Προς το περιεχόμενο

Παίζετε μονά ή τα αποφεύγετε?


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Αυτόν τον Καπηλιδη μου τον έχουν αναφέρει προσωπικά πολλοί. Και κάνα δυο φίλοι ντράμερ που έπαιζα παλιά μαζί τους. Καλός είναι ε? Πρέπει να ΚΣΕΡΕΙ. Αμα τον δω πότε θα του πω ρε φίλε, τσουρέκια μου τα είχαν κάνει για εσένα, μπράβο, πρέπει να σαι καλός ??

 Δεν πιστεύω να μας βγει Ρινγκο και τούτος....... ε? 

 

 Χαχαχαχαχαχαχα 

 

Όχι ρε, τι Ringo. Ο Νίκος δεν είναι άμπαλος λέμε.?

 

Παρεμπιπτόντως οι Καπηλίδηδες είναι δύο - πατήρ και υιός. Και οι δύο σκοτώνουν. Οπότε σε όποιον και να αναφέρεσαι, πες του μπράβο.

  • Like 2

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Haris είπε

 

Οπότε σε όποιον και να αναφέρεσαι, πες του μπράβο.

Και αυτοί αν με έβλεπαν να παίζω πλήκτρα και πιάνο στα καλά μου πιστεύω μπράβο θα μου έλεγαν. Εντάξει, σαν αυτούς δεν θα είμαι, αυτοί θα είναι άλλη κλάση αλλα αν ασχολιομουνα σαν πραγματικός μουσικός στη ζωή μου, θα ήμουν και καλύτερος. Πολύ καλύτερος από οσο καλός είμαι τώρα ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ναι παίζω, αλλά όχι για την επιτήδευση όπως μου ακούγεται ότι κάνουν κάποιοι progressives, οι tool κλπ. Αν ταιριάζει όμως, αν έχει γραφτεί το κομμάτι έτσι, κανένα πρόβλημα. Κάποτε θυμάμαι κάποιος έφερε κάποιος μια ιδέα σε 6/8, αλλά οι στίχοι ήταν αραιοί και ακούγονταν λίγο χασμωδία καθώς προσπαθούσαν τα φωνητικά να ακολουθήσουν το μέτρο. Η λύση βρέθηκε όταν "φάγαμε" ένα όγδοο απ το μέτρο στις στροφές. Το κομμάτι έσφιξε και μετά καθώς άνοιγε ξανά στα 6/8 στο ρεφρέν ακουγόταν σαν ρυθμικό λύσιμο του tension.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 90% των κομματιών που γράψαμε τότε ως group ήταν μονά και σχεδόν πάντα όχι το ίδιο σε όλο το κομμάτι.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Το 90% των κομματιών που γράψαμε τότε ως group ήταν μονά και σχεδόν πάντα όχι το ίδιο σε όλο το κομμάτι.

Θα πρέπει να είχαν ξεπατωθεί στο χορό οι από κάτω. ?

 

(Μην παρεξηγηθείς - έτοιμος είσαι, σε βλέπω - αστειεύομαι).

Επεξεργασμένο από Haris

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινησα να γραψω καλαμπουρι αλλα μετα διαβασα πιο υπομονετικά όλο το thread. Η ερώτηση προς @Haris λοιπόν: Πώς ειναι ο πατηρ Καπηλιδης ως δασκαλος και ως drummer απο κοντα;

Γιατι Θε μου σχωρα με σε όσους δισκους τον εχω ακουσει... πιο τρυφερά σκάβανε στη Μεγάλη Απόδραση των 11 για να ξεφυγουν.

Και δε με χαλαει κιολας! Ή ίσως το παραβλεπω από αγάπη για τους δίσκους. 
Ο υιός Καπηλιδης παντως για μενα σαφως πιο πληρης παικτης. Μπουκια και συχωριο. 

Επεξεργασμένο από Solitude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, kpeyos είπε

όχι για την επιτήδευση όπως μου ακούγεται ότι κάνουν κάποιοι progressives, οι tool κλπ.


Ε τότε είναι επιτήδευση να χρειαζόμαστε συγχορδίες με 7, 9, 11 και 13, και σίγουρα μεγάλη μαγκιά οι διαφορετικοί τρόποι (Φρύγιος, Λύδιος, Δώριος, κτλ). Τι τα θέλουμε, αφού "κάνεις δουλειά" με μινόρε και ματζόρε. Μετά από το ότι δε χρειάζεται μαέστρος και κλειδί του Φα, έρχεται το ότι δε χρειαζόμαστε άλλα μέτρα.

 

Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Ο ρυθμός είναι μεγάλο κομμάτι στη μουσική και όχι μόνο. Το να αφαιρέσεις ένα όγδοο ή ένα δέκατο-έκτο δεν είναι μαγκιά ή επιτήδευση, αλλά ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης για ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Πιο απλά, είναι ένα ακόμη εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Όπως ακριβώς μια πολύπλοκη αρμονική ακολουθία ή μελωδία, έτσι και ο ρυθμός/μέτρο δένει το κάθε κομμάτι διαφορετικά, οδηγεί, και εν τέλει βγάζει διαφορετικά συναισθήματα. Μπορεί να σε κάνει να θες να χωρέψεις, ή να σε αγχώσει και να σε φέρει σε δύσκολη θέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Haris είπε

Θα πρέπει να είχαν ξεπατωθεί στο χορό οι από κάτω. ?

 

(Μην παρεξηγηθείς - έτοιμος είσαι, σε βλέπω - αστειεύομαι).

Δεν σηκώνονταν κανείς. Αναπτήρες ανάβανε. Σηκώνονταν στο encore

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Solitude είπε

Ξεκινησα να γραψω καλαμπουρι αλλα μετα διαβασα πιο υπομονετικά όλο το thread. Η ερώτηση προς @Haris λοιπόν: Πώς ειναι ο πατηρ Καπηλιδης ως δασκαλος και ως drummer απο κοντα;

Γιατι Θε μου σχωρα με σε όσους δισκους τον εχω ακουσει... πιο τρυφερά σκάβανε στη Μεγάλη Απόδραση των 11 για να ξεφυγουν.

Και δε με χαλαει κιολας! Ή ίσως το παραβλεπω από αγάπη για τους δίσκους. 
Ο υιός Καπηλιδης παντως για μενα σαφως πιο πληρης παικτης. Μπουκια και συχωριο. 

Κάνεις λάθος μέγα αλλά, για να μην του πηδήξουμε το θρεντ του ανθρώπου, θα σου στείλω ΠΜ εν ευθέτω χρόνω.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου