Προς το περιεχόμενο

Περι copyright claim στο youtube


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό ήθελα να το ρωτήσω εδώ και καιρό.

Μου κάνει εντύπωση πως δουλεύει ο αλγόριθμος του youtube.

Πριν ένα μήνα περίπου ανέβασα την δική μου εκτέλεση (ας πούμε cover) του Tarkus των Emerson Lake and Palmer. Με το που ανέβηκε, χτύπησε αμέσως. Φυσικά δεν με ένοιαξε γιατί δεν είχα σκοπό να βγάλω χρήματα, αλλά μου έκανε εντύπωση πως το βρήκε ο αλγόριθμος όταν είναι εντελώς μα εντελώς διαφορετικό σε προσέγγιση, όργανα κλπ.

Πριν κανα δυο χρόνια είχα ανεβάσει το it's my life των Animals, αλλά εκεί είχα κάνει προσπάθεια να το κάνω ίδιο ηχητικά και εκτελεστικά και νομίζω το πέτυχα, τουλάχιστον μέχρι να μπούν τα τύμπανα. Και εκεί αμέσως βγήκε το copyright claim.

Υπάρχει περίπτωση να το παίρνει από τον τίτλο? Γιατί τουλάχιστον στο Tarkus ομοιότητα δεν υπάρχει

 

 

το ερώτημα είναι καθαρά ακαδημαϊκό.

Και εφ όσον κάποιος γνωρίζει

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε dim, εδώ υπάρχουν online προγράμματα που σφυράς την μελωδία και σου λέει τι κομμάτι είναι.

Κάπως έτσι θα το κάνουν και στο ΥΤ.

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Βρε dim, εδώ υπάρχουν online προγράμματα που σφυράς την μελωδία και σου λέει τι κομμάτι είναι.

Κάπως έτσι θα το κάνουν και στο ΥΤ.

δεν ισχύει αυτό Στράτε

Εδώ ξέρω περιπτώσεις που δεν θέλουν να αναγνωριστεί και παραφράζουν λίγο τα παιξίματα, προσθέτουν βάθος κλπ και περνάνε.

 

 

ετσι νομίζω δηλ

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1: Distribution. Όταν ένα κομμάτι περνάει από έναν music distributor, το κομμάτι μπαίνει σε μια βάση δεδομένων. Γι αυτό και όταν πας να ανεβάσεις τη μουσική σου πχ στο Youtube Music ή στο Spotify μέσω πχ DistroKid, CDbaby, TuneCore, κτλ, θα δεις ότι "διαφημίζουν" ότι θα μπορείς να έχεις αναγνώριση δικαιωμάτων στη μουσική σου. Αυτοί τα δηλώνουν σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες δικαιωμάτων, και έτσι χτίζεται και μια βάση δεδομένων αναγνώρισης.

 

2: Τεχνολογία και ανάλυση. Παλιά οι μεγάλες εταιρίες είχαν εκπρόσωπους που έκαναν claim χειροκίνητα. Πλέον υπάρχει το αρκετά εξελιγμένο artificial intelligence. Με τη βοήθεια του AI λοιπόν, το σύστημα σίγουρα αναλύει όλα τα frames ένα ένα, και εννοείται το αρχείο ήχου ξεχωριστά, και αυτό όσο ανεβάζει κανείς το βίντεό του, πριν καν το δημοσιεύσει. Περνάνε τα αρχεία από τη βάση δεδομένων, και βάσει είτε της κυματομορφής, είτε της συνοχής συχνοτήτων (μελωδική γραμμή) βρίσκουν αν ταιριάζει με κάποιο άλλο.

 

3: Παραλλαγές και δικαιώματα. Η βάση δεδομένων έχει και covers, και remixes, και όλα τα παρεμφερεί που έχουν εξακριβωθεί από το σύστημα ως ίδιο ή παρόμοιο - το official κομμάτι, επίσημα covers, live από σχολικές μπάντες, κτλ. Αυτό γίνεται γιατί και στα cover, πάλι πρέπει να έχεις ειδική άδεια πνευματικων δικαιωμάτων, άλλο για performance, άλλο για playback, τροποποίηση-remix, κτλ. Κανονικά όλα πρέπει να χουν περάσει από distributor, αλλά και αν δεν έχουν, σιγά σιγά το σύστημα τα βρίσκει μόνο του.

 

Όσο περισσότερο εκπαιδεύεται το AI, και όσο μεγαλύτερη η βιβλιοθήκη που έχουν χτίσει, τόσο πιο εύκολα θα τα βρίσκουν. Αρκετοί αλλάζουν το pitch σε +-1 ημιτόνιο, ή πχ το περίεργο 432hz κούρδισμα, ή ακόμα και τη διάρκεια και το τέμπο, προκειμένου να μπερδέψουν το ρομπότ. Το ίδιο γίνεται και στα βίντεο, με το κύριο συστατικό να είναι το καθρέπτισμα της εικόνας (το κάνουν δλδ flip).

Επεξεργασμένο από Alex Raptakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. γνωστό

2. Μου λέει ότι βρήκε match μεταξύ 0.00-10.00. Δεν αντιλέγω ότι στα cover πρέπει να έχεις άδεια, αλλά τι στο καλό βρήκε ίδιο θέλω να καταλάβω

3. Ούτε pitch ούτε κούρδισμα. Εχω άλλα όργανα, άλλους ήχους, δεν έχω φωνές κλπ. Εγώ πιστεύω ότι το κατάλαβαν με τον απλό τρόπο: τους το είπα ο ίδιος. Αν δεν έγραφα τι είναι, αποκλείεται να το έβρισκε.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως πριν λίγο καιρό κατέβασα ένα βίντεο που έπαιζα με κάτι φίλους ένα κομμάτι σύνθεση του πιανίστα

επειδη ό ίδιος ήθελε να το ανεβάσει στον δικό του λογαριασμό

το κατέβασα εγώ και το ανέβασε εκείνος , δεν μου είπε για κάποιο θέμα στη διαδικασία

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, nasokosm είπε

Πάντως πριν λίγο καιρό κατέβασα ένα βίντεο που έπαιζα με κάτι φίλους ένα κομμάτι σύνθεση του πιανίστα

επειδη ό ίδιος ήθελε να το ανεβάσει στον δικό του λογαριασμό

το κατέβασα εγώ και το ανέβασε εκείνος , δεν μου είπε για κάποιο θέμα στη διαδικασία

προφανώς δεν υπάρχουν δικαιώματα για το κομμάτι ή "εκπρόσωποι" των δικαιωμάτων αυτών στην google ώστε να έχουν ενστάσεις.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) ότι υπάρχει ένας ολόκληρος -αθέατος- κόσμος εκεί πίσω και παίζονται πολλά λεφτά.

Θα αναφέρω 2 περιστατικά (άσχετα με τη μουσική)

1) Έχουμε στην οικογένεια ένα όμιλο τένις. Κατά καιρούς κάνουμε εσωτερικά τουρνουά και καμμιά φορά ανεβάζουμε (με την έγκρισή τους) φωτογραφίες των παικτών σε δράση. Στις 6 Νοεμβρίου έλαβα ένα mail από μια νομική εταιρεία της Αμερικής (Scotthillyoung) και το mail φαινόταν να έρχεται από τη συγκεκριμένη εταρεία (δεν είχε ύποπτη ουρά δηλαδή). Έλεγε..

Dear owner of http://your site
My name is ......, I am a Trademark Attorney of Scott Hill  Young Legal Services. 

I am reaching out to you as your website features content that has infringed on one copyright image owned by our client, IPTL World. The Wayback Machine - https://web.archive.org/, a permanent public archive of the web, shows the image being used on your website. Our client, is happy for their image to be used and shared across the internet. However, proper image credit is due for past or ongoing usage.

Με λίγα λόγια, ήθελε απλά να βάλω τα credits επάνω στη φωτογραφία αλλιώς...Έλα μου που ο παίκτης μας έμοιαζε με τον δικό τους αλλά οι διαφορές ήταν οφθαλμοφανείς. Είναι προφανές λοιπόν ότι εκεί έξω υπάρχουν αλγόριθμοι που δεν κάνουν άλλη δουλειά από το να αποστέλλουν εξώδικα. Εμένα δεν μου έστειλαν τίποτα (στο αρχικό mail τους όμως ήταν ξεκάθαροι).

I have assigned case ID #0482 to track this dispute, which should be quoted in all correspondence. Once you have added an image credit to the page, the case against you will be dropped. This letter is an official notification under Section 512(c) of the Digital Millennium Copyright Act (" DMCA"). If this is unresolved immediately we'll have to proceed with filing a DMCA legal case.

Τους απάντησα (ευγενικά) ότι κάνουν λάθος και να ξαναδούν τη φωτογραφία και δεν με ενόχλησαν ξανά.


 

2) Δεύτερη περίπτωση. Ένας πελάτης μας (εδώ Ελλάδα) έστειλε να κατοχυρώσει ένα λογότυπο (αίτηση κατοχύρωσης εμπορικού σήματος). Την επόμενη ημέρα του τηλεφώνησαν από μεγάλη πολυεθνική ότι η κατοχύρωση που ήθελε να κάνει (δεν την είχε κάνει ακόμα) ήταν σχεδόν παρόμοια με μία δικιά τους (όντως τα 2 λογότυπα ήταν πολύ κοντινά). Το ερώτημα είναι, πώς έμαθε η πολυεθνική για την επικείμενη κατοχύρωση? Νομίζω λοιπόν ότι υπάρχουν τύποι μέσα στην υπηρεσία που βγάζουν μεροκαματάκι.

Όπως λέει και ο Αlex, η τεχνολογία επιτρέπει τη δημιουργία επαγγελμάτων και διαδικασιών που ξεπερνάν τη φαντασία μας

Επεξεργασμένο από marathon

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/1/2022 στις 2:59 ΜΜ, dimsonic είπε

Υπάρχει περίπτωση να το παίρνει από τον τίτλο? Γιατί τουλάχιστον στο Tarkus ομοιότητα δεν υπάρχει

 

 Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα έπρεπε όλα τα cover να έχουν κάποια αξίωση πνευματικού δικαιώματος, αφού ο τίτλος του τραγουδιού είναι στον τίτλο του βίντεο.Κάτι για το οποίο βλέπω προσωπικά πως δε συμβαίνει, άσχετα όπως και αν έπαιξα, καλά η άσχημα (σωστές ή όχι νότες).

 Προφανώς, κάποια βάση δεδομένων αναγνωρίζει την αλληλουχία των ήχων(νότες+συγχορδίες κλπ) με τον ίδιο ή παρόμοιο τρόπο που την αναγνωρίζει το ανθρώπινο αυτί.

 

Αν για παράδειγμα αλλάξεις το pitch ή το κλειδί και το τέμπο και τους ήχους και τους στίχους και προσθέσεις και ένα σόλο στο "παπάκι στο νερό κάνει μπάνιο δροσερό" σε χέβι μέταλ απόδοση και το παίξεις και χάλια , πάλι στη Ρομίνα Πάουερ δε θα πάει ο νους μας;

Επεξεργασμένο από Panosf1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Panosf1 είπε

Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα έπρεπε όλα τα cover να έχουν κάποια αξίωση πνευματικού δικαιώματος, αφού ο τίτλος του τραγουδιού είναι στον τίτλο του βίντεο.Κάτι για το οποίο βλέπω προσωπικά πως δε συμβαίνει, άσχετα όπως και αν έπαιξα, καλά η άσχημα (σωστές ή όχι νότες).

 

όλα τα covers έχουν. Δεν μιλάμε για block ή κατέβασμα βίντεο, λέμε για copyright claim και κατ επέκταση no monetization.

Κανονικά δεν περίμενα να το βρει διότι μιλάμε για κάτι που είναι με Β3 και εδώ είναι παιγμένο με κιθάρες παντού

 

αν θες να μπεις στον κόπο άκου στο κανάλι μου το it's my life και το ορίτζιναλ των animals. Θα δεις ότι είναι ίδια.

Τώρα το tarkus....αν το ακούσεις θα δεις οτι δεν είναι καθόλου ίδια (ηχητικά πάντα)

 

σίγουρα για μένα το πήρε από οπτικό υλικό.

Υπάρχει η παρτιτούρα με τα λογότυπα της manticore, τα εξώφυλλα των δίσκων, οι εικόνες κλπ.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου