Προς το περιεχόμενο

το τέλος της μουσικής σύνθεσης όπως την ξέρουμε ή η αρχή ενός νεου είδους?


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Από τότε που βγήκε το midi, πολλοί έγιναν συνθέτες ....

 

Και από τότε που θα βγει η AI δεν θα μείνει κανένας.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου.

Αυτός που θέλει να εκφραστεί, θα λειτουργεί διαφορετικά.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Από τότε που βγήκε το midi, πολλοί έγιναν συνθέτες και από τότε που βγήκαν τα arrangers (αρμόνια) πολλοί έγιναν μουσικοί, μη σου πω και μαέστροι.

Και εγώ όντως χωρίς το arranger που ξεκίνησα δεν θα έπαιρνα τόσες γνώσεις για την ενορχήστρωση και την εκμάθηση διαφόρων στυλ μουσικής αλλά και τη δομή ενός μουσικού κομματιού. 

 Να ναι καλά ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑλανταλατσιπαρασκεΒηςτογαλα.

 

"Η φωτογραφία δεν είναι τεχνη"

"Το midi μας φταίει για ολα"

"Η κομπιουτα παίζει μονη"

 

Σε λίγο θα φτάσουμε στα ....υψιπεδα διαπιστωσεων που ειχαμε πριν πολλά χρόνια στο ΝΟΙΖ ...του τυπου:

 

"Οι Beatles είναι αμπαλοι" και

"Ο Χεντριξ δεν ήξερε κιθαρα".

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Συμφωνώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

ΑλανταλατσιπαρασκεΒηςτογαλα.

Ε να ας πούμε μία τέτοια λέξη δεν μπορεί να την συλλάβει ένα ΑΙ σύστημα. Θα μπαγκάρει επειδή σήμερα είναι Πέμπτη.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, θυμάμαι ότι είχα ένα παλιό τεύχος ξένου μουσικού περιοδικού (προ-ίντερνετ) όπου διάφοροι μουσικοί εξέφραζαν ΜΕΙΖΟΝΕΣ επιφυλάξεις για το midi, δεν έχει νόημα μετά από τόσα χρόνια να σας πω τι λέγανε...

 

Απλά, είναι άλλη μία απόδειξη ότι κάθε φορά που υπάρχει μία τεχνολογική καινοτομία, πολλοί από εμάς φρηκάρουμε λες και θα μας κόψει το "ψωμί". Στο τέλος, απλά, άνθρωποι και μηχανές βρίσκουν τρόπο και συνυπάρχουν - αυτό θα γίνεται όλον τον 21ο αιώνα, κατά τη γνώμη μου.

----

Προσωπικό: Μαραθώνα, Μαραθώνα, είμαστε ακόμη στον αγώνα! :) :) :)

 

 

  • Like 2

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, trolley είπε

Πάντως, θυμάμαι ότι είχα ένα παλιό τεύχος ξένου μουσικού περιοδικού (προ-ίντερνετ) όπου διάφοροι μουσικοί εξέφραζαν ΜΕΙΖΟΝΕΣ επιφυλάξεις για το midi, δεν έχει νόημα μετά από τόσα χρόνια να σας πω τι λέγανε...

 

Απλά, είναι άλλη μία απόδειξη ότι κάθε φορά που υπάρχει μία τεχνολογική καινοτομία, πολλοί από εμάς φρηκάρουμε λες και θα μας κόψει το "ψωμί". Στο τέλος, απλά, άνθρωποι και μηχανές βρίσκουν τρόπο και συνυπάρχουν - αυτό θα γίνεται όλον τον 21ο αιώνα, κατά τη γνώμη μου.

----

Προσωπικό: Μαραθώνα, Μαραθώνα, είμαστε ακόμη στον αγώνα! :) :) :)

 

 

Α γειά σου…στο Στράτο πες τα! Ο πρώτος υπέρμαχος του midi (σαν κλασικός τεμπέλης) είμαι εγώ.

 

προσωπικό:το φρηκάρουμε, δε γράφεται με γιώτα?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, marathon είπε

Α γειά σου…στο Στράτο πες τα! Ο πρώτος υπέρμαχος του midi (σαν κλασικός τεμπέλης) είμαι εγώ.

 

προσωπικό:το φρηκάρουμε, δε γράφεται με γιώτα?

Αη ντου νοτ νόου χου Στράτος ηζ.

 

Το freak εφ' όσον έχει δύο φωνήεντα, λογικό είναι να γράφεται με το μακρό "ιι" δηλαδή το ήτα, αλλιώς το bid πως θα το γράφαμε αςούμε, σαν το bead (δεν φαντάζομαι);

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαθειά Προσωπικό: Πάντως αν θέλετε tragic παράδειγμα χρήσης της τεχνολογίας, στην εξώδιο ακολουθία για τον πατέρα μου, παρ' όλο το βαρύ κλίμα, πρόσεξα πόσο... καλό ήταν το "ίσο" που κράταγαν οι ψάλτες, μέχρι που είδα πως... δεν υπήρχαν ψάλτες, παρά μόνο ένα παιδί (15-16 ετών) που έπαιζε ένα μικρό ΑΚΑΙ sampler στο οποίο είχε ηχογραφήσει κάποιος (και λουπάρει στην εντέλεια) χριστιανούς ψάλτες που κρατάγανε ισοκράτη. Σε όλη του τη ζωή ο μπαμπάς δεν είχε ακούσει τόσο τέλεια ψαλμωδία όσο εκείνο το πρωινό.

 

Μετά από κάποια χρόνια αγόρασα ένα τέτοιο sampler, όντως "σκοτώνει" για τα λεφτά του. Φαντάζομαι ότι στην αντίστοιχη δική μου εξώδιο, ένα σύστημα ΑΙ θα βγάλει λόγο για το πόσο καλός άνθρωπος και φίλος ήμουν, ενώ ΑΙ φίλοι θα χειροκροτούν δακρυσμένοι. Στον cos_dr θα απαγορευτεί η είσοδος.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, marathon είπε

Ο πρώτος υπέρμαχος του midi (σαν κλασικός τεμπέλης) είμαι εγώ.

 

Μην ξεχνάς ότι έχω κι εγώ σαχλόφωνο.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία που περιγράφει ο Μαραθον δε διαφέρει από το να πάρεις μια παρτιτούρα, να αντιγράψεις τις μελωδικές της γραμμές, και στη συνέχεια να τις αναθέσεις σε άλλα όργανα, να τις πειράξεις κλπ. Δεν είναι κάτι που δε γίνεται χωρίς midi.

 

 Το midi ίσως αποτέλεσε "απειλή" για εκτελεστές οργάνων, αν και το real thing θα είναι πάντα προτιμότερο. Όσο αφορά καθαρά τη σύνθεση δεν είναι τίποτα άλλο από ένα εξελιγμένο πεντάγραμμο με ενσωματωμένη δυνατότητα audio preview.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου