Προς το περιεχόμενο

Eξοπλισμός -συνδέσεις, για DIY Home Studio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Θα βοηθούσε πολύ εάν ο OP μας ανέβαζε ένα δείγμα της δουλειάς του, που κατά την άποψή του θέλει κάτι παραπάνω από αναλογικό ήχο. Δια της συζητήσεως δεν θα βγάλουμε και πολύ άκρη, με τον ήχο όμως κάτι παραπάνω.

 

Το κλιπ που θα ανέβει να είναι σε wav και στην καλύτερη δυνατή δειγματοληψία εγγραφής, π.χ. 24bit/96KHz τουλάχιστον (το υποστηρίζει η κάρτα του).

 

Επίσης, από ποιόν ενισχυτή - ηχεία ακούει.

δηλαδή αν το στείλει σε 48 khz ή 44.1 θα καταλάβουμε διαφορά....

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

 

 

 

Επεξεργασμένο από fragrance
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 ώρες πριν, dimsonic είπε

δηλαδή αν το στείλει σε 48 khz ή 44.1 θα καταλάβουμε διαφορά....

Κάποιοι ναί, κάποιοι όχι. Ανάλογα τον εξοπλισμό που έχει ο καθένας και το τι μπορεί να ακούσει.

 

Επίσης, ο λόγος που το ζητάω με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι επειδή ο OP ήδη διαθέτει κάρτα ήχου που μπορεί  να φτάσει πολύ άνετα σε αυτή την ανάλυση και δειγματοληψία.

 

Γι'αυτό, ας περιμένουμε πρώτα να μας στείλει κάποιο ηχητικό - αντιπροσωπευτικό δείγμα. Αυτό που εννοεί ή ψάχνει με τον "αναλογικό ήχο" μπορεί να μην  είναι 100% θέμα εξοπλισμού. Υπάρχουν αρκετοί που μπορούν να ακούσουν και ανάλογα να βοηθήσουν - απαντήσουν.

 

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει τοτε θα σου φτιαξω ενα 24/192 και ενα 16/44.1 θα τα τα περασω απο ενα lofi plugin ή ενα tape saturation και μετα πες μου.

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως, η παραμορφωση το saturation και ολα αυτα ΔΥΝΗΤΙΚΑ ειναι ικανα να αναδειξουν τη διαφορα στα υψηλα sample rates ? οσο αφορα παντα την in the box επεξεργασια.

 

 Αν τα plug in που θα χρησιμοποιησουμε δεν λειτουργουν εσωτερικα σε μεγαλυτερη αναλυση, θα εχουμε λιγοτερο aliasing αν το project μας εχει υψηλοτερο sample rate.

 

  Βεβαια ολα αυτα ειναι πολυ ψιλα γραμματα, κακως ασχολειται ο φιλος με αυτα, ας βαλει να ακουσει κανα κομματι π.χ. του Superfunk να δει τι ωραιο ηχο βγαζει, χωρις καν εξωτερικο outboard, μαστορια χρειαζεται, εργαλεια πλεον εχουμε ολοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

προσωπικά δεν έχω να προσθέσω κάτι μια και οι φίλοι μας έχουν με καλύψει σε όσα θα σου έλεγα κι εγώ περί αναλογικού μύθου (επί του ρεαλιστικού πρακτέου κι όχι της ρομαντικής θεωρείας)... θα σου πω όμως μια μικρή (χαρακτηριστική ανάμεσα σε πολλές παρόμοιες που έχω ζήσει εδώ και δεκαετίες) αληθινή ιστορία...

 

ένας παλιός φίλος από την πάλαι ποτέ φάση hi end-ισμού της ζωής μου που ζει στην Αυστραλία, καθότι και μουσικός είχε την "τρέλα" (περνούσε κατά πολύ την απλή επιθυμία) να στήσει ένα πλήρως αναλογικό home studio... έτσι παράλληλα με ατέλειωτες συζητήσεις μας και αναζητήσεις σε αγγελίες ανά τον κόσμο μάζευε παλιό καλό  hardware σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας... έτσι πριν δυο χρόνια αποκτώντας σε πολύ καλή κατάσταση και μία AMEK Big, έκλεισε σαν άνδρας (έρωτας η μικρή) και μου δήλωσε επιτέλους ευτυχής...

 

πέρυσι το καλοκαίρι ήρθε για διακοπές στην Ελλάδα και αντί να πιούμε καφέ σε καμιά παραλία μου έκανε παρέα σε ένα πρόχειρο project που έτυχε να κάνω με μόνο εξοπλισμό μια φτωχή πλην τίμια ψηφιακή Midas M32R Live και επικουρικά έναν Grace Design M101... μην στα πολυλογώ φέτος με πήρε να μου ανακοινώσει ότι πούλησε τον περισσότερο εξοπλισμό του και απέκτησε αυτά τα δύο (τον grace μάλιστα δεν κατάλαβα και γιατί μιας και είχε ήδη καλύτερους pre) και είναι πλέον "πιο" ευτυχισμένος... στην ερώτησή μου που ακολούθησε την έκπληξή μου η απάντηση είναι ότι ποτέ δεν φανταζόταν ότι με ένα 3χίλιαρο θα μπορούσε να ικανοποιηθεί και στο work feel και στον ήχο και μάλιστα με τέτοια άνεση στην εργονομία (το πόσα είχε δώσει μέχρι τότε για να κάνει το κέφι του δεν θες να το μάθεις? και την συγκριτικά μαζοχιστική εργονομία ήδη την γνωρίζεις)...

 

τέλος πάντων μην με παρεξηγήσεις... δεν θέλω να σου πω τίποτα άλλο εκτός του ότι είμαι υποψιασμένος από τα λεγόμενά σου ότι δεν έχεις εξετάσει ενδελεχώς τις εναλλακτικές ως προς την υλοποίηση του "ονείρου" σου... μπορεί και να κάνω λάθος αλλά αν όχι μπορώ να σου υπογράψω κι εγώ με την σειρά μου ότι ΑΝ δεν σκοπεύεις να καταλήξεις να κάνεις master σε ένα αξιόλογο open reel και μετά να ακούς τις παραγωγές σου σε αυτό ή αν δεν επενδύσεις σε έναν hi end AD/DA, κατά κανόνα και λαμβάνοντας όλες τις παραμέτρους ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να επενδύσεις σε υβριδικούς πειραματισμούς, αν δεν είσαι ήδη έτοιμος να δώσεις μια περιουσία... την οποία βέβαια αν έχεις, εμένα και σε κανένα εδώ δεν μας πέφτει λόγος...

 

 

  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, npap είπε

τον grace μάλιστα δεν κατάλαβα και γιατί μιας και είχε ήδη καλύτερους pre)

 

Μάλλον επειδή είναι ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ από οποιονδήποτε "vintage"....

Όλη αυτή η μυθολογία για τον "ζεστό και"παραμορφωμένο " αναλογικό ήχο των παλιών Neve κτλ. καταντά αστεία αν σκεφτούμε ότι ο βασικός λόγος που έγιναν ....μυθικές και std ήταν το ποσo KΑΘΑΡΕΣ, αθόρυβες και "ακριβείς" ήταν σε σχέση με τις παλαιότερες που αντικατέστησαν ....?

Τώρα έχουμε την απόλυτη καθαρότητα και ακρίβεια στη διάθεσή μας ,την οποία φυσικά μπορούμε να "ζεστάνουμε" και να "βρωμισουμε" κατά το δοκούν αν θέλουμε και δεν μας ικανοποιεί γιατί δεν έχει ΘΟΡΥΒΟ ?

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Συμφωνώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Μάλλον επειδή είναι ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ από οποιονδήποτε "vintage"

 

μα γι αυτό ακριβώς το αναφέρω... γιατί με ξένισε καθώς παρότι υποτίθεται ότι αυτό το ιδιαίτερο "χρώμα" έψαχνε τόσα χρόνια, εν μια νυκτί τον κέρδισε (και) η transparency του GD... άβυσσος η ψυχή του ακροατή και αυτό θέλει να πει και η ιστορία μου...

 

κυρίως θέμα "ψυχής" είναι και όχι κάθετης αντικειμενικότητας που έτσι κι αλλιώς τα αυτιά σε συνδυασμό με την αναξιόπιστη αποκωδικοποίηση των ερεθισμάτων από την ευμετάβλητη διάθεση του εγκεφάλου, δεν την προσφέρουν κατά κανόνα...?

 

 

  • Like 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου