Προς το περιεχόμενο

Για τις αέναες αγγελίες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Όλοι θέλουμε να βρίσκουμε ενδιαφέρουσες αγγελίες με κάποια ευκαιρία στο smart.
Ένας απο τους λόγους της επιτυχίας της σελίδας αυτής ήταν ακριβώς αυτό. Θα έβρισκες πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις πάντα φρέσκιες. Και με το φρέσκιες εννοώ αγγελίες που δεν επαναλαμβάνονται για μήνες ή κάποιες ακόμα και... χρόνια χωρίς να αλλάζουν τίποτα. Κάτι που να τις κάνει πιο θελκτικές μπας και φύγουν επιτέλους.

Χάνεται το νόημα απο ένα σημείο και μετά. Δεν φεύγει; Κάτι συμβαίνει.

 

Μήπως οι κακές φωτογραφίες;

Όταν γυαλίζει κάτι στο μάτι, τρέχουν σάλια.

 

Μήπως η περιγραφή;

Όλοι θέλουμε να ξέρουμε πως έχει περάσει με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη η κιθάρα που ονειρευόμαστε. Λίγη προσοχή στο κείμενο βοηθάει πάντα.

 

Τελικά όμως μπορεί να φταίει και η τιμή.

Μπορεί να έχουμε κάποια εντύπωση για την τιμή που θέλουμε να πουλήσουμε αλλά να μην την συμμερίζονται οι πιθανοί αγοραστές. Τότε είτε την αποσύρουμε, είτε θα βάλουμε μια άλλη τιμή πιο προσιτή.

Αν θέλουμε να πουλήσουμε φυσικά. Δεν λέω πως πρέπει να τα σκοτώνουμε αλλά αν δεν πουλιέται σίγουρα κάτι φταίει.


Άλλη περίπτωση μπαγιάτικων αγγελιών είναι οι όλο και περισσότερο αυξανόμενες ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ.

Είναι εύκολο να βάλει ο καθένας μια αγγελία για ότι θα ήθελε και να περιμένει προτάσεις.

Όταν όμως ήδη υπάρχει στις προσφερόμενες;

Άσε δε που έχει και συγκεκριμένη τιμή χώμα στο νου του και περιμένει. Δεν κοστίζει, οπότε άστο να υπάρχει.

 

Έτσι όμως η σελίδα μπορεί να γίνει μια πολύ βαρετή λίστα απο μπαγιάτικα, προσωπικά όνειρα του καθενός μας, χωρίς τιμές, χωρίς φωτογραφίες και χωρίς κανένα σοβαρό ενδιαφέρον απο πίσω για αγορά, πολλές φορές.

Ποιος έχει την όρεξη να τις διαβάσει;

 

Σκέφτομαι λοιπόν να περιορίσω τις αγγελίες ζήτησης, μόνο σε κάποιες κατηγορίες που έχει νόημα.

Στις Υπηρεσίες και την αναζήτηση μουσικών. Κι ας μειωθεί ο αριθμός των αγγελιών που κάνει μπούγιο. Έτσι κι αλλιώς αν θέλαμε μπούγιο δεν θα τις κατεβάζαμε μόλις 12 μέρες απο τη δημοσίευση.

Ζητείται μπασίστας. Πόσο πιο κοινότυπο και συνάμα καθημερινό και πραγματικό.

 

Τι λέτε;

  • Like 2
  • Συμφωνώ 5

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ. 

Επίσης αν ξαναδώ την Ιαπωνική Epiphone Casino για 1700 ευρώ που βλέπω κάθε εβδομάδα από το 2008 θα κάμω χαρακίρι. 

  • Like 2
  • Χαχα 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

Σκέφτομαι λοιπόν να περιορίσω τις αγγελίες ζήτησης, μόνο σε κάποιες κατηγορίες που έχει νόημα.

Στις Υπηρεσίες και την αναζήτηση μουσικών. Κι ας μειωθεί ο αριθμός των αγγελιών που κάνει μπούγιο. Έτσι κι αλλιώς αν θέλαμε μπούγιο δεν θα τις κατεβάζαμε μόλις 12 μέρες απο τη δημοσίευση.

Ζητείται μπασίστας. Πόσο πιο κοινότυπο και συνάμα καθημερινό και πραγματικό.

 

Τι λέτε;

 

Η γνώμη μου είναι ότι χρειάζεται και δεύτερη σκέψη εδώ.

 

Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να είναι πια "εκτός κυκλοφορίας", (πχ. καταργημένα), καθώς επίσης και ζήτηση για κάτι με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (πχ κάτι που κυκλοφορεί σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις αλλά υπάρχει ζήτηση από κάποιον για κάποια συγκεκριμένη).

 

Υπάρχει επίσης η πιθανότητα της πίεσης χρόνου για να βρεθεί κάτι (πχ το χρειάζομαι σε σύντομο χρονικό διάστημα, γι' αυτό βάζω αγγελία ζήτησης, αλλιώς θα περίμενα να το πετύχω σε αγγελία προσφοράς).

 

Και σε μια πιο ακραία περίπτωση, μπορεί κάποιος να ζητάει ένα αντικείμενο που να είναι μέρος hardware (πχ βαγονάκι γέφυρας), και να πρέπει να αγοράσει (από την αγορά) ολόκληρο το hardware για να το αποκτήσει.

 

Έτσι κι αλλιώς οι αγγελίες ζήτησης, είναι ξεχωριστή κατηγορία, οπότε δεν αποτελούν "εμπόδιο" σε κάποιον που μπαίνει για να ψάξει.

 

Όπως και να έχει .... εσύ αποφασίζεις.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αφεντικό πράξε όπως νομίζεις. Άλλωστε πάρα πολλές φορές οι πωλητές αναρτούν αγγελίες πώλησης με κωδικούς προϊόντων όπως τους βολεύει.

Παράδειγμα, πουλάει ο άλλος OC-3 και εσύ ενώ το πληκτρολογείς σωστά δεν το εμφανίζει διότι ο πωλητής το έχει καταχωρημένο ως OC 3 ή OC3. Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα.

Με αυτό τον τρόπο δεν θα αλλάξει τίποτα. Πρέπει να μαντέψεις.

 

Εγώ πάντως που ζητούσα κάποια πράγματα επικοινώνησαν μαζί μου πωλητές και τα βρήκα.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ex-Πάνος Χελιδόνης

Μπήκα πριν λίγες μέρες στις αγγελίες ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ για πλήκτρα και βλέπω μία αγγελία με τον τίτλο "Roland SH-201". Τσάμπα χάρηκα. Στο κείμενο έγραφε ο τύπος "ΨΑΧΝΩ το συγκεκριμένο πλήκτρο.." Αν βρεθεί τρόπος να διορθωθεί αυτό, τότε θα σας παραδεχτώ. Για να μήν μιλήσω για arranger 20ετίας που τα πουλάνε 600 ευρώ λες κι έχουν χρυσά ποτενσιόμετρα.. και άλλα κουλά. Όπως τότε που κοιτούσα για αναλογικές κονσόλες και οι μισοί απο τους πωλητές τις καταχωρούσαν στο "Live ήχος" και οι άλλοι μισοί στο "Recording".

Επεξεργασμένο από Πάνος Χελιδόνης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αγγελίες ζήτησης είναι το ίδιο χρήσιμες με τις αγγελίας προσφοράς.

Και στις δύο περιπτώσεις μπορεί να υπάρξουν αστοχίες και υπερβολές.

Εάν κάποιος δεν θέλει να τις βλέπει, τοτε μπορεί να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο φίλτρο, ώστε να βλέπει μόνο την προσφορά.

 

Επιπλέον, θα μπορούσε να γίνει κάτι ώστε να είναι πιο ευδιάκριτο ότι πρόκειται για αγγελία ζήτησης, ή να μπει σε ξεχωριστό section, μακριά από τις αγγελίες ζήτησης (εάν υπάρχει κάποιος τρόπος).

 

Νομίζω, ότι οι παλιές αγγελίες που επαναλαμβάνονται, δεν μπορούν έτσι απλά να απομακρυνθούν. Έχουν ψυχή και αυτοί οι πωλητές.

 

Ας επικεντρωνόμαστε στα θετικά του smart και ας βρούμε τρόπο να συμμαζέψουμε κάπως τα "αρνητικά", και τα βάζω σε εισαγωγικά διότι και πρόκειται για αγγελίες από μέλη σαν και εμάς.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα φαινόμενο που μου τη δίνει λίγο (δεν ανεβάζω και πίεση, απλά το θεωρώ κατάχρηση της ευκολίας που προσφέρουν οι αγγελίες) είναι το "βαράμε το σαμάρι να ακούσει το γαϊδούρι".

 

Δηλαδή: ΠΩΛΕΙΤΑΙ Fireface 400, ευρώ 300. Αντί να πάρω τηλέφωνο εγώ και να ρωτήσω τον πωλητή αν το δίνει 250, γιατί μπορεί αυτός να γράφει τιμή τελική, μην κάνετε παζάρια κτπ, πάω και βάζω αγγελία ΖΗΤΕΙΤΑΙ Fireface 400, ευρώ 250. Μήπως το δει ο λεγάμενος και ρίξει την τιμή; Μήπως βρεθεί άλλος να το δίνει; Δεν ξέρω ποια είναι τα κίνητρα.

 

Αν το κάνει το παραπάνω ο καθένας από εμάς για κάθε τι που τον ενδιαφέρει, οι αγγελίες θα γίνουν ένας πίνακας που απεικονίζει την εξέλιξη μιας αφανούς διπλωματίας, με ίντριγκες, πιέσεις, μπλόφες, εθαγενούμε Τσικάγκο και medieval total war μαζί.

 

Όμως αν ζητάμε κάτι σπάνιο, ας πούμε ένα τρομπόνι Bach 42B με ασημένια καμπάνα, σε οποιαδήποτε τιμή, είναι λογικό ότι θα μείνει εκεί πολύυυυ καιρό η αγγελία, λόγω σπανιότητας. Αυτό είναι λογικό και δεν με ενοχλεί καθόλου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικό/άσχετο μήπως θα ήταν πιο σωστό σε όλες τις αγγελίες να υπάρχει υποχρεωτικά φώτο από το προιόν και όχι την φώτο καταλόγου που βάζουν κάποιοι;

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου