Προς το περιεχόμενο

Europa - Carlos Santana


aggeloskrv

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για εμένα το πτυχίο φούγκας εξυπηρετεί διδακτικούς σκοπούς και δεν έχει να κάνει απόλυτα με τη δημιουργία.

 Αν όμως έχεις μελετήσει ενορχήστρωση μέσω του πτυχίου είναι σίγουρο πως αυτό θα σε κάνει καλύτερο δημιουργό.

 

 Φούγκες υπάρχουν πολλές.

 Μπαχ όμως ένας. ?

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, manitsa7 said:

 

και συ ομως θα επρεπε να εισαι πιο προσεκτικος σε αυτα λες γιατι υπαρχουν ροκ και ροκ ενορχηστρωσεις και ναι αν θες να κανεις μια ενορχηστρωση σε ροκ κομματι με πνευστα εγχορδα και χορωδια πρεπει να εχεις πτυχιο φουγκας για να υποστηριξεις αυτο που κανεις οσο το δυνατον καλυτερα και ναι υπαρχει και η περιπτωση που δεν χρειαζεσαι οποτε ολα πρεπει να τοποθετηθουν σε ενα πλαισιο για να μην πηγαινουμε απο το ενα ακρο στο αλλο και λεμε διαφορα

 

Αυτός εδώ δεν έχει πτυχίο φούγκας.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Zimmer

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, manitsa7 είπε

αν θες να κανεις μια ενορχηστρωση σε ροκ κομματι με πνευστα εγχορδα και χορωδια πρεπει να εχεις πτυχιο φουγκας

Δε νομίζω ότι το πτυχίο θα κάνει κάτι. Η υποχρεωτική ενορχήστρωση της φούγκας είναι σαν το υποχρεωτικό πιάνο. ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Το μόνο που σου λένε είναι να μη γράφεις κοτσάνες και δίνεις νότες εκτός εκτάσεων οργάνων. Ούτε τα ζακόνια του κάθε οργάνου μαθαίνεις, ούτε τις ευκολίες του. Μαθαίνεις να ενορχηστρώνεις για μια ορχήστρα a2 και υποτίθεται με φυσικά κόρνα και τρομπέτες. 

 

Τώρα βέβαια αν κάποιος ασχοληθεί μόνος του και μάθει τα όργανα, το χειρισμό τους και ανατρέξει στο ρεπερτόριό τους, μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα καλύτερη, ώστε να κάνει ενορχηστρώσεις αποτελεσματικές και εύκολες. Αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση του ρουωκ, αμα δεν νογάει από ρουωκ ο ενορχηστρωτής βαθιά στο πετσί του, και κυνηγάει τις τέλειες πτώσεις και τα διαβατικά 64 στην ενορχήστρωση... καληνύχτα. Είναι άλλο στιλ.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, PAL είπε

 

Αυτός εδώ δεν έχει πτυχίο φούγκας.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Zimmer

ναι αλλά εδώ που τα λέμε δεν κάνει πολύπλοκες φούγκες.

 Στο the rock το soundtrack συνεργάστηκε με άλλους δύο και έβγαλε καλύτερο αποτέλεσμα που προφανώς ....... μελετούσαν?

 Τα άλλα που κάνει είναι εξαιρετικά αλλά εκτός από μερικά οστινάτα και τα δένει με νεοεπική ενορχήστρωση textbook και για νεότερους απο αυτόν , τα περισσότερα είναι...... φασολάδες.

 

 Καλό είναι να μην υποτιμάμε την μελέτη μέσω του κλασσικού συστήματος εκμάθησης, αποφοίτησης, πιστοποίησης κλπ. και τις μεγαλύτερες και φημισμένες σχολές του κόσμου ακόμα και τις σχολές τις δικές μας.

 

 Και φυσικά το ταλέντο είναι ταλέντο.

 Σας το λέω εγώ που είμαι πολύ ταλαντούχος άνθρωπος και με μεγάλη αντίληψη μουσική που προκαλεί δέος?χαχαχαχαχα?

Επεξεργασμένο από cos_dr

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Δε νομίζω ότι το πτυχίο θα κάνει κάτι. Η υποχρεωτική ενορχήστρωση της φούγκας είναι σαν το υποχρεωτικό πιάνο. ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Το μόνο που σου λένε είναι να μη γράφεις κοτσάνες και δίνεις νότες εκτός εκτάσεων οργάνων. Ούτε τα ζακόνια του κάθε οργάνου μαθαίνεις, ούτε τις ευκολίες του. Μαθαίνεις να ενορχηστρώνεις για μια ορχήστρα a2 και υποτίθεται με φυσικά κόρνα και τρομπέτες. 

 

Τώρα βέβαια αν κάποιος ασχοληθεί μόνος του και μάθει τα όργανα, το χειρισμό τους και ανατρέξει στο ρεπερτόριό τους, μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα καλύτερη, ώστε να κάνει ενορχηστρώσεις αποτελεσματικές και εύκολες. Αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση του ρουωκ, αμα δεν νογάει από ρουωκ ο ενορχηστρωτής βαθιά στο πετσί του, και κυνηγάει τις τέλειες πτώσεις και τα διαβατικά 64 στην ενορχήστρωση... καληνύχτα. Είναι άλλο στιλ.

Εγώ έτσι όπως αντιλήφθηκα τη μουσική και είμαι χαμηλού επιπέδου, το μυστικό είναι πέραν του ταλέντου η σωστή εκμάθηση και μελέτη και κυρίως η μελέτη της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ παράλληλα με τη ΘΕΩΡΙΑ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ.

 Αν είχα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο θα ήμουν τώρα με το ταλέντο μου πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΣ αλλά βαριόμουν και την κράτησα για την πάρτη μου σε μέτριο επίπεδο και προτίμησα να είμαι μισθωτός και εισοδηματιάς και ας μην έχω ΔΟΞΑ και ΧΡΗΜΑ. Τουλάχιστο δεν ΚΟΠΙΑΣΑ και το ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ χαχαχαχαχαχαχαχα?

  • Συμφωνώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

11 λεπτά πριν, cos_dr είπε

θα ήμουν τώρα με το ταλέντο μου πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΣ αλλά βαριόμουν και την κράτησα για την πάρτη μου σε μέτριο επίπεδο και προτίμησα να είμαι μισθωτός και εισοδηματιάς

Έτσι είναι. Καλή η μουσική αλλά δεν προσφέρει τις συγκινήσεις που προσφέρει η ελεύθερη αγορά εργασίας.

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, cos_dr said:

Καλό είναι να μην υποτιμάμε την μελέτη μέσω του κλασσικού συστήματος εκμάθησης, αποφοίτησης,

 

Δεν ήθελα να υποτιμήσω την μελέτη Κώστα, ήθελα να τονίσω ότι δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανέναν από μια διαδικασία μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το αντίστοιχο πτυχίο.

 

Φαντάσου κάποιος να έλεγε στον Στηβ Τζομπς... δεν μπορείς να ασχοληθείς με το computer industry, δεν έχεις πτυχίο ?.

 

Έτσι λοιπόν πιστεύω οτι οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να κάνει ενορχηστρώσεις.

 

Άλλωστε υπάρχουν πάντα γύρω μας οι περιπτώσεις απο κάποιους που δεν σταματάνε να μελετάνε ποτέ και απο άλλους που παίρνουν το χαρτί και δεν ξανανοίγουν ποτέ ξανά βιβλίο στην ζωή τους.

Εσύ ποιον από τους δύο θα διάλεγες να σου κάνει τη δουλειά;

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PAL είπε

 

Δεν ήθελα να υποτιμήσω την μελέτη Κώστα, ήθελα να τονίσω ότι δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανέναν από μια διαδικασία μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το αντίστοιχο πτυχίο.

 

Φαντάσου κάποιος να έλεγε στον Στηβ Τζομπς... δεν μπορείς να ασχοληθείς με το computer industry, δεν έχεις πτυχίο ?.

 

Έτσι λοιπόν πιστεύω οτι οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να κάνει ενορχηστρώσεις.

 

Άλλωστε υπάρχουν πάντα γύρω μας οι περιπτώσεις απο κάποιους που δεν σταματάνε να μελετάνε ποτέ και απο άλλους που παίρνουν το χαρτί και δεν ξανανοίγουν ποτέ ξανά βιβλίο στην ζωή τους.

Εσύ ποιον από τους δύο θα διάλεγες να σου κάνει τη δουλειά;

φυσικά δεν θα τον αποκλείσουμε.

 Είναι ο Hans Zimmer και είναι δηλωμένα μάλιστα από εμένα ίνδαλμά μου.

 Τον ακούω συνέχεια και έχω μάθει μουσική από δαύτον? τα έχω πει. Περισσότερο hans zimmer έχω ακούσει παρά ΜΠΑΧ?

 

 Από τεχνικής άποψης όμως......................

 

 Γιατί και εγώ δεν κάνω ενορχηστρώσεις? Φυσικά και έχω δικαίωμα και μουσική έχω παίξει και όποιος ήθελε ας τις ακούσει ή ας ήρθε να με δει ή ας με ζήτησε. Δεν μου ζήτησε διαπιστευτήρια, βέβαια δεν πήγα να παίξω σε συμφωνικές ούτε σε μεγάλα σχήματα γιατί είχα αυτογνωσια. χαχαχαχαχα

 

 Δεν ξέρω ποιον θα διάλεγα να μου κάνει κάποια δουλειά.

 Ασε που τις δουλειές μου τις κάνω μόνος μου και μόνο βοηθό καμιά φορά χρειάζομαι μην πέσω κάτω ή να μου κρατάει κάτι ή να κάνει ότι του λέω.

 Τις δουλειές που δεν μπορώ να κάνω μόνος μου, ή υποχρεώνω φίλους να μου τις κάνουν ή πληρώνω τους μάστορες με ένα ρίσκο γιατί όλοι μάστορες δηλώνουν, γιατροί κλπ. αλλά άμα πέσεις σε περίπτωση θα στα πάρει και θα στα χαλάσει και θα τον κυνηγάς. χαχαααχχαχχα?

 

 Και ο Στιβ Τζομπς δημοσιοσχεσίτης ήταν. Από ότι έχω δει και έχω διαβάσει και έχω δει και την ταινία εκμεταλλευτής των άλλων ήταν και τους χειραγωγούσε γιατί ήταν χειριστικός και δημοσιοσχεσίτης και είχε ταλέντο βέβαια στο θράσος και έπαιρνε ρίσκα, αλλά τον βοηθούσαν οι επιστήμονες της ανάπτυξης, της προώθησης, της τεχνολογίας, του management, ειχε επιτελείο από πίσω και πρέπει να ήταν τσιγκούνης και κομπλεξικός. Είναι μεγάλα προσοντα αυτά στην ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ θα έλεγα ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑ που ΖΟΥΜΕ χαχαχαχαχχαχαχαχαχα?

 

 

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Vale Rossi είπε

 

Για αυτό και μετά από 3 χρόνια εκμάθησης με δάσκαλο, δεν μου περνάει από το μυαλό να ανεβάσω κάτι εδώ. 

 

 

Κακώς. Ανέβασε κ μάλιστα σκάρωσε κάτι δικό σου κ ανέβασε.

 

Για τα παιχτικα, αφού δουλεύεις με δάσκαλο, παίρνεις το απαραίτητο feedback.

 

Αυτό που δεν έχουμε πολλοί στο νου μας, είναι το που το πάμε το θέμα, η γενική εικόνα. Με το να ανεβάσεις κάτι δικό σου, εκτός από τα τεχνικά που θα ακούσεις (παίξιμο, μίξη, παραγωγή), θα έχεις μια εποικοδομητική κουβέντα γύρω από το δημιουργικό του πράγματος, το σύνολο συν το πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα πλαίσιο εντός του οποιου θα χρησιμοποιείς τις κιθαριστικες σου ικανότητες. Που.. πίστεψε με 3 χρόνια είναι αρκετά για να καταλάβεις πως οι ικανότητες σου είναι το εργαλείο κ όχι το έργο κ πως ο,τι μουσική κ να έχεις στο κεφάλι σου, μπορείς να κάνεις παπάδες με τις τωρινές ικανότητες.

 

Αν αρχίσεις να το δουλεύεις αυτό, μετά από λίγο θα το πετυχαίνεις, οπότε φαντάσου τι θα κάνεις όταν οι ικανότητες σου είναι μεγαλύτερες απ'οτι τώρα. Ουσιαστικά δουλεύεις τη μουσικότητα σου κ το καλοπροαίρετο feedback κ η έκθεση βοηθάνε πολυ σ' αυτό. 

 

Έμεινα πολύ καιρό πρόσφατα χωρίς όργανο (κοντά στα 2 χρόνια) κ περισσότερο ζημιά μου έκανε η έλλειψη έκθεσης (που αναγκαστικά σε κάνει καλύτερο, τουλάχιστον αν σ' ενδιαφέρει το αποτέλεσμα) παρά η έλλειψη τριβής. Παίζει κ αυτή το ρόλο της μη τρελαθουμε αλλά έρχεται σχετικά εύκολα .

 

Όσο για το τι "κριτική" κάνουμε, αν έχω να πω κάτι που θα βοηθήσει είτε το κομμάτι, είτε το παίξιμο θα το πω. Ειδικά αν δεν είναι κοβερ. Αν είναι τόσα πολλά τα αρνητικα κ υπάρχει κ ατιτιουντ σε οποιαδήποτε κριτική, καλύτερα να μη μιλήσω. Το έχω κάνει, αλλά πάντα το μετανιώνω. 

 

 

  • Like 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου εχει γινει χαμος στο θεμα, ας πω και εγω κατι. Εγω παιδι στον κυριο Κραβαριτη δεν εστελνα να μαθει κιθαρα.

 

 Διοτι ειναι εντυπωσιακο το τι παιζει η κοπελια για εννια μηνες. Και ειναι εντυπωσιακα το τι παιζουν και οι αλλοι μαθητες του στο καναλι του στο youtube. Αλλα το ακομα εντυπωσιακοτερο ειναι οτι ανοιξα να δω τα αλλα βιντεο των μαθητων, και οτι βιντεο ειδα ηταν καλο απο ηχητικο- μουσικο αποτελεσμα αλλα ΧΑΛΙΑ απο ΤΕΧΝΙΚΗΣ αποψης. Δακτυλα να πετανε, αντιχειρες να μη στηριζουν, δεξια μαγκωμενα απο την ενταση του σφιξιματος, καρποι με αμβλειες γωνιες ετοιμοι για τη μελοντικη τενοντιτιδα, κλπ κλπ κλπ.

 

 Το σημαντικο τα πρωτα χρονια ΔΕΝ ειναι το τι παιζεις αλλα το ΠΩΣ το παιζεις, και σε αυτον τον τομεα η δουλεια που εχει γινει ειναι εντελως αποτυχημενη. Το αν παιζει καποιος Σαντανα στη βδομαδα πανω να το χεσω, αν ειναι να παθει στην πορεια προβλημα, δουλεια του δασκαλου ειναι να δωσει τη σωστη τεχνικη, οχι να σε κανει εκθεμα στο ιντερνετ για φιγουρα.

 

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου