Προς το περιεχόμενο

Vocal effects τεχνικές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, killbill είπε

Αυτό το video είδα 

 


Δεν είδα να κάνει ακριβώς αυτό που λες, αλλά το πιο κοντινό είναι αυτό που κάνει στην αρχή του 04, που κανονικά δεν είναι και πολύ σωστός τρόπος, λόγω προβλημάτων phasing που πιθανότατα θα εμφανιστούν. Τα υπόλοιπα οκ, είναι plugins που ουσιαστικά βοηθούν στο να δημιουργήσεις την ψευδαίσθηση του double tracking, χωρίς να έχεις παραπάνω takes, αλλά είναι πολύ pop μέθοδος όπως αναφέρει, δεν είναι για όλο το κομμάτι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, fenderiarhs είπε

Παιδια εδω θελουμε να κανουμε φωνες Aretha Franklin με οχι πανω απο 50€.

 

 

Εχω με 100.000 να το αφησω?

 

Η Aretha εγραφε με EV 666 ( ναι οι περισσοτερες κλασσικες ηχογραφησεις της ηταν με δυναμικο μικροφωνο γιατι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ επαιζε και πιανο...ενω τσιμπαγε και κανα χαμπουργκερ απο αυτα που ειχε πανω στο πιανο ? )  ή U47  σε UA610 console ...διαφορα Plate & Chamber reverbs και ολη η αναφερομενη  σουμα γράφονταν  σε  Scully 4 track machine

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, killbill είπε

Αυτό το video είδα 

 

Αυτός 99% δε λέει ότι να'ναι. Αρα μάλλον τα μετέφερες λαθος

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

 

 

Εχω με 100.000 να το αφησω?

 

Η Aretha εγραφε με EV 666 ( ναι οι περισσοτερες κλασσικες ηχογραφησεις της ηταν με δυναμικο μικροφωνο γιατι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ επαιζε και πιανο...ενω τσιμπαγε και κανα χαμπουργκερ απο αυτα που ειχε πανω στο πιανο ? )  ή U47  σε UA610 console ...διαφορα Plate & Chamber reverbs και ολη η αναφερομενη  σουμα γράφονταν  σε  Scully 4 track machine

Και καρατσεκαρισμενο όταν έπαιζε πιάνο ή φωνή έβγαινε καλυτερα

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, killbill είπε

Κι όμως υπάρχει στο επίσημο site της Cubase στο Youtube! 

 

2 ίδια tracks hard paned lr συν ένα στο κέντρο έστω με eq δίνουν ένα μονοφωνικο τρακ καρακεντρο.

Αρα τα 3 tips δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από ότι ένα σκέτο τρακ αν δεν γίνει επέμβαση στις χρονικές αξίες. Έτσι όπως τα περιέγραψες αυτό γινεται

Delay  pan στο κέντρο πάλι τονίζει το ίδιο τρακ με επανάληψη στο κέντρο πάλι. Το rev....πλεον τι να σου κάνει.

 

Σίγουρα ο συμπατριώτης Σιγαλας κάτι άλλο είπε αλλά δεν το παρακολουθησα

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, dimsonic είπε

2 ίδια tracks hard paned lr συν ένα στο κέντρο έστω με eq δίνουν ένα μονοφωνικο τρακ καρακεντρο.

 

Ακόμα χειρότερα, καταστρέφουν και το κέντρο αρκετές φορές. Βέβαια αυτός στο βίντεο τους έκανε ένα μικρό time shift για να σπάσουν τα κύματα και να μη βγεί μονοφωνικό. Αυτό είναι και πάνω κάτω το Haas effect. Είναι σαν ένα περίεργο slap delay ουσιαστικά.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

Βέβαια αυτός στο βίντεο τους έκανε ένα μικρό time shift

 

Δεν γίνεται αλλιώς.

Κάποια μιλισεγόντια θα πρέπει να απέχουν τα τρακς.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

 Παραθέτω και ένα Ελληνικό video πάνω σε αυτό το θέμα. Δημιουργεί 8 αντίγραφα της φωνής και παίζει με το καθένα!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Επανέρχομαι στο θέμα, αυτή τη φορά αναζητώντας φυσικές τεχνικές για τη δημιουργία κάποιου ωραίου αισθητικού αποτελέσματος στα φωνητικά και όχι μέσω επεξεργασίας σε DAW.

Έχω παρατηρήσει σε πολλά τραγούδια ότι η φωνή ακούγεται σαν διπλή παράγοντας ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο αυτί. Όχι, δεν αναφέρομαι σε δεύτερη φωνή που να τραγουδάει πχ ένα διάστημα 3ης πάνω ή κάτω από τη μελωδική γραμμή. 

Σας παραθέτω  ένα ηχητικό που βρήκα στη τύχη, να καταλάβετε τι εννοώ. Η φωνή στο αρχείο αυτό δεν είναι μόνη της. Κάτι υπάρχει από πίσω. Όχι δεν είναι δεύτερη φωνή. Αυτό το εφέ που προκαλεί ωραία αισθητική στο αυτί, πως γίνεται? Μήπως πρόκειται για ένα ισοκράτημα πάνω στη τονική? δηλαδή όλος ο στίχος τραγουδιέται στην ίδια νότα, αυτή που είναι και η συγχορδία δηλαδή, και όταν τη βάζεις μαζί με τη μελωδική γραμμή, παράγεται αυτό το αποτέλεσμα? ή είναι πιο περίπλοκο το θέμα?

Υπάρχει κανένα video-tutorial για να δημιουργείς τέτοια φωνητικά εφέ με φυσικό τρόπο, δηλαδή με τη μίξη διαφορετικών ηχογραφήσεων απλά και μόνο με τη φωνή σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αυτες ακριβως τις "τεχνικες", το πως κινουνται δηλαδη οι φωνες με την εναλλαγη των συγχορδιων ωστε να εχουμε ευηχο αποτελεσμα, εξεταζει η αρμονια. Ειχες υποβαλλει πριν καποιες μερες το ερωτημα του αν θα σου εκανε καλο να τη μελετησεις. Τωρα ξερεις.

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου