Προς το περιεχόμενο

Ξεκίνησα sweep picking, συμβουλές για βελτίωση τεχνικής αλλά και ρυθμού!!!


nbampaliaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

καποια στιγμή πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου αν έχει μάθει να περπατάει σταθερά πριν του ζητήσεις να τρέξει.

Αυτό το ρώτησα στον εαυτό μου πριν 50 χρόνια και ξέχασα μια για πάντα το τρέξιμο. Σήμερα ακόμα δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά.

Αυτο ουσιαστικα λεω κ εγω. Μονο επειδη δε ζηταει απο τον εαυτο του να τρεξει απλως, αλλα να κανει παρκουρ, ο κινδυνος δεν ειναι απλως να πεσει αλλα να χτυπησει πολυ ασχημα

 

 

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Αυτο ουσιαστικα λεω κ εγω. Μονο επειδη δε ζηταει απο τον εαυτο του να τρεξει απλως, αλλα να κανει παρκουρ, ο κινδυνος δεν ειναι απλως να πεσει αλλα να χτυπησει πολυ ασχημα

 

 

είναι πολύ σημαντικό και δύσκολο να προγραμματίσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη νότα σύμφωνα με τι ακούς.

Βασικά όταν αυτοσχεδιάζεις.

Το πιό εύκολο είναι να παίξεις γρήγορα και να μπουρδουκλώσεις 10 νότες αντί 2 και να βάλεις μπροστά τον wow factor. Αν κάνεις και δυο σουηπ νά οι 15....

 

Κάτσε λίγο να ακούσεις τις μπαλάντες του Pat Metheny και μετά πας στον Pat Martino.

Αλλά από τον πρώτο στον δεύτερο άκου ενδιάμεσα πχ αυτό

 

 

Επεξεργασμένο από dimsonic
  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ξεκάθαρο πως ο ΟΡ έχει την θέληση και την ικανότητα γίνει σπουδαίος σπριντερ, και συντομα. Το βίντεο αυτό μου δειχνει.

 

Αλλά, χρειάζεται σωστή καθοδήγηση και εκπαίδευση. Έστω λίγα μαθήματα, ώστε να τον βάλει ο δάσκαλος στον σωστό δρόμο, όσον αφορά την τεχνική. Εξάλλου, δεν θα μπορεσει να κάνει και πολλά περισσότερα με την υπάρχουσα τεχνικη, διότι καταβάλλει τεράστια προσπάθεια μυοσκελετικά. Με βοήθεια, θα ανέβει επίπεδα με λιγότερο κόπο.

 

Απο 'κει και μετα, είναι στο δικό του χέρι να τον τερματίσει τον μετρονομο.

 

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Μπιλ, όσα λες είναι σωστά και ακριβή.

Αυτά που λες δεν φαίνονται ασκημα, σε καμία περίπτωση. Ασκημο θα ήταν να λέγαμε "φίλε παίζεις σούπερ" και μη σχολιαζαμε παρακάτω. Άλλωστε, και ο ΟΡ συμβουλές ζητά...

Απλως επειδη σ'αυτη την περιπτωση δεν του ειπαμε καλα τα πας αλλα προσεξε κανα δυο πραγματακια, αλλα οπα, στοπ, βαστα, σταματα τωρα οτι κανεις, ξανασκεψου το, παρ'το αλλιως κ παμε απο την αρχη, ξερω πως ακουγεται ασχημα ακομα κ αν το λεμε για καλο

 

3 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Είναι ξεκάθαρο πως ο ΟΡ έχει την θέληση και την ικανότητα γίνει σπουδαίος σπριντερ, και συντομα. Το βίντεο αυτό μου δειχνει.

 

 

Αυτο εξαρταται απο αυτον. Απο τη στιγμη που εχει την αναγκη να τρεξει, αν το θελει πολυ, εχει μεγαλες πιθανοτητες να βρει λυσεις κ να τα καταφερει. Αρκει να μην κουβαλαει τραυματισμους στην πορεια, που θα μπορουσε να ειχε αποφυγει

 

7 λεπτά πριν, dimsonic είπε

είναι πολύ σημαντικό και δύσκολο να προγραμματίσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη νότα σύμφωνα με τι ακούς.

Βασικά όταν αυτοσχεδιάζεις.

Το πιό εύκολο είναι να παίξεις γρήγορα και να μπουρδουκλώσεις 10 νότες αντί 2 και να βάλεις μπροστά τον wow factor. Αν κάνεις και δυο σουηπ νά οι 15....

 


 

Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο. Καλα κανεις κ θετεις το θεμα σε μουσικες βασεις, ειδικα τωρα στα πρωτα βηματα, αλλα μονο τα ακουσματα καποιου εχουν τη δυναμη να τον τραβηξουν προς τα εκει.

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

 

 

Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο. Καλα κανεις κ θετεις το θεμα σε μουσικες βασεις, ειδικα τωρα στα πρωτα βηματα, αλλα μονο τα ακουσματα καποιου εχουν τη δυναμη να τον τραβηξουν προς τα εκει.

 

πάντα λέω ότι τα ακούσματα είναι η προϋπόθεση.

Το παιδί πριν μιλήσει ακούει τον γονιό και τους γύρω του. Ετσι αναπτύσσεται ο λόγος.

 

Δεν πα'νάχεις χέρι ή ικανότητες? Αν δεν έχεις ακούσματα να διοχετεύσεις την τεχνική σου προς τα εκεί και παραπέρα πάει χάθηκε.

Αυτό το λέω γενικά, δηλαδή αν κάποιος μείνει στους μετάλικα μια ζωή μετάλικα θα παίζει ή αν μείνει στον μπιμπικινγκ μια ζωή μπλουζ θα παίζει.

Ασχετο με την κουβέντα.

Όμως θεωρώ ότι το σουήπ είναι ένα εργαλείο που βοηθάει (και μόνον κατα τη γνώμη μου) στην ταχύτητα και εντυπωσιασμό και είναι κάτι που το μαστεράρεις αφού γίνεις σωστός καθαρός αργός παίκτης και μετά γρήγορος.

Ας ψάξει ο op να δει βίντεο του Gambale

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δυστυχώς παιδιά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τα πρώτα βήματα του ΟΡ. Αν είναι αυτά τα πρώτα βήματα θα είναι καλά, θα μιλάμε για κακιές συνήθειες κάποιον μηνών, που θα πάρουν κάποιους μήνες να ξεχαστούν. Έχω την υποψία όμως ότι παίζει πολύ καιρό έτσι ο ΟΡ, και μακάρι να κάνω λάθος.

 

 Αν όντως παίζει πολύ καιρό έτσι, θα βελάξει να αλλάξει συνήθειες. Θα βελάξει.

 

 Για αυτό βγάζω αφρούς από το στόμα όταν βλέπω "δασκάλους" να παραμερίζουν τις βάσεις τις τεχνικής, να μη δίνουν την αποκλειστική έμφαση εκεί και ειδικά για τους αρχάριους, για χάρη του youtube, και της ροκ σολαρας "να τη βγάλουμε γρήγορα- γρήγορα να προλάβουμε την προθεσμία". Τον στέλνεις δηλαδή σε λάθος δρόμο, οχι μονο απο θεμα τεχνικής αλλά κυρίως ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ, για να σου πάρει εσένα τσιγάρα.

 

 Αν δεν υπήρχε το άλλο ζήτημα, το στα περι πειρατείας και λογοκρισίας αναλυόμενο, και δεν ήμουν πια και κάποιας ηλικίας να μη βράζει (ευκολα ? ) το αίμα μου, θα είχαμε old school internet καταστάσεις.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες εναν δάσκαλο για να προχωρήσεις γρήγορα και σωστα.

 

Έφαγες 2 μήνες να δουλεύεις το sweep picking και ποστάρεις εδώ ένα βιντεο όπου η βασική μας παρατήρηση είναι ότι σφίγγεσαι πολύ ειδικά στο alternate. 

 

Άρα σου λείπει κάτι θεμελιώδες στο παίξιμο της κιθάρας και ναι, όπως το φαντάζεσαι, πέταξες 2 μήνες στα σκουπίδια.

 

Αν είχες ένα δάσκαλο θα είχε αντιληφθεί αμέσως το πρόβλημα και μέσα σε 2 μήνες θα το είχε διορθώσει.

 

Δυστυχώς η κιθάρα απαιτεί αρκετό χρόνο για να μάθεις τα βασικά σωστά, όταν όμως το κανεις το να μάθεις πιο προχωρημένες τεχνικές είναι πιο εύκολο.

 

Υγ: Επειδή έχω την εντύπωση ότι έχω αυστηρό ύφος στα γραφόμενα μου θα ήθελα να μη με παρεξηγήσεις δεν τα γράφω με κακία!

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο.

 

Και εγώ ηθελα να το σχολιάσω αυτό. Δεν λειτουργούμε όλοι το ίδιο, ούτε έχουμε ίδιους στόχους ολοι οι κιθαρίστες. Κάποιοι προσπαθούν να ακουστούν οσο καλύτερα περπατώντας, χωρίς να τους ενδιαφέρουν η ταχύτητα και οι φανταζί τεχνικές. Κάποιοι έχουν στόχο να το τερματίσουν το πράγμα. Και έχουμε και όλα τα ενδιάμεσα. Διαφοροποίηση, επίσης, υπάρχει στον τρόπο που επιλέγουμε να προσεγγίσουμε τον στόχο μας.

 

Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μετρονόμο τελευταία 30 χρόνια, ούτε έχω κάνει καποια άσκηση στην ηλεκτρική ποτέ. Με ενδιαφέρει να ακούγομαι ωραία σε κάθε νότα. Εάν έρθει και κάποιο γρήγορο πέρασμα, δεν θα πω όχι. Αυτό που κάνω δεν είναι λάθος, ΑΡΚΕΙ να το κάνω με σωστή τεχνική για να μην τραυματιστώ και για να μπορώ να κάνω όση περισσότερη οικονομία γίνεται. Είναι επιλογή μου ο στόχος και η προσέγγιση. Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό).

 

Άρα, δεν βλέπω να εχει ουσιαστική αξία να προτείνουμε επαναπροσδιορισμο στόχων, και τρόπου προσέγγισης για την επίτευξή των. Ο κάθε παίχτης ξέρει τι θελει, και πως το θέλει. Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους.

 

Εαν έβρισκα ένανα δάσκαλο να συνεχίσω από εκεί που είμαι (πολύ θα το ήθελα, αλλά δεν έχει κοντά μου κάποιον), δεν θα δεχομουν να μου δείξει εκείνος ο,τι θέλει, και με τον τρόπο που θελει. Θα πήγαινα για συγκριμένα πράγματα. Νομίζω οτι αυτό απασχολεί τον OP.

 

(τη γνώμη μου λεω, μη βαράτε)

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε σε ενδιαφέρει η ταχύτητα, η τεχνική είναι ένα option που θα σε βοηθήσει σε δεύτερο χρόνο να μην πάθεις τραυματισμό

 

 Αν όμως ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ η ταχύτητα, η τεχνική δεν είναι δευτερογενές option αλλά ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, θεμέλιος λίθος μπορώ να πω ώστε να την αποκτήσεις. Το πιο απλό: Αν έχεις συνηθήσει να πετάνε τα δακτυλάκια ψηλά από την ταστιέρα σα δορυφόροι ? την ώρα που παίζεις, ο χρόνος, αυτά τα μιλισεκοντ παραπάνω, που θα σου πάρει να κάνεις την κίνηση "διάστημα- γη" ? σε σχέση με το να ήταν η απόσταση η μικρότερη δυνατή, αυτή η διαφορά σε κατέστρεψε, πάει και ο Βάις ? πάει και ο Σατριάνης ? πάνε αυτά, θα λες μετά "εγώ βγάζω ψυχή ναουμ", και θα έρχονται οι μεταλάδες και θα σου λένε "μα κοιτα ρε φίλε, το γουνάκι, sweep στα 280 bpm, γουνάκι, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ;" ?

 

 

 Και για να μην παρεξηγηθώ, και εγώ μαζί σου είμαι dim, και μακάρι να μην είχα χάσει ατέλειωτες εργατοώρες με τις μ*λ*κιες αυτές, αλλά αυτός ειναι ο δρόμος για εκεί, για τα άλλα τα καλά και τα μεγάλα, μην λέω τα ίδια, να το κάνω γρίφο, τη φοράγαν το 1700 και είχε πάνω πούδρα.

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό).

 

Εχω δει πολλους διαφορετικους τροπους προσεγγισης στο πως κραταμε την πενα κ το τι κινηση χρησιμοποιει καθενας. Κανενας δεν σφιγγεται τοσο. Αν δεν εκανε μπαμ στο παιξιμο του ολα οσα λεμε ειναι ωραια κ καλα κανουμε που τα συζηταμε. Απο τη στιγμη που διαλεξε να παει προς τα εκει που παει με τον τροπο που παει πρεπει το πρωτο πραγμα που θα του πουμε ολοι ειναι σταματα γιατι σε μια εβδομαδα, σε ενα μηνα, σε ενα χρονο θα παθει μια ωραιοτατη τενοντιτιδα.

 

Τα λεω ολα αυτα γιατι...... 

 

14 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους.

Δεν πρεπει να υπαρχει δασκαλος. Εκτος αν αποφασισε να δουλεψει σουηπ χωρις να το ξερει ο δασκαλος. Γιατι αν ο δασκαλος αποφασισε να του δουλεψει το σουηπ στη φαση που ειναι τωρα ο OP ειναι αλλο το θεμα συζητησης που πρεπει να εστιασουμε...

 

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου