Προς το περιεχόμενο

Σκέψεις πάνω στην μουσική βιομηχανία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

1. Απλά δεν ξέρω αν είμαι αφελής στην ψυχή

 

2. περίμενα ότι θα είχε έναν λόγο παραπάνω στην κατασκευή των κομματιών από την απλή δικεπεραίωση ενός δίλεπτου σόλου ή γεμίσματα

 

1. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, δεν υπάρχει αφέλεια στην ψυχή, μόνο στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα πράγματα (και δεν είναι θέμα ψυχής).

 

2. Μα έχει λόγο στην κατασκευή των κομματιών.

Εσύ είπες πριν λίγο ότι των ρώτησαν ποιον τραγουδιστή προτιμάει να πει το κομμάτι, κι αυτός είπε να το αφήσουν ως έχει.

Αν μιλάς για συμμετοχή στην κατασκευή, να πω μόνο τούτο.

 

Ένα σωρό ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρίες, από αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι εταιρίες κατασκευής μουσικών οργάνων, δουλεύουν πια φασόν.

Δίνουν specs σε κινέζικα εργοστάσια, και μετά κάνουν quality control, ή και απλή συναρμολόγηση, βάζοντας την φίρμα τους επάνω.

 

Έτσι δουλεύει πια το σύστημα.

Η φίρμα πουλάει, οπότε ....

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλοί μου κύριοι, το θέμα δεν είναι ότι λείπουν οι καλοί παίκτες/συνθέτες κλπ, για να γραφτούν καλές μουσικές- και το καλές ΙMHO περιέχει και τον παράγοντα της διαχρονικότητας. Δηλαδή μουσικές που θα αντέξουν στον χρόνο και θα εκτιμούνται δεόντως δεκαετίες μετά την κυκλοφορία τους.

 

Οι μουσικές που είχαν τα «συστατικά» της καλής μουσικής, γεννήθηκαν σε εποχές που είχαν κάποια χαρακτηριστικά: Είχαν έναν κοινωνικοπολιτικό "αναβρασμό" που δημιουργούσε ιδέες, ρεύματα. Δημιουργούσε "διάλογο".

Επίσης υπήρχε ένας καλός νοούμενος καλλιτεχνικός νεωτερισμός, που εδράζονταν στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι- πχ punk. 

Αυτά τότε...

 

Από τα τότε έμειναν διάφορα ένδοξα "κουφάρια". Τι να κάνει και αυτή η έρημη η μουσική βιομηχανία, αφού ούτε τα "κουφάρια" μπορούν πλέον να γράψουν καλή μουσική (όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας) , αλλά ακόμα και αν μπορούσαν, αμφιβάλω αν το σημερινό κοινό θα μπορούσε να την καταλάβει.

 

Οπότε έχεις το brand name, του κοτσάρεις από δίπλα ότι του κοτσάρεις και voila, o νέος δίσκος του Carlos και του κάθε Carlos.

 

Bottom line: Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζουμε. Οι εποχές που διανύουμε είναι μέχρι εκεί. Καμιά μπουρδίτσα στο tik tok και έξω από την παράγκα. 

 

ΥΓ: Φαντάσου σε καμιά 40αρα χρόνια κάτι ανάλογο με τον Santana, με Justin Bieber. Δυστοπία λαίμαι ?     

  • Like 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω

πείτε με αφελή

Στο μυαλό στην ψυχή όπου θέλετε.

 

Το παιδί στο βίντεο άφησε καθαρά να εννοηθεί ότι ο μεγάλος δεν είχε την παραμικρή ανάμιξη. Και αυτή η όποια ανάμιξη, το σόλο και το ποιός θα πει το άσμα-χασμουρητό για μένα ανάμιξη δεν είναι.

Πίστευα ότι του βάλανε τους 10 νέους, του δώσανε την μπάντα του και τον βάλανε στο στούντιο.

 

Εδώ πλέον είναι μπαίνει γουρούνι βγαίνει σαλαμάκι.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Πίστευα ότι του βάλανε τους 10 νέους, του δώσανε την μπάντα του και τον βάλανε στο στούντιο.

 

 

Έτσι έγινε.

Μόνο που οι νέοι και η μπάντα, είχαν τελειώσει όταν έμπαινε αυτός.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Έτσι έγινε.

Μόνο που οι νέοι και η μπάντα, είχαν τελειώσει όταν έμπαινε αυτός.

 

αυτό ξέρεις τι μου θυμίζει?

ένα ανέκδοτο. Που λέει:

ρε πως ήταν? πως περάσατε?

Φίλε Θεϊκά.

Ωραία. Κι αυτή?

Αυτή δεν ήρθε

  • Χαχα 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dimsonic είπε

 

αυτό ξέρεις τι μου θυμίζει?

ένα ανέκδοτο. Που λέει:

ρε πως ήταν? πως περάσατε?

Φίλε Θεϊκά.

Ωραία. Κι αυτή?

Αυτή δεν ήρθε

 

Virtual date, virtual sex, πες το όπως θέλεις.

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η τάση σήμερα.

 

Σκέψου ότι κάποτες, στα χρόνια τα παλιά, κάποιος κατασκευαστής έφτιαχνε ο ίδιος τις κιθάρες που πούλαγε.

Τώρα δίνει specs στις Κινεζίες και τις Ινδονησίες, παίρνει τα parts και τα συναρμολογεί (ή και ολόκληρες τις κιθάρες και τις τσεκάρει), βάζει πάνω την μάρκα του, και μοσχοπουλάει.

 

Το ίδιο πράγμα είναι.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Τώρα δίνει specs στις Κινεζίες και τις Ινδονησίες, παίρνει τα parts και τα συναρμολογεί (ή και ολόκληρες τις κιθάρες και τις τσεκάρει), βάζει πάνω την μάρκα του, και μοσχοπουλάει.

Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα!

 

Γιατί από εκεί που όποιος δεν έκανε outsourcing θεωρείτο μέγας τραχανοπλαγίας και βλαχο-εντερπρενέρ, τώρα με κάτι πολέμους, με κάτι σφίξεις, με κάτι στριμοκωλιάσματα, με κάτι παραπετασματικούς σεχταρισμούς, έχουν αρχίσει και ψιθυρίζονται κάτι περι "αυτάρκειας πρώτων υλών" "απεξάρτησεως από εμπορικά κέντρα" κτπ.. Τώρα αν θα ξαναπληρωθεί ο Αμερικάνος όπως πρέπει για να (ξανα)φτιάξει όργανο... δεν ξέρω ακόμα. Μάλλον όχι.?

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα εδώ είναι το ενδιαφέρον 

ο νεαρός παραγωγός (ασχέτως αν έχει δυο αλμπουμάρες -σε πωλήσεις λέμε- στο ενεργητικό του -ΟΚ ένας από τους 10-20-30 που ασχολήθηκαν-) αναγκάζεται να φτιάξει ένα βίντεο στο γιουτουμπ με τον κατσυ τίτλο Χαππυ 75 Καρλος για να πει τον πόνο-ιστορία του ότι να σε κείνο το φιλλερ τραγουδάω εγώ κλπ κλπ και να παίρνει μετα βίας 600 κλικ.

 

Γι αυτό ίσως και όντως μάλλον, ο Κάρλος του είπε, "ρε φίλε έβγα έξω και άρπαξε απο τη ζωή ό,τι προλάβεις, γιατί θέλει θράσσος η δουλειά"

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimsonic είπε

μα εδώ είναι το ενδιαφέρον 

ο νεαρός παραγωγός (ασχέτως αν έχει δυο αλμπουμάρες -σε πωλήσεις λέμε- στο ενεργητικό του -ΟΚ ένας από τους 10-20-30 που ασχολήθηκαν-) αναγκάζεται να φτιάξει ένα βίντεο στο γιουτουμπ με τον κατσυ τίτλο Χαππυ 75 Καρλος για να πει τον πόνο-ιστορία του ότι να σε κείνο το φιλλερ τραγουδάω εγώ κλπ κλπ και να παίρνει μετα βίας 600 κλικ.

 

 

Αν ήταν όντως αλμπουμάρες, γιατί δεν του πήραν συνέντευξη, και αν του πήραν, γιατί δεν τα είπε εκεί και έπρεπε να φτιάξει βίντεο στο yt να τα πει?

Μήπως επειδής υπολόγιζε να αρπάξει κανένα βιού παραπάνω από το όνομα του Σαντάνα?

Άσχετα βέβαια αν δεν του έκατσε.

 

Σχεδόν τίποτα δεν είναι πια τυχαίο, και μου μπαίνουνε μύγες εμένα με τα πάντα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
6 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Γιατί από εκεί που όποιος δεν έκανε outsourcing θεωρείτο μέγας τραχανοπλαγίας και βλαχο-εντερπρενέρ, τώρα με κάτι πολέμους, με κάτι σφίξεις, με κάτι στριμοκωλιάσματα, με κάτι παραπετασματικούς σεχταρισμούς, έχουν αρχίσει και ψιθυρίζονται κάτι περι "αυτάρκειας πρώτων υλών" "απεξάρτησεως από εμπορικά κέντρα" κτπ..

 

Έτσι ακριβώς και ίσως λίγο χειρότερα. Ιδιαίτερα στη περίπτωση της Κίνας, οι ΗΠΑ το έχουν γυρίσει το... τσάμικο, διότι πήραν χαμπάρι με τον άσχημο τρόπο ότι καλό είναι το φθηνό από εκεί, αλλά μπορεί να σου κοπεί απότομα και να τρέχεις και να μην φτάνεις.    

 

Φανταστείτε ότι σήμερα η Κίνα απειλεί τις ΗΠΑ, γιατί η Πελόζι θέλει να επισκεφθεί την Ταϊβάν... Ε, με κάτι τέτοια πρέπει να το αλλάξεις ταχύτατα το... τσάμικο. 

  • Like 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου