Προς το περιεχόμενο

Ασκήσεις Διπλωματίας


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ε, εκεί που έχει πάει η βενζίνη, μία η άλλη είναι. Τι να δώσω 200 ευρώ το τρακ, τι να τον γεμίσω.?

 

 

Παρεξήγησις κυρ Αλή μου.

Δεν εννοούσα τζάμπα, να πλερώσεις τον Τέρυ με καύσιμο δηλαδής, απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη.

Μπορείς να τον πλερώσεις με άλλο καύσιμο.

Real time tsipouro ασούμε.

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, fusiongtr είπε

απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη

Αυτό ρε παιδιά πάλι, 29 χρόνια βενζινάς δεν το έχω καταλάβει. Δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ, σαπίιιιιζεις στη βαρεμάρα του ποταπού εμπορίου και λένε α έχεις καλή βενζίνη.

 

Κάντε αναγωγή σε εστιατόριο: "Α εκεί να πας να φας, πολύ καλό εστιατόριο, ούτε πλύση στομάχου μετά, ούτε κρίση αναφυλαξίας, ούτε αλλαντίαση, ούτε δηλητηρίαση, τίποτα!"

  • Like 2
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):.

Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό  διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες.

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mediumswing είπε

Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):.

Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό  διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες.

Ευχαριστώ, κατάλαβα στο περίπου. Μου γλιτώσατε (όλοι με τη συμβολή σας) ένα κατοστάρικο, θα το κάνω κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Χωρις να το ακουσω οπως πρεπει, νομιζω οτι πρεπει να γινει πρωτα δουλεια σε επιπεδο μιξης, και μετα να σε απασχολησει η συνολικη τονικη ισορροπια.

 

 Η συνολικη τονικη ισορροπια, ειναι μια mastering διαδικασια που προυποθετει οτι εχουμε εξαντλησει τις δυνατοτητες που μας δινει η μιξη. Ας πουμε εχω την αισθηση οτι τα over των τυμπανων ειναι λιγο χυμα, τα πιατινια ειδικα ειναι λιγο φυρδην μιγδην, αν τα παναρες πχ πιο μαζεμενα, τα ισορροπουσες μεταξυ τους σαν ενταση, αν τα εφερνες σα συνολο και πιο μπροστα ασουμε ?  μετα δε θα σε ιντριγκαριζε να δωσεις στις ψηλες οσο εδωσες απο το sonarworks.

 

 Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα.

 

 Και κατι αλλο: Το κομματι τι να λεμε, σκοτω, μην ασχοληθείς και παρα πολυ με τα τεχνικα, δε χρειάζεται, αφου σου βγαινει η μουσικη δωσε πονο εκει, οι ιδεες περνανε γιατι ειναι δυνατες.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, manosx είπε

Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα.

Μα αυτό είναι το πρόβλημά μου εμένα. Δεν έχω γνώμη. Και μπίλυ χολιντέι να βάλω να ακούσω, ξεκινάει ΦΦΦΣΣΣΣΤΤΤ ΧΡΟΥΤΣ ΧΡΟΥΤΣ, λέω ώπα κάτι έγινε, τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα το έχω ξεχάσει. Αν μου πεις μετά "Ποια ήταν τα φασματικά χαρακτηριστικά του ήχου παιδί μου αλημπαρούτη;" θα σε κοιτάξω σαν χαμένος και θα σου πω "ΦΦς, μιλάμε φύσαγε, κομματάρα!" Δράμα μιλάμε! Και αυτές τις μίξεις που κάνω, από τύχη τις κάνω, υπάρχουν και χειρότερα που δεν έχετε ακούσει!?

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, δεν εισαι εσυ, αυτο που περιγράφεις ειναι ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΌ ΕΠΙΒΊΩΣΗΣ του ανθρωπου ? Ο εγκεφαλος μας προσαρμοζεται στο τονικο φασμα, οπως και τα ματια μας προσαρμοζονται στο φως και στο σκοταδι, γιατι αν δεν ακουσεις το λιονταρι που ερχεται επειδη τα τζιτζικια λαλανε, την εκατσες. Εδω εχουν γινει πειραματα που λεει ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ και συχνοτητες, αντιλαμβανεσαι μπασα που δεν υπαρχουν λογω των αρμονικων που υπονοουνται κλπ.

 

 Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manosx είπε

Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη.

Ρε σύμφωνοι αλλά εδώ μιλάμε για αναπηρία. Είμαι στο αμήν να βάζω τη γυναίκα να μιξάρει, να της κλείνω την οθόνη να της λέω "να, κούνα αυτά μέχρι να ακουστεί καλά."? Να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς λειτουργεί η όλη φάση του ρέφερενς. Οκ, αν θέλω να γράψω ένα είδος που έχει δεδικασμένα καλών παραγωγών που μπορώ να προσεγγίσω, μπορώ να βάλω να συγκρίνω. Αλλά σε κάτι ανορθόδοξα που γράφω τι ρεφερενς να βάλω;

 

Τείνω να πιστέψω ότι είναι θέμα μεσοπρόθεσμης μνήμης. Εγώ είμαι ο τύπος που θυμάμαι τι μου είχε πει η τάδε δασκάλα στο δημοτικό ακόμα, λες και ήταν τώρα. Αλλά αν μπω σε ένα χώρο και μου έχεις κουνήσει τα μισά πράγματα, μπορεί και να μην το πάρω πρέφα καθόλου. Το ίδιο και με τα χρώματα, αν μου πεις τι χρώμα μπλούζα φόραγα μετά από 5 λεπτά που σε είδα κι έφυγες, άντε γεια, δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου