Προς το περιεχόμενο

Billie Eilish


cos_dr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχει ηδη εκλειψει. Σήμερα ολα τα χιτς γραφονται απο ομαδες "παραγωγών" συνηθως και 10 ακομα. Ουσια μηδεν

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, blue είπε

η ανάγκη για expressiveness δεν πρόκειται να εκλείψει και αυτό (το expressiveness) είναι που κάνει έναν μουσικό διαφορετικό από έναν άλλο. Τα ηλεκτρονικά όργανα δεν έχουν φτάσει ακομα να χρησιμοποιούνται έτσι, αλλά και μπορούν (πχ το theremin) και είναι δυνατό να προγραμματιστούν σε βαθμό που συνεχώς βελτιώνεται.

 

Δεν διαφωνώ Πέτρο μου, αλλά μιλάς εδώ για διαφορετικά όργανα (ηλεκτρονικά).

Εγώ μίλησα για την πιθανότητα χρήσης όλων των οργάνων μέσα από software controllers, πχ συμφωνικά όργανα, κλπ, και η αναφορά μου ήταν καθαρά σε αυτό που έγραψε ο Panosf1, παραπάνω.

 

Αυτό δε που γράφεις για την εκφραστικότητα, είναι ίσως ο σημαντικότερος λόγος κινητοποίησης για την εκμάθηση κάποιου μουσικού οργάνου.

 

21 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Εχει ηδη εκλειψει. Σήμερα ολα τα χιτς γραφονται απο ομαδες "παραγωγών" συνηθως και 10 ακομα. Ουσια μηδεν

 

Το ότι όπου και να κοιτάξεις σήμερα, υπάρχουν τέρατα τεχνικής σε όλα τα όργανα θα πρέπει να σου λέει κάτι.

 

Απλά θεωρώ ότι για κάποιους λόγους, όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερο διαχωρίζονται οι έννοιες τεχνικά άριστος οργανοπαίχτης/εκτελεστής, από τον μουσικό δημιουργό, και αυτή η ψαλίδα/διαφορά, μεγαλώνει και από τις δύο πλευρές.

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Το ότι όπου και να κοιτάξεις σήμερα, υπάρχουν τέρατα τεχνικής σε όλα τα όργανα θα πρέπει να σου λέει κάτι.

Οργανα και τερατα υπαρχουν. Μουσικη δε βλεπω

  • Συμφωνώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

1. Οργανα και τερατα υπαρχουν.

 

2. Μουσικη δε βλεπω

 

1. Άρα πώς εκλείπει η προσπάθεια τεχνικής κατάρτισης πάνω στο όργανο? Ίσα ίσα που σήμερα, κινείται σε τερατώδη επίπεδα.

 

2. Το έγραψα και πιο πάνω. Νομίζω ότι απομακρύνονται μεταξύ τους οι έννοιες της άριστης τεχνικής κατάρτισης και μουσικής δημιουργίας/σύνθεσης.

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μπορώ εδώ και πολλά χρόνια μετά από ενασχόληση με μουσικό όργανο με φυσικό/κλασσικό τρόπο να ενορχήστρωνω μουσική στο μυαλό μου. Σε πολλά στυλ και με όργανα διαφορά, φυσικά, ηλεκτρονικά, φωνές, χωρωδιες. 

 

 Μένει να διαβάζει το interface που θα βγάλουν και θα το βάζω στο κεφάλι μου σαν κράνος ή και θα είναι μέσα μου ως ΕΜΦΎΤΕΥΜΑ και θα γράφονται όλα με το midi 2,1, θα διαλέγω και τα όργανα στο κεφάλι μου και οι αλγόριθμοι θα μου κάνουν και suggestions των οργάνων και πολλά άλλα. 

 

Θα αλλάξουν κι άλλο τα πράγματα, θα προβάλλονται ολογράμματα που θα μπορείς να τα αγγίζεις των συγκροτήματων στην νέα εποχή. 

 

 Και οι καλλιτέχνες θα γίνουν πιο παραγωγικοί, πιο εκφραστικοί και θα δοθεί η ευκαιρία σε πολλούς να ξεχωρίσουν. Όλα αυτά μέχρι το 2037 θα είναι ξεπερασμένα να το ξέρετε. 

 

 Αλλάζουν τα πράγματα μετά την 28η δόση ??

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Panosf1 είπε

και όχι ενώνοντας με....χιλιόμετρα καλωδίων καμία 20αρια διαφορετικά συνθεσάιζερς όπως στο παρελθόν

Ναι αλλά όταν το έκανε αυτό ο Jarre, το τελικό αποτέλεσμα ήταν καλύτερο καί ηχητικά καί (κυρίως) συνθετικά. Απο το 2005 κι ύστερα δεν έχει βγάλει τίποτα που να αξίζει ιδιαίτερα. Και το λέω αυτό, όντας ένας απο τους μεγαλύτερους οπαδούς του. Το ίδιο και χειρότερα με τους λατρεμένους μου Tangerine Dream, απο την εφεύρεση του MIDI κι ύστερα, έχασαν καί σε ποιότητα ήχου καί σε σύνθεση. Ακόμα κι ο Vangelis, που πλέον έχει πετύχει αυτό που πάντα ήθελε, δηλαδή να συνθέτει καθώς παίζει, έχει να βγάλει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον απο το 2007.. Γιαυτό κι εγώ έχω βάλει πολλά μέτρα καλώδια κι έχω βυσματώσει 9 synth σε μια 24κάναλη αναλογική κονσόλα και γράφω ΜΟΝΟ audio. Ούτε MIDI, ούτε αυτοματοποιήσεις κι "ευκολίες". Έχω αποφανθεί πλέον οτι η δυσκολία είναι που μας κάνει να δουλεύουμε στ'αλήθεια. Η ευκολία μας κάνει τεμπέληδες. Αυτό δλδ που έχουν πάθει όλοι αυτοί οι larger than life παραγωγοί κι έχουν γίνει πλούσιοι με καλογυαλισμένα, τέλεια μιξαρισμένα και ομορφότατα σκουπίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Πάνο,

κρίνοντας από αυτά που έχουν παρουσιάσει γνωστοί συνθέτες μουσικοί, τείνω να πιστεύω ότι όταν ξεπερνούν κάποια ηλικία η "έμπνευση" και οι καινούριες και πετυχημένες ιδέες κάπου... τελειώνουν και όχι ότι ευθύνεται κάποιος άλλος παράγοντας για αυτό (πχ οι νέες τεχνολογίες ή το τι ακούει ο κόσμος πλέον κλπ).

Δεν άκουσα κάποια ιδιαίτερη νέα πρόταση πάνω στη σύνθεση από μουσικούς όπως  Jarre, Vangelis, Yanni, Pink Floyd/Roger Waters/David Gilmour, Mick Jagger, U2/Bono, πρότινος οι AΒΒΑ και όποιον άλλον γνωστό μουσικό από παλαιότερες δεκαετίες παρουσίασε κάποια νέα δουλεία την τελευταία και πλέον δεκαετία.

Πάρα πολλοί άλλοι ταλαντούχοι μουσικοί, ούτε καν μπήκαν/μπαίνουν στη διαδικασία να παρουσιάσουν κάποια καινούρια δουλειά λες και ξέχασαν να γράφουν μουσική.

 

Ίσως φταιν τα αυτιά μου ή τα γούστα μου, ειλικρινά δεν ξέρω....

Συμφωνώ μαζί σου πάντως ότι αν δε σπάσεις τα μούτρα σου πάνω από ένα μουσικό όργανο, να ακούσεις και τις αρμονίες του και τις παραφωνίες σου, θα σε φάει το άρτιο editing αλλά χωρίς απαραίτητα να επιτύχεις και μια πρωτότυπη, όσο αυτό είναι δυνατόν βέβαια, σύνθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Panosf1 είπε

όταν ξεπερνούν κάποια ηλικία η "έμπνευση" και οι καινούριες και πετυχημένες ιδέες κάπου... τελειώνουν

Πού να δεις που κι εγώ τώρα τελευταία νομίζω πως αρχίζω να παθαίνω το ίδιο.. κι είμαι ακόμα 43. Αλλά θα μου πείς, όταν διαλύθηκαν οι Beatles τα είχαν πεί όλα και δεν ήταν καν 30ρηδες. Πάντως το Rattle that lock του Gilmour μου άρεσε πολύ. Για τους άλλους που λες συμφωνώτατα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν γράφεις μόνος σου ολοκληρωμένη μουσική είναι αδύνατον να είσαι βιρτουόζος σε όλα τα όργανα και ανάλογα τη μουσική πάντα, πόσο πολύπλοκη είναι, τι όργανα χρησιμοποιείς, αν χρησιμοποιείς μίξη φυσικών και ηλεκτρονικών οργάνων.

 Επίσης είναι αδύνατο να μην γράψεις σταδιακά.

 Όσο τέλειος και να είσαι κατά τη γνώμη μου σταδιακά θα γράψεις γιατί απλά η σύνθεση σε πάει κιόλας και πάντα είναι αναλόγως του τι συνθέτεις. Τραγούδι συνθέτεις, μουσική επένδυση συνθέτης. Πολλοί παράγοντες λοιπόν που στον ανάλογο συνδυασμό θα αναγκάσουν τον άλλον να γράψει σταδιακά και να επεξεργαστεί.

 

 Οι midi ευκολίες, οι ψηφιακοί σταθμοί εργασίας, το automation και όλα τα καλούδια είναι για εμένα αδύνατο και αδιανόητο να μην είναι ευπρόσδεκτα όταν θες να είσαι παραγωγικός και θες να γλυτώνεις χρόνο και χρήμα.

 

 Δεν νομίζω λοιπόν πως γίνεται χειρότερος πάντα όταν μιλάμε για σύνθεση, ενορχήστρωση και παραγωγή.

 

 Αυτό που αναφέρεται πιο πάνω πιστεύω κολλάει περισσότερο στην εκτελεστική ανάγκη.

 Ε? όχι? χαχαχαχαχαχαχ

 

 Για τη billie eilish θα πούμε τίποτι??

https://edition.cnn.com/2021/12/15/entertainment/billie-eilish-porn-scli-intl/index.html

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

Τί να πούμε; Οτι είναι μια εθισμένη στην πορνογραφία που κέρδισε 4 γκράμι και την έβαλαν να προμοτάρει τους εμβολιασμούς; Πιό material girl πεθαίνουμε.. Αυτά κάνει το σελεμπριτιλίκι. Αυτά και άλλα πολλά. Κλασσικό αμερικανάκι που της δόθηκε υπέρμετρη φήμη και υπέρμετρη αξία προτού να μάθει πώς να τη διαχειρίζεται. Όπως την πάτησε και με τις τσόντες και το σεξ δηλαδή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...