Jazzjoker Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Από τη μια αντιπαθώ τις πλατφόρμες αναπαραγωγής, από την άλλη η ιδεολογική μου αντίθεση κάμπτεται πολύ γρήγορα χάριν της ευκολίας. Δηλαδή ενώ είμαι π.χ. φουλ εναντίον του spotify ως εργοστασιακού τρόπου αντιμετώπισης της μουσικής, το χρησιμοποιώ. Λειτουργώ πλήρως υποκριτικά εν ολίγοις. Παρόλα αυτά, το "ξεπούλημα" πνευματικών δικαιωμάτων που γίνεται από δημιουργούς τα τελευταία χρόνια, το καταλαβαίνω. Βλέπουν ότι πέφτει ραγδαία η αξία των μετοχών και σπεύδουν να ρευστοποιήσουν ό,τι απομένει. Καλά κάνουν; Δεν ξέρω. Και πάλι ιδεολογικά είναι αντίθετος αλλά είναι πολύ πιθανό να έκανα το ίδιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η "προϊοντοποίηση" που επιβλήθηκε εκ των πραγμάτων στη μουσική με την έλευση της ψηφιακής εποχής, έχει πολύ μέλλον ακόμα. Επεξεργασμένο 27 Ιανουαρίου 2023 από Jazzjoker Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, Jazzjoker είπε Παρόλα αυτά, το "ξεπούλημα" πνευματικών δικαιωμάτων που γίνεται από δημιουργούς τα τελευταία χρόνια, το καταλαβαίνω. Βλέπουν ότι πέφτει ραγδαία η αξία των μετοχών και σπεύδουν να ρευστοποιήσουν ό,τι απομένει. από την άλλη υπάρχουν άλλοι (McCartney, Fogerty) που κινούν γή και ουρανό να τα επαναποκτήσουν με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, dimsonic είπε από την άλλη υπάρχουν άλλοι (McCartney, Fogerty) που κινούν γή και ουρανό να τα επαναποκτήσουν Ναι γιατί όταν είσαι πολυεκατομμυριούχος 80άρης μπαίνεις εγγυημένα σε mode "τα χρήματα δεν έχουν καμία αξία, τι ωραία που είναι τα ουσιαστικά πράγματα στη ζωή". Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε Ναι γιατί όταν είσαι πολυεκατομμυριούχος 80άρης μπαίνεις εγγυημένα σε mode "τα χρήματα δεν έχουν καμία αξία, τι ωραία που είναι τα ουσιαστικά πράγματα στη ζωή". ο Fogerty πάντως ήταν ο πιό δυστυχής διότι μηνύθηκε ότι αντέγραψε δικό του τραγούδι. όπως και νάχει το όλο πράγμα πηγαίνει στη σφαίρα του φανταστικού πλέον όταν τα τραγούδια φτιάχνονται από μια μηχανή σε μια ώρα (και πολύ έβαλα) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, dimsonic είπε τα τραγούδια φτιάχνονται από μια μηχανή σε μια ώρα (και πολύ έβαλα) Και έχουμε να δούμε πολλά ακόμη. Η πολύ εμπορική ποπ ειδικά, θεωρώ ότι σύντομα θα δημιουργείται αποκλειστικά από AI. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 11 ώρες πριν, dimsonic είπε Εσυ που τα φτανεις στειλτα στο σποτυφαει Εγώ φτιάχνω τέχνη φίλος..... δεν θα αναλωθώ σε τύπου spotify "πωλήσεις" και ακροάσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Παντα οι εταιριες στον πλουτισμο τους αποσκοπουσαν. Μια ματια ας πουμε στην ιστορια του πρωιμου hollywood αρκει για να κανει καποιος εμετο. Παντα οι εταιριες προσπαθουν να περιορισουν το ρισκο και να μεγιστοποιησουν το κερδος. Το ιδιο εκαναν και οι " κανονικες" δισκογραφικες εταιριες , για να αρχισουν να σου δινουν κατι και εσενα επρεπε πρωτα να βγαλουν ολα τα εξοδα τους καλα καλα, και μετα και παλι κρατουσαν τη μεριδα του λεοντος. Του μεγαλου λεοντος, του σαν τους δρακους της Καλισι λεοντος. Το θεμα ειναι οτι επαιρναν και κανα ρισκο, εβαζαν λεφτα για να γινει η παραγωγη. Μετα ομως το ξεφτιλισμα της μουσικης απο το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα, τα κοζια αλλαξαν. Και αφου ξεφτιλιστηκε η μουσικη καλα καλα για δεκαετιες, ε μαθαμε οτι γαμι@@στε, πλακωσανε και οι γυφτοι του spotify. Διοτι αυτοι και αν δεν παιρνουν ρισκο. Ακομα και την επισημη γραμμη τους να δεις, και να την παρεις μετρητοις σα χανος, αρκει. 30 % τσεπη, με τα υπολοιπα πληρωνουμε λειτουργικα εξοδα, και οτι περισσεψει βλεπουμε. 30 % κερδος ειναι εξωφρενικα υψηλο, ποσο μαλλον οταν δεν ρισκαρεις τιποτα, ετοιμα τραγουδια ανεβαζεις, τιποτα δεν παραγεις, οι "καλλιτεχνες" τρεχουν να βγαλουν τον κ@λο τους και να ρεζιλευτουν στο διαδυκτιο για να γινουν viral οποτε η προωθηση ( το μεγαλο εξοδο δηλαδη) παιρνει το δρομο της, και οποιο απο τα σκουπιδια και να αρεσει στο λα(γ)ο, προβλημα του, το ιδιο κανει για σενα. Ετσι ειναι το ιντερνετ, ξεφτιλιζει οτι βρει και στο τελος το πουλανε τα μεγαθηρια για τρελο κερδος. Εδω το ιδιο εγινε με την ιδιωτικοτητα μας και τα προσωπικα μας δεδομενα, στη μουσικη θα κολλησουμε; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Administrator Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση η εμμονή σου βρε @dimsonic στην ιδιοκτησία, ακόμα και όταν οι ίδιοι ιδιοκτήτες την απεμπολούν έναντι τιμήματος για το συμφέρον τους. Ο 76χρονος άνθρωπος (Appice) λέει στη συνέντευξη που δεν παρέθεσες, (ας το αντέγραφες και έβαζες το λινκ αναφοράς) πως δεν ξέρει πως πουλιέται σήμερα η μουσική στις νέες πλατφόρμες και γι αυτό πουλάει (παίρνει λεφτά δηλαδή, δεν τα χαρίζει). Τα έχουμε πει και παλαιότερα, η ζωή κυλάει, τα πράγματα αλλάζουν πότε προς το καλύτερο, πότε προς το χειρότερο αλλά σίγουρα διαφορετικά. Και όποιος έμαθε ένα τρόπο για να λειτουργεί με τους τρόπους του κάποτε, δεν σημαίνει πως θα επαναπαυθεί στις δάφνες του και θα εισπράττει ες αεί. Συνέβη όσο συνέβη. Ωραίο θα ήταν αλλά για τον περισσότερο κόσμο δεν συμβαίνει. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 49 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε Πραγματικά μου προκαλεί εντύπωση η εμμονή σου βρε @dimsonic στην ιδιοκτησία, ακόμα και όταν οι ίδιοι ιδιοκτήτες την απεμπολούν έναντι τιμήματος για το συμφέρον τους. Ο 76χρονος άνθρωπος (Appice) λέει στη συνέντευξη που δεν παρέθεσες, (αντέγραψε το και βάλε το λινκ αναφοράς) πως δεν ξέρει πως πουλιέται σήμερα η μουσική στις νέες πλατφόρμες και γι αυτό πουλάει (παίρνει λεφτά δηλαδή, δεν τα χαρίζει). Τα έχουμε πει και παλαιότερα, η ζωή κυλάει, τα πράγματα αλλάζουν πότε προς το καλύτερο, πότε προς το χειρότερο αλλά σίγουρα διαφορετικά. Και όποιος έμαθε ένα τρόπο για να λειτουργεί με τους τρόπους του κάποτε, δεν σημαίνει πως θα επαναπαυθεί στις δάφνες του και θα εισπράττει ες αεί. Συνέβη όσο συνέβη. Ωραίο θα ήταν αλλά για τον περισσότερο κόσμο δεν συμβαίνει. Τι να παραθέσω. Εβαλα λινκ. Οποιος θελει διαβαζει. Τωρα αν εσυ νομιζεις οτι ο σύγχρονος νεος μουσικος αμείβεται καλυτερα μετα απο 80 χρονια εξελιξης της μουσικής βιομηχανιας παω πασο Επισης Την απεμπολουν οταν πλεον δεν αποδιδει ή δεν εχουν κατι να ωφεληθουν. Τωρα γιατι δεν αποδιδει το ξέρουμε καλα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 Administrator Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, dimsonic είπε Την απεμπολουν οταν πλεον δεν αποδιδει ή δεν εχουν κατι να ωφεληθουν. Τωρα γιατι δεν αποδιδει το ξέρουμε ξέρω καλα Εν ολίγοις όταν το νοίκι δεν αποδίδει όπως πριν, πουλάει το σπίτι. So? Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση