Προς το περιεχόμενο

Σας καλύπτουν τα near field monitor που χρησιμοποιείτε?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Νομίζω πως είναι υπερβολικός αλλά αυτό που λέει έχει νόημα για κάποιον που στέλνει μουσική στην κατανάλωση. Αν έχεις κάποιο θόρυβο στις χαμηλές, (συμβαίνει σε πολλούς ήχους από συνθ ή ακόμα και hum) πιθανό να μην το παρατηρήσεις. Κι αυτό είναι κακό γιατί δεν ακούν όλοι οι ακροατές σε μικρά ηχεία. 

Κι εγω που έχω sub woofer + 6,5 Genelec έπρεπε να προσέξω ιδιαίτερα για να καταλάβω σε τι αναφερόταν.

Υπερβολικός και απόλυτος ή μάλλον λάθος παράδειγμα. Ωραίο κανάλι όμως.

 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω με τα ακουστικα δεν ειχα κανενα θεμα και πριν λαι μετα.

Με τα μονιτορ...γιοκ.

 

Με τους 12000 στο τελος πως τα πηγατε?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
9 ώρες πριν, dimsonic είπε

Με τους 12000 στο τελος πως τα πηγατε?

 

με το ζόρι ακούω άνετα στα 58 μου πια (σε τυχαία στιγμή μιας ημέρας με μέτρια σωματική και ψυχική κούραση) μέχρι 11 και κάτι ψηλά Khz (πάντα με αναφορά ένα σήμα στο 1Κhz που δεν μου δίνει το τύμπανο στο χέρι)... και μετά από 3-4 (μόλις) ώρες πίσω από μια κονσόλα, δεν τολμάω καν να μετρηθώ...

 

από την άλλη έχω παντρευτεί μια νυχτερίδα που στα 53 της ακούει >15Khz για πλάκα οποιαδήποτε στιγμή... λέτε να την βάζω να μιξάρει αντ' εμού...?

 

  • Like 3
  • Χαχα 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρονια που με μετρησε ο @argytar τα 12000 τα ειχα. Τωρα ειμαι οριακα στα 11600...

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετυχε να δω το βιντεο μολις τωρα, χωρις να διαβασω το υπολοιπο thread και φορωντας ακουστικα - το rumble στην σκην του επεισοδιου το ακουγα ξεκαθαρα ακομα και οταν επαιζε η ορχηστρα, απορουσα μαλιστα τι μλκια ειναι αυτος ο βομβος απο πισω και πως διαολο δεν το πηρανε χαμπαρι στην παραγωγη.  

Βεβαια μετα που ειδα το υπολοιπο βιντεο και διαβασα το thread το ξανακουσα με τα ηχεια μου (hi-fi, οχι monitors) και μου φανηκε οτι μπορω να ακουσω ενα σχεδον αναιπαισθητο rumble, αλλα πραγματικα δε ξερω αν προκειται για ψυχοακουστικο τρικ μιας και "ξερω" τι ψαχνω. Οποτε τζιφος για μενα το τεστ, Ι recuse myself. 


Αλλα θα σταθω σε κατι αλλο, με αφορμη το βιντεο. Χωρις να ειμαι παραγωγος/ηχοληπτης προφανως, ουτε καν ιδιαιτερος γνωστης του χωρου. Ειναι νορμαλ για εναν παραγωγο/ηχοληπτη να κανει την δουλεια του και μετα, σε τελικο σταδιο, να ΜΗΝ ακουει το αποτελεσμα σε ενα "τυπικο" συστημα αναπαραγωγης σαν αυτο που θα χρησιμοποιησει το ακροατηριο του? Μου ακουγεται θεοπαλαβο. Θα το θεωρουσα αυτονοητο οτι αποτελει μερος της αλυσιδας. Θυμαμαι να διαβαζω καπου (ηταν στο 24hr Party People ισως?) ενα παραγωγο στα '90s να λεει πως το τελικο σταδιο προτου κανει sign off σε μια τελειωμενη παραγωγη ηταν να την ακουει στο αυτοκινητο, για να εχει μια ιδεα του πως θα την ακουγε κοσμος που ανοιγε το ραδιο καθως οδηγουσε.

 

Νοειται αντιστοιχα να γραφεις/παραγεις μουσικη με εμπορικες αξιωσεις εν ετει 2023 και να μην κατσεις να ακουσεις την μιξη σου απο ενα σετακι airpods στο τελικο τσεκαρισμα? Η να γραφεις club bangers και να μην τα "τσεκαρεις" σε αντιστοιχο ηχοσυστημα με 15αρια woofer? Οποτε στην τελικη, τετοια effect στα "ακρα" δεν θα ειναι ειτε στην τελικη inconsequential ειτε θα τα "πιασεις" στο "ρεαλιστικο" τελικο ακουσμα?

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, odis13 είπε

Ετυχε να δω το βιντεο μολις τωρα, χωρις να διαβασω το υπολοιπο thread και φορωντας ακουστικα - το rumble στην σκην του επεισοδιου το ακουγα ξεκαθαρα ακομα και οταν επαιζε η ορχηστρα, απορουσα μαλιστα τι μλκια ειναι αυτος ο βομβος απο πισω και πως διαολο δεν το πηρανε χαμπαρι στην παραγωγη.  

Βεβαια μετα που ειδα το υπολοιπο βιντεο και διαβασα το thread το ξανακουσα με τα ηχεια μου (hi-fi, οχι monitors) και μου φανηκε οτι μπορω να ακουσω ενα σχεδον αναιπαισθητο rumble, αλλα πραγματικα δε ξερω αν προκειται για ψυχοακουστικο τρικ μιας και "ξερω" τι ψαχνω. Οποτε τζιφος για μενα το τεστ, Ι recuse myself. 


Αλλα θα σταθω σε κατι αλλο, με αφορμη το βιντεο. Χωρις να ειμαι παραγωγος/ηχοληπτης προφανως, ουτε καν ιδιαιτερος γνωστης του χωρου. Ειναι νορμαλ για εναν παραγωγο/ηχοληπτη να κανει την δουλεια του και μετα, σε τελικο σταδιο, να ΜΗΝ ακουει το αποτελεσμα σε ενα "τυπικο" συστημα αναπαραγωγης σαν αυτο που θα χρησιμοποιησει το ακροατηριο του? Μου ακουγεται θεοπαλαβο. Θα το θεωρουσα αυτονοητο οτι αποτελει μερος της αλυσιδας. Θυμαμαι να διαβαζω καπου (ηταν στο 24hr Party People ισως?) ενα παραγωγο στα '90s να λεει πως το τελικο σταδιο προτου κανει sign off σε μια τελειωμενη παραγωγη ηταν να την ακουει στο αυτοκινητο, για να εχει μια ιδεα του πως θα την ακουγε κοσμος που ανοιγε το ραδιο καθως οδηγουσε.

 

Νοειται αντιστοιχα να γραφεις/παραγεις μουσικη με εμπορικες αξιωσεις εν ετει 2023 και να μην κατσεις να ακουσεις την μιξη σου απο ενα σετακι airpods στο τελικο τσεκαρισμα? Η να γραφεις club bangers και να μην τα "τσεκαρεις" σε αντιστοιχο ηχοσυστημα με 15αρια woofer? Οποτε στην τελικη, τετοια effect στα "ακρα" δεν θα ειναι ειτε στην τελικη inconsequential ειτε θα τα "πιασεις" στο "ρεαλιστικο" τελικο ακουσμα?

Αν ήταν να ακουγονται οι 30 κυκλοι στα κινητα τοτε δεν θα υπηρχε ορθιο σπιτι

  • Χαχα 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το βιντεο αφορα το γεγονος πως τα τυπικα nearfield monitors δεν αναπαραγουν τις πολυ χαμηλες συχνοτητες.

 

 Απο εκει και περα με ακουστικα, η με καποιο αλλο συστημα, μπορεις να τσεκαρεις εννοειται καποια πραγματα. Δεν θα σου δωσουν ομως την εικονα που θα σου εδινε ενα full range συστημα αναφορας. Μπορεις να παρεις μια ιδεα και να αποφυγεις τα χοντρα λαθη, δεν μπορεις ομως να εχεις την πληρη εικονα και να κανεις λεπτομερεις παρεμβασεις.

 

 Το home και το project στουντιο θα δωσουν home και project αποτελεσματα. Αν καποιος θελει επαγγελματικες προδιαγραφες θα πρεπει να κινηθει και αναλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, manosx είπε

 Το βιντεο αφορα το γεγονος πως τα τυπικα nearfield monitors δεν αναπαραγουν τις πολυ χαμηλες συχνοτητες.


Μα...ναι, ακριβως. Και, ξαναλεω, με το δικο μου το μυαλο αυτο μου φαινεται...αυτονοητο? Αλλα να μου πεις, ειναι εποχες αυτες για τα αυτονοητα...?

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Όλα τα στούντιο ηχογράφησης πρέπει να διαθέτουν 3 σετ ηχείων.

Full range, Near field και ένα μικρό consumer σετ που παλαιότερα ήταν Auratones που όμως ξεπεράστηκαν.

Και τα τρία είναι απαραίτητα.

  1. Τα μεγάλα Full range για τον απόλυτο ήχο. Συνήθως εντοιχισμένα ή και ανεξάρτητα.
  2. Τα μεσαία Near field με 6 - 8 ίντσες woofer για την κύρια εργασία και το stereo image, όπως τα δικά μου Genelec 1030 π.χ.
  3. Τα μικρά οτιναναι για να έχεις μια ιδέα του πως ακούγεται σε ένα κοινό σύστημα. Εγω έχω αν σετ Yamaha ηχεία υπολογιστή.

Τα δύο απο τα τρια μπορεί κανείς να τα έχει σε ένα home studio. Είναι εφικτό.

Τη δουλειά του Full range μπορεί να την κάνει το mastering house που θα διορθώσει ότι έχει ξεφύγει στη μείξη και γι αυτό είναι απαραίτητο.

Φυσικά πρέπει να υπάρχουν ακουστικά αλλά και να ακούς και στο αυτοκίνητο ή σε όποιο σύστημα φίλων και γνωστών μπορεί κανείς χωρίς να γίνεται ρόμπα.

studio-monitors.png

  • Like 1
  • Συμφωνώ 4

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου