Προς το περιεχόμενο

Shanghai'd in Shanghai


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Αυτό που μπερδεύεις είναι τη θέληση από την πράξη.

51 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Το θέμα δεν είναι αν οι ανθρώπινες πράξεις έχουν ζωώδη χαρακτηριστικά (που έχουν), είναι αν μπορεί/θέλει να παρέμβει σε αυτά και να αναστείλει τα αποτελέσματά τους.

Ή λοιπόν δεν θέλει, ή δεν μπορεί, ή και τα δύο.

Αν όμως αποδεχτούμε ότι ο άνθρωπος λειτουργεί έτσι, γιατί έτσι είναι η φύση του, τότε δικαιολογούμε έμμεσα όλα τα δεινά που προκύπτουν από αυτές τις συμπεριφορές.

Ποιός είπε πως τα αποδεχόμαστε και δεν εξελισσόμαστε προοδευτικά;

Για εξέλιξη έγραψα. Αν θες πρόσεξε το.

Επαναλαμβάνω, δεν δικαιολογείται αλλά εξηγείται.

 

Η προσωπική εξέλιξη με την κοινωνική, κινούνται σε διαφορετικούς ρυθμούς.

Το ότι οδηγείσαι απο προσωπικό συμφέρον, άγνοια ή μηδενική προσωπική ή αστική ευθύνη, όσο και να εξηγείται, δεν είναι αποδεκτό και πατάσσεται απο τους νόμους της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας απο τις 3 εξουσίες (όταν αυτοί εφαρμόζονται) αλλά υπαρκτό και όσο και να το αναλύεις με περισπούδαστα λόγια ο άνθρωπος είναι ένα ζώο της φύσης 60,000 ετών και αυτες είναι συμπεριφορές του. Αρνητικές αλλά δικές του.

 

Και σίγουρα η απλούστερη μορφή διαβίωσης θα ήταν η απόλυτη αναρχία με την αγνή της έννοια και όχι του Μπακούνιν. Όταν δηλαδή θα σεβόταν ο ένας την ελευθερία και τις επιλογές του άλλου και που ο άλλος  θα σεβόταν αντίστοιχα του ενός.

Αν λοιπόν ο άνθρωπος είναι νοήμων και επαρκώς εξελιγμένο ον γιατί νομίζεις δεν το εφαρμόζει χωρίς να του επιβληθεί αλλά καταλήγει σε παλινωδίες με αυταρχικά καθεστώτα;

 

Κι εγω προτιμώ να τα κουβεντιάσω απο κοντά με μια μπύρα στο χέρι γιατί σίγουρα πολλά παρερμηνεύονται στα γραπτά αλλά αυτά μένουν τουλάχιστον. Δεν είναι πολιτικό αλλά φιλοσοφικό το θέμα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

1. Αν λοιπόν ο άνθρωπος είναι νοήμων και επαρκώς εξελιγμένο ον γιατί νομίζεις δεν το εφαρμόζει χωρίς να του επιβληθεί

 

2. αλλά καταλήγει σε παλινωδίες με αυταρχικά καθεστώτα;

 

 

1. Γιατί ευτυχώς δεν είναι η λογική η μοναδική του κινητήρια δύναμη συμπεριφοράς (και όχι μόνο).

Γιατί είναι ένα ον γεμάτο αντιφάσεις, και υπάρχει η φαντασία, το συναίσθημα, η συνείδηση, ο ρόλος του ως μέλος κοινωνικών ομάδων, ο ρόλος του ως άτομο, και μύρια όσα ακόμα να τον κινητοποιήσουν σε συμπεριφορές, οι οποίες συχνά είναι αντιφατικές μεταξύ τους.

 

Και λέω "ευτυχώς", γιατί αν λειτουργούσε μόνο με βάση την λογική, όλα θα ήταν τρισχειρότερα.

Θα υπήρχε μια επιφανειακή ομοιομορφία κινήτρων και συμπεριφορών, ένα φλατ πράγμα, και ίσως τολμώ να πω θα υπήρχε μια "εσωτερική ολιγαρχική δικτατορία".

Ίσως όλα αυτά να παραπέμπουν σε ανθρώπινες κοινωνίες στο μέλλον (αν υπάρξει μέλλον).

 

Επίσης οι τρόποι δόμησης εξουσιών είναι τέτοιοι, που στην πραγματικότητα πέρα από την επιφάνεια (σου επιβάλλω κάτι γιατί δεν μπορείς να πειθαρχήσεις μόνος σου σε στοιχειώδεις κανόνες συμβίωσης) δημιουργούν και συντηρούν μοντέλα τέτοιων συμπεριφορών, έτσι ώστε να έχουν λόγο ύπαρξης, αλλά να δικαιολογούν και πράξεις πέρα από τον πρωταρχικό λόγο δημιουργίας τους.

 

Πώς να γράψω για τέτοια τεράστια θέματα βρε Γιάννη μου?

Βιβλία ολόκληρα πρέπει να γράψω, δεν είναι μονοσήμαντα, αλλά τόσο πολυεπίπεδα που δεν γίνεται.

Μιλάμε για ολόκληρα μοντέλα κοινωνικών δομών με όλα τους τα συμπαρομαρτούντα.

 

2. Αυτό κι αν είναι για γράψιμο βιβλιογραφίας ολόκληρης.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

Βλέπεις κάπου να διαφωνούμε λοιπόν;

 

Σου είπα, έχουμε διαφορετική οπτική.

Εγώ δεν είμαι με κανένα σύστημα.

Σε δύο "σκουπίδια" (εφαρμοσμένες πολιτικές δομές) δεν κάνω συγκρίσεις.

Τα βλέπω λίγο ως αναλυτής ας πούμε και όχι ως εμπλεκόμενος.

 

Και αν αντιμετωπίσω τον άνθρωπο ως "ένα ζώο της φύσης 60,000 ετών" που "αυτές είναι συμπεριφορές του", τότε δεν βλέπω καμία διαφορά ανάμεσα σε συστήματα.

Αυτός τα εφάρμοσε όλα, και τα "δυτικά" και τα "ανατολικά" και τα "βόρεια" και τα "νότια".

Δεν βλέπω λοιπόν γιατί ξεχωρίζεις το ένα από το άλλο (το ένα καλό και το άλλο κακό), δεν μπορεί το ίδιο ζώο να έκανε το ένα καλά και το άλλο άσχημα.

Τα ίδια σκατά που κάνει αλλού κάνει κι εδώ.

Με βάση την λογική μιλάω.

 

Επίσης αν αντιμετωπίσω τον άνθρωπο ως "ένα ζώο της φύσης 60,000 ετών" που "αυτές είναι συμπεριφορές του", δεν βλέπω τις διαφορές που επικαλείστε σχετικά με τον Πούτη και τον Αμερικάνο, ή το Βέλγο, ή τον Κινέζο (σχήμα λόγου είναι αυτό).

 

Τα ίδια σκατοζώα είμαστε όλοι.

Δολοφόνοι.

Φτιάχνουμε νόμους και ξέρουμε από πριν ότι εμείς δεν θα τους τηρήσουμε (ή θα τους παρακάμψουμε).

 

Τέλος πάντων, το σταματάω εδώ.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Μηδενιστική η θέση σου θα έλεγα, που βγάζει συμπεράσματα με ελαφρώς μπερδεμένη προσέγγιση, τσουβαλιάζοντας την ύπαρξη, τις θετικές και αρνητικές συμπεριφορές, την πνευματική εξέλιξη και τις όποιες προσπάθειες ιστορικά (Διαφωτισμός) έγιναν προς μια προοδευτικά θετική εξέλιξη.

Ναι, ο άνθρωπος είναι καταστροφικός και αυτοκαταστροφικός και δεν παύει να μας εκπλήσσει αρνητικά.

Ένας όμως που αποφασίζει για εκατομμύρια άλλους αυταρχικά, δεν ανήκει στο ίδιο καλάθι με αυτούς που συζητούν και αναπόφευκτα, ενίοτε παίρνουν και λάθος αποφάσεις στην προσπάθεια να συνεννοηθούν μεταξύ τους.

Αν δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και λέμε "όλα σκατά είναι", χωρίς εφαρμόσιμη αντιπρόταση και νίπτουμε τα χείρας μας, μέρα που είναι, αυτό είναι ο ορισμός του μηδενισμού.

Δυστυχώς δεν γεννηθήκαμε καβουράκια αλλά άνθρωποι που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα.

  • Συμφωνώ 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

Μηδενιστική η θέση σου θα έλεγα, που βγάζει συμπεράσματα με ελαφρώς μπερδεμένη προσέγγιση, τσουβαλιάζοντας την ύπαρξη, τις θετικές και αρνητικές συμπεριφορές, την πνευματική εξέλιξη και τις όποιες προσπάθειες ιστορικά (Διαφωτισμός) έγιναν προς μια προοδευτικά θετική εξέλιξη.

 

 

Το έγραψα ότι δεν γίνεται μέσω του πληκτρολογίου να γραφτούν κάποια πράγματα γιατί θα παρερμηνευτούν.

 

Δεν τσουβαλιάζω "θετικές και αρνητικές συμπεριφορές".

Αυτό που έγραψα είναι ότι ΑΝ ΔΕΧΤΩ αυτό που έγραψες, ότι δηλαδή ο άνθρωπος είναι "ένα ζώο της φύσης 60,000 ετών" που "αυτές είναι συμπεριφορές του" και "χρεώσω" εκεί κάποια συγκεκριμένα πράγματα, ΤΟΤΕ δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι κακοί είναι εκεί, εφάρμοσαν ένα "μοχθηρό" σύστημα και οι καλοί εδώ και εφαρμόζουν ένα σύστημα που είναι εστιασμένο στην ανθρώπινη ευτυχία, ειδικά όταν και οι δύο λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο σε ανάλογες περιπτώσεις.

Δεν γίνεται δηλαδή να είναι οι μεν κακοπροαίρετοι και οι δε καλοπροαίρετοι όταν έχουν την ίδια "φύση".

Ο διαχωρισμός αυτός (καθ' υπερβολήν) μου φαίνεται μη λογικός.

 

Αυτό δηλαδή δεν το "χρεώνω" στην ανθρώπινη φύση, στην οποία όμως χρεώνω τα μύρια όσα.

 

Τέσπα, το παράκανα μάλλον, και είναι κρίμα να δίνω λάθος εντυπώσεις σχετικά με τις απόψεις μου.

Θα μου πεις ... έτσι όπως τα γράφω ... απολογούμαι.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
14 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Δεν τσουβαλιάζω "θετικές και αρνητικές συμπεριφορές".

Αυτό που έγραψα είναι ότι ΑΝ ΔΕΧΤΩ αυτό που έγραψες, ότι δηλαδή ο άνθρωπος είναι "ένα ζώο της φύσης 60,000 ετών" που "αυτές είναι συμπεριφορές του" και "χρεώσω" εκεί κάποια συγκεκριμένα πράγματα, ΤΟΤΕ δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι κακοί είναι εκεί, εφάρμοσαν ένα "μοχθηρό" σύστημα και οι καλοί εδώ και εφαρμόζουν ένα σύστημα που είναι εστιασμένο στην ανθρώπινη ευτυχία, ειδικά όταν και οι δύο λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο σε ανάλογες περιπτώσεις.

Δεν γίνεται δηλαδή να είναι οι μεν κακοπροαίρετοι και οι δε καλοπροαίρετοι όταν έχουν την ίδια "φύση".

Ο διαχωρισμός αυτός (καθ' υπερβολήν) μου φαίνεται μη λογικός.

 

Εγώ σου λέω πως είναι έμφυτη η αυταρχική συμπεριφορά του ανθρώπου για να πράξει προς ίδιον όφελος.

 

Και εδω είναι που μπαίνει ένα σύστημα που ελέγχεται βάσει προγεγραμμένων νόμων και συντάγματος απο 3 ανεξάρτητες εξουσίες (εκτελεστική, νομοθετική και δικαιοσύνη) ώστε να μην υπάρχει αυταρχική συμπεριφορά απο έναν ή λίγους. Κακούς ή καλούς.

 

Λίγοι στην χώρα μας έχουν ασχοληθεί να μάθουν το πολίτευμα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.

Πάνε κατευθείαν στις εναλλακτικές απο την εφηβεία. Ρώτα γύρω σου απο περιέργεια μικρούς και μεγάλους. Θεωρούν πως βουλή, κυβέρνηση είναι το ίδιο και η δικαιοσύνη ανήκει στην εκάστοτε κυβέρνηση ως δημόσιο.? Ακόμα και αρκετοί βολευτές μας. Ολοκληρωτισμός δηλαδή.

Όταν αυτό λειτουργεί όπως πρέπει, τότε ο αυταρχισμός και η διαφθορά στον άνθρωπο (των 60,000 ετών), καταπιέζονται σε ένα πολύ μικρότερο ποσοστό. Βλέπε βορειοδυτικές κοινωνίες. Και αυτό θα υπάρχει πάντα ως παραβατικό και ασχολείται η δικαιοσύνη μαζί του.

 

  • Συμφωνώ 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

Θεωρούν πως βουλή, κυβέρνηση είναι το ίδιο και η δικαιοσύνη ανήκει στην εκάστοτε κυβέρνηση ως δημόσιο.

Εν ολίγοις αυτό που γίνεται στην πράξη κι όχι αυτό που λέει η θεωρία!

Επεξεργασμένο από mpamps
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χριστός Ανέστη και μόνο η αλήθεια του Χριστού σώζει. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. 

 

 Να θυμάστε πως η αλήθεια δεν βρίσκεται στους αλγόριθμους. Βρίσκεται μόνο στον λόγο του ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΏΝ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΟΥ. 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου