Προς το περιεχόμενο

1ο Demo Απ Το 1ο Μου Αλμπουμ (HELP!)


zero50

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, dimsonic said:

Να ...αυτα δεν μπορώ.... (περα απ το δεν μπορω να ακουσω αυτες τις μουσικες)

 

Δε μου λετε ..μονο εγω νομιζω οτι καπου κατι κανεις λαθος?

Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zero50 είπε

Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...

Μπορει κατι να κανω λαθος εγω...συγνωμη κι ολας

  • Ευχαριστώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, zero50 είπε

χμμ ανησυχτικο αυτο? Μηπως θα μπορουσες να γραψεις σε ποια σημεια για να μπορεσω να καταλαβω;

 

 

δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να το ακούσω ξανά για να σημειώνω και να σου γράφω.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, zero50 είπε

Εαν σε ενοχλει η χρηση sample libraries παιζει να εχεις θεμα με το 99% των Composers? Ειδικα στο χωρο των videogames που ειμαι δεν υπαρχει εναλλακτικη εκτος και αν δουλευεις σε ΑΑΑ εταιρεια με μπατζετ για ορχηστρα...

 

Επειδή είμαι στο χώρο που λες, και επειδή έχω και εγώ ένα σωρό sample libraries που δε φαντάζεσαι, θα σου πω ότι δεν είσαι 100% σωστός. Εν μέρει ναι, ισχύει ότι δεν μπορείς να ηχογραφείς συνέχεια με ορχήστρα, αλλά ο συνθέτης οφείλει να γνωρίζει - πάνω κάτω - όλα τα όργανα. Πρέπει ό,τι γράφεις να βγάζει ρεαλιστικό νοήμα και να μπορεί να παιχτεί, γι αυτό είναι καλό ασχοληθείς λίγο παραπάνω. Πρέπει να γνωρίζεις τις τεχνικές, τα όρια του κάθε οργνάνου, κτλ - προφανώς όχι σε τρελό βαθμό, απλά να έχεις μια καλή ιδέα.

 

Προφανώς όταν δεν γνωρίζεις θεωρία τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, και σίγουρα το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει εκεί. Αν γράφεις 100% μόνος σου και είσαι φουλ αυτόνομος, τότε οκ, μπορεί να λειτουργήσει για λίγο καιρό χωρίς θεωρία, αλλά πιστεύω πως φτάνεις ταβάνι σχετικά εύκολα, εκτός αν μιλάμε για prodigy σύνθεσης.

 

Εγώ που έκανα θεωρία και αρμονία στο σχολείο, νιώθω ότι υστερώ πάρα πολύ συνθετικά, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το gaming industry και το media composing, που ο ανταγωνισμός είναι υπερ-τεράστιος. Νιώθω πολύ "μικρός" και απλός σε σχέση με έναν που έχει πτυχίο σύνθεσης, και αυτό ακούγεται ανά καιρούς ακόμα και στο φόρουμ. Βέβαια, αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη, ακούσματα, ψυχολογία, και πολλά άλλα.

 

Όσον αφορά την ορχήστρα και τα ΑΑΑ studios, δε χρειάζεται να φτάσεις εκεί για να ξεκινήσεις να ηχογραφείς με ζωντανά όργανα. Αντί να δίνεις 100άρια (και βάλε) στη μείξη (γιατί με 60 είδαμε το αποτέλεσμα), δώσε τα σε ένα βιολιτζή ή ένα φλαουτιέρη να σου παίξει ένα δίλεπτο κομμάτι, και ας είναι τα υπόλοιπα samples. Δώσε τα σε έναν session κιθαρίστα. Μάθε να ηχογραφείς, να μειξάρεις, να γράφεις σε παρτιτούρα και να καθοδηγείς τους παίκτες. Μάθε να προγραμματίζεις τα sample libraries για να ακούγονται ρεαλιστικά.

 

Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα. Πρέπει κυριολεκτικά να τα κάνεις όλα, μέχρι να αρχίσεις να βγάζεις χρήματα έτσι ώστε να μπορείς να επενδύσεις σε πραγματικούς παίκτες. Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

 

 

 

Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα.

 

 

 Πολυ σωστα. Και τα δειγματα, τα DAW και ολα αυτα, καλυπτουν τις αναγκες της παραγωγης, το ηχητικο μερος. Η καθεαυτου συνθεση ειναι μια καθαρα εγκεφαλικη διαδικασια και η πιο απλη αποδειξη αυτου ειναι οτι το μονο που υπαρχει απο τους μεγαλυτερους συνθετες, και αυτο που μας επιβεβαιωνει το μεγαλειο τους, ειναι τα γραπτα τους, και ουτε ενα δευτερολεπτο απο τον ηχο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, Alex Raptakis said:

 

Επειδή είμαι στο χώρο που λες, και επειδή έχω και εγώ ένα σωρό sample libraries που δε φαντάζεσαι, θα σου πω ότι δεν είσαι 100% σωστός. Εν μέρει ναι, ισχύει ότι δεν μπορείς να ηχογραφείς συνέχεια με ορχήστρα, αλλά ο συνθέτης οφείλει να γνωρίζει - πάνω κάτω - όλα τα όργανα. Πρέπει ό,τι γράφεις να βγάζει ρεαλιστικό νοήμα και να μπορεί να παιχτεί, γι αυτό είναι καλό ασχοληθείς λίγο παραπάνω. Πρέπει να γνωρίζεις τις τεχνικές, τα όρια του κάθε οργνάνου, κτλ - προφανώς όχι σε τρελό βαθμό, απλά να έχεις μια καλή ιδέα.

 

Προφανώς όταν δεν γνωρίζεις θεωρία τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, και σίγουρα το πρώτο βήμα πρέπει να γίνει εκεί. Αν γράφεις 100% μόνος σου και είσαι φουλ αυτόνομος, τότε οκ, μπορεί να λειτουργήσει για λίγο καιρό χωρίς θεωρία, αλλά πιστεύω πως φτάνεις ταβάνι σχετικά εύκολα, εκτός αν μιλάμε για prodigy σύνθεσης.

 

Εγώ που έκανα θεωρία και αρμονία στο σχολείο, νιώθω ότι υστερώ πάρα πολύ συνθετικά, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το gaming industry και το media composing, που ο ανταγωνισμός είναι υπερ-τεράστιος. Νιώθω πολύ "μικρός" και απλός σε σχέση με έναν που έχει πτυχίο σύνθεσης, και αυτό ακούγεται ανά καιρούς ακόμα και στο φόρουμ. Βέβαια, αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη, ακούσματα, ψυχολογία, και πολλά άλλα.

 

Όσον αφορά την ορχήστρα και τα ΑΑΑ studios, δε χρειάζεται να φτάσεις εκεί για να ξεκινήσεις να ηχογραφείς με ζωντανά όργανα. Αντί να δίνεις 100άρια (και βάλε) στη μείξη (γιατί με 60 είδαμε το αποτέλεσμα), δώσε τα σε ένα βιολιτζή ή ένα φλαουτιέρη να σου παίξει ένα δίλεπτο κομμάτι, και ας είναι τα υπόλοιπα samples. Δώσε τα σε έναν session κιθαρίστα. Μάθε να ηχογραφείς, να μειξάρεις, να γράφεις σε παρτιτούρα και να καθοδηγείς τους παίκτες. Μάθε να προγραμματίζεις τα sample libraries για να ακούγονται ρεαλιστικά.

 

Το "πρόβλημα" του μοντέρνου συνθέτη σε αυτό το χώρο είναι ότι πρέπει να είναι και παραγωγός (μαζί με πολλά άλλα) ταυτόχρονα. Πρέπει κυριολεκτικά να τα κάνεις όλα, μέχρι να αρχίσεις να βγάζεις χρήματα έτσι ώστε να μπορείς να επενδύσεις σε πραγματικούς παίκτες. Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.

Μα δεν ειπα πουθενα οτι δεν χρειαζεται η θεωρια ή τα αληθινια οργανα. Προφανως... Τι να πω, εγω γραφω οτι μου αρεσει εμενα και πορωνομαι, αν αρεσει και σε καποιον αλλο τελεια αν οχι, τι να κανουμε; Και εμενα δεν μου αρεσει η grunge, θελω 80-τιλα hair metal, οπως ειπες προσωπικη  αποψη χαχα...

 

Παντως η μουσικη που εγραψα για ενα απο τα games μου πηρε πολυ καλα reviews? Ισως βοηθησε που ηταν σε 16Bit (στυλ Super Nintendo).

 

Σαφως και ολες οι εξτρα γνωσεις βοηθουν, για παραδειγμα εαν ηξερα περισσοτερα για την κιθαρα ισως να μπορουσα να κανω το Shreddage να ακουγεται τοσο ρεαλιστικο που μονο καποιος πολυ εμπειρος θα το ακουγε (Οποιος ενδιαφερεται μπορει να τσεκαρει τα ντεμο που εχουν στο σαιτ).

 

Ή αν ηξερα να παιζω θα μου επαιρνε λιγοτερο χρονο να βρω τις νοτες που εχω στο μυαλο μου και να τις βαλω στο daw...

 

60 ευρω παντως ηταν μαζι με τα backing vocals, μιξη και μαστερινγκ ηταν 30.

Session κιθαριστας ηταν... ο παραγωγος.

 

3 minutes ago, manosx said:

 

 

 Πολυ σωστα. Και τα δειγματα, τα DAW και ολα αυτα, καλυπτουν τις αναγκες της παραγωγης, το ηχητικο μερος. Η καθεαυτου συνθεση ειναι μια καθαρα εγκεφαλικη διαδικασια και η πιο απλη αποδειξη αυτου ειναι οτι το μονο που υπαρχει απο τους μεγαλυτερους συνθετες, και αυτο που μας επιβεβαιωνει το μεγαλειο τους, ειναι τα γραπτα τους, και ουτε ενα δευτερολεπτο απο τον ηχο τους.

Για αυτο ωρες ωρες οταν δεν μου βγαινουν οι μιξεις σκεφτομαι να γραφω σε σκετα midi να ησυχασω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, Alex Raptakis said:

Σιγά σιγά πάντα, ένα βήμα τη φορά. Σίγουρα πάντως αυτό το πρώτο βήμα δε θα έλεγα ότι είναι να συνεργάζεσαι με άκυρους. Δεν είναι βιώσιμο, και θα σε πάει πολύ πίσω. Με αγάπη στα λέω.

Ο τυπος δυστυχως δεν ηταν ακυρος, ειναι γνωστος freelancer και κανει παραγωγες για εναν youtuber με 4 εκατομμ. followers... 

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, zero50 είπε

Ο τυπος δυστυχως δεν ηταν ακυρος, ειναι γνωστος freelancer και κανει παραγωγες για εναν youtuber με 4 εκατομμ. followers... 

 

Και γιατί δεν λες ποιος είναι καλέ? Ίσα ίσα που πρέπει να μοιραστείς την εμπειρία σου για να τον αποφύγουν άλλοι που τυχόν δεν του άρεσε το στυλ παραγωγής. Σε κάποιους άλλους μπορεί να αρέσει.

 

Ο SixteenInMono πάντως κάνει τις μείξεις του kmac (που έχει λιγότερα subs) και είναι φοβερός, αν σου αρέσει ο ήχος του μοντέρνου μέταλ. Δεν ξέρω τι χρεώνει βέβαια. Σίγουρα όχι 30 ευρώ ?

 

Το παραπάνω σεντόνι δε το γραψα για να σε κατηγορήσω, τύπου δεν κάνεις κάτι καλά. Ήταν για να σου δώσει μια αφορμή για να κάνεις περισσότερα πράγματα μόνος σου, είτε αυτό είναι να μάθεις θεωρία, είτε να κάνεις μόνος σου τη μείξη, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου