fusiongtr Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Ε, εκεί που έχει πάει η βενζίνη, μία η άλλη είναι. Τι να δώσω 200 ευρώ το τρακ, τι να τον γεμίσω. Παρεξήγησις κυρ Αλή μου. Δεν εννοούσα τζάμπα, να πλερώσεις τον Τέρυ με καύσιμο δηλαδής, απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη. Μπορείς να τον πλερώσεις με άλλο καύσιμο. Real time tsipouro ασούμε. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 7 ώρες πριν, fusiongtr είπε απλά θα ήξερε ότι είναι καλή η βενζίνη Αυτό ρε παιδιά πάλι, 29 χρόνια βενζινάς δεν το έχω καταλάβει. Δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ, σαπίιιιιζεις στη βαρεμάρα του ποταπού εμπορίου και λένε α έχεις καλή βενζίνη. Κάντε αναγωγή σε εστιατόριο: "Α εκεί να πας να φας, πολύ καλό εστιατόριο, ούτε πλύση στομάχου μετά, ούτε κρίση αναφυλαξίας, ούτε αλλαντίαση, ούτε δηλητηρίαση, τίποτα!" 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
methylene blue Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):. Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες. 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 11 λεπτά πριν, mediumswing είπε Το έχω αναφέρει και παλιότερα (διορθώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι στους νεότερους αλγόριθμους):. Όλες αυτές οι διορθώσεις τύπου Sonarworks παρεμβαίνουν στο πεδίο της ηχητικής στάθμης των συχνοτήτων ενώ συχνά το πρόβλημα είναι στο πεδίο των χρόνων. Παρεμφερές είναι και το σφάλμα των ακουστικών σε σχέση με τα ηχεία τα οποία μπορεί να πετυχαίνουν μία επίπεδη απόκριση (εννοώντας τα dB ανά συχνότητα), όμως ο ήχος δεν ταξιδεύει με φυσικό τρόπο και συνεπώς ο χρόνος απόσβεσης, καθώς και οι ανακλάσεις και άλλα πολλά δεν είναι ρεαλιστικά. Δουλεύοντας με ακουστικά ή/και με ένα πρόγραμμα διόρθωσης χώρου, η αντίληψη είναι περιορισμένη (σίγουρα διαφορετική) από εκείνη σε ένα πραγματικό διάχυτο ηχητικό πεδίο τριών διαστάσεων με επίπεδη απόκριση. Ψυχοακουστικά κάτι πετυχαίνει κανείς με το sonarworks. Εάν όμως το πρόβλημα της ακρόασης είναι στους χρόνους και επιχειρήσεις να το διορθώσεις επεμαβαίνοντας στις στάθμες δεν αποκλείεται το πράγμα να πάει εντελώς αλλού και το σφάλμα να αποκαλυφθεί όταν το κομμάτι κληθεί να αναπαραχθεί σε πραγματικές συνθήκες. Ευχαριστώ, κατάλαβα στο περίπου. Μου γλιτώσατε (όλοι με τη συμβολή σας) ένα κατοστάρικο, θα το κάνω κάτι άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mpamps Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Τι ωραίο κομμάτι! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Χωρις να το ακουσω οπως πρεπει, νομιζω οτι πρεπει να γινει πρωτα δουλεια σε επιπεδο μιξης, και μετα να σε απασχολησει η συνολικη τονικη ισορροπια. Η συνολικη τονικη ισορροπια, ειναι μια mastering διαδικασια που προυποθετει οτι εχουμε εξαντλησει τις δυνατοτητες που μας δινει η μιξη. Ας πουμε εχω την αισθηση οτι τα over των τυμπανων ειναι λιγο χυμα, τα πιατινια ειδικα ειναι λιγο φυρδην μιγδην, αν τα παναρες πχ πιο μαζεμενα, τα ισορροπουσες μεταξυ τους σαν ενταση, αν τα εφερνες σα συνολο και πιο μπροστα ασουμε μετα δε θα σε ιντριγκαριζε να δωσεις στις ψηλες οσο εδωσες απο το sonarworks. Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα. Και κατι αλλο: Το κομματι τι να λεμε, σκοτω, μην ασχοληθείς και παρα πολυ με τα τεχνικα, δε χρειάζεται, αφου σου βγαινει η μουσικη δωσε πονο εκει, οι ιδεες περνανε γιατι ειναι δυνατες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
methylene blue Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Ξέχασα να το γράψω προηγουμένως: Πολύ ωραίο κομμάτι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, manosx είπε Αν λοιπον δεν εισαι οσο περισσοτερο ευχαριστημενος γινεται απο την ισορροπια των οργανων στη μιξη δουλεψε εκει, γιατι αν δε γινει αυτο σωστα, ουτε το επομενο σταδιο θα γινει σωστα. Μα αυτό είναι το πρόβλημά μου εμένα. Δεν έχω γνώμη. Και μπίλυ χολιντέι να βάλω να ακούσω, ξεκινάει ΦΦΦΣΣΣΣΤΤΤ ΧΡΟΥΤΣ ΧΡΟΥΤΣ, λέω ώπα κάτι έγινε, τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα το έχω ξεχάσει. Αν μου πεις μετά "Ποια ήταν τα φασματικά χαρακτηριστικά του ήχου παιδί μου αλημπαρούτη;" θα σε κοιτάξω σαν χαμένος και θα σου πω "ΦΦς, μιλάμε φύσαγε, κομματάρα!" Δράμα μιλάμε! Και αυτές τις μίξεις που κάνω, από τύχη τις κάνω, υπάρχουν και χειρότερα που δεν έχετε ακούσει! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 Οχι, δεν εισαι εσυ, αυτο που περιγράφεις ειναι ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΌ ΕΠΙΒΊΩΣΗΣ του ανθρωπου Ο εγκεφαλος μας προσαρμοζεται στο τονικο φασμα, οπως και τα ματια μας προσαρμοζονται στο φως και στο σκοταδι, γιατι αν δεν ακουσεις το λιονταρι που ερχεται επειδη τα τζιτζικια λαλανε, την εκατσες. Εδω εχουν γινει πειραματα που λεει ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ και συχνοτητες, αντιλαμβανεσαι μπασα που δεν υπαρχουν λογω των αρμονικων που υπονοουνται κλπ. Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, manosx είπε Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να υπαρχουν reference tracks, για να κουρδιζεις παλι το αυτι, να φευγει απο το circle jerking του να ακους συνεχεια το ιδιο, οχι για να τα ακολουθεις κατα γραμμα, απλα για να ξεπλενεις τα αυτια σου, αλλη κουβεντα βεβαια αυτη. Ρε σύμφωνοι αλλά εδώ μιλάμε για αναπηρία. Είμαι στο αμήν να βάζω τη γυναίκα να μιξάρει, να της κλείνω την οθόνη να της λέω "να, κούνα αυτά μέχρι να ακουστεί καλά." Να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς λειτουργεί η όλη φάση του ρέφερενς. Οκ, αν θέλω να γράψω ένα είδος που έχει δεδικασμένα καλών παραγωγών που μπορώ να προσεγγίσω, μπορώ να βάλω να συγκρίνω. Αλλά σε κάτι ανορθόδοξα που γράφω τι ρεφερενς να βάλω; Τείνω να πιστέψω ότι είναι θέμα μεσοπρόθεσμης μνήμης. Εγώ είμαι ο τύπος που θυμάμαι τι μου είχε πει η τάδε δασκάλα στο δημοτικό ακόμα, λες και ήταν τώρα. Αλλά αν μπω σε ένα χώρο και μου έχεις κουνήσει τα μισά πράγματα, μπορεί και να μην το πάρω πρέφα καθόλου. Το ίδιο και με τα χρώματα, αν μου πεις τι χρώμα μπλούζα φόραγα μετά από 5 λεπτά που σε είδα κι έφυγες, άντε γεια, δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση