Προς το περιεχόμενο

Are Digital Modelers For You?


cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 λεπτά πριν, Nestoras είπε

Τα ίδια έλεγε και κάποιος που είδα σε tribute band στο Κύτταρο. Έπαιξε με Kemper. Δυσκολευόμασταν ν' ακούσουμε χροιά νότας. Ο έτερος που έπαιζε με JCM 800 ακουγόταν ότι έπαιζε κιθάρα. Μαντέψτε ποιος μετά από λίγο πουλούσε τον εξοπλισμό του.

Μάλλον περί κακής χρήσης/στησιματος προκειται. 

Don't blame the equipment. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και τα εχουμε ξαναπει..καλο θα ηταν να μην ειμαστε απολυτοι

 

αυτο εχει καλυτερο ηχο το ταδε δεν εχει,γιατι ο καθενας εχει τον ιδανικο ηχο του στο κεφαλι του

 

ως κατοχος modellers και amps διαλεγω amps anytime of the day για το fell τις δυναμικες και φυσικα τον καθαρο ηχο τον οποιο τα modellers θελουν δουλεια ακομη για να τον πιασουν,ωστοσο στα βρωμικα ειναι αρκεντα κοντα και αν επαιζα καθεαυτου με γκαζια ισως να επελεγα modeller για τους παραπανω λογους που αναφερατε που συμφωνω

 

το θεμα ειναι να παιζουμε ωραια μουσικη με καλο ηχο,ειτε με modeller ειτε με amps…οπου εχει επενδυση ο καθενας…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Πως το κάνατε το θέμα, Digital Modelers vs real amplifiers δεν ξέρω.

 Ανέβασα το Link του premier επειδή γράφει πολύ ωραία πράγματα για το μέλλον του ήχου της ηλ. κιθάρας....  ?   που εδώ που τα λέμε ακόμα και σήμερα βασίζεται σε τεχνολογία του 1930...Λυχνίες ρε παιδιά;  Λυχνίες;?

 Ευτυχώς που ο καλός ήχος βρίσκεται στα δάχτυλα ενός κιθαρίστα.... κι αυτό το ξέρουν όλοι!??

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη μια είναι τα δάκτυλα, και από την άλλη είναι να ξέρεις να ρυθμίσεις το μαραφετι που παίζεις, ώστε να βγάζει τις σωστές συχνότητες μέσα στο μιξ...

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Από τη μια είναι τα δάκτυλα, και από την άλλη είναι να ξέρεις να ρυθμίσεις το μαραφετι που παίζεις, ώστε να βγάζει τις σωστές συχνότητες μέσα στο μιξ...

Τώρα το γ@μησες τραγουδιάρη Κρητικέ.....??

Επεξεργασμένο από cigaret13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τα modellers έτσι κι αλλιώς έχουν τον δικό τους ήχο και πλέον έχουν καθιερωθεί σε κάποια ήδη γι αυτόν (βλέπε neo-prog, djent κλπ). Έχουν επίσης δυνατότητες για ambient ήχους που με τα κλασικά set ups πρέπει να σπας το κεφάλι σου 17 ώρες και μετά φυσικά πάει η όποια έμπνευση. 

 

Στα μειονεκτήματα των modelers είναι ότι ο ήχος είναι πάντα πιο compressed απ το real thing. Γι αυτό μπορούν να σταθούν σε μια μίξη όταν δεν χρειάζεται να "ανταγωνιστούν" πραγματικούς ενισχυτές. Δηλαδή αν σε ένα recording τα έχω γράψει όλα με modelers δε θα βρω κάτι να με χαλάσει. Αν όμως γράψω τη μία κιθάρα με ενισχυτή και την άλλη με modeler σε παρόμοιους ήχους, το modeler νοιώθω ότι εξαφανίζεται. Το ίδιο φαντάζομαι ότι συνέβη και στο live που μας περιέγραψε πιο πάνω ο @Nestoras 

 

Σε ένα γενικό θα έλεγα ότι όποιος παίζει με πεταλιέρα που έχει λιγότερα από 5 πετάλια δεν χρειάζεται καν να σκέφτεται τα modelers. Αν όμως χρειάζεται να κουβαλάει ένα μικρό αεροπλανοφόρο κι ονειρεύεται wet/dry/wet rigs για να βγάλει ήχο, μπορεί και πρέπει να σκεφτεί ότι ένα modeler είναι μια καλή εναλλακτική. 

Υ.Γ Διευκρίνιση: Το ότι τα modellers είναι συνήθως πιο compressed, δεν τα καθιστά απαραίτητα  χειρότερα. Οι ήχοι έτσι κι αλλιώς πρέπει να ταιριάζουν. Αν πχ βάλω μια Esquire πανω σε έναν Vox απ τη μία και το setup του Hetfield στο AJFA απ την άλλη, εννοείται ότι τo setup του Hetfield θα εξαφανιστεί. Αυτό δεν το καθιστά χειρότερο. Είναι απλά άλλο πράγμα.

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από kpeyos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραδέχομαι πώς ευθύνομαι για την "εκτροπή" του θέματος, αλλά εντάξει πάντα όταν μιλάμε για modelers εκεί δεν καταλήγει η κουβέντα?

 

Anyway, το ότι τα μοντέλερς δεν έχουν καλά καθαρά είναι ένας μύθος που έχει ξεπεραστεί εδώ και μία δεκαετία. Και το λέω ως ένας τύπος που στο παρελθόν έχει κάνει πάνω από 300 live με 16 λάμπες από πίσω του.

 

Σε αυτό που λέει ο @Nestoras θα συμφωνήσω εν μέρει. Όντως και από τη δική μου εμπειρία ένα modeler δεν συγκρίνεται με έναν λαμπάτο ενισχυτή όταν βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο. Οι αρμονικές του λαμπάτου εξαφανίζουν το ψηφιακό.

 

Όμως είναι τόσα πολλά τα πράγματα στα οποία υπερτερεί ένα καλό ψηφιακό μηχάνημα σήμερα (βασικά υπερτερεί σε όλα τα υπόλοιπα) που για αυτό μου φαίνεται παράλογο κάποιος ο οποίος δεν είναι πλούσιος να δίνει 1000 plus για ενισχυτή όταν μπορεί να πάρει ένα καλό modeler στα ίδια λεφτά. Ειδικά άτομα που κάνουν σπάνια live η που παίζουν μόνο στο σπίτι τους.

 

Αυτό που με ξενίζει είναι πως γενικότερα ακόμα και σήμερα αναπαράγεται από πάρα πολλούς ο μύθος ότι τα ψηφιακά δεν έχουν φτάσει ακόμα στο επίπεδο των ενισχυτών ηχητικά, πράγμα που είναι και αναχρονιστικό και τελείως λάθος.

 

@gkourmoul1 φυσικά, καθένας κάνει ότι θέλει εννοείται. Απλά εμένα μου φαίνεται παράλογο, όπως αυτός που δίνει 30k για Harley ας πούμε ?

Επεξεργασμένο από JimmyPap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

Οι αρμονικές του λαμπάτου εξαφανίζουν το ψηφιακό.

κατι δεν παει καλα εδω απο την μια λες αυτο και απο την αλλη οτι εδω και μια δεκαετια τα modellers εχουν πολυ καλα καθαρα

το θεμα ειναι καθαρα υποκιμενικο απ´οτι φαινεται και δεν τιθεται θεμα μυθων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, manitsa7 είπε

κατι δεν παει καλα εδω απο την μια λες αυτο και απο την αλλη οτι εδω και μια δεκαετια τα modellers εχουν πολυ καλα καθαρα

το θεμα ειναι καθαρα υποκιμενικο απ´οτι φαινεται και δεν τιθεται θεμα μυθων

 

Όταν βρίσκονται στον ίδιο χώρο, και παίζουν σε ένταση πρόβας/λάιβ, η λάμπα ακούγεται καλύτερα (απο την καμπίνα και τα μεγάφωνα) και το ψηφιακό "εξαφανίζεται".

 

Σε οποιαδήποτε άλλο σενάριο (ηχογράφηση, λαιβ σε μεγάλο stage που ο ήχος βγαίνει 99% απο pa, χρήση in-ear και quiet stage, παίξιμο σε χαμηλή ένταση στο σπίτι) πριν μιλήσουμε για εφέ και βολικότητα, τo modelling υπερτερεί κατά την άποψή μου.

 

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ολοι οι αγαπημένοι μας ήχοι από τους αγαπημένους μας κιθαρίστες στους αγαπημένους μας δίσκους είναι ήχοι "μικροφωνιασμενοι" και όχι ήχοι όπως βγαίνουν από τα μεγάφωνα του ενισχυτή.

 

Και επίσης (απορώ πώς δεν μιλήσαμε ήδη για αυτό ?) το feel και οι δυναμικές είναι επίσης εκεί στα καλά ψηφιακά. Απλά άλλο feel και δυναμικές έχεις όταν παίζεις στο σπίτι χαμηλά και άλλες όταν είσαι στη σκηνή και το έχεις το δέκα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου