Προς το περιεχόμενο

Ασκήσεις Διπλωματίας


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω εδώ ένα έργο της ύστερης συνομωξαδερφικής περιόδου. Ήταν κοντά 10 χρόνια παρατημένο, γιατί δεν ήξερα τι να του κάνω. Τώρα πρόσφατα του έβαλα μια άσχετη μεσαία γέφυρα, με σκοπό να γραφτούν σόλο ούτι, τρομπόνι, σοπράνο σαξ, αλλά προς το παρόν έχω μια πλέισχόλντερ κιθάρα για μπούφλες. Αγνοήστε την. Την έβαλα απλά για να σπάει τη μονοτονία του βαρετού ρυθμ σέξιον. Επίσης το φινάλε είναι αδύναμο μουσικά (άντερ κονστράξιον)

 

Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ μπορώ να το κάνω καλά στη μίξη. Είμαι που είμαι άμπαλος, είναι κι αυτό στριφνό, έχω μπαϊλντήσει. Το ακούω σε 3 μεριές και είναι παντού φόλα, εκτός από τον υπολογιστή, μέσα από το πρότζεκτ. Τρανσλέισον μεδέν. Οπότε χτες το βράδυ εκεί που καθόμουν μου ήρθε η φαεινή ιδέα να κατεβάσω το demo του sonarworks, να δω μήπως κάτι κάνει στην περίπτωσή μου.

 

Τι ζητώ από εσάς, φίλοι γκαβλ συμφορουμίτες: Ακούστε σας παρακαλώ τα δύο παρακάτω όμοια αρχεία, και κρίνετε ΑΝ το sonarworks θα με βοηθήσει επί τη αποκτήσει ή όχι. Ακούστε τα όπου βρείτε, χάι έντ, ντουντούκες, όπου βρείτε στην κυριολεξία (απλά πείτε και μια κουβέντα πού το ακούσατε και τι έπασχε). Και πείτε μου αν όντως έχει κάποια βελτίωση εκεί ιδιαίτερα στα χαμηλομεσαία που γίνεται η ετήσια μάζωξη σοβατζήδων ελλάδος και βαλκανίων.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ταμπλπόστ γιατί δε χώραγε στο πρωτοπόστ το δεύτερο αρχείο.

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλί αλί, πολύ ιδιαίτερη σύνθεση, κάθε φορά με εκπλήσεις όλο και περισσότερο!

 

Ώς τα της μείξης, θα έλεγα ότι το πρώτο είναι καλύτερο. Θα φτιάξει αν πειράξεις λίγο τις ψηλές με high-shelf σε κάποια όργανα, όχι με το να βγάζεις μπάσες και μεσαίες συχνότητες. Δε μου ακούγεται να χτίζει κάπου σε σημείο να πω ΕΕΠ ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ CUT. Αν θες να πετύχεις αυτό το ελαφρώς κοφτερό και μοντέρνο σήμα, συστήνω high-shelf. Ίσως να θέλει και λίγο παραπάνω compression για να τονωθεί λίγο, και σε solo, και γενικά σε όλο το mix.

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

θα έλεγα ότι το πρώτο είναι καλύτερο

OOOOOXIIIIII με κατέστρεψες! (Ευχαριστώ πολύ που το άκουσες.) Αυτό ήταν με την πολλή λάσπη, κατ εμέ. Και διόρθωνα με το sonarworks να φέρω "το φλατ" εκεί που ήθελα. Απλά με ένα voxengo curve eq στο μάστερ. Άρα οι απόφασεις μου και το γούστο μου πάσχουν και δεν είναι σώνει και καλά θέμα τρανσλέισον. Βέβαια ήμουν πολύ χάλια χτες, και κουρασμένος, μπορεί να το παράκανα με τη διόρθωση. Πού το άκουσες άλεξ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυρ Αλή μου, αυτό είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!

Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στον ήχο γιατί άκουγα την μουσική!!!!

Λοιπόν στο 2ο υπάρχει όντως μείωση στις χαμηλομεσαίες.

Όμως είναι πολύ ιδιαίτερη μείωση, μπορεί να ξεθολώνει, αλλά χάνει σε punch και όγκο.

Κάτι άλλο χρειάζεται νομίζω.

Διαχώρισε καλύτερα τα όργανα συχνοτικά και στο στέρεο φάσμα, ειδικά το sax και το ούτι.

Μετά βάλε ένα high-pass με μύτη, και σάρωσε το κομμάτι να δεις που είναι οι προβληματικές χαμηλομεσαίες.

 

Άσχετος είμαι και μπορεί να λέω μπούρδες βέβαια.

 

Τι κομματάρα ρε Αλή-τη.

  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να τελειωνουμε με τις μιξεις. Το πρωτο μου ακουγεται πολυ καλυτερο. Μοιζει για... ενιαιο, το δευτερο κατι εχει στο χαι εντ που με χαλαει.  Δε νογαω να το εξηγησω περισσοτερο.

 

Το κομματι ειναι αλλο επιπεδο (φιλια στον καβατζοξεδερφο). Παιρνεις ετσι οπως ειναι 5 παιχταραδες τους δινεις το σκορ κ πατε κ το παιζετε-ηχογραφειτε λαηβ. Επαθα πλακα Γιωργη. Πιο πολυ απο την πλακα που επαθα στα προηγουμενα. Σε λιγο θα φαινεται πως ο,τι ανεβαζεις κατευθειαν μπαινω κ λεω τα καλυτερα κ μ'αρεσουν ολα, αλλα δε το κανω παιδια επειδη ειναι φιλος μου, αληθεια α?. 20 χρονια ποσες φορες μενω με ανοιχτο το στομα με αυτο τον ανθρωπα. Ακομα κ στις πιο αστοχες στιγμες του. Ε αυτη ειναι απο τις πιο ευστοχες!! Εισαι αλλη κατηγορια πως να το κανουμε! 

 

Η κιθαρα που ειπες ν'αγνοησουμε δεν ειναι κακη. Ισα - ισα ξεκιναει πολυ καλα. Μετα κανει λιγο κοιλια. Απο το 1:35 2:20 σουπερ (με εξαιρεση το λικ 1:52-1:56 κ αυτο οχι γιατι δεν ειναι καλοπαιγμενο). την κοιλια την κανει απο 2:20 μεχρι 3:07 κι αυτο γιατι εχεις ηδη παιξει σε αλλο λεβελ το πρωτο μισο σολο.

  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που έχω να πω είναι ότι και τα δυο ΔΕΝ μου αρέσουν εξ ίσου το ίδιο. Μετα βίας άντε να πω υπέρ του πρώτου με κάτι στο 53-54% το πολύ και αν.

Δεν μπορώ να καταλάβω που έφτασες σ αυτό το αποτέλεσμα. Για μένα υπάρχει γενική ξεραϊλα και έλλειψη χαμηλών δηλαδή κάτω από 200.

Μπορεί να είναι θέμα άποψης, αλλά μου θυμίζει mastering για βινύλιο εποχής 1970 στην Ελλάδα.

Sonarworks γιατί?

πως θα σε βοηθήσει παραπάνω σε ό,τι έκανες?

btw με τι ακούς όταν μιξάρεις?

 

το κομμάτι πολύ καλό.

  • Ευχαριστώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Ali Barout said:

OOOOOXIIIIII με κατέστρεψες! (Ευχαριστώ πολύ που το άκουσες.) Αυτό ήταν με την πολλή λάσπη, κατ εμέ. Και διόρθωνα με το sonarworks να φέρω "το φλατ" εκεί που ήθελα. Απλά με ένα voxengo curve eq στο μάστερ. Άρα οι απόφασεις μου και το γούστο μου πάσχουν και δεν είναι σώνει και καλά θέμα τρανσλέισον. Βέβαια ήμουν πολύ χάλια χτες, και κουρασμένος, μπορεί να το παράκανα με τη διόρθωση. Πού το άκουσες άλεξ;

 

Συμφωνώ με τον Alex το πρώτο και για εμένα είναι καλύτερο.

 

Δεν θα σου δουλέψει μάλλον αυτή η τεχνική που περιγράφεις, προσπάθησα να την κάνω και εγώ πριν πολλά χρόνια και όσο και αν επέμενα δεν έβγαλα ποτέ ένα καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς αυτό που δούλεψε σε εμένα ήταν άπειρες ώρες στην κονσόλα, tutorials άπειρα, ακρόαση σε πολλά και διαφορετικά μέσα, συζητήσεις με έμπειρους ηχολήπτες και κλέψιμο τεχνικών και μόνο τότε και μετά από χρόνια κατάφερα να βγάλω... μην φανταστείς τίποτα το ιδιαίτερο... απλά ένα αποτέλεσμα με μια σχετική αξιοπρέπεια.

 

Πάντως Αλή είσαι μουσικάρα, οι συνθέσεις σου και ο τρόπος που τις υποστηρίζεις παιχτηκά ξεφεύγουν πέρα από κάθε συναγωνισμό, και είναι πραγματικά αξιοζήλευτες.

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Όμως είναι πολύ ιδιαίτερη μείωση, μπορεί να ξεθολώνει, αλλά χάνει σε punch και όγκο.

Αχ αυτό το παρατήρησα κι εγώ, αλλά έλεγα μήπως ήταν απλά σαβούρα που την ξεφορτώθηκα, αλλά έδιωξα και ουσιώδη φαίνεται. Το σοπράνο είναι παρέα με το τρομπόνι γραμμένα, θα δοκιμάσω παναρίσματα με το ούτι να δω πώς θα το σιάξουμε. Μήπως να το έβγαζα side το ούτι; Χμμ.?

 

4 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

φιλια στον καβατζοξεδερφο

Θα του δώσω του τζαναμπέτη.

 

5 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Ισα - ισα ξεκιναει πολυ καλα.

Αυτό είναι το προγραμματισμένο μπάσιμο για το τρομπόνι. Αλλά φουλ μπλαστ γκαρίδα. (Ξέρεις ότι έχω λεπτά γούστα)

 

Γενικά αφού βλέπω ότι είναι θέμα μίξης και όχι τρανσλέισον απλά - όχι θα τη γλίτωνα έτσι εύκολα - σκέφτομαι να το αρχίσω από σχεδόν μηδενική βάση το θέμα eq. Μου φαίνεται πολύ πολύπλοκο να κάνω στοχευμένες διορθωτικές κινήσεις. Θα κάνω ένα ρισετ να το πιάσω από την αρχή μήπως μου κλικάρει.

 

Ευχαριστώ ρε μάγκες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

1. Το σοπράνο είναι παρέα με το τρομπόνι γραμμένα,

2. θα δοκιμάσω παναρίσματα με το ούτι να δω πώς θα το σιάξουμε.

3. Μήπως να το έβγαζα side το ούτι;

 

1. Αυτό είναι πρόβλημα.

2. You do that.

3. Πάναρε πνευστά αντίθετα από ούτι (πχ 50%-60% αριστερά το ένα και ισόποσα δεξιά τα άλλα.).

  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

Αυτό είναι το προγραμματισμένο μπάσιμο για το τρομπόνι. Αλλά φουλ μπλαστ γκαρίδα. (Ξέρεις ότι έχω λεπτά γούστα)

 

?

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Γενικά αφού βλέπω ότι είναι θέμα μίξης και όχι τρανσλέισον απλά - όχι θα τη γλίτωνα έτσι εύκολα - σκέφτομαι να το αρχίσω από σχεδόν μηδενική βάση το θέμα eq. Μου φαίνεται πολύ πολύπλοκο να κάνω στοχευμένες διορθωτικές κινήσεις. Θα κάνω ένα ρισετ να το πιάσω από την αρχή μήπως μου κλικάρει.

 

 

ΝΤΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ. Σε θεματα μιξης δε μπορω να σε βοηθησω?. Απο την αλλη παροτι ζητας να εστιασουμε εκει, μου ειναι δυσκολο να μην ακουω τη μουσικη κ να θαυμασω αυτο που εφτιαξες

  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου