Προς το περιεχόμενο

Τα σόλο στον δίσκο του Christopher Cross


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

 

Το τι εστι εμπορικό το ορίζουν οι πωλήσεις (στο ευρύ κοινό) και όχι οι πεποιθήσεις. Και αυτό αποδεικνύεται απλά.

  1.  Το The Wall απο μόνο του, έχει πουλήσει πάνω απο 30 εκατ. δίσκους και είναι "one of the best-selling albums of all time." Να μη μιλήσουμε για το Dark side of the moon.
  2. Ο Christopher Cross πούλησε 10 εκ. δίσκους σε όλη του την καριέρα.

Ο Omartian λεει στη συνεντευξη 17Μ το πρωτο και 3Μ το δευτερο

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

O Omartian δεν είναι απαραίτητα ακριβής στην προσωπική συνέντευξη του.

Σύμφωνα με άλλες πηγές πιο ειδικές, το άλμπουμ πούλησε κάτω απο 6 εκ. κομμάτια 

Καθόλου άσχημα αλλά ασύγκριτο με το The wall.

 

Είναι ενδιαφέρον πάντως αυτό που αναφέρει το λήμμα στον Cross για την κατάρα της γενιάς του MTV.

- Μετά το 1984, το αστέρι του Cross γρήγορα έσβησε. Καθώς το μουσικό τηλεοπτικό κανάλι MTV μεγάλωσε και κυριάρχησε στην μουσική σκηνή των ΗΠΑ, το στυλ μουσικής του Cross αποδείχτηκε ότι δεν ταίριαζε καλά στο δίκτυο και το είδος του adult contemporary music του Cross, έφυγε απο τη μόδα.

 

Άλλη μια λεπτομέρεια που δεν γνώριζα και που προσθέτει στην τοποθέτηση του Beato, ήταν πως άφησε ανεκπλήρωτη πρόσκληση να παίξει κιθάρα στους Steely Dan (απο συστολή), όπως τα λέει πάλι ο Omartian στο Mix όπου περιγράφει πιο ειδικά την συγκεκριμένη παραγωγή.

 

Παράθεση

Omartian was impressed with Cross’s guitar playing, too, and he received accolades for his solo on “Ride Like the Wind.” “He always wanted someone else to play a solo, and I’d say ‘no’,” Omartian says. “I’d say, ‘Dude, play the solo,’ and he’d just burn it up. After we were done with the record, Walter Becker and Donald Fagen both wanted him to play guitar on one of their records, and he was so intimidated, afraid to do it, and he never did.”

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έζησα στην Αμερική το 1980 για να δω αν περισσότερο στα ραδιόφωνα παιζόντουσαν τα Another brick in the wall part II,Hey you, Comfrortambly Numb ή τα Sailing, Never Be the Same,Ride like the wind.

Άσχετα με πεποιθήσεις, αλλά ποια από αυτά είναι πιο "ραδιοφωνικού τύπου" κομμάτια;

Αν δεν ήταν αυτός ο λόγος, τότε απλά ο Cross ήταν ένας πρωτοεμφανιζόμενος Αμερικανός ενώ οι Pink Floyd όχι και για αυτό του έδωσαν το Grammy (αν η αμερικάνικη μουσική βιομηχανία δεν προωθήσει νέα ανερχόμενα "αστέρια" και δη εγχώρια, δεν κάνει σωστά τη δουλειά της).

  • Μπερδεύτηκα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

After we were done with the record, Walter Becker and Donald Fagen both wanted him to play guitar on one of their records, and he was so intimidated, afraid to do it, and he never did.”

Οπότε πιθανότατα εδώ έχουμε και την απάντηση στο αρχικό ερώτημα της μίξης.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 3

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου