Kanimothrios Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 53 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Γιατί δεν προσεγγίζουν άλλοι -κανονικοι- καλλιτέχνες τα παιδιά του δημοτικού? Δεν υπάρχουν άλλες μουσικές που να τα συγκινούν? Τόσο μικρή είναι η ζήτηση, που μόνο προσφορα τραπ υπάρχει? Γιατί για να μπορέσουν τα παιδιά να αντιληφθούν την μουσική, πρέπει να έχει προηγηθεί μια διαδικασία καλλιέργειας και αλληλεπίδρασης που στις μέρες μας απουσιάζει. Επίσης απουσιάζουν πρότυπα σε όλα τα επίπεδα. Ζούμε την εποχή των μετρίων. Και για να μην νομίζει κάποιος ότι αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, στη Γερμανία η πιτσιρικαρία ακούει τουρκοαράβικο γκάνγκστερ χιπ χοπ με την ίδια ακριβώς θεματολογία με το ελληνικό χιπ χοπ. Άλλωστε στην Ευρώπη η τάση είναι να συνθλίβεται κάθε παραδοσιακή αξία. Όλα τα παιδάκια είναι με ένα tablet στο χέρι και σαβούρες όπως το tiktok, δεν γνωρίζουν ούτε σύνορα, ούτε κοινωνικές τάξεις.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, cigaret13 είπε Και να μην μιλήσουμε για τα rosewood που κρύβεις στο υπόγειο... Τα Brazilian? 1 2 InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Nestoras είπε Τα Brazilian? Σσσσσσ. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Σσσσσσ. Για τα μαγιώ έλεγα. 1 InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 To τράπ είναι ένας καθρέφτης, είναι ο λόγος που ακούμε για αυτά που συμβαίνουν, όχι ο λόγος για αυτά που συμβαίνουν. To τραπ περιγράφει τη βια και οι στίχοι γενικά της μουσικής περιγράφουν ανα καιρούς τι συμβαίνει και τι απασχολεί μια κοινωνία και από την ακρίβεια της περιγραφής και το ποσοστό της κοινωνίας που αγγίζει προκύπτει και η δημοφιλία της και η τάση προτίμησης των καλλιτεχνών να ασχοληθούν με ένα είδος. Εγώ διαφωνώ με τον τίτλο.................... ωχχχ μην βαράτε ρε παιδιά, γιατί βαράτε, αχχχχ ζααχαχαχαχαχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Μόλις τώρα, Nestoras είπε Για τα μαγιώ έλεγα. Κρύβει Brazilian μαγιώ στο υπόγειο του ο Στράτος...; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 2 λεπτά πριν, cigaret13 είπε Κρύβει Brazilian μαγιώ στο υπόγειο του ο Στράτος...; Τα κρατάω για ενθύμια. Θέλω να τις θυμάμαι όλες. 1 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funkysoul Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 σορυ για το ωμεγα στην ορθογραφια.οι παραθεσεις εγιναν τοσες απο δυσλειτουργια 3 papa don't take no mess!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, funkysoul είπε σορυ για το ωμεγα στην ορθογραφια.οι παραθεσεις εγιναν τοσες απο δυσλειτουργια Ναι βρε, πλάκα κάνουμε, σε όλους μας έχει συμβεί. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2022 Δυστυχώς έχουμε καταβαραθρωθεί στην εποχή των "καλλιτεχνών"-κλαρινογαμπρών. Τα (κοινωνικά) θέματα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Το θέμα είναι η ποιότητα του καλλιτέχνη-διαχειριστή τους. Δύο δεκαετίες πριν υπήρξε αυτό: Είχε άποψη, είχε μήνυμα και κυρίως είχε αισθητική. Για τα αυτιά μου, αριστούργημα. Όμως πρέπει να αποδεχθούμε ότι ζούμε τις τελευταίες ημέρες της "καλλιτεχνικής Πομπηίας"... Αναλογιστείτε την ασύλληπτη κατιούσα στην έννοια μουσικός. Μερικούς αιώνες πριν κάποιος για να έφερε τον τίτλο μουσικός, θα έπρεπε να έγραφε μουσική, να διάβαζε μουσική (αφήνω για ευνόητους λόγους εκτός τους παραδοσιακούς/ ερασιτέχνες κλπ). Θα έπρεπε (χονδρικά) να παίζει έργα του Μπαχ, του Μπετόβεν κλπ... Φτάνοντας στον 20ο αιώνα, πάλι υπήρχαν κάποια υψηλά standards... μεγάλες ορχήστρες, jazz κλπ. Στην συνέχεια, ο εξηλεκτρισμός της μουσικής την κατέστησε για τις μάζες και παράλληλα έδωσε τη δυνατότητα σε πάρα πολλούς να γίνουν μουσικοί- χωρίς όμως να είναι απαραίτητο να έχουν τις δεξιότητες των προηγούμενων γενεών. Όμως κρατήθηκε ένα επίπεδο. Όταν πλέον περάσαμε (στην κατ΄ εμέ δικτατορία) της ηλεκτρονικής μουσικής* (ή ηλεκτρονικής "ευκολίας"), εκεί ήρθε το τέλος. Μια λούπα, μια "απαγγελία" και να πώς προκύπτει η κάθε τραπ. Καμία δεξιότητα, καμία τριβή, καμία μουσικότητα, ένα απόλυτο τίποτα- και αυτός είναι "καλλιτέχνης", "μουσικός" και (πιπέρι στο στόμα) "συνάδελφος" με τον... Αλμπινόνι ή τον Κολτρέιν. Κατ' εμέ αυτή είναι η decadence του (μουσικού) είδους μας. Ή αν το θέλετε, η παρακμή των διαχειριστών της τέχνης. *Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ με την ηλεκτρονική μουσική- δεν είναι μομφή για την ηλεκτρονική μουσική, αλλά για τις ευκολίες που έδωσε σε λάθος χέρια. 7 2 all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση