται σε ΠΟΛΥ λιγοτερους καταναλωτες, και ανεβαινει ετσι πολυ η τιμη. Η behringer ειναι πολυ μεγαλη εταιρια και μπορει να διαχειριστει αυτα τα κοστη ανετα, ενας μικρος κατασκευαστης οχι.

 

 Επιπλεον, μια αλλη λεπτομερεια ειναι η εξης: Μια αυξηση του κοστους κατασκευης, ας πουμε καλυτερα πληκτρα και pots που εχουν τα ακριβοτερα αναλογικα, στον καταναλωτη ερχεται πολλαπλασιασμενη, διοτι τα κερδη των διανομεων, τα κερδη των καταστηματων οι φοροι κλπ δρουν πολλαπλασιαστικα επι της τιμης.

 

 Βεβαια οπως λες και εσυ, αν ο αλλος πουλαει τα φυκια για μεταξωτες κορδελες, κιθαρες 6 χιλιαρικα και μονοφωνικα synth αλλα τοσα, και βρισκει αγοραστες, τοτε θα συνεχισει να το κανει ακομα και αν φυτεψει συνθεσαιζεριες και τις θεριζει με αλωνιστικη, γενικα τα οργανα και τα υπολοιπα niche αντικειμενα μαλλον στο θυμικο απευθυνονται παρα στη λογικη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου