pastelius Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Χαιρετω τους συναδελφους μουσικους :D Ανοιγω το thread με σκοπο την ανταλλαγη συμβουλων και αποψεων πανω στο θεμα του ηχου μας.Το βασικο μου προβλημα ειναι το εξης..Στα οσα στουντιο εχω παει εδω και 8 χρονια που ασχολουμαι με το αθλημα,ειναι ζητημα να εχω φτιαξει ηχο που να μου αρεσει και να με 'εκφραζει' καμια 20αρια φορες συνολικα. Ακομα και στον ιδιο χωρο να προβαρω,μπορει να μην ειναι ιδιος.Ενω στο σπιτι μου με εναν Prince MaxiBass 10 χρονων,τελειως απεριποιητο,τα καταφερνω μια χαρα.Ειμαι ΠΑΡΑ πολυ απαιτητικος απο τον ηχο μου,ισως να φταιει αυτο... Φυσικα θα μου πειτε ειναι διαφορετικο οταν παιζουν παραπανω οργανα μαζι..Εσεις ποιον δρομο ακολουθειτε?Σωζετε καπως τις ρυθμισεις σας? Παιζετε πιο χαμηλα σαν συνολο?Δοκιμαζετε καθε φορα διαφορετικες ρυθμισεις? :lol: ps:Πιστευω πως για να φτιαξει καποιος τον προσωπικο του ηχο θελει πολλη δουλεια και μελετη,ανεξαιρετως του οργανου,εκτος αν εχει δικο του χωρο. Τι προτεινουν οι πιο εμπειροι του forum? feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Και εγώ συνέχεια πειράζω τα κουμπάκια, ποτέ δεν έχω τον ίδιο ήχο, είμαι ανικανοποίητος άνθρωπος. Πάντως τον τελευταλιο καιρό έχω βρει ένα ωραίο κόλπο, φτιάχνω τον ήχο που μου αρέσει όταν είμαι μόνος και τον "αντιστρέφω" όταν παίζω με άλλους, δουλεύει ωραία! Με λίγα λόγια, άν φτιάξω στον ενισχυτή μου το κλασικό "χαμόγελο" (τονισμένα πρίμα-μπάσα, μειωμένα μεσαία) το αντίθετο δουλεύει ωραία με κιθάρα-τούμπανα. "Κόβει" ο ήχος χωρίς να χάνει τα @@ του! ;) LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kaefros Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 21 Μαρτίου 2007 Βασικότερο για να φτιάξει κανής τον ήχο του είναι να έχει κάποια ευχέρια στο όργανο που παίζει. Όταν κάποιος ψάχνει να βρεί τί να παίξει είναι σχεδόν αδύνατο να έχει ήχο. Ακόμα πρέπει, άν και όχι απαραίτητα, να έχει διαμορφώσει έναν ήχο στο παίξιμό του. Ο Eric Clapton με μια Aria των 50€ και ένα καφάσι με μεγάφωνο για ενισχυτή ακούγεται Eric Clapton. Εμένα μου φαίνεται από την άλλη ότι το μουσικό όργανο πλέον δέν είναι μόνο αυτό το εργαλείο που έχει χορδές, ή πλήκτρα, ή μεμβράνες, ή φωνητικές χορδές ή γλωσίδια, αλλά επεκτείνεται μέχρι το μεγάφωνο που φτάνει στον ακροατή. Θέλω να πώ πως ο ενισχυτής π.χ. θέλει και αυτός τη μελέτη που θέλει και ένα όργανο. Μήν πούμε και για πετάλια... Γενικώς ο ΉΧΟΣ θέλει και αυτός μελέτη και φροντίδα. Δέν υπάρχουν μαγικά μηχανάκια(υπάρχουν όμως αξιοποιήσημα...). Παίζουν όλα σχεδόν. Η ένταση, το πόσο έχει παίξει/ζεσταθεί το μηχάνημα, ο χώρος, τα άλλα όργανα, το PA. Τέλος αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ειδηκά στα ηλεκτρικά όργανα οι ρυθμήσεις είναι χρήσημες μόνο όταν χρησιμεύουν σαν βάση για ένα ήχο και ακολουθούνται από διορθώσεις. Αυτό ίσως να είναι το κακό με τα ψηφιακά πολυπετάλια με presets. Δέν έχουν εύκαιρη την δυνατότητα να κουνήσεις λίγο το γκέϊν όταν είναι πρωί και τα πρίμα στα γκάζια τρυπάν τύμπανα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση