cigaret13 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μάλλον φταίει κάποιο vst που έχεις στο κανάλι φωνής. Μήπως κάποιο stereo tune ή chorus? Ωραίο κομμάτι.... Κάνε μια Α-Β ακρόαση στο daw σε mono και στέρεο μπας και ακούσεις διαφορές. Επεξεργασμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 από cigaret13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Πρέπει να απαντήσει κάποιος που το κατέχει. Δεν ξέρω τι επεξεργασία έχει υποστεί η φωνή στο πανόραμα, αλλά μήπως παίζει ρόλο και ο pan law? Μήπως αθροίζονται τα side και βγαίνει δυνατότερο το mono? Μήπως θέλει κάποιο Mid-Side EQ/compression ώστε να ακούγεται κάπως ίδιο και στις δύο περιπτώσεις; Ειλικρινά δεν ξέρω, στα ψαχτά θα το πήγαινα εγώ και θα το έκανα μαντάρα. Όλο και κάποιος που το κατέχει θα εμφανιστεί όμως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Andrew Wires Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, cigaret13 είπε Μάλλον φταίει κάποιο vst που έχεις στο κανάλι φωνής. Μήπως κάποιο stereo tune ή chorus? Ωραίο κομμάτι.... Ευχαριστώ πολύ! Όχι, στην φωνή δεν έχω βάλει τίποτα σε εφέ που να πειράζει το στέρεο. Ένα mono track ειναι κεντραρισμενο. Μόνο compression, λίγο reverb και echo έχω βάλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mpamps Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Αρχικά να πω ότι είναι πολύ ωραίο κομμάτι και ωραίες μελωδίες. Στα της παραγωγής δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να μιλήσω τεχνικά. Οπότε θα σου πω μόνο το εξής: είχα την αίσθηση ότι άρχισα να χάνω τα φωνητικά όσο πύκνωνε η ενορχήστρωση. Ο λόγος ίσως είναι ότι στο range που τραγουδάς μπλέκεται η φωνή συχνοτικά με τα υπόλοιπα. Προς το τέλος που ανέβηκαν λίγο σε pitch άρχισαν να βγαίνουν πιο μπροστά. Το άκουσα σε JBL-305 monitors. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Andrew Wires Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 9 λεπτά πριν, mpamps είπε Αρχικά να πω ότι είναι πολύ ωραίο κομμάτι και ωραίες μελωδίες. Στα της παραγωγής δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να μιλήσω τεχνικά. Οπότε θα σου πω μόνο το εξής: είχα την αίσθηση ότι άρχισα να χάνω τα φωνητικά όσο πύκνωνε η ενορχήστρωση. Ο λόγος ίσως είναι ότι στο range που τραγουδάς μπλέκεται η φωνή συχνοτικά με τα υπόλοιπα. Προς το τέλος που ανέβηκαν λίγο σε pitch άρχισαν να βγαίνουν πιο μπροστά. Το άκουσα σε JBL-305 monitors. Ευχαριστώ πολύ! Ναι κάτι τέτοιο γίνεται, έτσι μου φαίνεται κ μένα. Δοκίμασα να αλλάξω οκτάβα στα synth αλλά δεν μου άρεσε καθόλου πως ακούγεται. Και το να δυναμώσω την φωνή εντείνει το πρόβλημα που περιγράφω πιο πάνω με το μονοφωνικό ηχείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Raptakis Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Πώς σας ήρθαν οι Pendulum βρε παιδιά, αυτοί είναι φουλ ηλεκτρονικοί, γρήγοροι, άλλη φάση τελείως. Δε μου φαίνεται ότι είναι καλή η σύγκριση. εκτός αν έχω χάσει κανένα κομμάτι που μπορεί να μοιάζει. Andrew εμένα το κομμάτι μου ακούγεται πολύ φορτωμένο. Μου ακούγονται όλα πολύ στο κέντρο, πολύ mono, πώς να το πω. Ειδικά τα δεύτερα φωνητικά μπλέκονται πολύ με τα main. Χρειάζεται σίγουρα καλύτερο stereo separation που λένε. Την πρώτη φωνή σίγουρα θα την ανέβαζα λιγάκι, γιατί από το σημείο που μπαίνουν όλα τα όργανα, αρχίζει και χάνεται. Νομίζω το synth που έχεις βάλει στην αρχή θέλει ένα δυνατό low-cut, γιατί όταν μπαίνει το μπάσο νομίζω πως αρχίζει και χτίζεται μια μπασίλα. Μάλλον το άφησες έτσι επειδή ακούγεται μόνο του στην εισαγωγή. Η λύση εδώ είναι, είτε να κάνεις automation στο EQ, όπου να κόβεις τα μπάσα μόλις μπει το μπάσο, ή να κάνεις ένα δεύτερο track που να έχει διαφορετικό EQ όταν παίζει μαζί με άλλα tracks που μπορεί να χτυπάνε ίδιες συχνότητες. Η καλύτερη και πιο "δημιουργική" λύση είναι να κάνεις sidechain compression βάσει του μπάσου. Είναι αρκετά σύνηθες, ειδικά στην ηλεκτρονική μουσική, όταν έχεις synth και μπάσο να "αφαιρείς" από το synth όταν παίζει το μπάσο. Αυτό δημιουργεί ένα "pulse effect" που αν γίνει σωστά είναι πολύ καλό και βοηθάει πολύ τη μείξη. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mpamps Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Andrew Wires είπε Ευχαριστώ πολύ! Ναι κάτι τέτοιο γίνεται, έτσι μου φαίνεται κ μένα. Δοκίμασα να αλλάξω οκτάβα στα synth αλλά δεν μου άρεσε καθόλου πως ακούγεται. Και το να δυναμώσω την φωνή εντείνει το πρόβλημα που περιγράφω πιο πάνω με το μονοφωνικό ηχείο. Ισως μια προσέγγιση θα ήταν να τους δώσεις συχνοτικο χώρο με eq στα όργανα με τα οποία συγκρούονται... Edit: Με πρόλαβε ο Alex με αναλυτικότατο post... Επεξεργασμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 από mpamps 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Andrew Wires Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε Πώς σας ήρθαν οι Pendulum βρε παιδιά, αυτοί είναι φουλ ηλεκτρονικοί, γρήγοροι, άλλη φάση τελείως. Δε μου φαίνεται ότι είναι καλή η σύγκριση. εκτός αν έχω χάσει κανένα κομμάτι που μπορεί να μοιάζει. Andrew εμένα το κομμάτι μου ακούγεται πολύ φορτωμένο. Μου ακούγονται όλα πολύ στο κέντρο, πολύ mono, πώς να το πω. Ειδικά τα δεύτερα φωνητικά μπλέκονται πολύ με τα main. Χρειάζεται σίγουρα καλύτερο stereo separation που λένε. Την πρώτη φωνή σίγουρα θα την ανέβαζα λιγάκι, γιατί από το σημείο που μπαίνουν όλα τα όργανα, αρχίζει και χάνεται. Νομίζω το synth που έχεις βάλει στην αρχή θέλει ένα δυνατό low-cut, γιατί όταν μπαίνει το μπάσο νομίζω πως αρχίζει και χτίζεται μια μπασίλα. Μάλλον το άφησες έτσι επειδή ακούγεται μόνο του στην εισαγωγή. Η λύση εδώ είναι, είτε να κάνεις automation στο EQ, όπου να κόβεις τα μπάσα μόλις μπει το μπάσο, ή να κάνεις ένα δεύτερο track που να έχει διαφορετικό EQ όταν παίζει μαζί με άλλα tracks που μπορεί να χτυπάνε ίδιες συχνότητες. Η καλύτερη και πιο "δημιουργική" λύση είναι να κάνεις sidechain compression βάσει του μπάσου. Είναι αρκετά σύνηθες, ειδικά στην ηλεκτρονική μουσική, όταν έχεις synth και μπάσο να "αφαιρείς" από το synth όταν παίζει το μπάσο. Αυτό δημιουργεί ένα "pulse effect" που αν γίνει σωστά είναι πολύ καλό και βοηθάει πολύ τη μείξη. Ευχαριστώ πολύ Άλεξ για την όπως πάντα αναλυτικότατη ανάλυση. Θα δοκιμάσω όλα όσα είπες και ειμαι σίγουρος ότι θα ακουγεται καλύτερα σε στέρεο. Αλλά νομίζω θα το κάνει χειρότερο σε ηχεια κινητού (μονοφωνικό). Έχεις καμία ιδέα τι να κάνω εκεί; Επεξεργασμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 από Andrew Wires Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Raptakis Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Νομίζω πως δεν θα έρπεπε να το έχεις σαν προτεραιότητα το κινητό, όσον αφορά το τελικό master. Αλλά τεχνικά μιλώντας, όταν κάνεις stereo separation, αυτό δε σημαίνει ότι πάνε όλα καρφί δεξιά ή αριστερά. Υπάρχει ένα φάσμα στο ενδιάμεσο που μπορείς να το ελέγξεις με διάφορα εργαλεία όπως το iZotope Imager που είναι και τσάμπα απ'όσο θυμάμαι. Υπάρχει και η multiband εκδοχή του που μπορείς να ελέγξεις το stereo separation ανάλογα τις συχνότητες, για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις τα μπάσα στο καράκεντρο (που συνήθως αυτό είναι το σωστό), αλλά τις ψηλές, κοφτερές να τις βάλεις στο πλάι. Στη δική σου περίπτωση βέβαια, εγώ θα έκοβα μπάσο από το synth γενικότερα, γιατί ίσως συγκρούεται αρκετά με το κεντρικό μπάσο. Με τέτοιους τρόπους βγαίνει λίγο πιο ισορροπιμένο αποτέλεσμα, και αν-όταν κάποιος ακούσει σε mono, τότε καταφέρνει να ακούσει στοιχεία από παντού, χωρίς το ένα να καλύπτει το άλλο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nekkon Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, Andrew Wires είπε Ευχαριστώ πολύ! Δεν τους ήξερα αλλά ένα κομμάτι που έβαλα τώρα μου άρεσε. Θα τους ψάξω. Αυτοί είναι θα έλεγες electronic pop? Electronic rock? To Witchcraft πριν αρχίσουν τα πολλά νταμπαρντούμπαρ Γιατί να χαρακτηρίσεις τη μουσική σου κάπως; Είναι απλά η μουσική σου, τα άλλα είναι για τα μουσικά περιοδικά 2 1 Never give up! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση