trolley Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 36 λεπτά πριν, dimsonic είπε το υποθέτεις ή το ξέρεις? Το υποθέτω βέβαια, πως να το ξέρω; 14 λεπτά πριν, kpeyos είπε Δηλαδή πιστεύεις ότι θέλει να δώσει 1.000 ευρώ για να αγοράσει κάτι που θα ακούγεται λίγο χειρότερα αλλά θα έχει midi και καλό leslie sim? 800 Ευρώ, και ναι, αυτό πιστεύω, ότι θέλει να αγοράσει κάτι καινούργιο, που θα έχει midi, είναι πανέμορφο, ακούγεται λίγο χειρότερα (ή "καλύτερα", γούστα είναι αυτά), και καλό leslie sim. Λίγα προτερήματα είναι; Εσύ για ποιο λόγο πιστεύεις ότι το πουλάει; Είναι ένα σημαντικό ερώτημα - άσε δε που μπορούμε και να τον/την ρωτήσουμε. 1 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, trolley είπε 800 Ευρώ, και ναι, αυτό πιστεύω, ότι θέλει να αγοράσει κάτι καινούργιο, που θα έχει midi, είναι πανέμορφο, ακούγεται λίγο χειρότερα (ή "καλύτερα", γούστα είναι αυτά), και καλό leslie sim. Λίγα προτερήματα είναι; Εσύ για ποιο λόγο πιστεύεις ότι το πουλάει; Είναι ένα σημαντικό ερώτημα - άσε δε που μπορούμε και να τον/την ρωτήσουμε. Όντως θα μπορούσαμε να του στείλουμε να συμμετάσχει εδώ και να πει Αν θα έπρεπε να μαντέψω κρίνοντας απ τη δική μου εμπειρία: εγώ πχ τα τελευταία 20 χρόνια δεν παίζω σε σχήματα που θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω το CX-3 και γεγονός είναι πως είναι ένας πολύ ιδιαίτερος ήχος. Αν θεωρούταν vintage collectible κι έπιανε κανα 3χίλιαρο μπορεί να το είχα σπρώξει. Για 500 ευρώ θα προτιμούσα να του βάλω σεμεδάκι και το κρατήσω στο σαλόνι αλλά μπορώ να καταλάβω και κάποιον που θέλει να τα τοποθετήσει αλλού αυτά τα χρήματα. Τώρα για το αν το καλύτερα ή χειρότερα είναι υποκειμενικά όσον αφορά τον ήχο ενός organ, δεν εχω γνωρίσει ακόμη κάποιον που να μου πει "ωραίο το CX-3 αλλα σαν το aliasing και το filtering στις ψηλές που έχει το δικό μου δε βάζω τίποτα... " ; Τις προάλλες που είχε έρθει ένας επαγγελματίας με τα Nord του και τα ούλα του στο στούντιο με ρώταγε αν το πουλάω. Δεν ήταν ο πρώτος έχω να πω. Επίσης υποτίθεται ότι πας σε κάτι καλό γαι να πιάσεις τα πιο "δύσκολα" nuances, πχ το screeeeeeeching στις ψηλές ή το πώς ανταποκρίνεται ο ήχος και κυρίως το percussion στο γκάζι. Αν είναι να παίζεις 586000000 καθαρό (όπως περίπου ο Jan Jan στο βίντεο που postαρε ο @dimsonic), αυτό το κάνεις σχεδόν με οποιοδήποτε ρομπλεράκι των 90ς που το βρίσκεις και πάμφθηνα. Μπορείς να μιλήσεις βέβαια για synth organ ηχος που έχουν τον δικό τους χαρακτήρα: Το DX7 της Sade στη διασκευή του Why can't we live together ή τον ήχο του Korg M1 στο "Show me love" της Robin S, αλλά δε νομίζω ότι το Viscount ανήκει ακόμη σε αυτή την κατηγορία. Επίσης τo midi σε όργανο δεν το θεωρώ κάτι φοβερό, επειδή ακριβώς πρόκειται για εργαλείο παραγωγής και σε αυτή τη διαδικασία επειδή γράφεις και ξεχωριστά κάθε χέρι και το όργανο δεν εχει και τόσες πολλές παραμέτρους να ελέγξεις, δεν πολυχρειάζεται. Εκτός αν δεν ξέρεις να παίζεις καθόλου και θες να τα προγραμματίζεις όλα στο piano roll. Για το leslie θα συμφωνήσω, του Korg είναι αστείο κι ένα Ventilator πάει γύρω στο 400αρι οπότε είναι σημαντικό. Επεξεργασμένο 11 Νοεμβρίου 2022 από kpeyos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 @kpeyos Δεν διαφωνούμε σε τίποτε, απλά προτιμώ πάντα να σκέπτομαι κάποιο θετικό λόγο για το κάθε τι (π.χ. θα μπορούσα να σκεφτώ ότι ο άνθρωπος είναι άνεργος και χρειάζεται επειγόντως το 500άρικο). Όπως και αν έχει, τον έχω ρωτήσει μέσω email, θα δούμε αν θα απαντήσει. :) 1 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 με αναγκάζετε κάθε τόσο να λέω τα ίδια και τα ίδια. 1. δεν είμαι πληκτράς κι ας ήταν πλήκτρα τα πρώτα που έμαθα. Αυτό εκτός των άλλων σημαίνει ότι σχεδόν ό,τι ακούσω μου αρέσει. Είτε είναι korg, είτε xk, είτε crumar, είτε vst ΝΙ κλπ 2. δεν είμαι Ωνάσης. Θα μπορούσα να στρετσάρω την τσέπη μου κάνοντας οικονομία στα 1300-1500 αλλά δεν ζω μόνος στο σπίτι και δεν ισχύει πάντα το "είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω" 3. Θέλω να παίζω, και να ηχογραφώ αλλά όχι 100% live. 100% live θεωρητικά ούτε κιθάρα μπορώ να παίξω ώστε να είναι 100% presentable. Συνεπώς τα edits είναι απαραίτητα και δεν μπορώ να τα κάνω αναλογικά. Αρα θα ήθελα να βγάζει midi. 4. Θέλω να πατάω το on και να παίζω, και όχι σήμερα να έχω το χ vst, αύριο το ψ επειδή έχει λίγο πιό βρώμα στο βρώμικό του κ.ο.κ. Και τότε να υπάρχουν σωστά drawbars ή έστω αξιόπιστα ποτενσιόμετρα, όχι σαν το nektar μου που πηδάνε από το 3 στο 8, να έχει δίπλα κουμπιά για ροταρυ, για leakge, για vibrato, για click κ.ο.κ. Όχι να πρέπει να τα κάνω assign όλα σήμερα στο άσπρο, αύριο στο πράσινο και μεθαύριο στο κίτρινο slider. Πιστεύω ότι το 50% από τον ήχο του Β3 είναι να παίζεις όλα τα γύρω γύρω εκτός των πλήκτρων. 5. Θέλω να έχω τη δυνατότητα να βγάζω ήχο σαν του Jan Jan, ή παρόμοιο και ένα δίσκαλο είναι έξω από τις δυνατότητές μου παικτικές και οικονομικές. 6. Αν δώσω 1.5 χιλιάρικο και κάθομαι και το ξεσκονίζω αντί να παίζω, δεν θα με χαλάει, αλλά η άμεση σκέψη να πρέπει να το ξεφορτωθώ θα είναι μια επιπλέον στεναχώρια. 7. Η κόρη μου δεν βλέπω να έχει (σήμερα) φαγούρα για τέτοιο ήχο - παίξιμο Εχοντας πει όλα τα παραπάνω, εδώ και λίγες μέρες έχω φέρει στη σωστή θέσει το keyboard και παίζω καθημερινά με ό,τι vst έχω για να δω όταν έρθει η ώρα αν αξίζει τον κόπο. Για την ώρα πάντως παίζει γερά το ferrofish 4000 λόγω κόστους, ήχου, και hardware αν και πάλι θα πρέπει να πάρω με κανα κατοστάρικο και ένα πλήκτρο με midi, γιατί το δικό μου βγάζει μόνο usb και είναι και 49άρι. Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να φέρουμε τον φίλο με το korg στη συζήτηση, το έχω ήδη αποκλείσει ως επιλογή. Δεν βρίσκω λόγο γιατί να πρέπει να μας δώσει λογαριασμό. Τελειώνω λέγοντας ότι αν ήταν το κύριο όργανό μου τα πλήκτρα ξέρω πολύ καλά τι θα έπαιρνα. Μάλλον θα το είχα ήδη πάρει και δεν άνοιγα τέτοια συζήτηση. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 40 λεπτά πριν, dimsonic είπε με αναγκάζετε κάθε τόσο να λέω τα ίδια και τα ίδια. ... Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να φέρουμε τον φίλο με το korg στη συζήτηση, το έχω ήδη αποκλείσει ως επιλογή. Δεν βρίσκω λόγο γιατί να πρέπει να μας δώσει λογαριασμό. Πλέον, δεν είναι about-you. Άλλωστε, με ποιο τρόπο σε αναγκάζουμε να πεις τα ίδια, εγώ τουλάχιστον έχω καταλάβει ότι δεν πρόκειται να αγοράσεις τίποτε. Άλλος... ενδιαφέρεται πλέον... 1 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, dimsonic είπε δεν είμαι Ωνάσης. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2022 δεν έπρεπε να πουλήσω το ακορντεόν... θα έφτιαχνα αυτό 1 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 επανέρχομαι μετα από την σχετική ερευνα. Βασικά σε όλο αυτό το διάστημα παίζω αποκλειστικά πλήκτρα με κάποια φτηνα vst. Δεν έχω πιάσει καθόλου κιθάρα. Προσπαθώ να δω αν οι ελάχιστες ικανότητές μου μπορούν να δικαιολογήσουν την οποιαδήποτε επένδυση και δεν θα αποδειχτεί ένα ακριβό καπρίτσιο. Από την άλλη ψάχνω να δω αν μπορώ να βάλω νερό στο κρασί μου που λένε και να βρω συμβιβαστικές λύσεις. Οι προβληματισμοί παραμένουν και επεκτείνονται. Πχ το midi kbd που έχω έχει μόνο 49 πλήκτρα και usb out (όχι midi out) οπότε οι λύσεις που απαιτούν ένα kbd αρχίζουν να πηγαίνουν εκτός απο τα 61 και στα 73, που φέρουν ζήτημα χώρου. Επίσης η αυθεντικότητα του ήχου, των drawbars, waterfall, και του ενός βασικά ήχου αρχίζουν να κοντράρονται με την τελική χρηστικότητα του οργάνου, στη λογική "γιατί ένας αυθεντικός ήχος και τίποτα άλλο" αντί "κάτι κοντά σ αυτό αλλά να καλύπτει και άλλες ανάγκες" Ετσι παραμένει το ferrofish στην πίστα που φυσικά με ένα αξιοπρεπές midi θα ανεβάσει το κόστος σχεδόν στα 600 και παραπάνω, αλλά με ουτοπικές επεκτάσεις πχ να βάλεις 2η σκάλα ή και μπάσα μια και μπορεί να τα ελέγξει. (δεν συζητάμε αν φτάσεις εκεί παίρνεις απ την αρχή ένα κανονικό). Πριν φτάσεις όμως στις επεκτάσεις, δεν παυει να είναι κάτι που απορροφά σχετικά ευκολα ο προϋπολογισμός και δεν πιάνει χώρο στο τραπέζι σου. Όταν φτάσουμε στα λεφτά αυτά όμως, το VR09 πλέον δεν με χαλάει καθόλου, βλέποντας και την προοδό μου στο παίξιμο. Από την άλλη το Viscount δεν έχει αντιπρόσωπο εδώ, αν και η Ιταλία μου απάντησε σε 30' απο το email μου πρόθυμη να με εξυπηρετήσει εξ αποστάσεως, το hammond έχει εδώ αντιπροσωπεία και παραμένει πάντα ακριβό. Η λύση μτχ δεν έχει αποκλειστεί εννοείται. Απο κοντά πήγα και είδα το nord 61, και ένα roland 730 και ένα άλλο yamaha. Το VR09 δεν το πέτυχα ακόμα σε έκθεση. Όλα φαίνονται τόσο μικρά στην έκθεση, αλλά στον χώρο μου θα πρέπει να διώξουν σίγουρα κάτι άλλο. Βασικός προβληματισμός έτσι παραμένει το τι πιάνουν τα χέρια. Εχοντας παίξει για τόσα χρόνια κιθάρα και μπορώντας να παίξω ό,τι ακούω και τα χέρια μου να πάνε αμέσως στο 90% και το υπόλοιπο 10% να το αυτοσχεδιάσω, ζορίζομαι ιδιαίτερα όταν για κάθε αντίστοιχη κίνηση στα πλήκτρα πρέπει να περάσει χρόνος σκέψης και αντίδρασης. Ετσι μέσα σε όλα αυτά άρχισα να ψάχνω και τα πολύ πιό σοβαρά vst. Εγκατέστησα το IK multimedia Hammond B-3X που όπως δηλώνει ο τίτλος έχει άμεση σχέση με την μαμά εταιρεία. Η ΙΚ multimedia, εξέλιξε το vst πάνω στην βασική σχεδίαση του οργάνου με την έγκριση της Hammond και της Suzuki. Είναι πλήρες, τρίσκαλο, με απίστευτη παραμετροποίηση. Το interface του είναι πολυ καλό πιστό στην παράδοση και εύκολο στη χρήση. Ο ήχος του είναι τουλάχιστον εντυπωσιακος στα δικά μου αυτιά και δεν έχει σχέση με ό,τι άλλο έχω ακούσει. Εκτός από τα βασικά, προσομοιώσεις 91 tonewheels και οργάνων των σημαντικών ετών παραγωγής, διαθέτει ένα vitual vintage pedalboard με tube screamer, roland chorus, eq, spring reverb και wah, πλήρες σεταπ με 4 μικρόφωνα για το Leslie 5 καμπίνες και 2 ενισχυτές κιθάρας αλλά και ένα post fx rack με κομπρέσορα λιμιτερ, ισοστάθμιση και βάθος. Όλα αυτά κάτω από 180 ευρώ, αν μάλιστα πας σto total studio 3.5 max, της IKM παίρνεις μαζί πολύ περισσότερα για κάπου 230. Το έχω λοιπον δοκιμαστικά στο 49άρι nektar, έστω με τα ταπεινά του faders αντι drawbars και δοκιμάζω την τύχη μου. Για την ώρα ο πιό αδύναμος κρίκος είμαι εγώ ο ίδιος. https://www.thomann.de/gr/ik_multimedia_hammond_b_3x.htm με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 55 λεπτά πριν, dimsonic είπε επανέρχομαι μετα από την σχετική ερευνα. Απ' ότι βλέπω τα ζητούμενα έχουν διαφοροποιηθεί: από την επιθυμία για dawless jamming, πέρασες στο "βολεύομαι και με vst", οπότε μεγάλο μέρος του προηγούμενου τμήματος της συζήτησης, ακυρώνεται. Επαινώ πάντως την δοκιμή σου στο support που θα μπορούσες να έχεις στο μέλλον, στέλνοντας το email στην Ιταλία, καθώς και εγώ το ίδιο κάνω πριν συνεργαστώ με οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε θέμα - αν δεν απαντήσουν αυθημερόν, τους ξεχνάω αυτόματα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2022 10 λεπτά πριν, trolley είπε Απ' ότι βλέπω τα ζητούμενα έχουν διαφοροποιηθεί: από την επιθυμία για dawless jamming, πέρασες στο "βολεύομαι και με vst", οπότε μεγάλο μέρος του προηγούμενου τμήματος της συζήτησης, ακυρώνεται. Επαινώ πάντως την δοκιμή σου στο support που θα μπορούσες να έχεις στο μέλλον, στέλνοντας το email στην Ιταλία, καθώς και εγώ το ίδιο κάνω πριν συνεργαστώ με οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε θέμα - αν δεν απαντήσουν αυθημερόν, τους ξεχνάω αυτόματα. απο τα γραφόμενά σου το jamming φεύγει διότι δεν υπηρξε ποτέ, εκτός αν συμπεριλαμβάνεται και το να παίζεις με backing. Η αρχική απαίτηση ήταν και παραμένει το αυτόνομο παίξιμο, δηλαδή παίξιμο και συνοδεία με δυο χέρια. Το dawless υπήρχε και υπάρχει. Η έκδοση είναι και standalone και ιδιαίτερα χρηστική. Εντάξει θες το λαπτοπ Το βολεύομαι με vst έχει να κάνει με την αίσθηση των χεριών και χειριστηρίων. Διότι ο ήχος και στα ορίτζιναλ ψηφιακός είναι. Αλλά βασικά για την ώρα είναι υπο δοκιμή που χωρίς να κοστίζει σε βάζει στην κανονική αίσθηση, και εννοείται ότι αν τελικά αγοραστεί θα συμπεριλαμβάνεται στο cubase σε ό,τι φτιάξω μελλοντικά. Για το support, αυτά είναι αυτονόητα. Δεν επενδύεις σήμερα ποσά άνω των 1000 ευρώ σε κάποιον που δεν μπορεί αντίστοιχα να επενδύσει στο μηδαμινό πελατολόγιο της Ελλάδας, ιδίως αν είναι Ιταλος. (δεν παραγνωρίζω ότι οι Ιταλοί είναι πολύ μπροστα στα όργανα αυτά, και ιδίως η viscount). Αλλά όπως και να το κάνεις δεν γίνεται να έχεις στο νου σου να πάρεις το πρώτο πλοιο και να τρέχεις στο Ρίμινι. Τελος, όπως είπα και αλλού, η χασούρα περιορίζεται στα 170 ευρώ. Ακόμα κι αν αλλάξω γνώμη ή αν μεταλλαχτώ σε James Taylor στον επόμενο χρόνο τίποτα δεν με εμποδίζει να πάω σε καθαρόαιμη λύση. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση