Προς το περιεχόμενο

Αγορά Studio Monitors (1.000-1.500/τεμάχιο)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
4 ώρες πριν, dimsonic είπε

Ολα καλα 

 

ανθηρά όμως; ?

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, npap είπε

 

ανθηρά όμως; ?

 

Δεν γίνεται να έχουμε και τον σκύλο ολόκληρο και την πίτα χορτάτη ασούμε.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Δεν γίνεται να έχουμε και τον σκύλο ολόκληρο και την πίτα χορτάτη ασούμε.

Με προλαβες

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τότε φίλοι μου μετά από τα μαγαζιά "μεταπώλησης" μιας ιστοσελίδας χωρίς καν αποθήκη και παράδοση στον μήνα και αν, να ανοίξουμε όλοι και αντιπροσωπείες χωρίς στοκ και demostration... και να λέμε και ευχαριστώ στην κοροϊδία... ok..?

  • Συμφωνώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, npap είπε

τότε φίλοι μου μετά από τα μαγαζιά "μεταπώλησης" μιας ιστοσελίδας χωρίς καν αποθήκη και παράδοση στον μήνα και αν, να ανοίξουμε όλοι και αντιπροσωπείες χωρίς στοκ και demostration... και να λέμε και ευχαριστώ στην κοροϊδία... ok..?

 

Βρε Νίκο μου καταλαβαίνω το πνεύμα σου.

Αλλά το "πρόβλημα" είναι στην πολιτική του αποθέματος/stock που διατηρεί η επιχείρηση, ή κάπου αλλού (πχ συμπεριφορά, before/after sales service, τιμολογιακή πολιτική, κλπ)?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Βρε Νίκο μου καταλαβαίνω το πνεύμα σου.

Αλλά το "πρόβλημα" είναι στην πολιτική του αποθέματος/stock που διατηρεί η επιχείρηση, ή κάπου αλλού (πχ συμπεριφορά, before/after sales service, τιμολογιακή πολιτική, κλπ)?

 

"μετ' αλόγου γνώσεως"? Στράτο μου να πω ότι η μιζέρια (και το παραμύθι) φέρνει γκρίνια...

το ότι η τιμολογιακή πολιτική (εξ ανάγκης κι όχι ότι ξαφνικά μας έπιασε ο πόνος) έχει στρώσει όντως, δεν δικαιώνει από μόνη της πρακτικές και συμπεριφορές που θέλουμε να ξεχάσουμε αλλά (όπως είπα και παραπάνω) εξακολουθούν να υφίστανται...

 

όταν ο άλλος σε δουλεύει

-ε μωρέ μέχρι χτες τα είχα άργησες ή

-σε μια βδομάδα έρχονται ή

-στο τελωνείο είναι ή

-η μαμά εταιρεία με κρεμάει ή

το απίστευτο που έχουν πει (όχι σε μένα γιατί θα έπεφτε ροχάλα)

-έλα μωρέ στην τελική τι να ακούσεις, ξέρεις εσύ καλύτερα από τους ξένους; γκούκλαρε και λίγο να μάθεις πόσο καλά είναι και πάρτα να δεις το φως σου,

 

βάλε και τα διάφορα φληναφήματα επίσης απίστευτα ημιμαθή έως συκοφαντικά για τον ανταγωνισμό  που λέγονται για να "σπρώξουν" ένα προϊόν, ε τα λόγια είναι περιττά την ώρα που χωρίζουμε...?

 

δεν ξέρω τι συνέβη στον φίλο μας αλλά γενικά γίνομαι δέκτης αρκετών τέτοιων παραπόνων (περισσότερων από ότι θα θεωρούσα "φυσιολογικά" και όχι ειδικά για τον εν λόγω εννοείται) και στεναχωριέμαι... και δυστυχώς οι "εξηγήσεις" της άλλης πλευράς δεν με έπεισαν πάντα όσες φορές τις είχα... έτσι για μερικά αυταπόδεικτα πράγματα είμαι πια κάθετος και κυνικός (τουλάχιστον όσο ένας κακός έμπορος απέναντι στον πελάτη του)...

 

δεν μπορείς να στηρίξεις τις ανάγκες μιας αντιπροσωπείας; ΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ... όχι να βγάζεις από την μύγα ξύγκι για το κάτι τις παραπάνω και να πουλάς και μούρη... και ακόμα κι αν τα "περίεργα" τα λέει κάποιος πιτσιρίκος που έχεις "μπροστινό" να τραβιέται για το βασικό, πάλι εσύ φταις μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας... δεν βοηθά ιδιαίτερα τον ελέφαντα η λιποαναρρόφηση...

 

και όχι δεν είναι όλοι έτσι και μακρυά από εμάς το τσουβάλι και να λάβουμε υπόψη μας και τους αρκετούς mr Bean πελάτες που μπορούν πραγματικά να σε βγάλουν από τα ρούχα σου, αλλά είναι πια λίγοι οι αντιπρόσωποι και εκτός του μεριδίου έχουν και μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης στην πολύπαθη αγορά...

  • Like 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
21 λεπτά πριν, npap είπε

δεν μπορείς να στηρίξεις τις ανάγκες μιας αντιπροσωπείας

Παιδιά, δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες, ούτε καν distributors, μόνο dealers υπάρχουν.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
13 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Παιδιά, δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες, ούτε καν distributors, μόνο dealers υπάρχουν.

 

αν και αναφέρομαι στο σύνολο της αγοράς των ηλεκτρονικών, δεν διαφωνώ στην ουσία, απλά πρέπει να το πει και σε αυτούς (όχι όλους επαναλαμβάνω) κάποιος (εσύ ξέρεις σε ποιους)...?

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου