Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή δασκάλου;


Phoenix2022

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, manosx είπε

Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια.

Κι εγώ εκεί κλίνω. Και μη φοβάσαι ρε συ φοίνικα να ταράξεις τη ρουτίνα. Μπορεί να έχει στο πρόγραμμα το σμοκ ον δε γουότερ. Όχι. Πες εσύ, ρε δάσκαλε με τρώει ρε φίλε, δεν κοιμάμαι τα βράδια. Γιατί μι ύφεση κι όχι ρε δίεση; Το ίδιο δεν είναι; Ό,τι σε τρώει κι αναρωτιέσαι, άνοιξε το στόμα, μίλα. Δεν πας σε οδοντίατρο, για μάθημα πας. Έχεις κι εσύ λόγο στο ΤΙ θες να μάθεις.

2 λεπτά πριν, Phoenix2022 είπε

απλα δεν εχει δομημενη υλη... προγραμμα...

Ααααα γεια σου. Εξηγείται τώρα. Πάρε λίγο το τιμόνι. Μίλα.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αυστηρος, για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αμεμπτος, ο μαθητης πρεπει να ανεβει, οχι ο δασκαλος να κατεβει, γιατι να παιξεις σαντανα στο χρονο πανω ,Ο ΣΑΝΤΑΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝΤΑΝΑ σε ενα χρονο; Δεν ντρεπεσαι, δεν τον σεβεσαι;

 

 Μην παρασυρεστε απο τις ευκολες λυσεις, ευθυς και πλατυς ο δρομος που οδηγει στην καταστροφη, ελατε στην αγκαλια της περουκας, πολλοι οι δρομοι για την αβυσσο, ενας για την Αληθεια. ?

Επεξεργασμένο από manosx
  • Χαχα 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εάν δεν έχει δομημένη ύλη, θα τον βάλει ο Φοίνικας να την δομήσει και να αλλάξει όλες τις διδακτικές συνήθειες ο δάσκαλος?

 

Καλή σαν σκέψη, άλλο το βλέπω πιο εύκολο το να αλλάξει δάσκαλο, με τον οποίο θα συμφωνήσει εξ' αρχής το σπουδαστικό προγραμμα. Ο χρόνος στα 40 είναι πολυτιμος για πειράματα. Ο δάσκαλος είναι άνθρωπος και οι άνθρωποι δεν αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη συνήθειες.

 

Θες έναν δάσκαλο να σε μαθαίνει θεωρία και πράξη, παράλληλα. Να πιάνετε ένα κομμάτι, και να το αναλύεται αρμονικά, ρυθμικά, δομικά κλπ. Να καταλαβαίνεις στο 99% τις επιλογές του συνθέτη. Και μόλις τις καταλάβεις, πας στο επόμενο κομματι. Προχωρώντας, θα σου είναι όλο και ευκολότερο να κατανοείς τη θεωρία πίσω από κάθε κομμάτι. Είναι ο συντομότερος τρόπος να γινεις κιθαρίστας, διότι έτσι εστιάζεις στη θεωρία που είναι πιο κρισιμη, και την βλέπεις στην πράξη πως λειτουργεί. Αυτά για τα μαθήματα κιθάρας.

 

Εάν θες, παράλληλα, να κάνεις και ταχυρυθμα μαθήματα μουσικής, με πεντάγραμμο κλπ, θα ήταν ωραία ιδέα, διότι έτσι, εκτός από καλός κιθαρίστας, θα γίνεις και καλος μουσικός.

 

Τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη, και πιθανόν να είναι και λανθασμένα. Απλά, τα λέω από ίδια εμπειρία, υπό παρόμοιες συνθήκες.

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, manosx είπε

 Για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αυστηρος, για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αμεμπτος, ο μαθητης πρεπει να ανεβει, οχι ο δασκαλος να κατεβει, γιατι να παιξεις σαντανα στο χρονο πανω ,Ο ΣΑΝΤΑΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝΤΑΝΑ σε ενα χρονο; Δεν ντρεπεσαι, δεν τον σεβεσαι;

 

σε 9

  • Χαχα 3

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Δηλαδή εάν δεν έχει δομημένη ύλη, θα τον βάλει ο Φοίνικας να την δομήσει και να αλλάξει όλες τις διδακτικές συνήθειες ο δάσκαλος?

Όχι, αλλά καμιά φορά δεν ξέρεις ακριβώς το μίγμα μεταξύ θεωρίας και πράξης. Αυτό λέω εγώ. Να πει ώπα ώπα, φρένο. Αυτό θέλω να το καταλάβω, κι ας μην πάμε παρακάτω, ας περιμένει ένα κομμάτι 2 μαθήματα ρε παιδί μου. Κι εδώ μιλάμε για οτιδήποτε έτσι; Για κλίμακες, για θέσεις ακκόρντων, για ρυθμικές διευκρινήσεις του στιλ άλλο το τρίηχο, άλλο τα δύο παρεστιγμένα όγδοα με άλλο ένα όγδοο δίπλα, άλλο το όγδοο/δύο δέκατα έκτα. Ή επιβεβαιώσεις του στιλ, ναι, σωστά το κάνεις, αλλά πρέπει να το κάνεις άλλες 1.200 φορές για να στρώσει. Πιο πολύ θέμα επικοινωνίας μου κάνει, παρά ουσίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 ναι, σωστά το κάνεις, αλλά πρέπει να το κάνεις άλλες 1.200 φορές για να στρώσει. 

Αυτο το κραταω για να το λεω (κ στον εαυτο μου). ΜΑΡΕΣΕ

  • Χαχα 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Πιο πολύ θέμα επικοινωνίας μου κάνει, παρά ουσίας.

Ο 1ος δάσκαλος μου ήταν του πανεπιστημίου. Ήξερε τα πάντα από θεωρία. Δεν είχε τρόπο να μου επικοινωνήσει το μήνυμα, ακόμα και για τα πολύ απλά. Και εγώ δεν είχα τρόπο να καταλάβω τι μου έλεγε. Πολλές φορές η επικοινωνία είναι και η ουσία. Καλύτερα να ξέρεις 5 πράγματα και να ξέρεις πως να τα μεταδώσεις, πάρα 25 και μην μπορείς να τα.μεταδωσεις.

 

Παρόλα αυτά, μπορεί να δοκιμάσει να συζητησει με τον δάσκαλο, να επανεστιασουν στους στόχους τους, και να συνεχίσουν με διαφορετική βάση. Μακάρι να πετύχει.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δασκαλε ασε τις παρτιτουρες και τις αηδιες, και τις ασκησεις και την τεχνικη, εμενα μου αρεσει ο σαντανα και θελω να μαθω εκεινο το σηκωμα που ειδα και δασκαλε, δασκαλε, ΔΑΣΚΑΛΕ!

 

 spacer.png

  • Χαχα 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου