Προς το περιεχόμενο

Κάποιες σκέψεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον τελευταίο καιρό, μετά από το τρομαχτικό δυστύχημα στα Τέμπη, τρώγομαι με τα ρούχα μου γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε αυτή τη χώρα ασχολούμαστε με τα προβλήματα πολλών υπολειμμάτων του σάπιου κράτους μεμονωμένα, σα να μην επηρεάζουν το ένα το άλλο και σα να μην είναι τραγικά αποτελέσματα του ίδιου ακριβώς κατεστημένου. Εξηγούμαι:

 

Όλοι μας (νομίζω) ξέρουμε ότι στην Ελλάδα υπήρχαν και υπάρχουν οργανισμοί, υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, ολόκληρα ζωτικά κομμάτια της λειτουργίας του μηχανισμού όπου καμία κυβέρνηση, κανένα κόμμα, κανένας υπουργός, πρωθυπουργός ή έστω υψηλός αξιωματούχος δεν τολμά να βάλει χέρι. Και αυτό γιατί αυτές οι δομές δημιουργήθηκαν και συνέχισαν να λειτουργούν με έναν βασικό στόχο: Να εξυπηρετούν την εκάστοτε κομματική πελατεία. Επί ολόκληρες δεκαετίες, αυτά τα κομμάτια του κράτους κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα, εξυπηρετούν ελλιπέστατα τον επίσημο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και ο ΟΣΕ όπου ολόκληρες γενιές κομματικών στρατών εξυπηρετήθηκαν εις βάρος όλων μας και προσφάτως "απλά" πληρώθηκε το κόστος αυτής της εγκληματικής τακτικής, σε ανθρώπινες ζωές.

 

Αυτό όμως που δεν μπορώ με τίποτα να ξεκολλήσω από το μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες, είναι ένα άλλο κομμάτι, του ίδιου ακριβώς άθλιου μηχανισμού με το οποίο κανένας δεν ασχολείται και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τολμά καν να παραλληλίσει με το απερίγραπτο δυστύχημα στα Τέμπη. Και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς χορήγησης και επαναξιολόγησης των διπλωμάτων οδήγησης, από το υπουργείο Μεταφορών. 

 

Με λίγα λόγια και να μην κουράζω λοιπόν: Εδώ και δεκαετίες πάλι, ο μηχανισμός βάζει την επίσημη σφραγίδα του ώστε να πιάσουν ή να συνεχίσουν να πιάνουν τιμόνι άνθρωποι:

 

- Που δεν έχουν κάτσει ούτε μια φορά στη θέση του οδηγού. (υπάρχει ταρίφα για δίπλωμα χωρίς να έχεις κάνει ούτε ένα μάθημα)

- Που δε γνωρίζουν ούτε τι σημαίνουν τα σήματα του κ.ο.κ., ούτε ποιοι είναι οι κανόνες όταν αυτά λείπουν.

- Που δεν έχουν ιδέα τι είναι το όχημα το οποίο οδηγούν, πώς συμπεριφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, του καιρού, τι ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει, πόσο χρειάζεται για να φρενάρει, τι συμβαίνει όταν στρίβει κλπ.

- Που είναι εντελώς ακατάλληλοι πια για οδήγηση λόγω σοβαρών προβλημάτων σε όραση, ακοή, αντανακλαστικά, αντίληψη.

- Κλπ κλπ κλπ, η λίστα μπορεί να επεκταθεί στο άπειρο.

 

Εκτός των παραπάνω, μιλάμε για ένα οδικό δίκτυο το οποίο έχει σοβαρότατα προβλήματα κατασκευαστικά (κακή ποιότητα ασφάλτου, ανωμαλίες οδοστρώματος κλπ.), δομικά (διασταυρώσεις εκεί που δε θα έπρεπε να υπάρχουν, τυφλά σημεία, στροφές με ανάποδη κλήση κλπ κλπ), όρια ταχύτητας που έχουν κρατηθεί τα ίδια εδώ και 60 χρόνια αλλά κυρίως ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΗ αστυνόμευση και όπου αυτή τύχει να υπάρχει, μπακαλίστικο τρόπο λειτουργίας.

 

Τα παραπάνω πληρώνονται με ανθρώπινες ζωές καθημερινά, απλά δε γίνονται σχεδόν ποτέ είδηση και σίγουρα όχι τόσο μεγάλη, γιατί τα θύματα ενός αυτοκινητιστικού δυστυχήματος είναι "λίγα". Για αυτούς τους νεκρούς (πάμπολλα νέα παιδιά btw), το σύστημα απλά σηκώνει του ώμους και συνεχίζει σα να μην έγινε τίποτα. Άντε να βγει ο Ιαβέρης σε κανά κανάλι, να πει τα γνωστά και ολόσωστα που λέει εδώ και 30 χρόνια και κανένας δεν ακούει και το θέμα κλείνει.

 

Τη μαφία του υπουργείου Μεταφορών που πουλάει διπλώματα οδήγησης και λειτουργεί έτσι από πάντα, δεν έχει ακουμπήσει ως τώρα ΚΑΝΕΝΑΣ. Δεν έχει γίνει καν λόγος για το θέμα. Ουδείς έχει κάνει ποτέ έρευνα για το πώς πήρε το δίπλωμα κάποιος που προκάλεσε ένα θανατηφόρο δυστύχημα, ποτέ δεν έχει ελεγχθεί αν ήταν κατάλληλος για οδήγηση, αν είχε όραση 20% και ακοή 10% ή απλά μπούκαρε στο αμάξι και οδήγησε σα να παίζει need for speed γιατί έτσι νόμιζε ότι λειτουργούν τα πράγματα και στην πραγματικότητα.

 

Εμείς παρεμπιπτόντως, εσείς κι εγώ και όλοι μας, απλά σιωπούμε και επίσης σηκώνουμε τους ώμους αδιάφορα. Ούτε συγκεντρώσεις, ούτε πορείες ούτε τίποτα. Απλά κοιτάζουμε ψιλοαδιάφορα τα καντήλια και τα λουλούδια ξεχασμένα πάνω σε διαλυμένες μπαριέρες και κολώνες και περίπου σκεφτόμαστε "η κακιά η ώρα".

 

  • Like 2
  • Συμφωνώ 6

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το κλειδι φιλε jazzjoker για ολα αυτα τα σωστα που περιγραφεις ειναι οτι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν εχει την παραμικρή επαφή με τα μαθηματικά. Εκει ειναι το κλειδί.

 

 Και εξηγουμαι: Βλεπεις τον, πρωην πλεον και οικτρα αποτυχημενο, υπουργο μεταφορων να φωτογραφίζεται καμαρωτος με την, 100% ελληναραδικη, πατεντα στο κλιπ των ζωνων ασφαλειας, και λες μα ειναι δυνατον;

 

 Λοιπον, αν ο μεσος ελληνιολος ηξερε πως δουλευει ο ΝΟΜΟΣ των ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ, να εισαι σιγουρος οτι δε θα εκανε ουτε ταρζανιες στο δρομο, και οχι μονο θα επαιρνε κανονικα το διπλωμα αλλα θα εκανε και επιπλεον μαθηματα ασφαλους οδηγησης.

 

 Δεν το ξερει ομως. Και περναει μια φορα με διακοσια στη στροφη και του φωναζουν μαμα, οχι δεν ειναι μαμα, και σου λεει α, γινεται κανονικα αυτο, ειμαι ο πρωτος μαγκας. Και ξαναπερναει απο τη στροφη με διακοσια, και παλι τη βγαζει καθαρη, και σου λεει οδηγαρα ειμαι, τι μαλακες αυτοι που εβαλαν οριο 80 σε αυτη τη στροφαρα, εγω ξερω καλυτερα. Και τριτη φορα περναει, και τεταρτη, και πεμπτη, ωσπου καποια στιγμη εχουν πεσει λαδια, η εχει σταματησει καποιος στη μεση, η κλαταρει το λαστιχο, και γινεται παζλ ο τυπος, και μετα ψαχνουν οντως την κακια ωρα, και τον πστη που αφησε λαδια, η την κυρατσα που πηγαινε αργα.

 

 Το οτι με την οδηγηση τους και την εν γενει συμπεριφορα ειχαν ανεβασει τοσο τις πιθανοτητες να γινει το κακο που πλεον ηταν ΑΝΑΠΟΦΕΚΤΟ να συμβει, ουτε που τους περναει απο το μυαλο.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όλα αυτά φταίμε εμείς. 

Οι πολιτικοί βρίσκουν και κάνουν γιατί τους το επιτρέπουμε εμείς.

 

Ας αναλογιστούμε, τι έχει κάνει καθένας μας για να γίνει καλύτερη η κατάσταση;

 

Ψάξαμε να βρούμε σωστούς πολιτικούς με παιδεία για να τους ψηφίσουμε;

Μιλήσαμε με επιχειρήματα σε ανθρώπους για το τι εστί κοινό καλό;

Μάθαμε στα παιδιά μας ότι το να κλέψεις (cheat) σε οτιδήποτε τελικά γυρνάει μπουμερανγκ;

Βοηθήσαμε τους άξιους ανθρώπους;

Μποϊκοτάραμε επιχειρήσεις που αισχροκερδούν; 

και άλλα πολλά.

 

Απλά είμαστε μόνο λόγια, αλλά απο πράξεις τίποτα. 

 

Όταν θα αρχίσει να διδάσκεται στα σχολεία το "Περί φωτίσεως" του Ζοζέ Σαραμάγκο, τότε θα υπάρξει μια ελπίδα για αλλαγή.

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορικά με το δυστύχημα στα Τέμπη, η εξήγηση είναι ότι στην ελληνική κοινωνία,

μια μικρή μειοψηφία, θα βάλει τέτοια φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας και κρατικής ανεπάρκειας,

στη βάση που τα έβαλες εσύ.

Οι περισσότεροι είτε από ιδιοτέλεια, είτε από έλλειψη παιδείας, θα φορέσουν τα χρωματιστά γυαλιά τους και θα κάνουν καφενειακή μικροκομματική ανάλυση.

 

Ένας άλλος λόγος είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει τεράστιο έλλειμα αυτογνωσίας,αυτοκριτικής όπως και καμία διάθεση ανάληψης ευθυνών,

τόσο από πολίτες, όσο και από πολιτικούς.

Επίσης, σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, ο Έλληνας γαλουχείται από μικρός με την παπάτζα της ψευτοεπαναστατικότητας και εναντίωσης σε κάθε αρχή,κράτος,πολιτεία.

Δε δύναται να καταλάβει ότι οι πολίτες συγκροτούν τον εκάστοτε μηχανισμό και καθορίζουν τις αρχές του.

 

Κοντολογίς, ο Έλληνας πολίτης έχει επιλέξει εδώ και καιρό τη μοίρα του.

Το ότι δεν έχουμε περισσότερα μεγάλα δυστυχήματα, είναι καθαρά θέμα τύχης..

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Kanimothrios
  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιλογή για το αν θα είμαστε Δυτικό κράτος, ή αποχωρητήριο ασιατικού τύπου γίνεται κάθε λεπτό, από τον καθένα μας. Όταν παραβιάζω ένα κόκκινο σηματοδότη, επιλέγω το δεύτερο. Τόσο απλά.

 

Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε από Μαθηματικά (αυτά είναι υψηλοί στόχοι), δεν καταλαβαίνουμε ούτε καν τη σχέση ανάμεσα σε Αιτία και Αποτέλεσμα.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 6

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα είναι εγκληματικές οργανώσεις. Και δεν είναι τυχαία οι σχέσεις τους με την μαφία και το οργανωμένο έγκλημα. 

Επεξεργασμένο από Κβαντική Διεμπλοκή
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

Βλεπεις τον, πρωην πλεον και οικτρα αποτυχημενο, υπουργο μεταφορων να φωτογραφίζεται καμαρωτος με την, 100% ελληναραδικη, πατεντα στο κλιπ των ζωνων ασφαλειας

Κάτσε, ποιον λες; Αυτόν που κυκλοφορούσε χωρίς πινακίδες μαλλιά "για να φορτίσει τη μπαταρία";

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα που έθεσες είναι απλώς υποσύνολο του γενικότερου προβλήματος.

 

Πως είμαστε ένα απέραντο απόλυτο τριμπ@ύρδελο. Τα αίτια άπειρα και σύνθετα, τόσο πολύ που δεν αλλάζει.

 

Κυριότερο, πως σε όλες τις καίριες θέσεις βρίσκονται κομματόσκυλα. Από τους διευθυντές νοσοκομείων (τους υπεύθυνους για την υγεία και περίθαλψη μας δηλαδή), τους καθηγητές πανεπιστημίων (εκπαίδευση για εμάς και τα παιδιά μας), τους δημοσιογράφους (την ενημέρωση δηλαδή για το 99% των Ελλήνων), τα σώματα ασφαλείας (την προστασία μας και την εφαρμογή της νομιμότητας), τους δικαστές (τους υπευθυνους για την εφαρμογή των νόμων) τους υπουργούς φυσικά και η λίστα συνεχίζεται προς τα κάτω, ποσοτικά και ποιοτικά.

 

Και όταν σε όλη αυτή τη βιομηχανία κομματόσκυλων οι "στρατιώτες" είναι το 60% όσων πάνε και ψηφίζουν, καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχει σωτηρία. 

 

Με τα μνημόνια κάτι πήγε να γίνει, αλλά κι εκεί τα "καταφέραμε". Εφαρμόσαμε όλα τα αρνητικά (φτώχεια και δυστυχία) και αντισταθήκαμε ΣΘΕΝΑΡΑ σε όλα τα θετικά (δηλαδή τα κομματόσκυλα παρέμειναν άθικτα).

 

Δυστυχώς, ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Εάν δε μπορείτε να στείλετε τα παιδιά σας σε άλλη χώρα τουλάχιστον μάθετε τα να επιβιώνουν στο βούρκο που λέγεται Ελλάδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, trolley είπε

Η επιλογή για το αν θα είμαστε Δυτικό κράτος, ή αποχωρητήριο ασιατικού τύπου γίνεται κάθε λεπτό, από τον καθένα μας. Όταν παραβιάζω ένα κόκκινο σηματοδότη, επιλέγω το δεύτερο. Τόσο απλά.

Το θέμα είναι ότι σε όλες τις χώρες υπάρχουν άνθρωποι χαμηλής αισθητικής, ευθύνης, ενσυναίσθησης. Και πολιτικοί επίσης. Το παράπονό μου εμένα είναι ότι σε ετούτη εδώ τη χώρα, υπάρχει τεράστια δυναμική περιοχή μεταξύ του ανθρώπου-διαμαντιού και του ανθρώπου-χιονανθρώπου, αλλά στους πολιτικούς υπάρχουν γύρω στα 3dB δυναμική περιοχή μεταξύ σ#@7ων κι απόσ#@7των.

 

Με αποτέλεσμα να έχουμε μπει οι πολίτες σε έναν κύκλο ασκητικής εσωστρέφειας καζαντζακικής, και να θλιβόμαστε που μόνοι εμείς αποτύχαμε να σώσουμε τον κόσμο. Θα πεθάνουμε και θα αναληφθούμε, θα μετενσαρκωθούμε. Κάθε σπίτι κι ένας βούδας.

 

Βέβαια, υπάρχει και η πιο απλή λύση, να σοβαρευτούν οι πολιτικοί, αλλά δεν το βλέπω. Μιλάμε για χαμηλότατο επίπεδο πολιτικής.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
28 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Κάτσε, ποιον λες; Αυτόν που κυκλοφορούσε χωρίς πινακίδες μαλλιά "για να φορτίσει τη μπαταρία";

Άλλος ήταν αυτός,  την πατέντα με τη ζώνη την είχε κάνει αυτός που παραιτήθηκε μόλις τώρα. 

Λες και υπάρχει κάποιο running joke να βάζουν τα παρατράγουδα στο Μεταφορών. 

___________

 

Ήταν σοκαριστικό για όλους το τραγικό δυστύχημα αλλά δυστυχώς πάλι συζητάμε σε λάθος βάση τις ευθύνες. 

Συζητάμε για κάμερες και καλώδια και τεχνολογικά μέσα ενώ η πολιτική ευθύνη είναι πρωτίστως στην αδιαφορία των πολιτικών που έκαναν (ή άφησαν) αυτό το άτομο σταθμάρχη, το οποίο άτομο είχε μάθει όλη του τη ζωή να βασίζεται σε πολιτικούς για να κινείται από θέση σε θέση και που δεν δίστασε να αναλάβει και θέση τέτοιας ευθύνης. Αυτό το κομματικό κράτος σκότωσε τον κοσμάκη και όχι το δυσκίνητο κράτος που δεν έκανε εγκαίρως τη σύμβαση για τα καλώδια.( Ή μπορεί και να έκανε, δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει.) 

Είναι το ίδιο κράτος που αφήνει την κυκλοφορία χωρίς ζώνη/κράνος/κανόνες για να μη δυσαρεστήσει την πελατεία του. Είναι το ίδιο κράτος που έχει παραιτηθεί (ειδικά στην επαρχία) από την εφαρμογή του νόμου που λέει ότι οι δίκυκλοι πρέπει να φοράνε κράνος και κάθε οικογένεια έχει και ένα δικό της δράμα. 

 

57 άνθρωποι σκοτώθηκαν μαζεμένοι και ΑΔΙΚΑ, περίπου όσοι σκοτώνονται ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ εξίσου ΑΔΙΚΑ στο δρόμο.  

 

Πρόκειται για μια νοσηρή και θανατηφόρα εξοικείωση με το μέτριο, με το ημι-νόμιμο, με την αυθαιρεσία αλλά και με την ασχήμια, τη βρόμα, την αυθάδεια και την ύβρι.

 

Ασχετο, κοιτώντας τα στατιστικά διαπίστωσα ότι τη δεκαετία του '90 είχαμε 25.000 νεκρούς το χρόνο στο δρόμο. 2000+ το μήνα, κάθε μήνα, 10 χρόνια. ?

Από τότε έγιναν δρόμοι, έγιναν ασφαλέστερα τα αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς η γιδίλα δεν έφυγε.  

 

 

image.png.87f27cfb1452165857a28e1ecedfda48.png

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου