takis Δημοσιευμένο 21 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 21 Νοεμβρίου 2004 είναι κάποιος που να ξέρει να μου προτείνει τι μαγνήτες να βάλω σε μια stratocaster για να εχω bluesάδικο ήχο αλα stevie ray vaughan; ή ακόμα και σαν του scott henderson στα album όμως που παίζει blues(dog party κτλ...).και απο ενισχυτή εκτός απο fender είναι κάποιος πολύ καλός που δεν είναι τόσο γνωστός :wink: (*) σημείωση από τη διαχείριση: παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε τόνους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 o τυπικός ήχος του Stevie Ray Vaughn ήταν ενα tube screamer πάνω σε κάποιον blackface Fender (με ισχυρότερα απο τα εργοστασιακά μεγάφωνα). Βέβαια ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ χρησιμοποιούσε και 2 stack Μarshall :cry: Aν οι μαγνήτες της strat σου έχουν χαμηλό vintage gain είναι μια χαρά για blues (να αποφύγεις τους πολύ hot μαγνήτες). Yποτίθεται ότι οι Texas Special της Fender είναι copy των overwound μαγνητών του SRV. Φοβεροί μαγνήτες για τη δουλειά που θές είναι οι Vintage Hot του LINDY FRALIN. A , και ενα set 011 ή 012 χορδές δεν θα έβλαπτε :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Θα σου πρότεινα αντί για τους texas specials να δοκιμάσεις τους μαγνήτες kinman τεράστια διαφορά (δυστυχώς και οικονομικά).Επιπλέον για overdrive δοκίμασε το tube screamer silver mode (μετατροπή από analogman-απίστευτα διαφανές) link (ναι ο hederson είναι στη φώτο).Επιπλέον το comp cut mode του fulldrive 2 της fulltone είναι ωραίο.Τέλος αν θέλεις gain δοκίμασε το tube factor της hugnes & kettner.Ότι όμως και αν χρησιμοποιούν οι γνωστοί κιθαρίστες μην φοβηθείς να χρησιμοποιείς κάτι αν σου ακούγετε εσένα καλά. Όσο για ενισχυτές fender blackface, bad cat... Συμφωνώ με superfunk για χορδές προσοχή στη ρύθμιση του μπράτσου:) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.οσο για τις 11αρες και 12αρες χορδες,δυστυχως τα δακτυλα μου αντεχουν μεχρι δεκαρες.πιο πανω ειναι πολυ δυσκολα τα 2τονους bend και χανω πολυ απο vibrato πραγματα απαραιτητα στα blues :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 μη σκάς ο Billy Gibbons παίζει με 8αρες και ο BB.KING με 9αρες και μια χαρα μου ακούγονται :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2004 Αν έχεις 9ες κάνε ένα κόπο και τύλιξε ολόκληρο το μήκος των χορδών στα κλειδιά (ακούγετε υπερβολή αλλά δοκίμασέ το) θα δεις ότι με την προϋποθεση ότι έχουν τυλιχτεί σωστά θα έχεις σταθερότητα στο κούρδισμα και λίγο (ελάχιστα) :wink: καλύτερο sustain. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2004 εδω θα διαφωνήσω μαζί σου γιατι παρα τα αναμφισβήτητο γεγονός ότι με τον τρόπο που λες θα αυξηθεί η γωνία πίσω απο το nut και όντως θα έχουμε λιγοτερα τριξίματα και sustain ,(σε κιθαρες Fender πάντα),δυστυχώς πάνω απο 3-4 στροφές της χορδής πάνω στο κλειδί δημιουργούν πάντα tuning porblems. Kαλύτερα να βάλει 2 string trees... (άντε στη σολ μπορεί να κάνει ως και 5 στροφές... :wink: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση