Προς το περιεχόμενο

Εντυπωσεις απο την εμφανιση του Scott Henderson


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό μπορείς να το καταλάβεις και απο το είδος των συζητήσεων που πλημυρίζουν τα διάφορα φόρα' date=' οπού ο ίδιος χρήστης ρωτάει πως παίζεται μια κλίμακα και απο την άλλη κριτικάρει το παίξιμο ενός μουσκού με αναγνωρισμένη πορεία και μάλιστα τανθρώπων που παίζουν παπάδες :wink:

[/quote']

 

 

Εντάξει λοιπόν, απο δώ και πέρα δεν πρόκειται να ξαναπώ "σαχλαμάρα η τάδε ταινία που είδα στον κινηματογράφο". Πρώτα πρέπει να αποκτήσω γνώσεις σκηνοθέτη, μοντέρ, φωτισμού, ηχολήπτη, να έχω κινηματογραφίσει ο ίδιος μερικά αριστουργήματα και μετά να δικαιούμαι να ομιλώ. :twisted:

 

δεν διαφωνουμε πιστευω πανω κατω οι πιο πολλοι..αλλα ΑΝ ειχες και τις γνωσεις θα εκτιμουσες και θα αντιλαμβανοσουν ακομα περισοοτερο και καλυτερα αυτο το οποιο ακους...αυτο ισχυει με οποιδηποτε πραγμα στην ζωη μας...

αν δεν σου αρεσει εξαρχης παει να παει οτι οτι και να γινει δεν θα σου αρεσει...αν σου αρεσει και ασχοληθεις και λιγο παραπανω με το αντικειμενο θα αντιληφθεις αλλα τοσα πραγματα που πριν δεν καταλαβαινες και θα εκτιμησεις ακομα περισσοτερο αυτο που ακους..

και ναι η jazz δεν μπαινει σε καλουπια εννοειται.αν μπαινει αυτη δηλαδη τι να πουν οι αλλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Aπλα απο την μερια μου' date=' μου την δινει στα νευρα οταν συνανταω καποιον ο οποιος, επειδη ξερει περισσοτερη μουσικη απο μενα(πρακτικα μιλωντας), νομιζει οτι μπορει να εκτιμησει περισσοτερο την μουσικη απο μενα. Οχι δεν ειναι ετσι.[/quote']

 

δηλαδη αμφιβαλλεις 100% οτι οντως μπορει να ειναι ετσι σε καποια "ειδη" μουσικης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μπορείς να το καταλάβεις και απο το είδος των συζητήσεων που πλημυρίζουν τα διάφορα φόρα' date=' οπού ο ίδιος χρήστης ρωτάει πως παίζεται μια κλίμακα και απο την άλλη κριτικάρει το παίξιμο ενός μουσκού με αναγνωρισμένη πορεία και μάλιστα τανθρώπων που παίζουν παπάδες :wink:

[/quote']

 

 

Εντάξει λοιπόν, απο δώ και πέρα δεν πρόκειται να ξαναπώ "σαχλαμάρα η τάδε ταινία που είδα στον κινηματογράφο". Πρώτα πρέπει να αποκτήσω γνώσεις σκηνοθέτη, μοντέρ, φωτισμού, ηχολήπτη, να έχω κινηματογραφίσει ο ίδιος μερικά αριστουργήματα και μετά να δικαιούμαι να ομιλώ. :twisted:

Αλλο να εκφέρεις προσωπική άποψη για ένα οποιοδήποτε έργο πάνω στα άν σου άρεσε ή όχι αισθητικά, με καθαρά προσωπικά κριτήρια.Κάτι που έιναι απόλυτα φυσιολογικο και δεκτό απο όλους, και άλλο να κάνεις κριτική πάνω στην καλλιτεχνική υπόσταση ενός αναγνωρισμένου π.χ. μουσικού.

Στη πρώτη περίπτωση το μόνο προαπαιτούμενο είναι να είσαι ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος ( που μάλλον όλοι είμαστε :roll: ) ενώ στη δευτερη, για να έχει βαρύτητα η άποψη σου θα πρέπει, τουλάχιστον, να έχεις γνώση του θέματος τέτοια που να σου επιτρέπει να μπορείς να καταλάβεις την τεχνοτροπία που χρησιμοποιείται, την τεχνική που έχει ο κρινόμενος, το αν πήγε παραπέρα τη μουσική π.χ. , δλδ αν λεει κατι προτώτυπο ή αν αναμασάει χιλιοειπωμένα πράγματα και πολλά άλλα, που δεν συζητιούνται μέσα σε ένα φόρουμ...

Αυτό μπορει να το κάνει θεωρητικά κάποιος που έχει τη θεωρητική παιδεία όπως και κάποιος που είναι πρακτικός - να στο πω έτσι.Αρκεί να έχει την αυτογνωσία να καταλαβαίνει μέχρι που μπορεί να κρινει και πότε να σωπαίνει. Και ο χειρότερος κριτής και δάσκαλος για τον εαυτό μας είναι , συνήθως , ο εαυτός μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια και το ποστ και ολη η συζητηση ξεκινησε απο εμενα.......γρηγορα και εν συντομια: (μια και δεν εχω ουτε την διαθεση να πεισω καποιον η ακομα και αν την ειχα μαλλον ειναι και αδυνατον να συμβει κατι τετοιο..........)

 

Το πως καταλαβαινει τη μουσικη κανεις ΔΕΝ ειναι θεμα ουτε συγχορδιων ουτε κλιμακας ουτε μαρμελαδας στα αυτια ωστε να ξεκουφαθει........δε χρειαζεται να εισαι ο Koolhaas για να κρινεις αν ενα κτιριο ειναι η οχι ενδιαφερον ουτε ο Πικασο για να καταλαβεις τη Γκουερνικα......Κανουμε μια συζητηση παλι απο τις κλασσικες εδω μεσα που οι μισοι τα βλεπουν ολα ασπρα (παρωπιδες , αποδομηση, θεωρια, ακκορντα και ωδεια) και οι υπολοιποι μαυρα (ψαραδες, ιχθεμποροι κ.λ.π)...χρειαζεται κατι το οποιο περιγραφεται απο τον πολυ γενικο ορο ΑΝΤΙΛΗΨΗ......

 

Αντιληψη μπορει να ειναι και η αριστη γνωση της θεωριας, μπορει να ειναι ομως και η παντελης αγνοια της αρκει να συνδυαζεται με μια καλη παιδεια ενα νορμαλ IQ και ανοιχτο μυαλο που μπορει να σε κανει να καταλαβεις και να εκτιμησεις πεντε πραγματα....

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

akis147, με άλλα λόγια πιστεύεις ότι οι "μεγάλοι" καλλιτέχνες καθιερώνονται διαχρονικά επειδή οι "γκουρού" ειδήμονες αποφασίζουν και μετά λενε και σε εμάς τα απλά ανθρωπάκια να ξέρουμε;

Εγώ νόμιζα οτι η συλλογική κρίση για την αξία ενός καλλιτέχνη τον καθιερώνει. Και για να γίνει συλλογική, πρέπει καταρχήν να εκφράζεται και όχι να αυτολογοκρίνεται! ¶νθρωποι όπως ο Φελίνι, ο Ντιούκ Έλλινγκτον, ο Κάρολος Ντίκενς άγγιξαν εκατομύρια "άσχετους", για λόγους που οι ειδικοί έρχονται ΜΕΤΑ να αναλύσουν. ¶ν κάποιος προαπαιτεί γνώση της τεχνικής του για να τον προσεγγίσεις και να τον εκτιμήσεις, τί να πώ... Με άλλα λόγια άν ένας κιθαρίστας ανακάλυψε καλύτερο τρόπο να κρατάμε την πένα, ε ακόμα και άν όλοι τον υοθετήσουμε όλοι δέν αυξάνει την αξία του ώς καλλιτέχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ηθελα να γραψω τοσα και τοσα αλλα αρκει ενα "συμφωνω απολυτα με τις μεχρι τωρα τοποθετησεις του τακη" και ειμαι οκ

 

 

ΥΓ απεχθανομαι την γκουερνικα, μπας και πρεπει να αρχισω να λεω πως ο πικασο ειναι για τον π@#$#ο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kosh @

πραγματικά νομίζω οτι ή εγω δεν ξέρω να γράφω ή δεν κατάλαβες αυτά που γράφω.

Επειδή δεν μπορώ να τα πω πιο κατανοητά, δεν μπορώ να συνεχίζω μια τέτοια συζήτηση. Ειπα την αποψή μου, απο εκει και περα ο καθένας την κρίνει.

Εν πάσει περιπτώση δεν εννοώ καθόλου αυτό που γράφεις, αλλά μάλλον δεν θα βγάλουμε άκρη.

 

Εντελώς φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

akis147' date=' με άλλα λόγια πιστεύεις ότι οι "μεγάλοι" καλλιτέχνες καθιερώνονται διαχρονικά επειδή οι "γκουρού" ειδήμονες αποφασίζουν και μετά λενε και σε εμάς τα απλά ανθρωπάκια να ξέρουμε;

Εγώ νόμιζα οτι η συλλογική κρίση για την αξία ενός καλλιτέχνη τον καθιερώνει. Και για να γίνει συλλογική, πρέπει καταρχήν να εκφράζεται και όχι να αυτολογοκρίνεται! ¶νθρωποι όπως ο Φελίνι, ο Ντιούκ Έλλινγκτον, ο Κάρολος Ντίκενς άγγιξαν εκατομύρια "άσχετους", για λόγους που οι ειδικοί έρχονται ΜΕΤΑ να αναλύσουν. ¶ν κάποιος προαπαιτεί γνώση της τεχνικής του για να τον προσεγγίσεις και να τον εκτιμήσεις, τί να πώ... Με άλλα λόγια άν ένας κιθαρίστας ανακάλυψε καλύτερο τρόπο να κρατάμε την πένα, ε ακόμα και άν όλοι τον υοθετήσουμε όλοι δέν αυξάνει την αξία του ώς καλλιτέχνη.[/quote']

 

kosh φιλικα και χωρις καμια ειρωνια νομιζω οτι εισαι λιγο εκτος θεματος..κανεις δεν ειπε καποιο απο αυτα που λες και δεν ξερω γιατι εβγαλες τετοια συμπερασματα... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου