Προς το περιεχόμενο

(Προ)Ενισχυτής ακουστικών Beyerdynamics DT 770 PRO 80 ohm


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!!

Είμαι πληκτρας (drum-machine) και τραγουδάω επίσης. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω ένα δικό μου solo 3ωρο προγραμματακι (με μπαλαντες 90s - ελαφρολαικο - παλιό λαϊκό και ολίγον νησιωτικο-δημοτικο) ετσι ωστε να το παρουσιάσω τυχόν στο μέλλον αν χρειαστεί.

Το αρμόνιο μου είναι το Korg pa3x και η κονσόλα μου η Yamaha MG12XU και με αυτά πρόβαρω και στήνω το πρόγραμμα. Εκτός αυτού εχω επίσης και μια κάρτα ήχου Presonus Studio 68 usb, που ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να χρειαστει.

Μετά από αρκετή έρευνα στο διαδίκτυο και αφού διάβασα τα καλύτερα λόγια για τα ακουστικα Beyerdynamics DT 770 PRO, αποφάσισα να προβώ σε αγορά έτσι ώστε να μπορώ να προβάρω άνετα στο σπίτι χωρίς να ενοχλώ.

Το μόνο που με προβληματίζε ηταν η αντίσταση, αν θα είναι 80 ohm ή 250 ohm. Στο κατάστημα όπου πήγα να τα αγοράσω, περιέγραψα την περίπτωση μου και ρώτησα γι' αυτο. Μου πρότειναν τα 80 ohm καθώς θεώρησαν οτι είναι πιθανόν να έχω θέμα στην κάρτα ηχου με τα 250αρια. Οποτε και αγόρασα αυτά.

Στο σπίτι λοιπόν δοκίμασα την όλη φάση με την κονσόλα Yamaha.

Αποτελεσμα : Πολύ ποιοτικός ήχος μεν, αλλα έπρεπε να βάλω σχεδόν τέρμα όμως την ένταση για να "σκάει ο ηχος". Ως επακόλουθο είχε να "τριζει" ο ήχος του μικροφώνου σε κάποια σημεία, αν πήγαινε έστω και λίγο στα κίτρινα της κονσόλας.

Υπ' όψιν ότι έχω ασχοληθεί αρκετά και με τον ήχο ετσι ωστε να πετύχω τον καλύτερο δυνατό και να έχω σωστές σταθμες. Επισης έχω προβάρει σε studio με το monitor μου Yamaha DBR 10 και έχω ηχογραφησει με την καρτα, και όλα ακουγοντουσαν πολύ καλά χωρίς κάποιο τρίξιμο στον ηχο.

Από στάθμες ας πούμε ότι το αρμόνιο γεμίζει όλο το πράσινο της κονσόλας, ενώ το μικρόφωνο όπως είναι λογικό πηγαίνει και λιγάκι στα κίτρινα (για να είναι πιο μπροστά η φωνη).

Επομένως θεωρώ ότι το θέμα στα ακουστικα προκύπτει επειδή είναι σχεδόν στο τέρμα η ένταση στα phones.

Άρα προφανώς χρειάζονται κάποια (προ)ενίσχυση τ' ακουστικα για ν' ακουστούν σωστά με χαμηλότερη ένταση.

 

Θα ήθελα να λοιπόν να ρωτήσω 3 πράγματα:

1) Στην περίπτωση μου χρειάζεται ενισχυτής η προενισχυτης ακουστικων; Βασικά ποια η διαφορά προενισχυσης και ενίσχυσης (δεν εχω ιδέα γι' αυτό ρωταω)

2) Απ ' όσο ξέρω η στάθμη του κάθε οργάνου πρέπει να γεμίζει τα πράσινα της κονσόλας και ίσα να χτυπάει κίτρινο (στο περίπου τα λέω τωρα). Όμως μου έχει πει ηχολήπτης ότι παραμόρφωση ήχου δεν γινεται στα κίτρινα, παρά μόνο στα κόκκινα. Ειναι σωστό αυτο; Αν το μικρόφωνο μου ξεφεύγει και λιγάκι στα κίτρινα παραμορφώνει η οχι (λογικά όχι φανταζομαι);

3) Το σημαντικότερο από όλα! Τι ενισχυτή η προενισχυτη για τα συγκεκριμένα ακουστικα μου προτεινετε (Beyerdynamics DT 770 PRO 80 ohm); Σε μια τιμή μέχρι 100 ευρώ π.χ. μπορεί να βρεθεί κάτι καλό (για μια υποδοχή ακουστικών, δεν με νοιάζει να έχει αλλες).

 

Θα ήθελα λοιπον ν' ακούσω τις απαντήσεις σας και τις απόψεις σας πάνω στο θέμα, γιατι θα με βοηθησουν πολύ πραγματικά!

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είστε καλά!

 

Υ.Γ. : Στην κονσόλα το μόνο θέμα ήταν ότι με τόσο υψηλή ένταση στα phones, το μικρόφωνο ετριζε αν πήγαινε έστω και λίγο στα κίτρινα. Σπαστικό μεν, αλλά μόνο αυτό τίποτε άλλο. Στην κάρτα ήχου σύνδεσα το αρμόνιο για να τι γινεται. Εκεί λοιπόν τα πράγματα ήταν χειρότερα, ο ήχος του ήταν εντελώς flat και κάπως σαν compressαρισμενος. Δεν θέλω να φανταστώ καν τι θα γίνει αν συνδέσω μικρόφωνο. Οποτε πιστευω πως χρειάζονται ενίσχυση τ' ακουστικα επειγόντως.

 

 

Επεξεργασμένο από fasma88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ας τα πάρουμε ένα ένα.

Όσο περισσότερα τα Ohms, τόσο πιο "ποιοτικά" είναι τα ακουστικά, αλλά χρειάζονται περισσότερη δύναμη για να λειτουργήσουν,. καθώς μιλάμε για μεγαλύτερη αντίσταση, κυριολεκτικά. Αυτό σημαίνει ότι αν τα βάλεις σε σύστημα που δεν έχει "δύναμη", πχ ένα κινητό, λάπτοπ ή μπορεί και μια κάρτα ήχου χαμηλών προδιαγραφών, το σύστημα δε μπορεί να παρέχει αρκετή δύναμη, με αποτέλεσμα να ακούγονται όλα σε πολύ χαμηλή ένταση. Από τη στιγμή που δεν έχεις προενισχυτή, έπρεπε να πας σε χαμηλότερα Ohms, όπως πχ τα ATH-M50 X που είναι 38 Ohms.

 

Ok όμως τώρα τα πήρες, τι κάνεις?
1) Η απάντηση στην πρώτη σου ερώτηση είναι ναι, χρειάζεσαι προενίσχυση. Η ΠΡΟ-ενίσχυση είναι ένα βοήθημα δύναμης που μπαίνει ΠΡΙΝ (προ) το σήμα καταλήξει στη συσκευή (πχ στην κονσόλα σου). Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεσαι παραπάνω gain, έτσι ώστε να μην έχεις το fader στα ύψη, και να είναι πιο ελεγχόμενο.

 

2) Κανονικά ναι, πρέπει ίσα ίσα να πατάει κίτρινο, αλλά λογικά δε θα έπρεπε να παραμορφώνει. Αν παραμορφώνει σημαίνει ότι ίσως παραμορφώνει και στα πράσινα αλλά δε το ακούς λόγω έντασης. Εκεί λογικά φταίει το μικρόφωνο.

Για να το εξακριβώσεις, μπορείς να κάνεις μια ηχογράφηση χωρίς να μπαίνει στο κίτρινο και να αυξήσεις την ένταση για να δεις αν όντως τρίζει και στα πράσινα.

 

Το σημαντικότερο στη φωνή είναι να μην έχεις πολλά σκαμπανευάσματα, όπου εκεί χρειάζεται να έχεις έναν κομπρέσορα πάνω, είτε της κονσόλας (πιθανό) είτε εξωτερικό (δύσκολο). Για να είσαι εσύ εντάξει, πάντα να κάνεις soundcheck στα "δυνατά" σημεία ενώς προγράμματος, ή να μάθεις να τραβιέσαι όταν θες να φωνάξεις.

 

3) Λογικά μια απλή προενίσχυση θα σου είναι αρκετή, και βρίσκεις απο 20 μέχρι 2000 ευρώ.

Τσέκαρε Behringer HA400 (4 υποδοχές), Behringer MA400 (1 + 1 για μικρόφωνο), ή Swissonic Quadphone (4 υποδοχές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Να επικυρώσω λίγο πιο απλά όσα σου είπε ο Άλεξ.

  1. Όσο υψηλότερη η αντίσταση τόσο πιο αδύναμο το σήμα. Τα 80Ω είναι η καλύτερη περίπτωση για τη δουλειά σου, όπως σωστά σου είπαν.
  2. Η κονσόλα σου έχει προενισχυτή ακουστικών εκεί που τα συνδέεις, απλά δεν σου δίνει την ένταση που επιθυμείς. Πάρε άλλην αν δεν σου αρκεί.
  3. Το gain του μικροφώνου είναι η ευαισθησία εισόδου του στην κονσόλα. Όταν το ανεβάζεις για να ακούσεις στα ακουστικά, καις το σήμα εισόδου στην κονσόλα. Το gain το ρυθμίζεις μια φορά pre fader και δεν το ξαναπειράζεις. Η στάθμη του μικροφώνου ρυθμίζεται απο το fader.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να προσθέσω και εγώ, η αδυναμία ταιριάσματος της impedance δεν κάνει απλώς το σήμα ασθενικό ή αδύναμο. Το επηρεάζει και συχνοτικά. Κύρια αίσθηση απώλειας είναι αυτό που λέμε σώμα, που το νιώθει κανείς σαν λιγότερα μπάσα ή punch.

Με έναν πρόσθετο ενισχυτή ακουστικών, έστω φτηνό η όλη υπόθεση θα κερδίσει σημαντικά

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους σας!

Χρόνια πολλά και σας ευχαριστώ πολύ ολους για τις απαντήσεις σας!

Λοιπόν, καταρχάς έκανα μια δοκιμή, κατέβασα το gain του μικροφώνου μια σκάλα κάτω καθώς και το gain του αρμόνιο έτσι ώστε να χτυπάνε ίσα στο 0 στα κίτρινα.

Αποτέλεσμα, αν βάλω στο τέρμα την ένταση στα phones, το μικρόφωνο ακουγεται μια χαρά, αλλά πρέπει να κατεβάσω πολύ την ένταση του αρμόνιου για να ξεχωρίζει η φωνη και να μην καλύπτεται.

Παλαιότερα, ετσι το έκανα βασικα, φρόντιζα οι εντάσεις του μικροφώνου και του αρμόνιου στο soundcheck να μην ξεπερνάνε το μηδέν, οπότε είχα κάπως πιο χαμηλά τα gain. Όμως αφενός σε περίπτωση live, αρκετοί μου λέγανε ότι το αρμόνιο δεν σκάει, αφετέρου αν υπήρχαν κι άλλ(οι-ες) τραγουδιστ(ες-ριες) (σε σχήμα π.χ. 3 - 5 ατομων), συνήθως θέλανε να δίνουν gain για να σκάει η φωνη τους καλά (κι ας πήγαινε στα κιτρινα) και να τραγουδάνε ξεκούραστα, οπότε έπρεπε να δώσω κι εγώ έτσι ώστε ν' ακουγόμαστε όλες οι φωνές το ίδιο.

Με τη νέα ρύθμιση που έχω κάνει, το αρμόνιο γεμίζει τα πράσινα (και χτυπάει κάποιες φορές ελαχιστα στα κίτρινα το μπάσο του) ενώ το μικρόφωνο ανεβαίνει και λίγο στα κίτρινα. Το ξέρω ότι κανονικά πρέπει ίσα ν' ακουμπάει στα κίτρινα ο ήχος στο pfl, αλλά το θέμα είναι ότι πλέον ακούγοντας με το αυτί όλος ο ήχος (και αρμόνιου και μικροφώνου) είναι σαφώς πιο γεμάτος, οπότε σκάει και δένει πολύ πιο ωραία από πριν. Και με το monitor μου Yamaha DBR 10 με την καινούργια ρύθμιση, ακούω παρα πολυ καλά τα πάντα και η φωνη βγαίνει ξεκούραστα, βάζοντας το ρυθμιστικό του στα -3db. Αυτό έχει δοκιμαστεί τόσο σε studio όσο και σε μια φιλική μάζωξη 30 ατόμων, όπου αν και είχα και άλλα ηχεια για τον κόσμο, τελικά δεν χρειάστηκαν γιατί με το monitorακι μόνο ακουγοντουσαν μια χαρά τα πάντα σε ολο το χώρο.

Προς το παρόν, θα παίζω πάντως με χαμηλότερα gain όταν κάνω πρόβα, ώστε να μην πηγαίνει στα κίτρινα το μικρόφωνο και τριζει. Ετσι θ' ακούω το μικρόφωνο καλα αλλά το αρμόνιο κάπως πιο χαμηλά, αλλά προς το παρόν αυτό που αφορά πιο πολύ είναι ν' ακούω καλά τη φωνή μου για να τραγουδάω ξεκουραστώ, το αρμόνιο και λίγο πιο κάτω να είναι, δεν πειράζει το παλεύω. Και ισως τον αλλο μήνα να παρω (προ)ενίσχυση για τ' ακουστικα.

Υπ' όψιν με τον καινούργιο έχω που έχω φτιάξει , όλα μα όλα τα fader της κονσόλας είναι στο 0. Αρμονιου - Μικροφώνου - Βάθους - Γενικής έντασης και Έντασης monitor. Στο αρμόνιο έχω δώσει μόνο 3 dB τα μπάσα και στο μικρόφωνο 3 dB τα πρίμα (κι έχω πατήσει low-cut). Και όλα βγαίνουν κομπλέ στο monitor (με την ένταση του στα -3 dB και σε λειτουργία monitor).

 

Όσον αφορά όλα όσα γράψατε, τα διάβασα προσεκτικά και θα σας πω τα συμπεράσματα μου:

 

Alex:

 

1) Από τα λεγόμενα σου κατάλαβα ότι χρειάζομαι προενισχυτη και οχι ενισχυτή δηλαδή σωστα; Βασικά ποια η διαφορά προενισχυτη και ενισχυτή ακουστικων; Ψάχνοντας μάλιστα στο net,είδα και κάποιους προενισχυτες οι οποίοι παίρνουν το σημα της κονσόλας από το stereo out και το δίνουν σε δική τους έξοδο ακουστικων και οχι της κονσόλας. Θα με βόλευε κάτι τέτοιο αραγε (καλη φάση μου φαινεται) ;

2) Εδω αν κατάλαβα σωστά, κανονικά δεν υπάρχει παραμόρφωση στα κίτρινα (το ίδιο μου έχουν πει και γνωστοί μου ηχολήπτες - από αυτούς έμαθα να φτιάχνω ένα βασικό ηχο και μετά ακούγοντας με το αυτι). Μα όντως και στο ηχειο μου αλλά και σε εγγραφή που έκανα δεν άκουσα την παραμικρή παραμόρφωση στο μικρόφωνο, και μου το επιβεβαίωσε κι ένας φίλος που ήταν στην παραπάνω μάζωξη. Τώρα το μικρόφωνο είναι το shure beta 58 a, αγορασμένο το 2019, το οποίο όπως προφανώς θα γνωρίζεις είναι από τα καλύτερα μικρόφωνα στην τιμή του και την κατηγορία του (καθώς και πολύ χρησιμοποίημενα από μουσικούς- τραγουδιστές - ηχοληπτες) οπότε σχεδόν το αποκλείω να παραμορφώνει, δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο ούτε στα πράσινα ούτε στα κίτρινα.

Τώρα αυτό που λες να "τραβιέμαι" όταν φωνάζω, είναι ένα θέματακι. Ένας τραγουδιστης μπορεί αν θέλει να φωνάξει να τραβήξει λίγο πιο μακρια το μικρόφωνο με το χέρι του. Εγω όμως που παίζω και τραγουδάω, το να κάνω πίσω δεν το' χω και τόσο εύκολο μιας και είναι πιθανό να σφιχτω από θέμα ανάσας και να χάσω γενικά τον ειρμό. Γι' αυτο προσπαθώ να τραγουδάω σε λογικούς τόνους (οχι βέβαια πολύ χαμηλους αλλά ούτε και τρελά ψηλους, θέλω να ακούγεται γεμάτη η φωνη αλλά να μην τσιριζει). Ετσι ωστε να μην αναγκάζομαι να φωνάζω, βέβαια αυτό το κάνω και για να μην φεύγω απ' το μικρόφωνο αλλά και επειδή γενικά δεν είναι καλό να φωνάζει κάνεις στο τραγούδι.

3) Αυτο εδώ πως σου φαινεται: 

https://www.djshop.gr/epangelmatikos-ichos/perifereiaka-ichoy/proenischytes-akoystikon/presonus-hp-2-proenischytis-akoystikon

Μου φαίνεται ποιοτικό και ωραίο, είναι αυτο που σου έλεγα ότι έχει δική του έξοδο ακουστικων.

 

Γιαννη:

 

1) Πολύ σωστα, κι εγώ πιστεύω πως τα 80 ohm είναι τα καλύτερα για την περίπτωση μου, όπως μου είπαν και τα παιδιά στο κατάστημα που τα πήρα.

2) Η κονσόλα δηλαδή η Yamaha έχει προενισχυτη; Τώρα το να παρω άλλη είναι κάτι που δεν το θέλω, αφενός γιατί μετά απο αρκετη προσπαθεια (και συμβουλες - οδηγιες φίλων ηχοληπτων) κατάφερα να φτιαξω έναν αξιοπρεπή, καλό και γεμάτο ηχο (και γενικά μ' έχει καλύψει πολύ καλά αυτή η κονσολα) αφετέρου δεν είναι εποχές τώρα για τόσο μεγάλες αγορές. Να φανταστείς, ότι αν παρω προενισχυτη θα τον πάρω σ' ένα μήνα από τώρα, καθώς τώρα "δεν παιζει να βγω" οικονομικα αν θα το κάνω.

3) Τα gain το είχα αφήσει σταθερο, απλά για ν' ακούσω σωστά (λογω μεγάλης αντιστασης) έπρεπε ν' ανεβάσω την ένταση στα phones στο τέρμα. Με αποτέλεσμα, λίγο να ξέφευγε κάτι στα κίτρινα να ετριζε. Αυτό συνέβαινε στο μικρόφωνο αλλά σε κάποια σημεία το καταλάβαινα και στο αρμόνιο (λίγο αλλά το καταλαβαινα) όταν το μπάσο του χτύπαγε στο 0 (φαντάζομαι +1 με 2 dB θα έφτανε γιατί άναβε καλά η ένδειξη εκει).

Παλαιότερα είχα αλλά ακουστικα (μέχρι και το 2020 τέτοια εποχη). Δεν θυμάμαι μάρκες, αντιστάσεις κ.λ.π. (δεν είχα ασχοληθεί τόσο τοτε), αλλά προφανώς και δεν έφταναν τα τωρινά Beyerdynamics. Ε λοιπόν, με την ένταση στο (και 10 / σύμφωνα με ένδειξη ρολογιου) άκουγα μια χαρά τα πάντα (Παραπάνω αν τ' ανέβαζα θα κουφαινομουνα). Και με το ίδιο gain του μικροφώνου που έχω τώρα, τα είχα δοκιμάσει και δεν ετριζε τίποτα, κι ας πήγαινε και λίγο στα κίτρινα. Τα παλιά μου ακουστικα όμως μάλλον είχαν πολύ μικρότερη αντίσταση. Τα καινούργια σίγουρα χρειάζονται ενίσχυση.

 

Dimsonic :

 

Το πιστεύω αυτό που λες ότι επηρεάζεται συχνοτικα το σημα και το ψιλοκαταλαβαινω λιγάκι και τώρα. Προφανώς αν έπαιρνα τ' ακουστικα με τα 32 ohm τώρα δεν θα είχα αυτό το θέμα με την ένταση. Δεν θα είχα όμως τόσο ποιοτικό ηχο, και η αλήθεια είναι πως αυτή τη φορά ήθελα κάτι ποιοτικό. Ωστόσο σύμφωνο μαζί σου ότι με κάποια ενίσχυση θα βελτιωθεί και μάλλον θα ξεπεραστεί το θέμα.

 

Λοιπόν, αυτά είχα να σας πω. Συγνώμη αν έγραψα πολλά, απλά ήθελα να περιγράψω πλήρως πως έχει η κατάσταση.

Να είστε όλοι καλά, Χρόνια Πολλά, Καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση!!!

 

 

Επεξεργασμένο από fasma88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε να κάνουμε ένα βήμα πίσω.
Καταρχάς, ότι ακούς στα ακουστικά, αυτό θα ακούγεται πάνω κάτω και στα ηχεία (εφόσον μιλάμε για καλής ποιότητας προϊόντα). Αυτό σημαίνει ότι αν σου τρίζει το οτιδήποτε στα ακουστικά, είτε στα πράσινα, είτε στα κίτρινα, τότε θα τρίζει και γενικότερα, απλά ίσως να μην ακούγεται καθαρά λόγω έντασης. Το κίτρινο στις κονσόλες δες το σαν προειδοποίηση, ότι εδώ πρόσεχε γιατί με το παραμικρό μπορεί να έχεις παραμόρφωση. Κάτι σαν το πορτοκαλί φανάρι ας πούμε.

 

Παρ'όλα αυτά, κάτι που λογικά δε θα πρέπει να σε απασχολήσει, υπάρχει περίπτωση κάτι να παραμορφώνει πριν καν φτάσει στην κονσόλα, αλλά λόγω αδύναμου σήματος να σου δείχνει πράσινο. Αυτό συνήθως συμβαίνει με κακή ρύθμιση software προγραμμάτων, ή με κομπρέσορες, limiters και φυσικά saturation και soft clippers που πάνε πριν την κονσόλα πχ για λόγους sound design. Γενικά μάθε να εμπιστεύεσαι τα αυτιά σου!

 

Πάμε τώρα στο θέμα ενίσχυση και προ-ενίσχυση:

Όπως πολύ σωστά είπε το αφεντικό και λάθος εξήγησα εγώ, η προ-ενίσχυση υπάρχει ήδη στην κονσόλα. Είναι αυτό που "ενεργοποιεί" τη συσκευή σου και της δείνει το αρχικό ρεύμα για να δουλέψει. Αυτό αρκετές φορές δεν είναι αρκετό, και εκεί φεύγουμε από την προ-ενίσχυση στην κανονική ενίσχυση, εφόσον θες να πάρεις αυτό που έτσι κι αλλιώς δίνει η από πριν η κονσόλα, και να το ενισχύσεις.

 

Περί συγκεκριμένου ενισχυτή:

Βλέπω ότι αυτό που είδες (Presonus HP2) είναι πιο πολύ φτιαγμένο για in-ear ακουστικά (IEM), όχι για headsets. Τώρα θα μου πεις, υπάρχει διαφορά? Ε θα σου πω, δε ξέρω, αλλά διάβασα στο επίσημο site. Το ιδιαίτερο που έχουν είναι ότι δουλεύουν με μπαταρία και έχουν κλιπ ζώνης, οπότε είναι φτιαγμένα με γνώμονα την ελευθερία κίνησης (βλέπε τραγουδιστές σε σκηνή που πάνε πάνω κάτω και φοράνε in-ears. Όλα έχουν έξοδο ακουστικών... αφού μιλάμε για ενισχυτή ακουστικών, πρέπει να πάρουν το σήμα (input από την κονσόλα) αλλά και να το βγάλουν κάπου.

Το HA400 ας πούμε έχει 1 είσοδο και 4 εξόδους, σε περίπτωση που θες να δώσεις ένταση σε παραπάνω από ένα ακουστικά (πχ σε εσένα και σε έναν τραγουδιστή παραδίπλα).

 

Προσωπική άποψη:

Το ότι πήρες 80 Ohm εμένα δε μου φαίνεται αυτόματα η καλύτερη επιλογή. Μιλάμε για studio ακουστικά, που τα αυξημένα Ohm, συνεπώς την ποιότητα τη χρειάζεσαι για να αντιλαμβάνεσαι super μικρολεπτομέρεις κατά τη διάρκεια της μείξης, σε ένα ελεγχόμενο και κατα κύριο λόγο ήσυχο studio, που είναι ακραία αντίθετο με το χάος ενός live performance. Αν μιλάμε για live monitoring, μείξη και ηχογράφηση, τότε εκεί παίζουν άλλες λύσεις, κυρίως in-ear για τους μουσικούς που παίζουν, και εκεί πάμε σε αρκετά ακριβά προϊόντα. Έτσι νομίζω δηλαδή. Για τη δική σου περίπτωση, ένα απλό studio headset μέχρι 40 Ohm θα ήταν μια χαρά για να μη χρειάζεσαι έξτρα ενίσχυση. Τη διαφορά ποιότητας 32 με 250 Ohm στο stage δε νομίζω να την ακούσεις on-stage. Γι αυτό και έχουν ακριβώς την ίδια τιμή άλλωστε, δε μιλάμε σε καμία περίπτωση για κατώτερα προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου