Προς το περιεχόμενο

Fender Blues Junior IV κατάλληλος για υπνοδωμάτιο?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, geka είπε

επειδη εισαι ο μονος κιθαριστας στο συγκροτημα. σε περιπτωση δευτερου ολα αλλαζουν.........

 

Ο ντραμμερ κανονιζει την ενταση ολων. Εαν ο τελευταιος εχει σταθερη ενταση και μπει δευτερος κιθαριστας στο μιξ, δεν αλλαζει η ενταση. Απλα πρεπει ο καθε κιθαριστας να μοιραστει συχνοτητες με τον αλλον. Εαν καθε φορα που ο κιθαριστας δεν ακουει τον εαυτο του, ανεβαζει ενταση, θα καταληξει σε full blast ο ντραμμερ μεχρι το τελος της προβας.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να δεις ότι πάρεις να εχει ωραιο spring reverb. κανει μεγαλη διαφορα στον ηχο σε μια χαμηλη always on ρυθμιση. δεν καταλαβα ποτε γιατι ενισχυτες καποιου βεληνεκους δεν εχουν ωραιο spring . απ οτι εχω καταλαβει δεν ειναι και τοσο κοστοβόρο ενα σχετικα καλο spring. δεν ξερω αν παιζουν κι αλλα πραγματα ρολο. ο koch studiotone που ειχα παρει μεταχειρισμένο πολυ καλός ενισχυτής , αλλά το reverb του πχ ήταν χαλια. παρεπιπτόντως αν τον βρεις μεταχειρισμένο παίζει και στο 1 πολυ καλά με τελεια καθαρα

συμφωνώ γιώργο(gkourmoul) με αυτο που λες αλλά άλλο εννοούσα. αν ο ένας πχ έχει μια oversized 2 12 και ο αλλος έχει 1 12 υπάρχει διαφορά στον όγκο. επίσης αν θες σε πρόβα να βγαζεις δυνατα καθαρά έχει μεγάλη σημασία και το μεγάφωνο

Επεξεργασμένο από geka
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube15_celestion.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjwmPSSBhCNARIsAH3cYgZwiFQpAC366JTNzkkVH1GgTUq0W2hnNEgzn57WahhvpNhYbKS7Uo4aAjcAEALw_wcB

 

Αυτός εδώ είναι σαν τον laney απο οτι βλέπω απλα με celestion ηχειο και 150 ευρω πιο φθηνος. Επειδή το ζάλισα λίγο το θέμα, να πάρω αυτόν η τον Laney Cub Super 12? Λέτε να είναι πολύ πιο κινεζιά απο τον Laney?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dj_pns είπε

Μάλλον πάω για τον Laney, νομίζω οτι θα μου είναι ότι πρέπει.

 

Θα μπορώ να παίξω όταν έρθει η ώρα π.χ. σε κάποιο live σε μπαράκι με τα 15 βατ λάμπα χωρίς πρόβλημα? Η όταν με το καλό ερθει η ώρα θα πρέπει να κοιτάξω για κάποιο μεγαλύτερο ενισχυτή ή άλλη λύση π.χ. πεταλιέρα και direct με in ears κτλπ? 

 

Με 15 βατ λαμπα μπορεις να παιξεις ευκολα σε ενα μπαρ πχ 100 ατομων. Δεν θα χρειαζεσαι καν μικροφωνο για να ακουστεις. Εαν παιζει πολυ δυνατα το συγκροτημα, και δυσκολευεσαι να ακουσεις τον καθαρο ηχο, βαζεις ενα μονιτορ και κανεις τη δουλεια σου.

Και με λιγοτερα βατ κανεις δουλεια, εφοσον χρησιμοποιεις μονιτορ. 

 

 

 

5 λεπτά πριν, dj_pns είπε

https://www.thomann.de/gr/harley_benton_tube15_celestion.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjwmPSSBhCNARIsAH3cYgZwiFQpAC366JTNzkkVH1GgTUq0W2hnNEgzn57WahhvpNhYbKS7Uo4aAjcAEALw_wcB

 

Αυτός εδώ είναι σαν τον laney απο οτι βλέπω απλα με celestion ηχειο και 150 ευρω πιο φθηνος. Επειδή το ζάλισα λίγο το θέμα, να πάρω αυτόν η τον Laney Cub Super 12? Λέτε να είναι πολύ πιο κινεζιά απο τον Laney?

 

Ειναι αντιγραφο του παλιου laney cub 12R. Δεν εχει το boost. 

Ειναι ακριβως το ιδιο ηχητικα, και αξιζει τα λεφτα του, εαν δε σε χαλα η εμφανιση του και το πιο "φτηνιαρικο" look. Ο laney ειναι αρκετα πιο ομορφος, αλλα και 150 ευρω πιο ακριβος.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Όχι.

Ένας λαμπάτος ενισχυτής (σε αντίθεση με έναν solid state) δεν έχει τον ίδιο ήχο με το volume πχ στο 1, και με το volume πχ στο 5, κι ας είναι καθαρός ο ήχος.

Αν δεν μπορείς να βάλεις το volume εκεί που πρέπει για να πάρεις το χαρακτηριστικό κομπρεσάρισμα της λάμπας επειδή είναι πολύ δυνατά, χρησιμοποιείς κάποιο είδος attenuation, είτε εξωτερικό, είτε (αν έχει ο ενισχυτής) εσωτερικό.

Οκ, για τόσο μεγάλη διαφορά το καταλαβαινω. Σε volumes όμως από 3,5-5 παίζει τόσο μεγάλη διαφορά;

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Με 15 βατ λαμπα μπορεις να παιξεις ευκολα σε ενα μπαρ πχ 100 ατομων. Δεν θα χρειαζεσαι καν μικροφωνο για να ακουστεις. Εαν παιζει πολυ δυνατα το συγκροτημα, και δυσκολευεσαι να ακουσεις τον καθαρο ηχο, βαζεις ενα μονιτορ και κανεις τη δουλεια σου.

Και με λιγοτερα βατ κανεις δουλεια, εφοσον χρησιμοποιεις μονιτορ. 

 

 

 

 

Μιά χαρά τότε. Μόνιτορ εννοείς κάποιο active PA ηχείο η in ears σωστά?

 

Βασικά όλα αυτά τα χρόνια που παίζω μουσική (dj) σε μπάρ και club όσες φορές είχαμε live (Ελληνικά τις περισσότερες) όλους με in ear τους βλέπω (και πεταλιέρες τους κιθαρίστες) λόγω της έντασης που στα περισσότερα μαγαζιά υπάρχει θέμα, το ίδιο μου εχουν πεί και οι ηχολήπτες

Επεξεργασμένο από dj_pns
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, geka είπε

αν ο ένας πχ έχει μια oversized 2 12 και ο αλλος έχει 1 12 υπάρχει διαφορά στον όγκο. επίσης αν θες σε πρόβα να βγαζεις δυνατα καθαρά έχει μεγάλη σημασία και το μεγάφωνο

 

Καλος ο ογκος, αλλα υπαρχει και το "αντιπαλο δεος", δηλαδη οι μεσαιες συχνοτητες. Να μπορεις να κοβεις στο μιξ, διατηρωντας την ενταση σου. Τωρα, εαν παιζετε και οι δυο με scooped ηχο, ειναι προβλημα. Το βλεπω απο σκοπια ενος ηχοληπτη ή ενος παραγωγου. Θελουν μοιρασμα οι συχνοτητες. Ο ογκος δεν ειναι τοσο θεμα νομιζω, αν και δεν εχω βρεθει αντιμετωπος με αναλογο προβλημα. Θεωρητικα απαντω...

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Superfunk είπε

Να σου πω,μπορει και να εχω γινει  snob μετα απο τοσα χρονια συνηθειας με.... handwired ενισχυταρες ? αλλα εμενα ολοι το ιδιο μου ακουγονται ολοι αυτοι οι EL84 run of the mill ενισχυτες... 

 

Πιστεύετε υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στον ήχο ενός handwired με τον αντίστοιχο ενισχυτή της σειράς;

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Nekkon είπε

Οκ, για τόσο μεγάλη διαφορά το καταλαβαινω. Σε volumes όμως από 3,5-5 παίζει τόσο μεγάλη διαφορά;

 

Να στο πω αλλιώς.

Ο ήχος στην λάμπα δεν είναι γραμμικός όσον αφορά στην μεταβολή της έντασης, όπως είναι σε τρανζίστορ.

Όσο ανεβάζεις ένταση (ή μειώνεις ένταση) αλλάζει.

Το πώς και το πόσο, εξαρτάται από τον ενισχυτή.

Είναι και θέμα γούστου, κάποιοι βρίσκουν ένα sweet spot στον ενισχυτή τους, που πριν ή μετά από αυτό θεωρούν ότι ο ήχος δεν είναι τόσο καλός.

Αν εσένα σου αρέσει στο 3,5 γιατί να τον πας στο 5?

Αν τον έχεις πάει στο 5 και σου αρέσει περισσότερο, τότε ίσως χρειάζεσαι attenuation αν είναι πολύ δυνατή η ένταση.

 

Όλα σχετικά είναι.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Είναι και θέμα γούστου, κάποιοι βρίσκουν ένα sweet spot στον ενισχυτή τους, που πριν ή μετά από αυτό θεωρούν ότι ο ήχος δεν είναι τόσο καλός.

Αν εσένα σου αρέσει στο 3,5 γιατί να τον πας στο 5?

Αν τον έχεις πάει στο 5 και σου αρέσει περισσότερο, τότε ίσως χρειάζεσαι attenuation αν είναι πολύ δυνατή η ένταση.

 

Όλα σχετικά είναι.

Συμφωνώ σε όλα. Γενικά νομίζω ότι είναι λίγο θέμα ιδιοτροπιας του κιθαρίστα (σπάνια το συναντάμε τόσο έντονα σε άλλα όργανα). Μου αρέσει ο ήχος στο 3,5 και το feel στο 5, αλλά κανένας άλλος δεν καταλαβαίνει τη διαφορά, οπότε νομίζω ότι συνήθως κάνουμε πολλή φασαρία για το τίποτα. Βέβαια δεν υπάρχουν και πολλά πιο ενδιαφέροντα θέματα συζήτησης απ' το guitar tone εδώ που τα λέμε...

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου