Προς το περιεχόμενο

Μερικές σκέψεις πάνω στα κανάλια του Youtube με μουσικό περιεχόμενο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι, βλέπω με το ένα ματι παρακολουθείτε ουροβίζιον και με το άλλο προσπαθείτε να εξοικονομήσετε σκέψεις αντί λίγων γραμμών.?

 

Δεν υπάρχει εφηβική ματιά. Γκρίνια σταθερή και αμετανόητη μόνο. Απλά το λες για να χρυσώσεις το χάπι της διαφωνίας

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

 Τα σεντόνια δεν ηταν ποτε το φορτε μου, ως γνωστόν. ?

 

Καλή η ουροβιζιον αλλά άθλιος ο  παρουσιαστής μας.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάποιος ξεκινάει να δημιουργεί περιεχόμενο στο YouTube, συνήθως έχει την ιδέα ότι θα κάνει αυτό που του αρέσει και θα βγάζει χρήματα. Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνει, τόσο καταλαβαίνει ότι το YouTube σαν πλατφόρμα προωθεί διαφημίσεις, εξ άλλου, από αυτό ζει όλη η πλατφόρμα. Λογικό είναι λοιπόν η πλειονότητα των δημιουργών να στρέφεται ως προς τη διαφήμιση σαν "εύκολο" χρήμα. Τo clickbait απλά κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.

 

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει με τους σημερινούς "influencers", που δεν είναι πραγματικά τίποτα άλλο από διαφημιστές, αμεσότατα, χωρίς αμφιβολία. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και με τους δημιουργούς κάθε πλατφόρμας που το εισόδημα έρχεται από τη διαφήμιση.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το YouTube έχει πολύ ωραίες ομιλίες από παπάδες.

Προτείνω π.Βοδουλακη π.Αλευρα π.Βαρναβας Λουδοβίκος.

Και έχει και πολύ ωραία βίντεο με μαθήματα κιθάρας όπως ο Marty.

Επίσης άλλαξα τρόμπα βενζίνης στο αυτοκίνητο μου και έφτιαξα την χαλασμένη κλειδαριά της μίζας από βίντεο που είδα στο YouTube.

Θα έλεγα ότι είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο της εποχής μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει με τους σημερινούς "influencers" ...

 

Μα ΕΙΝΑΙ influencers.

Όπως η τάδε χρησιμοποιεί διαφημίζοντας την δείνα κρέμα προσώπου στο instagram και είναι λαμπερή, έτσι ο "πως τον λένε" χρησιμοποιεί την "μην πω" κιθάρα, τον "άντε γεια σου" ενισχυτή, και τα "πάρε να 'χεις" πετάλια και έχει ηχάρα.

 

Κρυφο-φανερό affiliate marketing είναι όλα αυτά.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εγώ πάλι, όταν έφυγα από την Αμερική (20 χρόνια πριν!), είχα κάνει την ευχή να υπήρχε ένα μαγικό παράθυρο ώστε να μπορώ να βλέπω συναυλίες εκεί! Τότε δεν υπήρχε το YouTube ακόμη! :D

 

Η ευχή μου πραγματοποιήθηκε! Άπειρες συναυλίες online, από ότι γκρουπ θέλεις, και δωρεάν. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο για ίντερνετ.

 

Από κανάλια κιθάρας, μου αρέσουν μερικά σχετικά με gear, που κάνουν εκ των πραγμάτων διαφημίσεις/παρουσιάσεις. Η εποχή του ανεξάρτητου τύπου, συντάκτη ραδιοφωνικού/τηλεοπτικού/ιντερνετικού παραγωγού έχει περάσει ανεπιστρεπτί δυστυχώς. Διαφημίσεις επί πληρωμή δεν είναι μόνο αυτά που ανεβαίνουν στο ίντερνετ, αλλά και η πλειοψηφία των άρθρων (όχι μόνο των διαφημίσεων!) σε περιοδικά, εφημερίδες, κτλ. Όπως και τα περισσότερα που ακούγονται και προβάλλονται σε ράδιο τηλεόραση κτλ.

 

Τα κιθαριστικά κανάλια δεν μπορώ να πω ότι με συγκινούν ιδιαίτερα, προτιμώ να βλέπω λάιβ. 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάμε, μακάρι να είχα τον χρόνο να ασχοληθώ με όλα τα θαυμαστά πράγματα που υπάρχουν εκεί έξω, χρειάζομαι καμιά εκατοστή ζωές για να αξιοποιήσω όλες τις πληροφορίες που αφορούν μόνο τα όργανα που παίζω.

Είναι όλο το υλικό καλό; Σίγουρα όχι, αφού ο καθένας με ένα κινητό μπορεί να κάνει τον δάσκαλο, αλλά να γκρινιάζουμε; Επειδή υπάρχει πλουραλισμός;

Τι είναι αυτό που ψάχνεις και δε βρίσκεις; 

Οι δημιουργοί έχουν στερέψει πια, έχουν ειπωθεί τα πάντα, ειδικά γύρω από τη θεωρία της μουσικής και τα "παραδοσιακά" όργανα. Τι μπορεί να έχεις να πεις κάθε βδομάδα; Μετά από εκατοντάδες ώρες βίντεο.

 

Και ναι, ο αλγόριθμος τους οδηγεί να βγάζουν σταθερά υλικό για να μη χαθούν. Και βλέπεις κάθε τόσο "το πιο χαρούμενο σόλο", "η πιο περίεργη μπασογραμή" κλπ. Εντάξει μια χαρά είναι για το χ3σιμο? Τι να κάνουν κι αυτοί; 

 

 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Από τη στιγμή που το μέσον εμπορικοποιήθηκε, τουτέστιν τα κλικς μεταφράζονται σε έσοδα, το youtube έγινε προϊόν. Και έγινε μάλιστα ένα προϊόν που βρίσκεται στο "τραπέζι" όλων και όχι μόνο αυτών που επιλέγουν να το καταναλώσουν υπό την έννοια ότι μπορεί να έχεις επιλέξει να μην μπαίνεις στη σελίδα του αλλά θα το συναντήσεις σε όλες τις άλλες.

 

Όπως λοιπόν και με όλα τα άλλα καταναλωτικά προϊόντα με τόσο τεράστια αποδοχή από το κοινό, διατίθεται κυρίως άπειρη σαβούρα και χαμηλής ποιότητας αντικείμενο. Το επόμενο βήμα που είναι το τικ τοκ και σαν ιδέα ήδη υιοθετήθηκε από το youtube με τα shorts, πήγε το θέμα ένα σκαλί παρακάτω: Έβαλε τον περιορισμό του χρόνου και άφησε τον κόσμο να αποφασίσει πώς θα τον χρησιμοποιήσει.

 

Και ο κόσμος αποφάσισε ότι σε αυτό το λίγο χρόνο που του δίνεται, θα προσπαθήσει να χωρέσει όση περισσότερη βλακεία μπορεί. Εφευρέθηκαν νέα επίπεδα βλακείας, αφού τα ήδη υπάρχοντα εξαντλήθηκαν, για να καλυφθεί ο χρόνος του ενός λεπτού. Σαν ιδέα είναι μεγαλοφυής, έπιασε τον παλμό του σύγχρονου κόσμου που αναζητά όλο και μικρότερης διάρκειας αντικείμενο γιατί η προσοχή μας έχει πλέον εκπαιδευτεί να μεταπηδά από το ένα ερέθισμα στο άλλο το συντομότερο δυνατό.

 

Όσον αφορά το αντικείμενό μας, ακολούθησε τον παραπάνω κανόνα: Η ουσία δεν είναι επικερδής. Σχεδόν κανένας δε θέλει να την "αγοράσει". Οπότε δώσε στον κόσμο μικρή διάρκεια, φροντισμένη και συναρπαστική εικόνα, flashy κενότητα, ίσα για να περάσει ο χρόνος του βίντεο χωρίς να το καταλάβει και να φτάσει ως το τέλος. Και κυρίως μην αφήσεις σε καμία περίπτωση να ενεργοποιηθεί η σκέψη και το κριτήριο γιατί έχασες.

 

Προσωπικά βλέπω πολύ youtube. Υπάρχουν πολλά πράγματα που με ενδιαφέρουν αλλά έχω επιλέξει πολύ λίγα κανάλια που ακολουθώ. Όσον αφορά τα καθαρά μουσικά, αυτό που φτάνει να με ενοχλεί, είναι οι άπειροι αυτόκλητοι δάσκαλοι που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα και απλά μεταδίδουν την (στην καλύτερη) ημιμάθειά τους.

 

Σε κάθε περίπτωση, όπως λέει κι ο Γιάννης παραπάνω, τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας καθρέφτης. Και αποδεικνύεται ότι όταν δώσεις άπλετο content και απόλυτη ελευθερία επιλογής, η συντριπτική πλειοψηφία θα επιλέξει το εύκολο, το ανέξοδο και το κενό.

 

Και οπωσδήποτε βυζιά.

Επεξεργασμένο από Jazzjoker
  • Like 5
  • Ευχαριστώ 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον θέμα όπως και όλες οι απόψεις που διάβασα. Η γνώμη μου είναι ότι το youtube οδήγησε σε μια μικρή επανάσταση τον κόσμο της επικοινωνίας, αφού κατάφερε να τραβήξει κόσμο από την τηλεόραση. Πλέον έχεις απευθείας επαφή με τον δημιουργό και μπορείς να τον κριτικάρεις όπως θέλεις. Αυτό έχει καλά και κακά: το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένας ενδιάμεσος που να κρίνει και να φιλτράρει την ποιότητα του υλικού αφενός μεν οδηγεί σε περισσότερη ελευθερία αφετέρου δε και σε περισσότερη σαβούρα.

 

Όσον αφορά τα βίντεο που σχετίζονται με την μουσική εγώ το βλέπω θετικά. Καταρχάς πριν είκοσι χρόνια δεν υπήρχαν τέτοια και όχι "τότε δεν ήτανε πιο αγνά". Όταν ήθελες ένα πχ πετάλι πήγαινες στο τοπικό μαγαζί και αγόραζες ό,τι είχε και μπορούσε να σου πλασάρει. Πλέον μπορείς να δεις ένα βίντεο (ακόμα και με φτιαγμένο ήχο) ώστε να πάρεις μια ιδέα. Η πληροφόρηση είναι διάχυτη, από τα νέα προιόντα στην αγορά, ακόμα και το πως τα χρησιμοποιείς. Δλδ αγόρασε ποτέ κανείς ένα delay και έμαθε μόνος του άμεσα και γρήγορα πως να το χρησιμοποιεί ή όλες τις δυνατότητες του;; Δεν το πιστεύω.

 

Για την πτώση του ενδιαφέροντος και της ποιότητας διαφωνώ. Σίγουρα υπάρχει μια αναμόχλευση των θεμάτων, δλδ ό,τι κάνει ένας, το κάνουν όλοι αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Βγήκε το Line 6 catalyst; ε πρέπει να το παρουσιάσουν όλοι, είναι λογικό. Από εκεί και ύστερα υπάρχουν διάφορα θέματα (συνεντεύξεις παιχνίδια κ.α.) για να γεμίζουν τα κανάλια, οπότε δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα. Η οπτική ποιότητα ανεβαίνει (καλύτερος ήχος, εικόνα κ.α.) και ίσως μειώνεται η πρωτοτυπία.

 

Το sponsoring και το clickbait είναι αναμενόμενα. Αυτό όμως που ξεχνάμε είναι η δύναμη ως θεατές: υπάρχει και dislike, υπάρχει και hide και υπάρχει τεράστιος όγκος βίντεο για όλα τα γούστα.

  • Like 2
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζονται ιδιαίτερες αναλύσεις.

 

Το Youtube είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Αυτό απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις. Απλά είναι λίγο πιο και καλά προσωποποιημένο στα ενδιαφέροντά σου, αλλά πάλι ότι θέλει ΑΥΤΟ θα δεις. Όπως θα τρως στη μάπα πχ το....ΜΟΥΤΣΙΝΑ έτσι θα τρως και τον ΜΠΕΑΤΟ κι ας τα είπε όλα όσα είχε πραγματικά να πει σε ένα χρόνο.

 

Επίσης, δεν θα μάθεις τίποτε περισσότερο από όσα θα μάθαινες από την τηλεόραση. Επιφανειακά ναι, ουσιαστικά όμως όχι.

 

Τέλος, όλα αυτά έχουν ένα κύκλο ζωής μέχρι να βγει το επόμενο (βλεπε myspace κλπ). Οι εποχές αλλάζουν ραγδαία, ταυτόχρονα μεγαλώνουμε κι εμείς και βαριόμαστε το ίδιο πράγμα μια δεκαετία κ.ο.κ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου