Προς το περιεχόμενο

Amplifiers in 2023 - a waste of money?


Nekkon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, Nekkon είπε

Αυτό ?

Απλά αγαπητέ Φούζιε δεν μπορώ να βασιστώ στο να έχω μόνο το ένα. Γιατί; Γιατί έχω σκάσει με μοντελερ (δανεικό) σε live και δεν το ευχαριστήθηκα λόγω ηχολήπτη. Παρομοίως έχω πει άπειρες φορές σπίτι "αχ να είχα ένα μοντελερ". Άρα τα θες και τα δύο, έχουν τη θέση τους

Καλά εγώ έχω παίξει με ντίζελ σε λαηβ κ δε το φχαριστηθκα λόγω ηχολήπτη! Άρα? (Κ στις δύο περιπτώσεις δεν έφταιγε το μηχάνημα )

 

Προφανώς όλα έχουν το λόγο ύπαρξης τους κ το κάνουν καλά . Να σου πω κάτι άλλο; Γιατί μοντελερ? Έναν βαημπροβερμπ για καθαρά, 2-3 λαμπατες προενισχυσεις του Κουρμπη για κράντς-κλασικ χάη Γκεην, μαζί με 10 modules synergy καρφωμένα σ' ένα πάουερ στεησιο φραηετ κ 50 πετάλια.... Άρα το πρόβλημα είναι τα λεφτά.?

Επεξεργασμένο από billaraskats27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά τα παραδείγματα είναι μπροστά μας.

Ένας από τους πιο sought after ήχους, είναι αυτός του Holdsworth.

Ο οποίος έπαιζε και με λάμπες, αλλά και με ταπεινούς Yamaha solid state.

Και οι παραμορφώσεις που χρησιμοποίησε, ήταν από προενισχύσεις Mesa, μέχρι το πολυεφφέ magicstomp της Yamaha.

 

Άλλες χροιές, όλοι μαμάτοι ήχοι.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τη λάμπα σε live, το μόνιτορ μου είναι ο ενισχυτής. Παίζω και δονείται το σώμα μου. Δεν το παίρνεις αυτό από τα μηχανήματα, και μεταξύ μας δε με νοιάζει και πολύ τι δουλειά κάνει ο ηχολήπτης αν εγώ έχω τέλεια εμπειρία. 

Παρομοίως, για ηχογραφηση προτιμώ ενισχυτή αλλά είναι φασαρία λίγο...

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

μαζί με 10 modules synergy καρφωμένα σ' ένα πάουερ στεησιο φραηετ κ 50 πετάλια....

 

Έλα ρε συ, δεν θέλεις και τίποτα δύσκολο.

Χρειάζεσαι και μια βίλα να τα βάλεις μέσα όμως.

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Βρε παιδιά τα παραδείγματα είναι μπροστά μας.

Ένας από τους πιο sought after ήχος, είναι αυτός του Holdsworth.

Ο οποίος έπαιζε και με λάμπες, αλλά και με ταπεινούς Yamaha solid state.

Και οι παραμορφώσεις που χρησιμοποίησε, ήταν από προενισχύσεις Mesa, μέχρι το πολυεφφέ magicstomp της Yamaha.

 

Άλλες χροιές, όλοι μαμάτοι ήχοι.

Επαιζε κ με δαχτυλα χολντζγουωρθ ομως.. 

 

Ολα καλα ειναι. Ενταξει το κλισε ο ηχος ειναι στα δαχτυλα ισχυει, αλλα αλλο τοσο μη πω κ περισσοτερο ισχυει το ο ηχος ξεκιναει απο το κεφαλι του παιχτη

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Έλα ρε συ, δεν θέλεις και τίποτα δύσκολο.

Χρειάζεσαι και μια βίλα να τα βάλεις μέσα όμως.

Στουντιο ειπαμε....... Στο ισογειο της βιλας.

  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

ισχυει το ο ηχος ξεκιναει απο το κεφαλι του παιχτη

 

Δεν το συζητώ, φυσικά.

Εκεί γίνεται η ζύμωση.

Ο τύπος έφτιαχνε μέχρι και τα μηχανήματα, για να αποτυπώσει τον ήχο που είχε στο μυαλό του.

Και ήταν και tone freak, ήθελε πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Nekkon είπε

Με τη λάμπα σε live, το μόνιτορ μου είναι ο ενισχυτής. Παίζω και δονείται το σώμα μου. Δεν το παίρνεις αυτό από τα μηχανήματα, και μεταξύ μας δε με νοιάζει και πολύ τι δουλειά κάνει ο ηχολήπτης αν εγώ έχω τέλεια εμπειρία. 

 

Μόνο και μόνο η ύπαρξη της καμπίνας του ενισχυτή, που λειτουργει ως μόνιτορ με τον "σωστό" ήχο, λειτουργεί ως καταλύτης στο να επιλέγω ενισχυτή για live ή και πρόβες. Δεν με νοιάζει εάν είναι λαμπατος ή όχι. Αρκεί να παίρνει τα πετάλια μου σωστά, και θα μου δώσει ακριβώς τον ήχο που θέλω. Εξάλλου, σε τέτοιες εντάσεις, και με τόσα βρωμοπέταλα που χρησιμοποιώ, και με το καθαρό κανάλι του κατάνα θα έκανα ακριβώς την ίδια δουλειά.

Εάν δε με ενδιέφερε το να ακούω από μόνιτορ την κιθάρα μου, τότε θα κότσαρα στην πεταλιέρα μου ένα iridium ή simplifier, και θα έδινα κατευθείαν στην κονσόλα. Θα είχα ακριβώς τον ίδιο ήχο και πάλι.

 

Εναλλακτικά, δεν θα είχα κανένα θέμα να αγόραζα με 300 ευρώ ένα hotone ampero και να έπαιζα μόνιμα με αυτό στην κονσόλα. Πιθανότατα να είχα ακόμα καλύτερο ήχο στο μίξ.

Να προσθέσω ότι στο σπίτι, παίζω αποκλειστικά με μικρούς λαμπατους σε χαμηλή ένταση. Δεν θα μπορούσα να παίξω με τίποτα διαφορετικό, και ας παίζω με φουλ distortion. Η διαφορά έιναι τεράστια και δεν θα μπορούσε να με εμπνέει τίποτα λιγότερο.

 

Όταν παίζω στο Pc με backing tracks, τη βρίσκω απόλυτα με τον mv50 και το line out που έχει. Βγάζω ο,τι ήχο επιθυμώ, και κάθεται πολύ ωραία στο μιξ. Και την ώρα που παίζω (μαζί με backing πάντα) δεν μου λείπει η λαμπα. Η τελευταια είναι απαραίτητη μόνο οταν παίζω μόνος.

  • Like 3

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Δεν το συζητώ, φυσικά.

Εκεί γίνεται η ζύμωση.

Ο τύπος έφτιαχνε μέχρι και τα μηχανήματα, για να αποτυπώσει τον ήχο που είχε στο μυαλό του.

Και ήταν και tone freak, ήθελε πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

Ειναι κ το τι refences εχεις στον ηχο. Ο Αλαν ηταν απο τις λιγες περιπτωσεις παρθενογενεσης. Σε ολα του. Εμεις που δεν ειμαστε κ παιζουμε πιο συμβατικα θελουμε references. Κ σκεφτομαι πως ο λογος μπορει να ειναι ειτε για λογους ασφαλειας ειτε εμπνευσης. Που ειναι λιγο ακυρο αν σκεφτεις οτι με δοκιμες κατι αλλο μπορει κ να σου κατσει καλυτερα κ να εμπνευσει περισσοτερο. Αλλα αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα. Τεσπα ας βρουμε κατι που μας αρεσει-εμπνεει κ ας κοιταμε πως να φτιαχνουμε τη καλυτερη μουσικη που μπορουμε μ'άυτο.

 

Οταν εμπλεκεται το επαγγελματικο στη μεση αλλαζουν πολλα στην κουβεντα. Αλλα σ'αυτη την περιπτωση ξερεις ακριβως τι χρειαζεται ή εισαι αναμεσα σε 2-3 πολυ συγκεκριμενες επιλογες για συγκεκριμενη χρηση-απαιτησεις. Κ κατα πασα πιθανοτητα εχεις κατι απο ολες τις λυσεις. Εδω πλεον εχει ο μεσος bedroom πλεηερ!

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

Ειναι κ το τι refences εχεις στον ηχο. Ο Αλαν ηταν απο τις λιγες περιπτωσεις παρθενογενεσης. Σε ολα του. Εμεις που δεν ειμαστε κ παιζουμε πιο συμβατικα θελουμε references. Κ σκεφτομαι πως ο λογος μπορει να ειναι ειτε για λογους ασφαλειας ειτε εμπνευσης. Που ειναι λιγο ακυρο αν σκεφτεις οτι με δοκιμες κατι αλλο μπορει κ να σου κατσει καλυτερα κ να εμπνευσει περισσοτερο. Αλλα αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα. Τεσπα ας βρουμε κατι που μας αρεσει-εμπνεει κ ας κοιταμε πως να φτιαχνουμε τη καλυτερη μουσικη που μπορουμε μ'άυτο.

 

Οταν εμπλεκεται το επαγγελματικο στη μεση αλλαζουν πολλα στην κουβεντα. Αλλα σ'αυτη την περιπτωση ξερεις ακριβως τι χρειαζεται ή εισαι αναμεσα σε 2-3 πολυ συγκεκριμενες επιλογες για συγκεκριμενη χρηση-απαιτησεις. Κ κατα πασα πιθανοτητα εχεις κατι απο ολες τις λυσεις. Εδω πλεον εχει ο μεσος bedroom πλεηερ!

 

Πολύ ωραία το έθεσες νομίζω.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Πολύ ωραία το έθεσες νομίζω.

Καταλαβαινεις πως σ'αυτο που λεω στην τελευταια παραγραφο για τον επαγγελματια υπονοειται η υποχρεωτικη κατοχη τελεκαστερ ετσι??

  • Χαχα 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου