Προς το περιεχόμενο

Ελεύθερος αυτοκινήτου


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλο πάλι αυτό με τα κουβαδοηλεκτρικά. 5.000 δηνάρια. Δια 365, = 13.70 στρογγυλοποιημένο. Δια 10 = 1,37.

 

Ήγουν, το κόστος κτήσης ενός τέτοιου κουβά επιτρέπει την απόκτηση ενός εισιτηρίου των 1,37 ημερησίως, για 10 έτη αδιάλλειπτα. Τιμή λιανικής, με δίχως εκπτώσεις και (μ)πόνους πιστότητας/επιβράβευσης κ.ά. τέτοια αεριτζήδικα προϊόντα.

 

Οπότε αν το δούμε σοσιαλιστικά, γιατί να μην γεμίσει ο τόποτς λεωφοργεία ελεχτρικά, και οι σύντροφοι να παίρνουμε τα μέσα, ξοδεύοντας το ίδιο κεφάλαιο που θα ξοδεύαμε -αν το βλέπαμε καπιταλσιτικά- για να αποκτήσουμε ΟΛΟΙ από ένα τέτοιο κουβαδάκι και να καθόμαστε να κορνάρουμε με τις ψιλούλες ψιλούλες κόρνες μας ο ένας στον άλλον μέσα στο μποτιλιάρισμα, ιδρωμένοι και μπαϊλντισμένοι γιατί ερκοντισίον δεν έχουν, αφού; (κυρφιουζιονάρειος σύνταξις)

 

Για να μην πω για το θέμα της φόρτισης, που θα χύνονται τα καλώδια από τα μπαλκόνια σαν τα φίδια, σαν παραφορτωμένη κονσόλα ΜΟΝΤΑΡΜΠΟ σε πανηγύρι. (γιατί από πεζοδρόμια - οπου θα μπορούσαν να γίνουν εγκαταστάσεις... δεν.)

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τόσο που πήγαν τα ανταλλακτικά, τόσο που πήγε η βενζίνη, τα τέλη κλπ. το σκέφτομαι να το δώσω γιατί έχω και τη μηχανή που θέλει και αυτή και θα μπορούσα να βολεύομαι με τα μέσα αλλά προτιμώ να φέρω το σοσιαλισμό για να έχουμε το αμάξι μας να γουστάρουμε και να πηγαίνουμε ανεξάρτητα και άνετα στα απαλλαγμένα από τον ΕΝΦΙΑ εξοχικά μας.

 Το χρειαζόμαστε το αμάξι και θα ωφελήσουμε και την αγορά άμα υπάρξει πολιτική που να μας δίνει σε όλους τη δυνατότητα να συντηρούμε όπως πρέπει και να αγοράζουμε και να αλλάζουμε τακτικά ένα αμάξι.

 Με το ταξί θα πηγαίνεις για ψάρεμα αμα το έχεις χόμπι και θες να βγεις από την πόλη?

 

 Λοιπόν αυτές με τα μέσα συγκοινωνίας σε αντικατάσταση των ΙΧ αυτοκινήτων δεν μου αρέσουν.

 Εκτός και αν φέρουμε ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ και είναι ΚΡΑΤΙΚΑ και φέρουν θέσεις εργασίας με σταθερό μισθό και 8 ωρο και έλεγχο να μην μας κλέβουν στο ταξίμετρο και να μην υπερτιμολογούνται οι αγορές και τα ανταλλακτικά τους και οι φθορές στα κτίρια που τα στεγάζουν κλπ.

 

 Δεν ξέρω στην τελική.

 

 Πάντως είναι εφικτό ιδιαίτερα άμα μένεις π.χ. στο κέντρο της Αθήνας όπως και εγώ να κάνεις δουλειά με τα μέσα μεταφοράς. Τα σουπερμάρκετ π.χ. σε εμένα και το μετρό και οι στάσεις λεωφορείων είναι όλα με τα πόδια κάτω από 5 λεπτά, η δουλειά είναι 20 λεπτά περίπου με τα πόδια, γεμάτο το κέντρο μπαρ καφετεριες και οτι άλλο θέλει η ψυχή σου θέατρα, στη θάλασσα μπορείς να πας με τη συγκοινωνία  οπότε ναι, εγώ ψηφίζω ναι και για τον μικρό στις προπονήσεις π.χ. που πρέπει να πηγαίνει και τους αγώνες θα μπορούσα να βολευτώ με τα μέσα μεταφοράς και να πληρώνω το κόστος τους που σε βάθος χρόνου θα είναι μικρότερο από την συντήρηση και μάλιστα σε καλή κατάσταση με όλα τα έξοδα  χωρίς συμβιβασμούς δηλαδή ενός αυτοκινήτου 1600 κυβικών και μιας μηχανής 500 κυβικων αυτά τα δύσκολα οικονομικά έτη

 

Γίνεται.

 Και ίσως πρέπει να το κάνω επιτέλους για ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΩΝΤΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ.

 Ψηφίζω ναι, μπορεί κάποιος εύκολα να την γλυτώσει.

 

 Δώστε μου και 1300 ευρώ να πάρω το YAMAXA το ΜΟDX και είμαστε μια χαρά?

 

18 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Πολύ πολύ μικρά ηλ. αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις στην πόλη... Επιδοτούμενα φυσικά από το κράτος?

_w8a0658.jpg

 

 Για τις μετακινήσεις έξω από το κλεινόν άστυ, σε μεγάλα κάθετα γκαράζ με λογικές τιμές, τα άλλα τα κανονικά, όταν δεν τα χρησιμοποιούμε.

 Λέω εγώ τώρα....

Με το ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ θα μπορούσαν να το κάνουν έτσι που ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ και να δώσουν κάθε οικογένεια ένα τέτοιο ΑΜΑΞΙ για να κινείται και να συντηρείται με κρατικά έξοδα.

 Και θα κάνουμε γι αυτό τώρα που ερχόμαστε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ έτσι για να τους μπούμε στο μάτι αχχαχαχαχαχαχαχα?

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ήγουν, το κόστος κτήσης ενός τέτοιου κουβά επιτρέπει την απόκτηση ενός εισιτηρίου των 1,37 ημερησίως, για 10 έτη αδιάλλειπτα.

 

Και σε καμιά 10αριά χρόνια, να χρειάζεσαι καινούρια μπαταρία που κάνει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο.

Άρα δεν συμφέρει.

Το πετάς και παίρνεις άλλο φθηνότερα.

Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα?

Στο περιβάλλον που υποτίθεται ότι προστατεύεις.

Εκτός και αν τα παίρνουν κοψοχρονιά για ανακύκλωση.

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα?

Να αγιάσει το στόμα σου!

 

Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί ότι όλο αυτό το παραγωγικό θαύμα που ζούμε θα είχε φάει μεγάλη ξενέρα και βλοσυρότητα, αν ο κάθε παραγωγός δεσμευόταν για τη διαχείριση ΟΛΟΥ του κύκλου ζωής του προϊόντος του; Οκ, πήραμε το Α+++ να αντικαταστήσει το Α+, το ανακυκλώσαμε τάχα, και όλα αυτά ξεβράζονται με κοντέινερ στην Αφρική. Εμείς πάντως το προστατέψαμε το περιβάλλον. Ας κάτσουν οι Αφρικάνοι με το καμινέτο να βγάζουνε το χρυσάφι από τις πλακέτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cos_dr είπε

να έχουμε το αμάξι μας να γουστάρουμε και να πηγαίνουμε ανεξάρτητα και άνετα στα απαλλαγμένα από τον ΕΝΦΙΑ εξοχικά μας.

 

 

Εσύ δεν χρειάζεσαι αμάξι γι' αυτό.

Έχεις εξοχικό στο Κολωνάκι αφού.

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Δώστε μου και 1300 ευρώ να πάρω το YAMAXA το ΜΟDX και είμαστε μια χαρά?

Βρε πουλί μου, δε θες τούτο που είναι πιο φθηνό;

 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=534584&search_id=4173224

 

Δεν ξέρω, ρωτάω. (Όπως λένε τα μικρά θέλω πλειστέισο, και τους παίρνουν απομίμηση ατάρι και πάει το δάκρυ κορόμηλο μετά)

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο από την άλλη το θεωρώ ως επέκταση του ζωτικου μου χώρου. Και αν αφήσουμε όλοι το αυτοκίνητο για τσ μέσα τότε θα φανεί η ανεπάρκεια των υποδομών ΜΜΕ να καλύψουν τους πολίτες. 

 Φανταστείτε να αφήσουν όλοι τα μηχανάκια τι θσ γίνει που θα γεμίσουμε και αλλα αυτοκίνητα. 

 Υπάρχουν καταγγελίες ήδη για την ανεπάρκεια του ΜΕΤΡΌ να καλύψει τις ώρες αιχμής. 

 Θα χάσει δε το κράτος και οι κουμπάροι από τα τέλη κυκλοφορίας και τσ διόδια και υπό αυτό το πρίσμα το κράτος μας ιδιαίτερα αυτό θσ αναγκαστεί να φορολογησει περισσότερο τα ΜΜΕ και να βάλει και τέλη κυκλοφορίας σε κάθε φυσικό πρόσωπο πλέον ???Χαχαχαχα 

 

 Κλείνεται ο κόσμος μέσα από την ακρίβεια και το έριξε στο φαΐ και είδατε τι γίνεται με τα τρόφιμα. 

 Το νεο δόγμα του φιλελευθερισμου είναι πως ότι χρησιμοποιείται περισσότερο θα το κοπανάμε περισσότερο και ιδιώτες και το κράτος που βλέπει φορολογικό ψωμί και θεωρεί το αυτοκίνητο ενώ είναι είδος ανάγκης λόγω της ανεπάρκειας των ΔΜΜΜ και των ΙΜΜΜ ως είδος πολυτελείας ?χαχαχσχαχαχα??

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Όπως λένε τα μικρά θέλω πλειστέισο, και τους παίρνουν απομίμηση ατάρι

 

 

Pong-TA-B1C1YX.jpg

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει?

Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?

το supermarket είναι 19 μέτρα από το σπίτι μου και η κάβα 26,

παίρνω δε μονο 6αδες (αγοράζω ΜΟΝΟ τα ημερήσια τρόφιμα)

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι

 

δεν πηγαίνω ποτέ στον τρίτο κοΖμο ,φοβάμαι. 

μόνο Αθήνα κυκλοφορώ και τα ΜΜΜ με υπερκαλύπτουν έχω το μέτρο στα 10 λεπτά από την πόρτα μου και 60 τρόλεϊ, λεωφορεία την ώρα στα 3 λεπτά. Μπρούκλης...ενταξει δεν είναι και Βερολίνο αλλά μια χαρά είναι στην Αθήνα, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ κσαναλεω,τα ΜΜΜ ,ούτε τόσο πήχτρα είναι ...

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά.

 

όλα μου τα αγαπημένα μπαρ και εστιατόρια είναι max 10 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου αλλά και οπουδήποτε αλλού βγω στην Αθήνα max ένα 10αρικο είναι το μεταμεσονυχτιο ταξί,μιλάμε για την ΚΑΝΟΝΙΚΗ Αθήνα φυσικά όχι τα γύρω χωρΓια

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι

 

20 λεπτά με τα πόδια είναι το Σύνταγμα από την πόρτα μου εκ των οποίων τα 10 είναι μέσω του ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ κηπου  :) ,ωραίος ο βασιλικός κήπος της Φρειδερίκης:) 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα λόγω δουλειάς μου είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο. Και όταν λέω "λόγω δουλειάς" δεν εννοώ για να πηγαίνω στο γραφείο αλλά γιατί κάθε εβδομάδα έχω να επισκεφτώ 3-4 προορισμούς στην Αττική όπου δε φτάνει κανένα μέσο μεταφοράς και συχνά έχω να κουβαλήσω και κάποιον εξοπλισμό. 

 

Παρόλα αυτά και παρ' όλη την καφρίλα των αθηναϊκών δρόμων, η οδήγηση με ηρεμεί. Είναι η στιγμή της ημέρας που ακούω την πιο πολλή μουσική και που σκέφτομαι περισσότερο. Είμαι πάντα άρρωστα ψύχραιμος λόγω αυτής της ηρεμίας. Οδηγώ με απόλυτη προσοχή και αφήνω τους άλλους να κάνουν ό,τι καφρίλα τους κατέβει χωρίς να διαμαρτύρομαι ή να θυμώνω. Είμαι ζεν.

 

Το μόνο που με ενοχλεί και δεν το έχω ξεπεράσει ακόμα είναι οι σταθμευτικές μας συνήθειες, Τουτέστιν τα διπλοπαρκαρισμένα, τα μόνιμα σταθμευμένα με αλάρμ (πχ. Πειραιάς σε ώρα αιχμής, δεξιά λωρίδα τραμ, αριστερή λωρίδα καλυμμένη από αλάρμ, μεσαία λωρίδα πόλεμος) , όλους αυτούς που έχουν παρκάρει κλείνοντας ράμπες πεζοδρομίων και το ότι ουδείς ασχολείται. Έχω να δω τροχαία να γράφει κλήση ή να αφαιρεί πινακίδες πολλά χρόνια. 

  • Like 4

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου