Προς το περιεχόμενο

Μπάσο με μικρόφωνο στην καμπίνα ή κατευθείαν στην κονσόλα; Ή και τα δύο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να...χαιρεται ο μπασιστας μικροφωνο στην καμπινα (κλειστο δεν δουλευει αλλα του λες πΣεμματα ότι γραφει με αυτο και το πιστευει**).

 

Κατα τα αλλα ΦΥΣΙΚΑ και ΜΟΝΟ connect ,αν σου βρισκεται κανενας AVALON U5 τοσο το καλυτερο αλλα με τοσα plug ins που υπαρχουν πλεον και χωρις αυτον μια χαρα θα εισαι. 

 

**το εχω κανει τουλαχιστον σε 10 album που εχουν κυκλοφορησει.

 

Τωρα αν γραφεις βαρυ ΡωΟΥκ βαζεις και το μικροφωνο αν θες (αλλα και παλι ΧΑΜΗΛΑ στην μιΚση)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να είμαι μπασίστας, ή να έχω εμπειρία με συνδεσιμότητα μπάσου, θα έλεγα ότι συνδέοντας και με τους δύο τρόπους ταυτόχρονα, μπορούν να επιτευχθεί το μέγιστο απότελεσμα.

Μιξάροντας τα δύο κανάλια, ενδεχομένως να παίρνουμε το μέγιστο σε όλες τις συχνότητες, ειδικά εάν το μπασίστας χρησιμοποιεί και βρωμικο ήχο.

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Haris είπε

Ό,τι λέει ο τίτλος. Πείτε. 

Είσαι έτοιμος να δείρεις τον μπασίστα σας ή έτσι μου φαίνεται...; ?

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Πρεσίζιον καρφί οπουδήποτε. (μεταξύ 100% σοβαρα φυσικα και αστείου.)

 

κορεκτεντ

  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, Haris said:

Ό,τι λέει ο τίτλος. Πείτε. 

Aν ο ενισχυτής/καμπίνα είναι γκαραντί, και τα δύο αν γίνεται. Μπορεί το "δωματιάτο" να παίξει ελάχιστα ή καθόλου αλλά δεν πειράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

προσωπικά πάντα χρησιμοποιώ connect με όσο καλύτερο προενισχυτή μπορώ να έχω (ειδικά αν το μουσικό είδος "αξίζει" τον κόπο αναζήτησης ποιοτικής λεπτομέρειας στις μεσοχαμηλές), αλλά και πολλές φορές παράλληλες mic techniques κυρίως ως inspiration push (για τον μπασίστα ρε γκαμώτο)...  έτσι κι αλλιώς κατά κανόνα ως placebo effect λειτουργεί στο tracking και στο mix ο ίδιος το θάβει...?

 

δεν μπορώ να πω όμως, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που θα λειτουργήσει εξ αρχής αυστηρά για την διαμόρφωση συγκεκριμένου ιδιαίτερου (αν όχι εξεζητημένου) ήχου ένας ενισχυτής, οπότε σε αυτές λειτουργώ αντίστροφα και συνήθως δεν χρησιμοποιώ καν το connect σήμα πλέον (αν και υπάρχουν περιπτώσεις που από αυτό θα κρατήσω σε μικρό ποσοστό τις bottom συχνότητες ως "μπαχαρικό" όταν στο τελικό mix δεν με ικανοποιήσει ο ενισχυτής σε θέματα όγκου και "σώματος")...

 

 

 

ΥΓ. tip (που δεν ισχύει μόνο για το μπάσο): γενικά, αν στο πρώτο πεντάλεπτο αναζήτησης ποσοστού ανάμιξης των δυο σημάτων δεν επιτευχθεί ένας ξεκάθαρα επιθυμητός χαρακτήρας (που να "βγάζει αυτί") σε Α/Β συγκρίσεις, "ανακρούστε πρύμναν" και επιλέξτε μόνο του αυτό που επικρατεί, πριν η ψυχοακουστική αναλάβει με S/M πρακτικές την συνέχεια και καταλήξετε (μετά από πολλές "χαμένες" ώρες) σε ένα αποτέλεσμα που θα αναθεωρήσετε εκ βάθρου την επόμενη...

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου