Προς το περιεχόμενο

Tonewoods matter?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο καλύτερος κατασκευαστής οργάνων στον πλανήτη λέει ότι τα ξύλα μετράνε γιατί αλλάζουν την ακουστική του οργάνου και το sustain. Ο μαγνήτης απλά ενισχύει το ακουστικό σήμα της κιθάρας, είναι στην ουσία ένα μικρόφωνο (καλό ή κακό).

Αν ισχυριστούμε ότι δεν μετράνε τα ξύλα (όπως ισχυρίζονται κάποιοι), μια Μεξικάνα τελε με αμερικανικούς μαγνητες και μια Αμερικάνα τελε με τους ίδιους μαγνήτες παιγμενες από τον ίδιο παίκτη στον ίδιο ενισχυτή, είναι τα ίδια όργανα; Δεν μου κάθεται σωστό...

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Nekkon είπε

μια Μεξικάνα τελε με αμερικανικούς μαγνητες και μια Αμερικάνα τελε με τους ίδιους μαγνήτες είναι τα ίδια όργανα;

 

Φυσικά.

Αφού είναι τελεκάστερ ....

  • Like 1
  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Κάποιος τρίβεται στη γκλίτσα του τσοπάνη λαίμαι...

Οσμίζομαι Κούγκι ?

Υπογραφή: Ο κσυλολάγνος

 

Έχουμε τον έναν γέροντα με το top 40 κάθε 2 ημέρες να και ο έτερος γέροντας με τα κΣυλα

Mappet show το κάναμε εδώ μέσα...

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Εγώ νομίζω ότι παίζει ρόλο το σχήμα.

Η τελεκάστερ δηλαδής από ότι ξύλα και να την φτιάξεις, και ότι μαγνήτες και να της βάλεις, δεν φτιάχνει με τίποτα.

Σαν τελεκάστερ θα παίζει.

Μπορεί και χειρότερα.

 

  • Χαχα 2

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι tele σε ash τσιρίζουν - δεν είναι για μένα 

 

Οι strat σε adler είναι σκέτη γλύκα - ομοίως και το JB 

 

Πάντα με maple neck στις fender, που λέει και ο Clapton - το rosewood στις LP μόνο 

 

Τα κσύλα δεν με απασχολούν :) 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Jet72 είπε

Το θέμα είναι πχ στα χάλκινα πνευστά.

 

 

Παίζει ρόλο το ξύλο από το όποιο είναι φτιαγμένο το παλκοσένικο;

Αμα παίζει ρόλο;;; Και το ρωτάς;

 

Αν παίζεις με την καμπάνα προς τα κάτω, και ο μάστορης έχει βάλει ελατάκι τριάρι, ο ήχος είναι κάπως μουντός. Αν έχει βάλει σαρανταπεντάρι, κάπως έρχεται. Αν τώρα είναι φρέσκος από ξεκαλούπωμα ο μάστορης και έχει περάσει τα ξύλα λάδι, παίρνεις γερή πρώτη ανάκλαση. Τώρα αν ο μάστορης είναι μερακλής και έχει στήσει κλάπες κλαπες απάνω σε κασόνια από μπύρες π.χ., εκεί παίρνεις και τα μπάσα από το ηχείο που δημιουργείται από κάτω.

 

Με έναν καλό μάστορη παλκοσενικατζή, μπορείς να καταργήσεις σίγουρα τον σάιντ ηχολήπτη, για τον πιεϊτζή κομματάκι δύσκολο, πέφτουμε στην ανάγκη του, αλλά με καλύτερη ξυλεία και ανθρακονηματένια καφάσια μπύρας πιστεύω ότι είμαστε κοντά.

  • Like 1
  • Χαχα 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Nekkon είπε

Ο καλύτερος κατασκευαστής οργάνων στον πλανήτη λέει ότι τα ξύλα μετράνε γιατί αλλάζουν την ακουστική του οργάνου και το sustain. Ο μαγνήτης απλά ενισχύει το ακουστικό σήμα της κιθάρας, είναι στην ουσία ένα μικρόφωνο (καλό ή κακό).

Αν ισχυριστούμε ότι δεν μετράνε τα ξύλα (όπως ισχυρίζονται κάποιοι), μια Μεξικάνα τελε με αμερικανικούς μαγνητες και μια Αμερικάνα τελε με τους ίδιους μαγνήτες παιγμενες από τον ίδιο παίκτη στον ίδιο ενισχυτή, είναι τα ίδια όργανα; Δεν μου κάθεται σωστό...

Φυσικά και μετράει η ξυλεία όσο αφορά όμως τις μηχανικές τους ιδιότητες.Γιαυτο και η συντριπτική πλειοψηφία των necks φτιάχνονται από hard maple είτε είναι squier είτε custom shop.Διοτι πολύ απλά είναι το καταλληλότερο ξύλο για την συγκεκριμένη χρήση αναλογικά και με την τιμή του.Και σε αυτήν την περίπτωση όμως δεν είναι όλα τα maple ίδια οπότε η καλύτερη ξυλεία πάει στα ακριβότερα όργανα.

Οι άνθρωποι που ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτά τα όργανα δεν νομίζω ότι έδιναν σημασία στο ποσό μπορεί να έχει επιρροή στον ήχο αλλά στο ποσό κατάλληλο είναι για την συγκεκριμένη χρήση και πόσο εύκολο είναι να βρεθεί σε μεγάλες ποσότητες.Τα υπόλοιπα ήρθαν αργότερα.Τα ίδια ισχύουν και για τους μαγνήτες ηχεία κτλ.

Και εννοείται τεράστιο ρόλο παίζει και η εμφάνιση.

Επεξεργασμένο από Κβαντική Διεμπλοκή
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να πω κι εγώ τη μ@λ@κια μου να περάσει η ώρα.

Εκ πείρας γνωρίζω ότι στην ηχογράφηση όσο πιο κοντά είναι η "πηγή" (ήχος ακουστικής κιθάρας, ή ήχος που βγαίνει από τον ενισχυτή της ηλεκτρικής) στον "τόνο" που θέλουμε ή φανταζόμαστε να έχουμε στο τελικό αποτέλεσμα, τόσο πιο εύκολο είναι να το καταφέρουμε με λίγη επεξεργασία στα επόμενα στάδια (EQ κλπ). 

Αν περιμένουμε ότι με το EQ θα τα φέρουμε εκεί που θέλουμε, στο τέλος θα βγει πατάτα.

Σε όλα τα στάδια οι επεμβάσεις στην επεξεργασία του ήχου πρέπει να είναι σε μικρά επίπεδα, για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Για αυτό, επιλέγουμε το όργανο (ξύλα, μαγνήτες, καβαλάρηδες, τα πάντα), τον ενισχυτή/μεγάφωνα, τα πετάλια, (και όταν πρόκειται για ηχογράφηση και το μικρόφωνο/α) που οδηγούν στον τόνο που επιθυμούμε πιο εύκολα και άμεσα, κι όλα γίνονται πιο εύκολα και πιο επιτυχημένα.

Το πεταλάκι EQ κατά την άποψη μου είναι απαραίτητο, αλλά δεν κάνει θαύματα. Ακόμα λιγότερο το EQ του μίκτη.

Όλα τα στοιχεία (και τα καύλα) παίζουν ρόλο λοιπόν, άλλα μικρό κι άλλα μεγάλο.

Ένα θέμα βέβαια είναι, έχουμε κάποιο τόνο στο μυαλό μας; Κι αν έχουμε ξέρουμε πως θα φτάσουμε σε αυτόν; 

?

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου