Προς το περιεχόμενο

Άλλος ένας πουλάει τα δικαιώματα του


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Και για να μην είμαι (είμαστε ) και εκτός θέματος.

1ον το internet (όποια πλατφόρμα και αν είναι) σαφώς βοήθησε τους νέους καλλιτέχνες και τους έκανε γνωστούς (όσο τους έκανε) στο ευρύτερο κοινό, μιας και αλλιώς δεν θα είχαν καμία τύχη- πρόσβαση στην tv  ή στο radio.

 

2ον Ακόμα και να έπεσαν λόγω Internet οι αμοιβές , αυτός δεν είναι λόγος να μην γράφεται και σήμερα καλή μουσική , μιας και ο μουσικός δεν είναι τζουκ μποξ ήτοι να παίζει ανάλογα με τα κέρματα που του ρίχνεις.

Ο Μουσικός (ο πραγματικός) θα βγάλει αυτό που έχει να βγάλει ούτως ή άλλως (πληρωθεί δεν πληρωθεί, θησαυρίσει δεν θησαυρίσει).

 

3ον Πάντα , σε όλα τα επαγγέλματα, στην πτώση τους ξεκαθάριζαν τα πράγματα και μένουν όσοι πραγματικά το ήθελαν και φεύγουν  οι αλεξιπτωτιστές που είδαν φως και μπήκαν.

 

4ον Όλα σχεδόν τα επαγγέλματα έχουν κάποιο τέλος, και ακόμα και αν δεν εξαλειφθούν αλλάζουν τόσο πολύ τα χαρακτηριστικά τους που είναι σαν να μιλάμε για ένα νέο / διαφορετικό επάγγελμα.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αυτό που βλέπω εγώ να άλλαξε είναι πρώτον, ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι σήμερα τσάμπα, δεν υφίσταται πλέον δηλαδή σαν έσοδο για τον μουσικό. Μπορεί να κοστίζει 7-8 ευρώ το μήνα στον ακροατή, αλλά ο μουσικός, εκτός ένα πολύ μικρό ποσοστό, δεν παίρνει τίποτε. Ακόμα και οι λίγοι δημοφιλείς μουσικοί που πληρώνονται, παίρνουν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα έπαιρναν 20 χρόνια πριν.

 

Τα άλμπουμ πλέον γίνονται για άλλους λόγους, και για αυτό φθίνουν, και αντικαθίστανται από singles, EP, βίντεος κτλ.

 

Όσον αφορά δε την έκθεση μέσω internet, συνήθως δεν μεταφράζεται σε οικονομικές απολαβές. Είναι επίσης διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικές απαιτήσεις το να παίζει κανείς λάιβ με και για κόσμο, και σπίτι του με backing track και edit μπροστά σε μια κάμερα. Το να κρίνει κανείς τους μουσικούς του YouTube από τους 100 πιο γνωστούς που βλέπει, είναι σαν να θεωρεί ότι κανονικοί επαγγελματίες μουσικοί είναι οι 100 πιο διάσημοι recording artists στον κόσμο. Που καμιά σχέση, υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί που βιοπορίζονται παίζοντας και δεν τους ξέρει κανείς, πράγμα που δεν υφίσταται online.

 

Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..

  • Like 4
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Alter είπε

 

Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..

 

πάνω που έψαχνα να βρω ψυχίατρο....

νάσαι καλά... γλύτωσα την επίσκεψη!

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
9 ώρες πριν, Alter είπε

 

 

 

 

Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..

Εγώ και σε αυτό διαφωνώ, διότι και δεν είναι ακριβώς έτσι , αλλά και έτσι να το πάρεις πάλι μπορώ να διαφωνήσω.

1ον Τα περισσότερα καλά albums καλλιτεχνών είναι η πρώιμη δουλειά τους , που και δεν τα είχαν πιάσει  ακόμα και είχαν την δίψα.

 

2ον Όταν κάνεις τέχνη, και έχεις και άλλη δουλειά, ΔΕΝ κάνεις συμβιβασμούς και εκπτώσεις , μιας και δεν εξαρτάσαι βιοποριστικά από αυτό. Παράδειγμα;  Ο σκηνοθέτης Τσαφούλιας, ο οποίος από άλλο επάγγελμα βιοπορίζεται , και έκανε σκηνοθετικά πράγματα που πήγαν τις Ελληνικές παραγωγές σε άλλα επίπεδα. 

 

3ον Τρανό παράδειγμα ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο είναι  ότι ακόμα και σε ερασιτεχνικό επίπεδο (υπό την έννοια του μη βιοπορισμού από αυτό) έχουμε γεμίσει βιρτουόζους σε όλα τα όργανα (που παλιά σε  καμιά περίπτωση δεν υπήρχαν...)  . Αυτό το πράγμα  απαιτεί χιλιάδες εργατοώρες μελέτης. Εκ του αποτελέσματος συμπεραίνουμε ότι αυτές οι  εργατοώρες προφανώς αφιερώθηκαν , άσχετα αν είχαν ή δεν είχαν αντίτιμο.

 

4ον Η τέχνη , θέλει δύο πράγματα. Ταλέντο και Έμπνευση.

Τίποτα από αυτά τα 2 δεν απαιτεί χρόνο.

Τώρα, αν κάποιος ατάλαντος και χωρίς έμπνευση , ίσως με πολύ αφιέρωση, μπορεί  να βγάλει π.χ σε 1 χρόνο ότι θα έβγαζε ένας άλλος στην στιγμή (με ταλέντο και έμπνευση) .....μπορεί. Να το δεχτώ. Αλλά αυτόν αν τον πετάξει  έξω το σύστημα λόγω μη αποκλειστικής αφιέρωσης του στην τέχνη και επειδή αναγκαστικώς απασχολείται  και σε κάτι άλλο.....ε δεν θα χάσει και η Βενετιά βελόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LK είπε

 

 

4ον Η τέχνη , θέλει δύο πράγματα. Ταλέντο και Έμπνευση.

Τίποτα από αυτά τα 2 δεν απαιτεί χρόνο.

Τώρα, αν κάποιος ατάλαντος και χωρίς έμπνευση , ίσως με πολύ αφιέρωση, μπορεί  να βγάλει π.χ σε 1 χρόνο ότι θα έβγαζε ένας άλλος στην στιγμή (με ταλέντο και έμπνευση) .....μπορεί. Να το δεχτώ. Αλλά αυτόν αν τον πετάξει  έξω το σύστημα λόγω μη αποκλειστικής αφιέρωσης του στην τέχνη και επειδή αναγκαστικώς απασχολείται  και σε κάτι άλλο.....ε δεν θα χάσει και η Βενετιά βελόνι.

κάτσε ρε Λάκη τώρα....

που δεν απαιτεί χρόνο....

χρόνια απαιτεί

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
5 λεπτά πριν, dimsonic είπε

κάτσε ρε Λάκη τώρα....

που δεν απαιτεί χρόνο....

χρόνια απαιτεί

Αν περιμενεις χρόνια να σου έρθει η έμπνευση έχεις σοβαρότερα προβλήματα από το σποτιφάι.. πως το λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LK είπε

Αν περιμενεις χρόνια να σου έρθει η έμπνευση έχεις σοβαρότερα προβλήματα από το σποτιφάι.. πως το λένε.

Εμπνευση εχουν 5 6 7 θεματα σε καθε συμφωνία του Μπετοβεν. Μεχρι να γινουν συμφωνιες περνουσαν χρόνια 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Εμπνευση εχουν 5 6 7 θεματα σε καθε συμφωνία του Μπετοβεν. Μεχρι να γινουν συμφωνιες περνουσαν χρόνια 

Α τώρα την πήγαμε στον Μπετόβεν τη συζήτηση.

Νόμιζα ότι για τήν ποπ ροκ μιλουσαμε.....

Δηλαδή ο apice είναι κάτι σαν τον Μπιτοβεν αλλά φταίει το σποτιφάι που δεν έγραψε την 9 με τους βανίλια φατζ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, LK είπε

Αν περιμενεις χρόνια να σου έρθει η έμπνευση έχεις σοβαρότερα προβλήματα από το σποτιφάι.. πως το λένε.

Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφει ο Λάκης (άρα διαφωνώ στα περισσότερα με τον Dimsonic...?).

Η έμπνευση είναι κάτι που "εκπαιδεύεται". Με τη σημερινή τεχνολογία αποθηκεύεται, ανασύρεται και αναπλάθεται κατά το δοκούν-εύκολα-)...Μιλάω από επαγγελματική θέση (με 40 χρόνια εμπειρία) που έρχεται κάποιος και σου λέει  "ο πελάτης θέλει αύριο ένα ραδιοφωνικό 24" που να μιλάει για την ωφέλεια του λιναρόσπορου με μουσική υπόκρουση Max Middleton!)...Ναι, υπάρχουν και τέτοια επαγγέλματα!!!

Για να επανέλθουμε λοιπόν...καλά έκανε ο Μπίπερ και πούλησε. Μικρός είναι θα δουλέψει, θα φτιάσει κι άλλα και θα ξαναπουλήσει. Και ο κάθε Μπίπερ....

...πάω να δώ τον Τσιτσιπά τώρα....

 

Επεξεργασμένο από marathon

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, marathon είπε

Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφει ο Λάκης (άρα διαφωνώ στα περισσότερα με τον Dimsonic...?).

Ε καλα...το εμπεδωσαμε αυτο....

Αμα ψαξω τους συμφωνουντες ταξι δεν γεμιζουμε

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου