Προς το περιεχόμενο

Sterling by Music Man Cutlass & Free-Way Switch σε ένα A/B rig


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Είχα σχετικά πρόσφατα αναφέρει ένα δυο πράγματα στο "Gear List" σχετικά με τα μηχανήματα (λίγο πολύ για όλα εκτός το φρέσκο Free-Way switch), και γράφω και κάποια ακόμα στα αγγλικά και στην περιγραφή του βίντεο στο Youtube. Φουλ προχειρογραμμένο και τσαπατσούλικο, αλλά με πολλή αγάπη για τη συγκεκριμένη κιθάρα και την όλη φάση... απολαύστε!

 

 

Επεξεργασμένο από fusionakis
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • fusionakis changed the title to Sterling by Music Man Cutlass & Free-Way Switch σε ένα A/B rig

Τώρα κατάλαβα γιατί η μπλέ είναι η αγαπημένη σου κιθάρα. Πέρα από το φοβερό μανίκι, σου δίδει ο,τι ήχο θες...

 

Μου άρεσαν όλοι οι ήχοι, ιδιαίτερα οι bluesy με τον marshall στον neck. Ενδιαφέρον είχαν στο 5ο λεπτο εκείνοι με το octave εφε.

 

Πως πετυχαίνεις τον ήχο του edge? Πόσες νοτες παίζεις με το δεξί σου χέρι (δεν το δειχνει η κάμερα...)?

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

 

Thanks αγαπητέ.. χαίρομαι, ειδικά όταν το ακούω από σένα. Το octave είναι αυτό το πορτοκαλί χωρίς knobs χαριτωμένο πραγματάκι που βλέπεις στη φωτογραφία στο τέλος, είναι passive, και άπαξ τα πηγαίνεις καλά με τον ήδη υπάρχοντα ήχο σου, αυτό έρχεται από πάνω και κάνει τα μαγικά του (παίζεις soft και είναι σαν ring modulator, παίζεις συγχορδίες πάνω κάτω στην ταστιερα και το octave ακούγεται πειστικά παντού, παίζεις hard και είσαι στην Jimi land).

 

Στο α λα U2 echo έπαιζα κάτι σαν άρπισμα σε 6/8 αν θυμάμαι σωστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο μεγάλε, σωραίος!

 

Παρ' όλο που το βίντεο κάνει τη δουλειά του 100%, με λίγο "γυάλισμα" (καλύτερες λήψεις, εναλλαγές ίσως με τη πεταλιέρα/ρυθμίσεις της κλπ) σίγουρα έρχεται σε top level.

Το μόνο που με ξένιζε ήταν που άκουγα το φυσικό ήχο του χώρου και δη τις χορδές αλλά.....ψιλά γράμματα.
 

Πολύ πολύ του γούστου μου οι συγχορδίες μεταξύ 0:40-1:50!

Εκεί απο το 1:20 είναι κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι ή αυτοσχεδιάζεις;

  • Like 1

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο στήσιμο.

 

Φοβερό flexibility.

 

Έχω μια απορία: πόσο εύκολο είναι να κάνεις λάθος με το switch?

Ίσως να μου φαίνονταν πιο εύκολο ένας κλασσικός 5θεσιος με extra μικρό διακοπτακι για να κάνεις switch μεταξύ normal και special συνδεσμολογίας. 

 

Αν και είναι η αλήθεια ότι με το switch που έχεις βάλει, έχεις την ελάχιστη δυνατή επέμβαση στο όργανο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

 Πολύ ωραία η κιθάρα και το "στήσιμο"¨που έκανες στο στούντιο σου, αλλά εγώ θα μείνω στα πολύ ωραία παιξίματα σου και στο touch που έχεις στις χορδές!  Εδώ ίσως ταιριάζει ότι ο ήχος μας είναι περισσότερο στα δάχτυλα μας....Εύγε!

Επεξεργασμένο από cigaret13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gmoukou είπε

Μπράβο μεγάλε, σωραίος!

 

Παρ' όλο που το βίντεο κάνει τη δουλειά του 100%, με λίγο "γυάλισμα" (καλύτερες λήψεις, εναλλαγές ίσως με τη πεταλιέρα/ρυθμίσεις της κλπ) σίγουρα έρχεται σε top level.

Το μόνο που με ξένιζε ήταν που άκουγα το φυσικό ήχο του χώρου και δη τις χορδές αλλά.....ψιλά γράμματα.
 

Πολύ πολύ του γούστου μου οι συγχορδίες μεταξύ 0:40-1:50!

Εκεί απο το 1:20 είναι κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι ή αυτοσχεδιάζεις;

 

Καλά, προφανώς... απλώς έκανα ένα δυο κλιπάκια με το κινητό μου δοκιμαστικά, μου ήρθε η ιδέα να κάνω μια σούμα ήχων, και το ένα έφερε το άλλο και το μόνταρα συνολικά ως είχε. Εφόσον έβλεπα ότι παρά τις κακές λήψεις (εικόνας και ήχου) δουλειά έστω κι έτσι για μένα ψιλογινόταν, δηλ. άκουγες το range και έπαιρνες μια ιδέα του πώς έχει το πράγμα σε φυσικό χώρο, για αυτό προχώρησα. Μελλοντικά σκοπεύω πάντως να πάρω κάποιο recorder ή καμερούλα για κάτι πιο επιμελημένο όπως λες.

 

Για το τελευταίο που ρωτάς, πέρα από τα αυτούσια μέρη από κομμάτια που έπαιξα (Sting στην αρχή, SRV στη μέση, παραλλαγμένοι Zeppelin και jam α λα Band Of Gypsys προς το φινάλε), όλα τα άλλα είναι δικές μου ιδέες που προέκυψαν εκείνη την ώρα από αυτοσχεδιασμό και τις έγραψα (καλά και στο γκαζωμένο στο τέλος ξεκίνησα με "Running With The Devil" και το άλλαξα όσο πατάει η γάτα)... έτσι προέκυψαν και συγχορδίες εκεί στο 0:40 - 1:50 που ανέφερες, όπου σίγουρα φαίνεται η αγάπη μου προς Holdsworth και Eric Johnson.

 

1 ώρα πριν, mpamps είπε

Πολύ ωραίο στήσιμο.

 

Φοβερό flexibility.

 

Έχω μια απορία: πόσο εύκολο είναι να κάνεις λάθος με το switch?

Ίσως να μου φαίνονταν πιο εύκολο ένας κλασσικός 5θεσιος με extra μικρό διακοπτακι για να κάνεις switch μεταξύ normal και special συνδεσμολογίας. 

 

Αν και είναι η αλήθεια ότι με το switch που έχεις βάλει, έχεις την ελάχιστη δυνατή επέμβαση στο όργανο.

 

Πολύ καλοφτιαγμένο, πραγματικά.. δηλ. δεν χάνεις καθόλου την κλασική Strat φάση εναλλαγής θέσεων, και απλά προστίθεται άλλη μια συστοιχία ακριβώς από πάνω, με πολύ καλή λογική στη σειρά των θέσεων και εκεί.

 

Προσωπικά μιλώντας, η μόνη αλλαγή από θέση της παραδοσιακής Strat 5άδας ήχων σε θέση της παραλλαγμένης που μου φαίνεται ότι χρειάζομαι να την κάνω πού και πού στα γρήγορα ενώ παίζω (τώρα που καλόμαθα να έχω και τους έξτρα 5 συνδυασμούς), είναι από το μονοπήνιο neck στον ας πούμε humbucker bridge (middle > bridge in series δηλ), και αυτή η αλλαγή με εξάσκηση 2-3 λεπτών την βρίσκεις εύκολα... τσακ μία τραβάς προς τα κάτω και φτάνεις στο μονοπήνιο bridge και στο καπάκι το σηκώνεις... Γενικώς, σίγουρα αν κάποιον τον ιντριγκάρουν μια δυο θέσεις από τις έξτρα, το προτείνω ανεπιφύλακτα το σύστημα.

1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

 Πολύ ωραία η κιθάρα και το "στήσιμο"¨που έκανες στο στούντιο σου, αλλά εγώ θα μείνω στα πολύ ωραία παιξίματα σου και στο touch που έχεις στις χορδές!  Εδώ ίσως ταιριάζει ότι ο ήχος μας είναι περισσότερο στα δάχτυλα μας....Εύγε!

 

Θενξ.. καρδούλες σε όλους σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο για το παίξιμο και την χρήση των εφφέ.

Όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα κάποιος από τις διαφορές στην συνδεσμολογία με τόσα εφφέ στον ήχο.

Κάνε και ένα καθαρό κλιπάκι βρε συ.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Μπράβο για το παίξιμο και την χρήση των εφφέ.

Όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα κάποιος από τις διαφορές στην συνδεσμολογία με τόσα εφφέ στον ήχο.

Κάνε και ένα καθαρό κλιπάκι βρε συ.

Έκανα και από δαύτο... ενδεικτικά στις φρασούλες στο 5:22 ακούς μόνο του το 2o κανάλι του Marshall, ενώ και στο "Lenny" νωρίτερα ακούς την περισσότερη ώρα το 1ο κανάλι του Marshall απλά με ένα clean boost, το οποίο δεν χρωματίζει καθόλου τον ήχο (στο συγκεκριμένο σημείο είναι χαμηλωμένο μέχρι λίγο πιο πάνω από τη μέση και το volume της κιθάρας). 

 

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις υπάρχει ένα πάρα πολύ διακριτικό delay που δίνει ένα ελάχιστο σκάσιμο σαν ουρίτσα για υποστήριξη της τελικής νότας, και τίποτα παραπάνω σαν ambience. Αν τώρα εννοείς ότι θα ήθελες να ακούσεις εντελώς ξερό τον ήχο χωρίς ίχνος delay, σόρυ αλλά δεν παίζω ποτέ έτσι. Όχι ότι θα καταλάβαινες και μεγάλη διαφορά αν ηχογραφούσα χωρίς ambience μέσω του κινητού, αλλά σίγουρα θα το καταλάβαινα εγώ όταν έπαιζα και δεν θα μου άρεσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου