cigaret13 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Άσχετο-σχετικό.... Αυτό που έκαναν στα παλιάααα χρόνια που έκοβαν με ψαλιδάκι τις μαγνητικές ταινίες απ'τα καρούλια με τις εγγραφές των οργάνων στα στούντιος και τις ξανακολλούσαν σε συγκεκριμένα μέρη (πάνω στο τέμπο), ήταν πρώιμο quantization...? Είμαστε τυχεροί πάντως εν έτη 2022! 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 16 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Σε μια ροή παιξίματος δεν γίνεται τίποτα στα πλαίσια ενός μέτρου αυστηρά. Πιάνει λίγο από το ένα μέτρο, λίγο από το άλλο, κλπ. Και οι επιθυμητές αξίες δεν είναι σταθερές στο κάθε μέτρο. Πχ ένας τονισμός σε κάποιο 68ο, κάποιος άλλος σε κάποιο τρίηχο 16ων, ή μπορεί και να μεταβάλλεται σε κάθε μέτρο κλπ. Δηλαδή 4άρι και όλα σταθερά ... λίγο δύσκολο για τα γούστα μου. Τι σκατά κουαντάιζ να γίνει .. Δε διαφωνούμε. Το quantize μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν μέσο μαζικής καταστροφής επιλέγοντας όλο το κομμάτι και πατώντας Q (που είναι σαν να έλεγε ένας μαέστρος "Παίξε καλά ρε!", που σαν επίπεδο οδηγίας και γούστου είναι αβυσσαλέο), ή να το εφαρμόζουμε κατά τόπους, εκεί που χρειάζεται, ακόμα και 2-2 ή 4-5 νότες κάθε φορά (που θα ήταν το αντίστοιχο να έλεγε κάποιος μαέστρος, στο τάδε μέτρο, αφήσε τα 16α λίγο πιο ελεύθερα, μην τα μετράς τόσο αυστηρά", που παράγει ένα πιο στοχευμένο αποτέλεσμα. 19 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Δεν θα μικρύνει/μεγαλώσει το μέτρο έτσι? Και πιθανόν μέσα στο μέτρο να φέρει τις "λάθος" αξίες εκεί που θέλουμε, δεν θα κουνήσει και αυτές που δεν θέλουμε να κουνηθούν? Όχι, γιατί υπάρχουν χιτποιντς σε κάθε νότα. Αν σε ένα μέτρο 4/4 (για λόγους ευκολίας) παίζουμε τέταρτα, και το πρώτο άργησε, το δεύτερο ήρθε νωρίς, το τρίτο ήρθε νωρίς, το τέταρτο άργησε, αλλά ενδιάμεσα έχουμε παίξει τέλεια όγδοα στα ες-παμ, όταν κάνουμε quantize κάθε νότα έχει το hitpoint της, και αυτές που είναι εκτός θέσης θα πάνε στις θέσεις, αλλά αυτές που ήταν ήδη σωστές στις άρσεις, θα παραμείνουν ως έχουν. Δηλαδή το μήκος όλο του κλιπ θα παραμείνει ίδιο, αλλά μέσα οι "νότες" θα έχουν συμπιεστεί/απομακρυνθεί σαν τη φυσούνα του ακκορντεόν. Και μετά είναι και άλλες χρήσεις, πχ να έχεις γράψει μια ωραία στρέιτ ρυθμική, και να στη βαρέσει να τη χρησιμοποιήσεις αλλού, με ένα lo-fi drum machine π.χ. και να τη γυρίσεις σε shuffle με ένα πλήκτρο. Αν περνάει ηχητικά (γιατί δημιουργούνται και artifacts όταν το πράγμα οδηγείται στα όριά του), γιατί να μην το χρησιμοποιήσεις. 6 λεπτά πριν, cigaret13 είπε ήταν πρώιμο quantization Ναι! Σαν ιδέα από εκεί ξεκινάει. Οτι κόβεις slices, και μετά κουνάς τα slices. Αν θες το κάνεις και στα σύγχρονα DAW, πιάνεις το ψαλιδάκι, και του δίνεις και καταλαβαίνει. Αλλά επειδή σε αφήνει με ένα βρώμικο πρότζεκτ, που θες 300.000 κροσσφέιντ ή να κάνεις bounce κάθε τρεις και λίγο, δουλέψανε το audio quantize σαν ιδέα, που κάνει πάνω κάτω το ίδιο, και με προεπιλογή ως προς την τοποθέτηση. Θες 57% swing? Μπορείς! Με slices, πρέπει να τα βάλεις εσύ στην σωστή θέση, ένα ένα. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 7 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Αν σε ένα μέτρο 4/4 (για λόγους ευκολίας) παίζουμε τέταρτα, και το πρώτο άργησε, το δεύτερο ήρθε νωρίς, το τρίτο ήρθε νωρίς, το τέταρτο άργησε, αλλά ενδιάμεσα έχουμε παίξει τέλεια όγδοα στα ες-παμ, όταν κάνουμε quantize κάθε νότα έχει το hitpoint της, και αυτές που είναι εκτός θέσης θα πάνε στις θέσεις, αλλά αυτές που ήταν ήδη σωστές στις άρσεις, θα παραμείνουν ως έχουν. Κάτι τέτοια έχουν διώξει την μελέτη με μετρονόμο ασούμε. Άσε, σου λέει ο άλλος, τι άχρονα και π@παριές, θα τραβήξω ένα κουαντάιζ και ξεμπερδεύω. 2 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Και κάνει το κουαντάιζ, και μετά ακούγεται πάλι σκατά, αλλά τραβηγμένα σκατά, που πέφτουν σωστά στο χρόνο. Πάει μετά να παίξει στη συναυλία και λέει ο κόσμος από κάτω πρέπει να είχε αρρωστήσει ο κιθαρίστας και είχαν φέρει έναν άλλον άχρονο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Και για να ξαναγυρίσουμε στο αρχικό μου ερώτημα που έδωσε ώθηση και ενδιαφέρων στο αρχικό βαρετό ποστ του @roberto30...., τελικά στο Reaper υπάρχει κάποια επιλογή-κουμπί που "μαγικά" να φέρνει τις νότες του εκάστοτε audio track καρφί στο grid? Εντάξει κάποια τρίηχα κι άλλα περίεργα μετά τα φέρνουμε στα ίσια τους, αλλά γενικά υπάρχει κάτι να "ισιώνει" τις μ@λ@κίες που μας ξεφεύγουν...; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 11 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Πάει μετά να παίξει στη συναυλία και λέει ο κόσμος από κάτω πρέπει να είχε αρρωστήσει ο κιθαρίστας και είχαν φέρει έναν άλλον άχρονο. Ρε εδώ υπάρχει real time autotune, στο real time quantize θα κολλήσουμε ασούμε? 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε Ρε εδώ υπάρχει real time autotune, στο real time quantize θα κολλήσουμε ασούμε? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Raptakis Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, fusiongtr είπε Δεν θα μικρύνει/μεγαλώσει το μέτρο έτσι? Όχι αν το κάνεις σωστά. Αν είσαι απρόσεκτος ναι, αλλά ουσιαστικά σετάρεις starting και ending point (συνήθως βλέποντας τα transients στην κυματομορφή), έτσι ώστε να μη αλλάξει τίποτα άλλο. Μπορείς απλά να πειράξεις την αξία μιας νότας και τίποτα άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, Alex Raptakis είπε Όχι αν το κάνεις σωστά. Αν είσαι απρόσεκτος ναι, αλλά ουσιαστικά σετάρεις starting και ending point (συνήθως βλέποντας τα transients στην κυματομορφή), έτσι ώστε να μη αλλάξει τίποτα άλλο. Μπορείς απλά να πειράξεις την αξία μιας νότας και τίποτα άλλο. Αυτό είναι το point μου Αλέξη. Σε μια φράση συνήθως υπάρχουν σωστά και "λάθος" πράγματα. Αν είναι να κάτσω να απομονώσω τα λάθος ένα ένα, το κάνω και χειροκίνητα (πιο εύκολο μου φαίνεται). Το θέμα είναι αν δεν υπάρχει καθόλου παύση ανάμεσα στα events (συνεχής κυματομορφή), μειώνοντας (ή επιμηκύνοντας) χρονικά το επιλεγμένο μέρος δεν θα επηρεαστεί και το αμέσως πριν και αμέσως μετά με κάποιον τρόπο? Αλλά ο Αλής μου είπε όχι, και τον εμπιστεύομαι. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Raptakis Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε αν δεν υπάρχει καθόλου παύση ανάμεσα στα events Αυτά τα "points" που βλέπεις μπορείς να τα βάλεις όπου θες, δε χρειάζεται να είναι στα transients. Μπορείς να μικρήνεις ή να μεγαλώσεις το "εσωτερικό" μιας συνεχόμενης κυματομορφής, μπορείς να "διαλέξεις" μόνο το transient και να το κάνεις πιο έντονο, ή να διαλέξεις την ουρά εκτός το transient για να αυξήσεις τη διάρκειά του, κτλ. Ότι θες κάνεις, κυριολεκτικά. Απλά όσο πιο πολυ "τραβάς" κάτι, τόσο κυνδινεύεις να παραμορφώσεις τον ήχο. Εκεί έρχονται οι διαφορετικοί αλγόριθμοι stretching του Cubase να σώσουν την κατάσταση. Cheating? Μπορεί. Για τεμπέληδες που δε ξέρουν να παίζουν? Προφανώς. Σώζει τη μέρα για τρόμπες σαν εμένα? Σίγουρα! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση