Προς το περιεχόμενο

DAW Templates


mpamps

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Επίσης νομίζω πώς σε αυτά τα deactivated templates, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σταματήσεις να ψάχνεσαι ηχητικά, ανοίγοντας πάντα τα ίδια και τα ίδια. Ενώ - εγώ τουλάχιστον - όταν ψάχνω να ανοίξω πχ ένα κρουστό, θα δω τη λίστα μέσα από το Kontakt, και θα πω, α, ας δοκιμάσω ένα άλλο αυτή τη φορά. Λέμε τώρα.

Μα φορτώνουν ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ στο τεμπλέιτ. Πώς βγαίνουν 1.000 και 1.200 τρακ;

 

10 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Η απάντηση ήταν "Expression Maps in Cubase".

Καλά. Σα να λέμε πώς γίνεσαι μεγάλος παιχταράς; Μελέτη. Μία κουβέντα είναι. Ακόμα και αυτός που σχεδίασε τα εξπρέσσιον μαπ κάπου που είχα πετύχει ένα μπλογκ, περιέγραφε από ΤΟΤΕ, τα αδύναμα σημεία τους και την αντιμουσική τους προσέγγιση.

 

Αν είχα κι εγώ δίπλα έναν κούλι, συγγνώμη τεκι, να μου στήσει τα εξπρεσσιον μαπ, δε θα με πείραζε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

Αρκεί να έχεις σετάρει τα tracks σου, να χεις κάνει το bus routing σε περίπτωση που είναι πολλά, να έχεις δώσει όνομα, χρώμα, κτλ.

Αυτά έχω στο μυαλό μου + το input των audio tracks για τις κιθάρες.

Και εξηγούμαι:

Κάποια tracks θα είναι στημένα για κιθάρα καρφί στην κάρτα και θα έχουν πάνω τους κάποιο plugin (Neural DSP etc.)

Κάποια tracks θα είναι στημένα για το Kemper. Οπότε θα παίρνουν σήμα από τα ψηφιακά inputs της κάρτας.

Μάλιστα για το Kemper θα έχω διπλά tracks: 1 για το processed σήμα κι ένα για το DI.

(Το ίδιο και για το μπάσο)

Επεξεργασμένο από mpamps
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

 

 

Ναι. Πολύ θα ήθελα να δω να ανοιγοκλείνει τους φακέλους σαν ακορντεόν όταν θέλει να γράψει ένα τριγωνάκι που του φάνηκε ότι ταιριάζει εκείνη την ώρα, και μετά μια φράση στο πίκκολο, και μετά δύο πιτσικάτα στις βιόλες.?

 

Καλά τα έχει οργανωμένα ο άνθρωπος, είναι ο λογικός τρόπος εξάλλου. Αφού φέρνει εις πέρας αυτό που θέλει... δε μας πέφτει λόγος. Λίγο χεσμένα έχει τα πνευστά, που τα δουλεύει με εξπρέσσιον μαπ, και γενικά ως προς τα ηχοχρώματα των συνόλων.

 

Αν είχε φερθεί και εκεί με το ίδιο ενδιαφέρον όπως στα έγχορδα, θα είχε τα 4πλάσια τρακ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το να ανοιγοκλείνεις τους φακέλους σαν ακορντεόν είναι ΠΟΛΥ προτιμότερο από το να ψάχνεις τις βιβλιοθήκες για το τριγωνάκι ? Χώρια που με τον καιρό αποκτάς muscle memory, που σε συνδυασμό με τη λογική κατανομή και την άμεση διαθεσιμότητα ( με το που το βρεις το ανοίγεις και παίζεις, δε χρειάζεται ανάθεση καναλιού, μίξη κλπ) σε γλυτώνουν ΠΟΛΥ χρόνο.

 

 Όμως έχεις απόλυτο δίκιο ότι πως, αν έχεις μεγάλες και πολύ αναλυτικές βιβλιοθήκες,  το ιδανικό είναι να έχεις πολλαπλά συστήματα. Έτσι ξηγιούνται τα αρρωστάκια που κάνουν τα σάουντρακ, τρέχουν παράλληλα τα πάντα και ότι θέλουν βαράνε. Αν όμως δεν σου τρέχουν πεντακοσάρικα από τα πατζάκια για να φτιάχνεις 2 και 3 και 4 συστήματα, τότε δεν την γλυτώνεις την ταλαιπωρία, είτε έτσι είτε αλλιώς, είτε με ακκορντεόν είτε χωρίς, θα τη φας την ταλαιπωρία, δε μιλάμε για εξομοίωση από ένα ρημαδοσυνθ, 80 μουσικούς με @@ ως το πάτωμα πας να προσομοιάσεις, θα ταλαιπωρηθείς όποια μέθοδο και να ακολουθήσεις.

 

 

 Δεν φταίνε όμως τα templates για αυτό, ακόμα και ΚΑΜΙΑ articulation παραλλαγή  να μην έχεις, μόνο το κάθε όργανο να έχεις σε μια παραλλαγή, βάλε φλάουτα- όμποε- κλαρινέτα- φαγκότα ? τρομπόνια, τρομπέτες, τζιτζίκια, κάστορες, μάστορες, ε πάλι ένα template θα το έφτιαχνες, έτσι δεν είναι;  ?

 

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι ο συγκεκριμένος λέει ότι γράφει 6 λεπτά μουσικής μέσα σε μία εργάσιμη μέρα, ή 1 λεπτό τις 2 ώρες minimum. Και αυτά τα νούμερα μιλάνε για ολοκληρωμένη, έτοιμη προς χρήση μουσική, και υποστηρίζει ότι το template τον βοηθάει πολύ στο να κερδίζει χρόνο. Έχει τρομακτικό πρόγραμμα workflow. Εγώ απορώ αν μπορώ να γράψω 1 λεπτό τη βδομάδα...

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μουσική που έχει φαγκότα και κάστορες που λέγαμε, είναι τρομακτικός ρυθμός. Φυσικά έχει μεγάλη σημασία το context και το density, αλλά όπως και να έχει είναι τρομακτικός ρυθμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, manosx είπε

Για μουσική που έχει φαγκότα και κάστορες που λέγαμε, είναι τρομακτικός ρυθμός. Φυσικά έχει μεγάλη σημασία το context και το density, αλλά όπως και να έχει είναι τρομακτικός ρυθμός.

 

Ντάξει ο τύπος έχει 2 Primetime Emmies, και έχει γράψει τα κέρατά του.

Πιο γνωστός για τη δουλειά του στη σειρά Vikings. Γενικά είναι υψηλού βεληκενούς συνθέτης. Έκανε κάποια στιγμή μια πολύ ωραία σειρά στο YouTube περί media composition, αλλά τη σταμάτησε λόγω φόρτου.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/1/2023 στις 11:54 ΜΜ, mpamps είπε
  1. Χρησιμοποιείται κάποιο template όταν ξεκινάτε να δουλεύετε ένα κομμάτι?
  2. Τι tracks έχετε στο template?
  3. Χρησιμοποιείται folders (δεν ξέρω πώς το ονομάζει το κάθε daw αυτό) για να groupάρετε tracks?
  4. Χρησιμοποιείτε διαφορετικά templates πχ. άλλο για songwriting/recording άλλο για mixing κλπ?

1. Όχι όλα τα επιλέγω από την αρχή. Το έχω σκεφτεί πάντως να φτιάξω ένα template με εφέ που χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα. Χωρίς όμως όργανα. 

2. -

3. Συνήθως βάζω σε folders ομάδες ομοειδών οργάνων. Πχ. τα πνευστά μαζί, τα βιολιά ξεχωριστά κ.ο.κ.

4.Οχι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

ε πάλι ένα template θα το έφτιαχνες, έτσι δεν είναι;  ?

Μα το έχω το τεμπλέιτ. Μίζερο και δύσχρηστο, με ορχήστρα του 50ρικου στις εκπτώσεις. Απλά βλέπω ότι οι επαγγελματίες δουλεύουν ορχήστρα σαν patches, όχι σαν ορχήστρα. Δηλαδή είχε εκεί ένα πατς φλάουτα a2. Άμα θέλω να γράψω για 3; Να αγοράσω 3 διαφορετικά σόλο φλάουτα (γιατί προφανώς και αν κάνεις triplicate στο 1 σόλο κάνεις μια τρύπα στο νερό); Ή απλά να βάλω λίγο κόρους;

 

non-legato έχουμε; Όχι; Δέχεται μούλτι αρτικιουλέισον το ίνστρουμεντ; Όχι. Άρα; Άλλα 2 τρακς να μπλεντάρουν στακκάτο και λεγκάτο παρέα για κάθε σόλο όργανο; Πάει εκθετικά το πράγμα μετά.

 

Και μετά λέει κόρνα a12 παιδιά σκοτώνουν. Ρε σύμφωνοι, σκοτώνουν, αλλά ξέρω γω; Μετά έχεις πάλι 12 διαφορετικά σολο κόρνα όταν τα γράφεις ένα ένα;

 

Μάλλον όχι. Δηλαδη είναι λιγό εφέ η φάση. Τώρα θα γυρίσω και στο μαγνήτη τον νεκ και θα γυρίσω στον τριπλ ρεκτιφάιερ να πάθετε λαλά.

 

Ο άνθρωπος το βγάζει το ψωμί του άξια, και οι ήχοι είναι ορχήστρας. Πράγματι. Αν τον ρωτήσεις όμως πόσοι εκτελεστές παίζουν ανα πάσα στιγμή, να το παίξουμε λάιβ βρε αδερφέ το σάουνττρακ, δεν νομίζω και ο ίδιος να ξέρει να απαντήσει.

 

Πιο γρήγορο είναι να δουλεύεις παρτιτούρα και να έχεις στήσει εκει μέσα τα virtual όργανα με τα εξπρέσσιον μαπ. Απλά εκεί δεν έχεις την ευκολία του λέεεειγιερινγκ, να κλέψεις λίγο αν θες έξτρα πράμα στον ήχο. Αλλά σαν οργάνωση, νομίζω μετράει η παρτιτούρα.?

 

Edit: Ένα αγαπημένο φιλοσοφικό πείραμα είναι το εξής. Έχεις μία βιβλιοθήκη με 1 σόλο όργανο, και 1 α2.

 

Γράφεις στο α2: Ντοοο. Ακούγονται δύο φλάουτα σε ταυτοφωνία

Πας και γράφεις στο σόλο 1 ρεεε, στο 2 (duplicate) σιιιι. Ακούγονται 2 φλάουτα, αλλά υπερβολικά όμοια.

Σβήνεις, πας στο α2 και γράφεις σιιιι/ρεεε. Πόσα φλάουτα ακούγονται; 4, αλλά τα δύο είναι πάντα υπερβολικά όμοια.?

 

Πέρα από την πλάκα, εγώ ελπίζω στον Wallander του noteperformer. Μου αρέσει η φιλοσοφία του πώς προσεγγίζει όλο αυτό το χάος με τους υπολογιστές και την ορχήστρα. ΠΟΛΥ. Αν δηλαδή καταφερνε το noteperformer να το φέρει στα DAW με κάποιο τρόπο, εκεί θα γινόταν χαημός. (Μπορεί και οχι τώρα που το σκέφτομαι)

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου