Προς το περιεχόμενο

Sweep Picking


cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Αυτό είναι εύκολο που είναι στο παράδειγμα. 

Αυτά στο βίντεο είναι αρκετά πιο δύσκολα. Τα κάνω μόνο στο κάτω της πένας. Στο ανέβασμα δεν μπορώ να το πετύχω όσες φορές το δοκίμασα. Θέλει επιμονή, αλλά εγώ είμαι τεμπέλης...

Το βίντεο το ανέβασα μόνο για την πένα στο δεξί, σαν παράδειγμα....

 Κατά τ'άλλα, ο Bill τα είπε όλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι ομως αυτο που κανει το sweep picking να ακουγεται καλα, δεν ειναι το ... picking, αλλά το αριστερο χερι.

Ετσι οπως παταει και αφηνει την καθε χορδη πολυ γρηγορα, αλλα μιουταροντας την ταυτοχρονα.

Το δεξι ανεβοκατεβαινει απλα με το "βαρος" του, σαν strumming σε αργη ταχυτητα, και θελει μονο προσοχη οπως ειπε ο Alex Raptakis  στο "να κρατήσεις την ίδια "ταχύτητα".

 Απο Gambale τα εμαθα κι εγω τελη δεκαετιας του 80 σε βιντεοκασσετα.

  • Like 4
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα τη γνώμη μου δεν είναι "δύσκολη" τεχνική, απλά απαιτεί το χρόνο που θέλουν και οι υπόλοιπες (πχ accurate bends με βιμπράτο, ή λεγκάτο κλπ).

 

Όταν γίνεται σε φουλ ταχύτητα είναι gimmick, αλλά κάποιοι το χρησιμοποιούν και για φραζάρισμα. Όπως μπορεί και θέλει ο καθένας.

 

Και οι τζαζάνθρωποι όλο αρπέτζια παίζουν αλλά με πολύ πιο μουσικό τρόπο και όχι 1-3-5 που είναι το σύνηθες.

Επεξεργασμένο από JimmyPap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο θέμα, αν και δεν περίμενα να το ανοίξει ο Φώτης.

Προσωπικά θεωρώ ότι η δυσκολία έγκειται αφ' ενός σ' αυτό που είπε ο Σπύρος περί αριστερού χεριού, αφ' ετέρου στον συγχρονισμό δεξιού και αριστερού χεριού, γιατί το δεξί παίζει με την λογική "ίσος χρόνος-ίση δύναμη" και πρέπει να συγχρονιστεί το αριστερό πάνω σ' αυτή την λογική.

 

Από εκεί και πέρα πολλά παίζουν ρόλο, όπως πχ ο ήχος.

Όσο πιο παραμορφωμένος είναι και όσο πιο πολύ sustain έχει, τόσο δυσκολότερα γίνονται τα πράγματα, γιατί πρέπει κάθε φορά να μιουταριστεί η νότα που μόλις παίχτηκε πριν ακουστεί η επόμενη.

Επίσης όσο πιο χαμηλό το action τόσο το καλύτερο, γιατί όταν το δάχτυλο αφήνει την χορδή μειώνονται τα artifacts (που μεγενθύνονται όσο πιο παραμορφωμένος είναι ο ήχος).

 

Θα σας φανεί αστείο, αλλά παλιότερα την απέφευγα σαν τεχνική, γιατί μου φαινόταν cheating, για να ακούγεται εντυπωσιακά κάτι που είναι απλό.

 

Φυσικά μεγάλωσα κάποτε και κατάλαβα.

  • Like 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Πολύ ωραίο θέμα, αν και δεν περίμενα να το ανοίξει ο Φώτης.

 

Πάντα μου άρεσε να ακούω την συγκεκριμένη τεχνική, σε λογικές βέβαια ποσότητες, μέσα σ'ένα σόλο...

 Κάποτε με την βοήθεια του youtube προσπάθησα να την μάθω αλλά έφαγα τα μούτρα μου γιατί, όπως έγραψε ο BillTrantos, "έχει στοιχεία γυμναστηριακού πρωταθλητισμού"....  Θέλει κόπο, υπομονή και χρόνο οπότε το παράτησα το όλο θέμα.. ένεκεν γνωστός τεμπέλης!

 Τώρα με την ευκαιρία του premierguitar και των παραδειγμάτων του, που είναι βατά για μέτριους κιθαρίστες όπως εγώ, το ξαναθυμήθηκα. 

 

Επεξεργασμένο από cigaret13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πρωτος που έτυχε να δω να το κάνει ήταν ο Michael Angelo Batio. Μοιραία, την θεωρώ ταρζανιλίκι ως τεχνική, δεν μου λέει τίποτα ως ήχος. 

Μου φαντάζει βέβαια εξωπραγματικά δύσκολη αλλά δεν. Με "αγχώνει" ως άκουσμα αυτός ο καταιγισμός που ξαφνικά με φέρνει από τα μπάσα στα πρίμα. Είμαι πολυ περίεργος; ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Θέλει κόπο, υπομονή και χρόνο οπότε το παράτησα το όλο θέμα.. ένεκεν γνωστός τεμπέλης!

 

 

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη σαν τεχνική (μιλάμε για φυσιολογικά πράγματα, όχι για εξωπραγματικά), και κατά την γνώμη μου δεν θέλει περισσότερο κόπο και υπομονή από άλλες που όλοι χρησιμοποιούμε.

 

Θέλει απλά λίγο κάθε τόσο να ασχολείσαι, και έρχεται σιγά σιγά.

Το θέμα είναι να την βάλεις στο παίξιμό σου σαν τεχνική (ας μην την "έχεις" τέλεια) στην πιο απλή μορφή της.

Μετά όλα γίνονται μόνα τους.

 

Αν βέβαια το μέτρο είναι ο Gambale, τότε το αντίστοιχο μέτρο στο alternate picking θα πρέπει να είναι πχ ο McLaughling.

 

Δεν περιμένεις να γίνεις Malmsteen για να χρησιμοποιήσεις τις τεχνικές αυτές στο παίξιμο.

Είναι όπως λέω εγώ "παραπάνω όπλα στο οπλοστάσιο".

 

Αν σου αρέσει, η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις που και που να ασχολείσαι, και να αρχίσεις να την χρησιμοποιείς στο παίξιμο.

Αν δεν βιάζεσαι τρελά ... μια χαρά θα σου έρθει.

 

 

14 λεπτά πριν, Jet72 είπε

1. Ο πρωτος που έτυχε να δω να το κάνει ήταν ο Michael Angelo Batio. Μοιραία, την θεωρώ ταρζανιλίκι ως τεχνική, δεν μου λέει τίποτα ως ήχος. 

 

2. Μου φαντάζει βέβαια εξωπραγματικά δύσκολη αλλά δεν.

 

3. Με "αγχώνει" ως άκουσμα αυτός ο καταιγισμός που ξαφνικά με φέρνει από τα μπάσα στα πρίμα.

4. Είμαι πολυ περίεργος; ?

 

1. Έχεις κι εσύ κάτι αναφορές κιθαριστών ...

Δηλαδή ο Μιχαήλ Άγγελος δεν έπαιζε γρήγορα alternate picking? Αυτό γιατί δεν είναι ταρζανιλίκι? Ποιος ήχος του κιθαρίστα αυτού σου λέει κάτι? Ο συγκεκριμένος είναι ακριβώς αυτό (για τα γούστα μου) ότι και να κάνει, δεν φταίνε οι τεχνικές, αν αυτός που τις χρησιμοποιεί ....

 

2. Δεν είναι στην πραγματικότητα. Αν μιλάς για τέτοιες ταχύτητες, όλα είναι εξωπραγματικά.

 

3. Αυτό το "από τα μπάσα στα πρίμα" είναι για τα δικά μου γούστα ζητούμενο, όποτε το ακούω τρελαίνομαι. Και σε άλλες τεχνικές είναι πολύυυυυ πιο έντονο (πχ μεγάλα διαστήματα, string skipping, κλπ).

 

4. Εντάξει βρε συ, γούστα είναι αυτά, αλλά .... ΝΑΙ.

 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

20 χρόνια το βλέπω και ακόμα απογοητεύομαι.

Όσο περνάν τα χρόνια απογοητεύομαι περισσότερο.

Αξίζει να το δείτε όλο.

Έχει ωραία πράγματα για sweep picking και arpeggios.

Ο κιαρατάς είχε από τότε το κατάλληλο amount "πολλά κιλά κιθάρα" και αλητείας.

Βρυκόλαξ...

  • Like 3

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου