Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
Μόλις τώρα, Ali Barout είπε

 πτώσεις από Poulenc?

 

Αφτός φίλως, γίνεται μούρλια στην γάστρα με κριθαράκι ασούμε.

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

  • Administrator
Δημοσιευμένο
52 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Μου άρεσε το σκάσιμο της ακουστικής. Το σχέδιο ήταν να τη γράψω με μικρόφωνο κανονικά. Αλλά, μέχρι να αποφασίσω εγώ να πάω σπίτι, να βάλω μικρόφωνα, να ανοίξω το λαπτοπ που δεν ξέρω αν θα δουλεύει κτπ κτπ, λέω ας δοκιμάσω σκάφος καρφί. Έβαλα σκάφος, αλλά δεν είχε μυτόγκα ο ήχος, ήταν πολύ καθαρός και πρίμος. Και τα μπάσα ασαφή και χοντροκωλιάρικα. Προσπάθησα λίγο στο αμπλιτιουμπ μήπως το έφερνα κάπως, μπήκανε κάτι γκάζια κοψοχολιάστηκα, λέω άστο το άμπλιτουμπ (αφού θα πάρω τριπλμεταλζον? είπαμε). Και δοκίμασα έβαλα απάνω την ακουστική τελικά με τον πίεζο καρφί. Τον περίμενα πολύ χειρότερο.

 

Γι αυτό σε γουστάρω. Είσαι γνώστης και παίκτης Α' Εθνικής.

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1

Live and let Live.

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, Yannis Methenitis είπε

Γι αυτό σε γουστάρω. Είσαι γνώστης και παίκτης Α' Εθνικής.

Από ήχους, εξοπλισμό, κιθάρες... Γρι. Από παίξιμο... μόνο δικά μου, ό,τι μου ρθει. Κιθαριστικά είμαι ένα παιδί. Θέλω τον @billaraskats27 δίπλα να μου λέει, παίξε με αυτό το όργανο, κόψε εκείνο στον ήχο, εκείνα τα μπάσα δε σε έχουν πρήξει; άντε πότε θα μάθεις βρε να τα κάνεις μόνος σου, ολόκληρος μαντράχαλος, μιά ζωή τη μάνα από πίσω θα έχεις να σε συμμαζεύει;❤️

  • Χαχα 1
  • Ευχαριστώ 1
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Από ήχους, εξοπλισμό, κιθάρες... Γρι. Από παίξιμο... μόνο δικά μου, ό,τι μου ρθει. Κιθαριστικά είμαι ένα παιδί. Θέλω τον @billaraskats27 δίπλα να μου λέει, παίξε με αυτό το όργανο, κόψε εκείνο στον ήχο, εκείνα τα μπάσα δε σε έχουν πρήξει; άντε πότε θα μάθεις βρε να τα κάνεις μόνος σου, ολόκληρος μαντράχαλος, μιά ζωή τη μάνα από πίσω θα έχεις να σε συμμαζεύει;❤️

Η συμβουλη που.... ειναι επιταγη κ στην εχω δωσει 20 χρονια πριν, ειναι πολυ απλη (3 παραμετρους εχει μονο). Κ ευτυχως την ακους (για το καλο ολων μας).

 

Μακρυα απο whammy bars κ floating tremola καθε ειδους (το Μπιξμπη εξερειται). Με το "απαλο" δεξι που εχεις (σαν το σφυρι του Θορ ενα πραμα) δε θα ακουστει νοτα πανω απο το δικο σου pianissimo στο σωστο pitch?.

 

Μακρυα απο wide κ εντονα βιμπρατα εν γενει οταν παιζεις καθαρα. Οταν παιζεις βρωμικα μακρυα απο ολα τα βιμπρατα, αλλα ξεχασα δε θα παιζεις βρωμικα γιατι....

 

ΜΑΚΡΥΑ απο οποιοδηποτε ΟΒΕΡΝΤΡΑΗΒ κ ΝΤΙΣΤΟΡΣΙΟ ειναι πανω απο ενα μαηλντ μπουστ για ελαφρυ κομπρεσαρισμα. Που κι αυτο δε το χρειαζεσαι με το δεξι που εχεις αλλα στο αφηνω για το κολορεησιο του ηχου αν θες.

 

Μοντιουλεησιον, wah κ τα λοιπα ελευθερα! Ειδες τι καλος ειμαι!

 

ΥΓ: Παιδια δε γινομαι κακος. Καταληξαμε σε αυτα τα συμπερασματα μετα απο επιστημονικες μελετες κ δοκιμες. Κ εχουμε κ την ομολογια του ΑΛη πως αυτο ειναι το πρεπον. Δε τον πιεζουμε δηλαδη.... ❤️

 

Επεξεργασμένο από billaraskats27
  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο
5 ώρες πριν, Ali Barout είπε

? Ρε συ δε μπορώ, χάνω τον ειρμό. Πρέπει να βγούν οι φράσεις με συνοχή. Μπαμ και κάτω αττάκα να παίξω τη μπουρμπουλήθρα δεν μπορώ ο έρμος.

 

Σωστά, αλλά δε γίνεται έτσι το comping! Πάντα παίζεις λίγο από την προηγούμενη και από την επόμενη για να είσαι σωστός. Φυσικά αν ΜΠΟΡΕΙΣ να το κάνεις one-take τότε εννοείται κάνε το, το'χεις έτσι κι αλλιώς!

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο

Έτσι θέλει κανονικά. Αλλά σήμερα το έκανα πολύ χαωτικά το πράγμα.

 

Αφενός, δεν μπορούσα να αποφασίσω στο τέμπο. Αυτό ήταν το 4ο τρακ βέρσιον. Είχα δοκιμάσει 208, 240, 228. Στο 208 η μπουρμπουλήθρα κάπως πα να βγει, αλλά χάνεται η ορμή του πρώτου, αποσυντίθεται. Και το τρίτο έρχεται πιο maestoso, του ταιριάζει. Στο 240 η μπουρμπουλήθρα είναι αδύνατη, το 1ο μέρος αποκτά άλλη αίσθηση, του πάει. Στο τρίτο γίνεται η σφαγή του δράμαλη, λες κι έχεις κάτσει δίπλα από γουρνοπουλά σε πανηγύρι. Χραπατα χραπατα. Το ιδανικό θα ήταν να γραφόταν σε κάποιο ρευστότερο τεμπο με δύο όργανα επιτόπου, αλλά αυτό δε γίνεται. Ή να ζωγραφίσω τέμπο τρακ σε ελεύθερη εκτέλεση, αλλά να είναι μία κι έξω, τρου.

 

Οπότε αυτό που έκανα μετά από ολες αυτές τις δοκιμές ήταν ίσα να το κρατήσω στο 228, με τη μπουρμπουλήθρα χάλια, και αδιάφορη τη ρυθμική από πίσω (έτσι κι αλλιώς έπαιζα συγκρατημένα λόγω πρωινού στην πολυκατοικία κτπ). Και να κάνω στην ουσία 3 τέικ. 1 για κάθε μέρος, και μετά καμιά 15αριά ακόμα για τις μπουρμπουλήθρες, που όσο πέρναγε η ώρα δεν βελτιώνονταν οπότε τις μούτζωσα.

 

Άρα θα δω. Ή θα επιμείνω μελετωντας να βγει η μπουρμπουλήθρα (η οποία θέλει πολύ καλό sweep που για μένα ειναι άγνωστη λέξη) ή μα την αντικαταστήσω με άλλη μπουρμπουλήθρα πιο βατή.

  • Like 2
Δημοσιευμένο
29 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

δε γίνεται έτσι το comping!

 

Εγώ ρε παιδιά αλλιώς το ξέρω το comping.

Να παίζεις ακκόρντα και να κρατάς ρυθμό ασούμε.

Τι διαόλια comping είναι αυτά?

Κι αυτό το αλλάξανε?

  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Είδες;! Επαίζουμε με τις λέξεις!

 

Το ένα κομπινγκ το ορθόδοξο, είναι από το ακκομπανυ, ενώ το άλλο το στουντιακό, είναι από το κομπόζιτινγκ ή το κομπάιλινγκ

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Εγώ ρε παιδιά αλλιώς το ξέρω το comping.

Να παίζεις ακκόρντα και να κρατάς ρυθμό ασούμε.

Τι διαόλια comping είναι αυτά?

Κι αυτό το αλλάξανε?

Καλα τα λες. Comping ειναι αυτο ακριβως που εννοεις εσυ. Το αλλο ειναι comping ?

 

6 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Έτσι θέλει κανονικά. Αλλά σήμερα το έκανα πολύ χαωτικά το πράγμα.

 

Αφενός, δεν μπορούσα να αποφασίσω στο τέμπο. Αυτό ήταν το 4ο τρακ βέρσιον. Είχα δοκιμάσει 208, 240, 228. Στο 208 η μπουρμπουλήθρα κάπως πα να βγει, αλλά χάνεται η ορμή του πρώτου, αποσυντίθεται. Και το τρίτο έρχεται πιο maestoso, του ταιριάζει. Στο 240 η μπουρμπουλήθρα είναι αδύνατη, το 1ο μέρος αποκτά άλλη αίσθηση, του πάει. Στο τρίτο γίνεται η σφαγή του δράμαλη, λες κι έχεις κάτσει δίπλα από γουρνοπουλά σε πανηγύρι. Χραπατα χραπατα. Το ιδανικό θα ήταν να γραφόταν σε κάποιο ρευστότερο τεμπο με δύο όργανα επιτόπου, αλλά αυτό δε γίνεται. Ή να ζωγραφίσω τέμπο τρακ σε ελεύθερη εκτέλεση, αλλά να είναι μία κι έξω, τρου.

 

 

Με το tempo που διαλεξες μας ξεκανες (εχεις δικιο ομως πως του παει). 

Σιγουρεψες πως δε μπορουμε να ακολουθησουμε!!?

 

ΑΛΛΑ   αν το ξαναγραψεις τουλαχιστον κουρδισε σαν ανθρωπας μην ειναι αναμεσα σε C κ C# κ με τοσα altered πραγματακια αποκταμε υπαρξιακα αν παμε να το βγαλουμε μεχρι να καταλαβουμε τι γινεται?

 

❤️

  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο
9 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

το άλλο το στουντιακό, είναι από το κομπόζιτινγκ ή το κομπάιλινγκ

 

Αυτά είναι για τους φλώρους τους πουρκουάδες ασούμε.

Από το κομπόστα βγαίνει.

  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...