Προς το περιεχόμενο

Cubase και Nuendo χωρίς dongle στο εξής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αισιόδοξος δεν είμαι, απλά δεν θέλω να πιστέψω ότι μπορούν να τα κάνουνε τόσο μαντάρα. Στο φόρουμ η συντριπτική πλειοψηφία είναι κατά της συνδρομής, θέμα περι συνδρομών κλειδώθηκε με δύο (2! απαντήσεις/κατηγορηματικές διαψεύσεις από το προσωπικό, οι οποίοι μιλάνε...στη χάση και στη φέξη για να το πω αισιόδοξα).

 

Επίσης, μην υποτιμάμε τη δυναμική του Dorico. Το λέω και το ξαναλέω. Μπορεί όσα χρήματα φέρνει στη Steinberg το Cubendo να φέρνει τα ίδια και περισσότερα το Dorico. Και αν οι δημιουργοί του λένε ότι το dongle δεν τους εξυπηρετεί... Καταργείται το dongle. Είναι απλό.

 

Εδώ θα είμαστε να τα δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θάνατος στα subscription. Καταλαβαίνω απόλυτα την ύπαρξή τους (συνεχής υποστίρηξη, "τσάμπα" αναβαθμήσεις, χαμηλότερο κόστος για πιο σύντομη χρήση, κατά της πειρατείας, και άλλα), αλλά γενικά δε μου αρέσει καθόλου αυτή η δέσμευση του να πλερώνεις κάθε μήνα, ανεξάρτητα τη χρήση.

 

Όλα τα προγράμματα που έχουν να κάνουν με γραφικά είναι subscription, και το θεωρώ απαράδεκτο. Εκεί βέβαια μιλάμε για τρελά one-time-buy κόστη και ελάχιστο support (βλέπε Avid Media Composer, στα 1700 με ένα χρόνο updates, ενώ το Pro Tools είναι λιγότερο από 700)...  Πέρα του ότι σε αναγκάζουν να κάνεις updates, οι τιμές ανά μήνα δε συμφαίρουν καθόλου. Αναγκάζεσαι να πληρώσεις έναν ολόκληρο μήνα, ακόμα και αν θες να ασχοληθείς 5 λεπτά.

 

Εγώ ελπίζω να είναι κάτι σαν το iLok, που ναι μεν σε περιορίζει στα licenses, αλλά μπορείς να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις εσύ τις συσκευές σου, και ναι μεν κάνει το authentication online, αλλά αφού το κάνεις μπορείς να χρησιμοποιείς το προϊόν offline.

 

Σίγουρα η Steinberg πρέπει να ξέρει ότι αρκετά studio δεν έχουν καν internet, και δε χρειάζεται να έχουν. Επίσης σίγουρα ξέρει ότι, dongle ή όχι, τα προϊόντα της τα έχουν σπάσει πλέον, οπότε μάλλον αντιλαμβάνονται ότι δεν έχει νόημα, και μόνο ζημιά μπορεί να τους κάνει.

 

Όσο για το κόστος, δε νομίζω να το αυξήσουν ή όντως να βάλου subscription, εκτός αν το βάλουν σαν επιπλέον επιλογή. Ομολογώ ότι θαυμάζω την Apple που δίνει το Logic μόνο με $200 και έχει μέσα της παναγιάς τα μάτια. Είναι ότι πιο value-for-money υπάρχει, χωρίς κανένα περιορισμό, και εξαιρετικά ανταγωνιστικό.

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δεν έχω αποφανθεί ακόμα για τις συνδρομές στα προγράμματα.

Είναι καινούργιο σύστημα και έχει θετικά και αρνητικά.

Απο τη μια ένας νέος ή ερασιτέχνης μπορεί να αποκτήσει (για όσο τα χρειαστεί) εργαλεία που δεν θα είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει λόγω κόστους.

Απο την άλλη αγοράζεις κάτι και είναι ΔΙΚΟ σου!

Μέχρι να βγει το επόμενο με τα περισσότερα και ευκολότερα μπλιμπλίκια. Μπορεί να μην πάρεις το επόμενο μοντέλο αλλά εγω π.χ. έχω αγοράσει 5 διαφορετικές εκδόσεις του κουμπάσε σε βάθος χρόνου και χρησιμοποιώ μόνο το τελευταίο. Αν διαιρούσα το ποσό που έδωσα συνολικά και το έκανα μηνιάτικα, μήπως ήταν μια η άλλη;

Ασε που θα είχα πάντα το νεότερο μοντέλο. Σαν το leasing δηλαδή.

Οπότε μήπως αυτό το θέμα με την ιδιοκτησία (μπαρμπα λαδά) πρέπει να το κοιτάξεις;

 

Θεωρώ ήδη καλό τίμημα τη συνδρομή στο Youtube Music ή Spotify (κοστος ενός CD) για να έχω όλη τη δισκογραφία για ένα μήνα και το έχω ήδη αποδεχτεί.

Ετσι όμως αν προσθέσεις συνδρομές για τα πάντα, αυξάνει το μηνιάτικο έξοδο, για απαραίτητα και μη (που είναι και το πραγματικό δίλημμα).

  • Like 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Χρησιμοποιώ dongle εδώ και χρόνια σε συγκεκριμένο σχεδιαστικό πρόγραμμα και εδώ και 3 χρόνια προσπαθώ να αποφύγω τη μετάβαση σε online κυρίως λόγω του φόβου της υποχρεωτικής μετάβασης σε συνδρομή κάποια στιγμή. 

Από την άλλη, όταν μου έκλεψαν μια τσάντα (που έτυχε να βρίσκεται μέσα και το dongle το οποίο μετέφερα) πλήρωσα 1800 Ευρώ για να αγοράσω καινούργιο.

Ας κρατήσουμε κατά νου ότι τα dongles κλέβονται. Ίσως όχι από σπίτια ή από ιδιωτικούς χώρους με περιορισμένη πρόσβαση αλλά από χώρους εργασίας με 10 υπολογιστές στους οποίους κάθονται 10 σχεδιαστές και μπαινοβγαίνουν πελάτες. 

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yameth είπε

Θεωρώ ήδη καλό τίμημα τη συνδρομή στο Youtube Music ή Spotify (κοστος ενός CD) για να έχω όλη τη δισκογραφία για ένα μήνα και το έχω ήδη αποδεχτεί.

Ετσι όμως αν προσθέσεις συνδρομές για τα πάντα, αυξάνει το μηνιάτικο έξοδο, για απαραίτητα και μη (που είναι και το πραγματικό δίλημμα).

Εδώ είναι όλο το ζουμί.

 

Γιατί ως ερασιτέχνης, αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι όταν να πληρώσω κάτι να μου μένει. Αν είχα κάνει συνδρομή στη waves, μπορεί να είχα όλα τα plug-in για ένα μήνα, αλλά μετά τον μήνα αυτόν δε θα είχα ούτε eq. Γιατί να μην αγοράσω ένα plug που το έχω ανάγκη και να μου μείνει και μετά το μήνα;

 

Το ίδιο και με τα Sibelius. Τα είχα πληρώσει, ακόμα τα έχω. Αν ήμουν με συνδρομή, για 2 οδηγούς το μήνα δεν άξιζε να πληρώνω.

 

Το ίδιο με το BFD, που μπορεί να έχω δώσει 500 ευρώ σε βάθος 10ετίας και. Δε νομίζω υπό συνθήκες συνδρομής να συνέφερε.

 

Το ίδιο με το Pianoteq που τσουκου τσουκου ένα οργανάκι από δω ένα οργανάκι από κει το αγοράζω και μου μενει.

 

Αν έπρεπε να τα έχω όλα αυτά με συνδρομή, θα δούλευα μόνο γι' αυτά, και ποτέ δε θα μπορούσα να πω "κόφτο αυτό μωρέ τι το θες", γιατί όλα τα θέλω. Αλλά τα "θέλω" τα καλύπτω σιγά σιγά, και μου μένουν.

 

Περισσότερο μου κάνει για τους επαγγελματίες η συνδρομή παρά για τους ερασιτέχνες.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Περισσότερο μου κάνει για τους επαγγελματίες η συνδρομή παρά για τους ερασιτέχνες.

 

Επίσης, σίγουρα ωραία φάση να έχεις πάντα την τελευταία έκδοση, αλλά μιλάμε για ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ που χρειάζονται για: επιλογή έκδοσης λογισμικού, αγορά, εγκατάσταση, σταθεροποίηση του συστήματος (να δουλεύουν όλα ταυτόχρονα), εκμάθηση, αλλαγή workflow, συμβατότητα προς τα πίσω και πολλά ακόμη..

 

Όταν δεν μπορείς να διαθέσεις ολόκληρη την ημέρα σου στο στούντιο, είναι σίγουρα καλύτερα να έχεις ένα σταθερό σύστημα για π.χ. 10-15 χρόνια, χωρίς κανένα από τα παραπάνω προβλήματα και με τη βέλτιστη απόδοση, και μετά να αγοράσεις ένα ολοκαίνουργο σύστημα με τους ίδιους όρους μαζί με το σύγχρονο μουσικό λογισμικό της εποχής (ξοδεύοντας χρόνο για το στήσιμο μόνο μια φορά) κλπ. κλπ.

 

Φυσικά, με βάση το παραπάνω μοντέλο σε συμφέρει 100% το dongle και όχι η συνδρομή..

 

34 λεπτά πριν, harilatron είπε

 

Από την άλλη, όταν μου έκλεψαν μια τσάντα (που έτυχε να βρίσκεται μέσα και το dongle το οποίο μετέφερα) πλήρωσα 1800 Ευρώ για να αγοράσω καινούργιο.

Ας κρατήσουμε κατά νου ότι τα dongles κλέβονται. Ίσως όχι από σπίτια ή από ιδιωτικούς χώρους με περιορισμένη πρόσβαση αλλά από χώρους εργασίας με 10 υπολογιστές στους οποίους κάθονται 10 σχεδιαστές και μπαινοβγαίνουν πελάτες. 

 

Δυστυχώς είναι σα να έχεις ένα χαρτονόμισμα των 1800 ευρώ στην τσάντα.. ?

Είναι το μόνο μειονέκτημά του, μια που για να χαλάσει είναι ελάχιστες οι πιθανότητες..

 

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
  • Συμφωνώ 1

 

???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

Η ραδιοαρβύλα λέει ότι από 1/1/2022 αλλάζουν τα κόζα, και οτι ο σέρβερ πιστοποίησης usb elicenser και soft elicenser απενεργοποιείται με περίοδο χάριτος/προσαρμογής μέχρι Ιούνιο. Τι σημαίνει αυτό για εμάς δεν εχω ιδέα.

 

Πέραν μιας "ακούσιας διαρροής" για περίοδο χάριτος στην ενεργοποίηση του Cubase 12, (και όχι 11,5 όπως περιμένουμε) ουδεμία επίσημη ανακοίνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου