Προς το περιεχόμενο

Amplifiers in 2023 - a waste of money?


Nekkon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Understatement of the century.

 

Κι όμως ...

Έφτιαχνα έναν ήχο, την άλλη μέρα συνειδητοποιούσα ότι ήταν χάλια.

Αυτό ισχύει για όλους τους ήχους που έχω φτιάξει εκτός από έναν.

Αυτόν φοβάμαι μην τον χάσω, γιατί δεν θα μπορέσω να τον ξαναφτιάξω.

 

Και το φοβερό είναι ότι είναι καθαρός!

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Δεν είμαι τόσο σίγουρος.

Αλλά είμαι άσχετος, μην μου δίνετε σημασία.

Πιο εύκολα. Όχι εύκολα. Πως να το πω... Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι ν'ακουγονται αμιξαριστα. Αν σε αυτό το αμιξαριστο πράγμα αρχίσεις να βάζεις κ virtual instruments (κ τα έχεις οοοολα μαζί) τοτε βάζεις κ τα κλάματα κ κλείνεις κ το προτζεκτ.

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
21 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Τα φυσικά όργανα - αναλογικές πηγές κάθονται πιο εύκολα μεταξύ τους. Έλα όμως που στα πρότζεκτ έχεις κ από αυτά κ από digital instruments...χάος. τουλάχιστον με τον ενισχυτή λες αυτός ήταν ο ήχος, ήταν καλός, ήταν καλο-καλουτσικο το ρηκορντηγκ τώρα ότι κ να γίνει φταίει πως δε σκαμπαζω από μίξη. Κ προχωράς. Δε κανείς τουικ χωρίς αύριο στον ήχο τον ηχογραφημένο. Το αφήνεις για τη μίξη αυτο?

 

Α γεια σου! Μανεηζ!

 

Οι ηχογραφήσεις των αληθινών οργάνων υπόκεινται σε πολύ περισσότερες παραμέτρους από τους synthesized ή sampled-based ήχους. Χώρος (ακουστική), όργανο, παίχτης, μικρόφωνο, pre-amp, conversion, όλη η analog αλυσίδα αν υπάρχει, και φυσικά το τι ακούει ο ηχολήπτης στο monitoring του, και πως αυτό τον οδηγεί να κάνει κινήσεις. Πολύ human factor και πολλά τεχνικά. Μέσα σε όλα αυτά το ένα επηρεάζει το άλλο.

 

Όσον αφορά τη κιθάρα, πρέπει να έχεις το σωστό voicing, αλλιώς πάει για reamp. Δεν υπάρχει περίπτωση να "έρθει" στη μίξη αν δεν είναι σωστές οι κιθάρες σε σχέση με τα άλλα elements. Και θα έλεγα (κάπως χαζά) να είναι στο 90% έτοιμες οι κιθάρες από το recording. 

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

Πιο εύκολα. Όχι εύκολα. Πως να το πω... Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι ν'ακουγονται αμιξαριστα. Αν σε αυτό το αμιξαριστο πράγμα αρχίσεις να βάζεις κ virtual instruments (κ τα έχεις οοοολα μαζί) τοτε βάζεις κ τα κλάματα κ κλείνεις κ το προτζεκτ.

 

Άμα ξέρεις τι να κάνεις και πώς να το κάνεις δεν υπάρχει πρόβλημα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να απαντήσω στην ερώτηση του thread: Προφανώς και όχι... μέχρι και αυτή την στιγμή που μιλάμε ο ενισχυτής παραμένει σε επίπεδο σημασίας το νούμερο 1 component στην αλυσίδα του ήχου. Μόνο ο ίδιος ο παίχτης είναι πιο πάνω. Παρόλα αυτά όλα όσα έχουν αναφερθεί προφανώς και έχουν λόγο ύπαρξης, μιας και είναι υπερχρήσιμα επαγγελματικά εργαλεία.

 

Υ.Γ.: Μιας και αναφέρθηκε το όνομα Holdsworth, του οποίου τον ήχο κυνηγούσα - χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία - για χρόνια... ακόμα κι αν μοιάζει μικρή εκ πρώτης όψεως, είχε διαφορά ο ήχος του από εποχές Yamaha ('90s) και μετά (ήταν υποδεέστερος συγκριτικά με τις εποχές Mesa και πίσω). Ωστόσο οι δαχτύλες, το touch και η σοφία του πάνω στο όργανο μπορούσαν όλα και πάλι να τα κάνουν να ακούγονται μαγικά. Κι ο ίδιος όμως στις συνεντεύξεις του τον original Mesa Dual Rectifier έλεγε σαν τον κορυφαίο ενισχυτή που είχε παίξει ποτέ, και όχι κάποιον Yamaha ή Hughes & Kettner που χρησιμοποιούσε την εκάστοτε περίοδο.

  • Συμφωνώ 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
1 λεπτό πριν, fusionakis είπε

ο ενισχυτής παραμένει σε επίπεδο σημασίας το νούμερο 1 component στην αλυσίδα του ήχου. Μόνο ο ίδιος ο παίχτης είναι πιο πάνω.

 

Θα διαφωνήσω. 

Αν μιλάμε για recording, καμπίνα και μικρόφωνο ΜΑΚΡΑΝ πιο καθοριστικά.

Και μαγνήτες.

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

 

Θα διαφωνήσω. 

Αν μιλάμε για recording, καμπίνα και μικρόφωνο ΜΑΚΡΑΝ πιο καθοριστικά.

 

 

27 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

Όσον αφορά τη κιθάρα, πρέπει να έχεις το σωστό voicing

 

Συμφωνώ. Το voicing, που αναφέρεις πιο πάνω, αλλαζει δραστικά με διαφορετικό μεγάφωνο και μικρόφωνο.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησα για recording. Αναφερόμουν στην πιο πρωτογενή εμπειρία, η οποία καθορίζεται από το παίξιμο in the room που λέει και στο βίντεο. Από εκεί ξεκινάμε όλοι, και στην πορεία αρκετοί περνούν και στο κομμάτι του gigging και του recording.

Επεξεργασμένο από fusionakis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

Και μαγνήτες

 

Με τους μαγνήτες δεν αλλάζει το voicing τόσο δραστικά, καθώς δεν είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές σε eq απο μαγνητη σε μαγνήτη. Τα πετάλια μπροστά στον ενισχυτή κάνουν μεγαλύτερη διαφορά είναι η εκτίμηση μου. Εντελως εμπειρικά ομιλώ.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
4 λεπτά πριν, fusionakis είπε

Δεν μιλάμε για recording. ;)

Ισχύει και για το απλό παίξιμο σπίτι. Αν έχεις πχ 2 μοντέρνους ενισχυτές, γνωρίζοντας το tone-stack τους μπορείς να τους φέρεις να είναι πολύ κοντά.

Η αλλαγή όμως που έρχεται από καμπίνα και μαγνήτες είναι πολύ μεγαλύτερη (δεν μιλάω καν για το παίξιμο).

3 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Με τους μαγνήτες δεν αλλάζει το voicing τόσο δραστικά, καθώς δεν είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές σε eq απο μαγνητη σε μαγνήτη. Τα πετάλια μπροστά στον ενισχυτή κάνουν μεγαλύτερη διαφορά είναι η εκτίμηση μου. Εντελως εμπειρικά ομιλώ.

 

Μαγνήτες (και συνδυασμός τους) και οτιδήποτε συμβαίνει μέχρι το jack της κιθάρας.

 

 

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου