Προς το περιεχόμενο

Audio Interface 2023 - Προτάσεις


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, nklshp είπε

Με επεισες, την αγορασα πριν 10 μερες και ειμαι ενθουσιασμενος!!!

Και μαλιστα απο τον Νακα, στην παλια τιμη…νομιζω εχει μια ακομη στην Κηφισια.

Ειναι και δυσευρετες λογω τσιπ.

Νομιζω μετα απο σχεδον 3 χρόνια ιδια τιμη ειναι ευκαιρια

  • Ευχαριστώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Ειναι και δυσευρετες λογω τσιπ.

Νομιζω μετα απο σχεδον 3 χρόνια ιδια τιμη ειναι ευκαιρια

Ειχε φερει και ο thomann, αρχες του χρονου 3-4 Ιανουαριου, 100€ ακριβοτερα , εξαντληθηκαν σε μια μερα. Την ημερα που την αγορασα ο Νακας ειχε δυο, τις οποιες τις ειχε παραλαβει μετα απο τριμηνη αναμονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, BillTrantos είπε

Καλησπέρα friends.

 

Μετά από 10(!!!) χρόνια, αποφάσισα να αντικαταστήσω την σαβούρα για audio interface που είχα πάρει ως νέοπας.

 

Λεφτά για UAD Apollo και λοιπά holy grails δεν υπάρχουν, οπότε μπαίνω στο ψητό.

 

Έχω βάλει στο μάτι τις παρακάτω 3:

- UAD Volt 176, έχοντας ως οδηγό το brand name, την καλή προενίσχυση, αλλά και τον ενσωματωμένο κομπρέσορα.

- SSL 2 γιατί λόγω specs φαίνεται σοβαρό value for money.

- Audient iD14, γιατί όποιον έχω ρωτήσει που την έχει λέει καλά λόγια.

 

Όπως καταλαβαίνετε δε θέλω να ψαχτώ ιδιαίτερα, να γράφω μια κιθάρα της προκοπής θέλω με ωραίο καθαρό DI. Αν έχει και κάνα καλό feature επιπλέον ακόμα καλύτερα. Αν δίνει και καλά plugins, καλυτερότερα.

 

Θα ήθελα απόψις για αυτές τις 3, ή αν έχετε κάτι διαφορετικό να προτείνετε μέχρι 200 credits Βρυξελλών.

Καπως ετσι ειχα ξεκινησει και ειχα καταληξει στην Audient, αλλα μετα παρασυρθηκα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σίγουρος ότι δε θα καταλάβαινα καμία διαφορά στον ήχο από τις επιλογές σου.

Η audient έχει τους καλύτερους οδηγούς που είχα ποτέ σε κάρτα, φαντάζομαι ότι αυτό έχει λυθεί στις περισσότερες τώρα. Τι έχουμε περάσει ρε παιδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

Επαναφέρω το θέμα με μία γρήγορη ερώτηση που ελπίζω να μην καταλήξει σε 10 σελίδες γεμάτες διαφορετικές απόψεις ?

 

Στην περίπτωση που έχουμε 2 audio interfaces σε πολύ διαφορετικό εύρος τιμών, αλλά με "πανομοιότυπα" features, δηλαδή ίδιες σε αριθμό εισόδων, εξόδων, monitoring, και τα υπόλοιπα που φαίνονται με το μάτι. Η διαφορά φαντάζομαι είναι στα preamps που έχει μέσα, σωστά; Καλά μέχρι εδώ. Βγάζω και το ενδεχόμενο να έχει επιπλέον compressors, ή ξερωγω plugins δώρο.

 

Μια ακριβότερη κάρτα, θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα ηχογράφησης, πχ σε κιθάρα (DI) ή μικρόφωνο;
Θα έχει λιγότερο θόρυβο; Θα είναι διαφορετικός ο ήχος; Αν ναι, πόσο δα διαφορετικός;

 

Για παράδειγμα, εγώ έχω μια Focusrite Scarlet 2i2. Πόση διαφορά θα δω με μια Clarett+ 2Pre, η οποία είναι στην τριπλάσια αξία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι προενισχυτές είναι καλύτεροι, ιδίως για χρήση μικροφώνου.

Ενδεχομένως και το interface, αν και στις focus νομίζω είναι ίδιο παντού.

Επειδή είχα 6i6 1ης γενιάς και αργότερα πήρα και μια solo 3ης γενιάς θα έλεγα να πάρεις clarett. Δεν νομίζω ότι είναι 3Χ πάνω όμως.

 

Αν έχεις δυνατότητα πήγαινε σε πιό καλές.

Η διαφορά είναι εκτός από προ, και interface με mixing δυνατότητες η σταθερότητα των οδηγών

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

1. Η διαφορά φαντάζομαι είναι στα preamps που έχει μέσα, σωστά;

 

2. Μια ακριβότερη κάρτα, θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα ηχογράφησης, πχ σε κιθάρα (DI) ή μικρόφωνο;

 

3. Θα έχει λιγότερο θόρυβο;

 

4. Θα είναι διαφορετικός ο ήχος;

 

5. Αν ναι, πόσο δα διαφορετικός;

 

6. Για παράδειγμα, εγώ έχω μια Focusrite Scarlet 2i2. Πόση διαφορά θα δω με μια Clarett+ 2Pre, η οποία είναι στην τριπλάσια αξία;

 

1. Όχι, ή μάλλον ... όχι αποκλειστικά στα preamps. Είναι η όλη υλοποίηση διαφορετική, οι προδιαγραφές, οι drivers, η τεχνολογία που ενσωματώνει, το όνομα της εταιρείας, οι κονβέρτορες (AD DA) και φυσικά οι προενισχύσεις όπως είπες (μικροφώνων, ακουστικών, κλπ)

 

2. Συνήθως ναι, αλλά όχι απαραίτητα. Κάποιες κάρτες πχ δίνουν λιγότερη έμφαση στις Hi-z εισόδους (DI), ενώ μπορεί επίσης να μην έχουν ιδιαίτερα καλύτερους προενισχυτές.

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι.

 

3. Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά μπορείς να το δεις στα specs (όσο μπορείς να τα εμπιστευτείς).

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά ναι.

 

4. Ίσως (προς το "σίγουρα"), αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι θα είναι καλύτερος. Έχει να κάνει με το τι θέλεις. Κάποιοι θέλουν χρωματισμό στον ήχο, κάποιοι τον θέλουν κλινικό.

 

5. Αν μιλάμε για audio interfaces διαφορετικών εταιρειών, αρκετά διαφορετικός, όχι όμως απαραίτητα ιδιαίτερα καλύτερος ποιοτικά. Οι ποιοτικές διαφορές στον ήχο δεν είναι αντίστοιχα μεγάλες όσο είναι η διαφορά στην τιμή.

Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας), τότε λογικά θα υπάρχει αισθητή ποιοτική διαφορά.

 

6. Δεν το ξέρει κανείς αυτό. Πρέπει να τις ακούσεις ο ίδιος. Άλλοι μπορεί να δουν μεγάλη διαφορά, και άλλοι να δουν μικρή (όχι αντίστοιχη με την διαφορά στην τιμή), εξαρτάται πώς ακούει κάποιος.

Πάντως οι προενισχύσεις της Clarett+ είναι σίγουρα καλύτερες από αυτές της Scarlet.

Δεν ξέρω πόσο καλύτερες όμως, και αν όντως αξίζουν την διαφορά στην τιμή.

 

 

EDIT: "Αν βέβαια αναφέρεσαι στην σύγκριση μεταξύ εντελώς διαφορετικών κατηγοριών (τιμής και ποιότητας)" ...

 

Πχ Behringer vs RME ή πχ Scarlet vs Antelope.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2023 στις 7:14 ΜΜ, BillTrantos είπε

 

Μόνος μου τα κάνω όλα όταν γράφω κάτι (μια φορά στα χίλια χρόνια) και αυτό δε θα αλλάξει. Με 2 πόδια, 2 χέρια και κανένα απολύτως δημιουργικό ταλέντο, δε νομίζω ότι θα γράψω ποτέ 2 όργανα ταυτόχρονα σε ένα τελείως χομπίστικο home studio που έχω σε μια γωνιά του σαλονιού μου. 15 χρόνια τώρα, ΔΥΟ φορές έβαλα καλώδιο στο δεύτερο input. Αυτό στα περί inputs.

 

Κοιτα δεκτο οτι ηχογραφεις μια πηγη ανα πασα στιγμη, αλλα αν θες να γραψεις stereo πηγη? Οκ, η ηλεκτρικη κιθαρα θα παει καρφι σε ενα καναλι, αλλα αν πχ θελησεις να ηχογραφησεις την ακουστικη σου κριμα θα ηταν να μην εχεις την δυνατοτητα να γραψεις με ενα stereo pair μικροφωνα. Και αντε, η ακουστικη κιθαρα επιβιωνει και mono στην αναγκη, αλλα κατι αλλο? Βρισκεις την ευκαιρια πχ να γραψεις κανα φυσικο πιανο, τεραστιο κριμα να μην μπορεις να στησεις ενα stereo ζευγαρι μικροφωνα.

Edit: με προλαβανε προφανως αλλοι, απαντησα καθως διαβαζα το thread, δεν ειδα οτι ειναι και ενα μηνα πριν, ολα καλα συνεχιζουμε

Επεξεργασμένο από odis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου