Προς το περιεχόμενο

Distributors, κόστη και ποσοστά κερδών


Alex Raptakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παράγονται και διανέμονται 20 εκατομμύρια νέα κομμάτια μουσικής το χρόνο λέει το ντοκιμαντέρ στο netflix. 

 Είναι δυνατόν? 

 Αν τα έκανες βινύλιο και τα στιβαζες θα καλύπτεις το ύψος του αγάλματος της ελευθερίας 129 φορές. 

 Μυστήρια πράγματα, εξωφρενικά, τα οικονομικά μεγέθη, τα νούμερα είναι ασύλληπτα για το μυαλό ενός πασοκτζη ΔΥ/εισοδηματια. 

 

 Τι μας συμβαίνει με την τεχνολογία πλέον? 

 Που βαδίζουμε, θα φτάσουμε να είμαστε 19 δισεκατομμύρια σε 50-100 χρόνια και με τη βοήθεια της ΑΙ θα παράγονται 360 εκατομμύρια μουσικά κομμάτια το χρόνο, παω για ύπνο, ζαλίστηκα και μόνο που τα σκέφτομαι. 

 Το μουσικό μου στούντιο πλέον χωράει σε μια τσέπη. ????

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για σκεψου και το αλλο:

 

 20.000.000 κομματια απο τρια λεπτα το καθενα= 60 εκ. λεπτα.

 

 365 μερες x 24x 60 = 525.600 λεπτα.

 

 Δηλαδη ακομα και αν ακουγες μουσικη 24 ωρες το 24ωρο ,και μονο καινουργια κομματια απο μια φορα εκαστο, δε θα καταφερνες να ακουσεις ουτε το 1%.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alter είπε

Αν έχει διασκευές το άλμπουμ είναι πιο περίπλοκο, καθώς χρειάζεσαι άδειες. Αυτό δεν το ξέρω λεπτομερώς γιατί τα δικά μου ήταν όλα original.

Και τις άδειες των διασκευών μπορεί να τις βγάλει ο distributor.

AΛΛΑ με έξτρα χρέωση. Το Distrokid χρεώνει για διασκευή (το κάθε κομμάτι ξεχωριστά) 12 ευρώ ανά έτος.

Το As It Was που ανέβασα τον Σεπτέμβριο μου έκανε απόσβεση από τα 12 τα 2 (ούτε καν τα 3 ?) ευρώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει λεφτά η έκδοση μουσικής digital.Οχι για τον δημιουργό τουλάχιστων.Τα βασικά αγοράζουν οι ανθρώποι με δυσκολία.Παντού.Αν θές να βγάλεις κάποιο ποσό αξιοπρεπές από αυτό που κάνεις υπάρχουν τρόποι αλλά σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει να είσαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ,με παραμέτρους.

 

Η πρώτη,αν δέν έχεις λεφτά,είναι να γράφεις stock music σε διάφορες πλατφόρμες.Καλή τύχη,θα έχεις ανταγωνισμό από στούντιο και ανθρώπους που ζούν απο αυτό απο όλο τον πλανήτη.Μπορεί να χωθείς και εσύ κάποιες φορές και να τσιμπήσεις κάτι.Η μόνη κατηγορία οπού το digital θα σε ξελασπώσει.

 

Αν είναι λίγα τα χρήματα αλλά έχεις κοινό,ζωντανές εμφανίσεις,είτε είσαι dj η μπάντα.Edits,remix,mix tapes και μικρές παραγωγές/εκδόσεις ισως δέν σου αποφέρουν αρκετό κέρδος,αλλά θα σου αποφέρουν συμμετοχές σε gigs και εκεί θα ξεκαθαρίζεις κάτι.

 

Αν έχεις αρκετά χρήματα,αλλά δέν έχεις κοινό.Παρέ τα καλύτερα σου και επένδυσε ΣΤΟ FORMAT.Κόψε κασσέτες και δίσκους που να τραβήξουν το κοινό που πραγματικά αγοράζει μουσική,δηλαδή τους οπαδούς και τούς συλλέκτες του είδους.Υπάρχουν και συλλέκτες που δέν χρειάζετε να είναι οπαδοί του είδους και μπορεί ένα ωραίο βυνίλιο να το αγοράσουν.Και να χάνεις λίγο στην παραγωγή παίζει να στο συγχωρήσουν.Δές και την παράμετρο υπο προιόντα(shirts,stabs,cups).

 

Αν έχεις και χρήματα και κοινό,επίθεση σε όλα τα μέτωπα.

 

Αν είσαι φιλόδοξος,άσημος και ελπίζεις,ανέβαζετα εδώ.Οι μισοί δέν ακούνε πάνω απο 12khz λόγω ηλικίας,οι άλλοι μισοί δέν ξέρουν τί παίζεις.Οι συμβουλές που θα σου δοθούν από αρκετούς αποτελούν πρωτοτυπία για την παγκόσμια μουσική βιομηχανία,όπως το να γράφεις κιθάρα σε stereo κανάλι κ.α.Ο μόνος τρόπος να γίνεις γνωστός είναι να γυρίσεις βίντεο που θα αυτομαστιγώνεσαι δημοσίως με δική σου μουσική υπόκρουση και χρήματα θα βγάλεις μόνο από έρανο των περαστικών για να σε σταματήσουν.

 

Δέν υπάρχει στην Ελλάδα μουσική βιομηχανία,θα πεθάνουμε στην ψάθα όλοι!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
13 ώρες πριν, cos_dr είπε

Παράγονται και διανέμονται 20 εκατομμύρια νέα κομμάτια μουσικής το χρόνο λέει το ντοκιμαντέρ στο netflix. 

 Είναι δυνατόν? 

 Αν τα έκανες βινύλιο και τα στιβαζες θα καλύπτεις το ύψος του αγάλματος της ελευθερίας 129 φορές. 

 Μυστήρια πράγματα, εξωφρενικά, τα οικονομικά μεγέθη, τα νούμερα είναι ασύλληπτα για το μυαλό ενός πασοκτζη ΔΥ/εισοδηματια. 

 

 Τι μας συμβαίνει με την τεχνολογία πλέον? 

 Που βαδίζουμε, θα φτάσουμε να είμαστε 19 δισεκατομμύρια σε 50-100 χρόνια και με τη βοήθεια της ΑΙ θα παράγονται 360 εκατομμύρια μουσικά κομμάτια το χρόνο, παω για ύπνο, ζαλίστηκα και μόνο που τα σκέφτομαι. 

 Το μουσικό μου στούντιο πλέον χωράει σε μια τσέπη. ????

 

 

Συμφωνώ.

"Το πουλάω την μουσική που παράγω ως καλλιτέχνης σε ιδιώτες" ....μας τελείωσε, εκτός αν είσαι ήδη φτασμένος αλλά και πάλι.......

Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να βγάλεις λεφτά από την μουσική .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, MGs είπε

Δεν έχει λεφτά η έκδοση μουσικής digital. [...]

 

Εύστοχα τα σχόλια, αλλά νομίζω άσχετα με το θέμα.

 

Επαναλλαμβάνω πώς δεν άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα με σκοπό τα έσοδα. Δεν έχω αυταπάτες, είπαμε.

Το άνοιξα σαν συζήτηση σύγκρισης μεταξύ των Distributors που έχει δοκιμάσει/χρησιμοποιεί ο καθένας εδώ στο Noiz. Ο τίτλος ίσως θα μπορούσε να είναι καλύτερος. Το "κόστη" και ποσοστά κερδών" είναι οι παράμετροι που θα ήθελα να συγκρίνουμε στη συζήτηση αλλά μάλλον δεν έκατσε σωστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου