ScottTracey Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Συναδελφοι γεια και χαρα! Εχω μια <<part caster>> με ενα μπρατσο HOHNER (μαλλον τριανταφυλοξυλο) που εχει 22 ταστα. Αυτο δενει με ενα σωμα απο βαρυ ξυλο (δε θυμαμαι τι τυπος ειναι), που μου το εφτιαξε ενας φιλος. Προσεξα οτι στο 12ο ταστο στην Σολ χορδη, ακουγεται ενα ανυποφορο διακροτημα. Στην αρχη ειπα να κατεβασω (απομακρυνω) λιγο τους μαγνητες, διοτι συνηθως ευθυνονται για τετοια θεματα. Ομως δεν καταφερα τιποτα. Παρα το οτι και οι υπολοιποι μαγνητες ειναι σχεδον ευθειασμενοι με το pickguard, το φαινομενο δεν παυει. Το πιο παραδοξο ομως, ειναι οτι το διακροτημα ακουγεται με το volume on, ενω οταν κλεινω τελειως το volume, o ηχος της χορδης ακουγεται κανονικα, δηλαδη χωρις το χαρακτηριστικο τρεμολο του διακροτηματος. Επισημαινω οτι οι χορδες ειναι παλιες, αλλα ειδικα η Σολ που δεν εχει και περιελιξη δεν πιστεω οτιθα αλλαξει συμπεριφορα ακομη κι αν ειναι φρεσκεια. Τι πιστευετε οτι μπορει να φταιει;; Για να το διαυπωσω και με μια αλλη ερωτηση: Αφου ο ηχος της χορδης παραγεται φυσιολογικα με κλειστο το volume, γιατι αλλαζει χαρακτηριστικα οταν το ανοιγω;; Ευχαριστω Υγ: Οι μαγνητες της ειναι Di Marzio Virtual Blues (νομιζω ετσι λεγεται), στη θεση neck, στη μεσαια θεση ειναι ενας fender και στην Γεφυρα ειναι ο Tone Zone της Di Marzio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Οταν λες διακροτημα, εννοεις οτι ακουγεται σαν να εχεις chorus ανοικτο? Και δεν το εχει σε κανενα αλλο ταστο στην G? Ο,τι και να 'ναι, παντως, με φρεσκιες χορδες 95% θα εξαφανιστει το προβλημα. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoukou Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Αν και δε γνωρίζω σε τι μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα του op παραθέτω παρακάτω κάτι που μπορεί να διαφωτίσει άλλους αναγνώστες. διακρότημα: το φαινόμενο που παρουσιάζεται κατά τη συνήχηση δύο απλών αρμονικών ταλαντώσεων (ή νοτών) με πολύ μικρή διαφορά συχνοτήτων, που το ανθρώπινο αυτί εκλαμβάνει σαν μια περιοδική αυξομείωση της έντασης του ήχου. "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Σαν να ακους τη χορδη διπλη, με την "δευτερη" φωνη ελαφρως ξεκουρδιστη? Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gmoukou Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Σαν να ακους τη χορδη διπλη, με την "δευτερη" φωνη ελαφρως ξεκουρδιστη? Ναι (αν ρωτάς εμένα) Σα να κουρδιζεις με τον κλασικό τρόπο (5ο ταστο της από πάνω χορδής με ανοιχτή την ακριβώς από κάτω) και να έχουν μια διαφορά μεταξύ τους. Όσο μεγαλύτερη η διαφορά μεταξύ τους τόσο μεγαλύτερο και το διακρότημα. Επεξεργασμένο 31 Μαΐου 2021 από gmoukou "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Τοτε ειναι 100% θεμα χορδων. Μου το κανουν ολες κιθαρες (κυριως με 25,5" scale) εαν παλιωσουν αρκετα οι χορδες. Μου μου εκανε και καινουρια κιθαρα, με νεες χορδες, και την καθαρισα (τη χορδη) με βαμβακι. Αμεσα συνηλθε. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2021 το διακρότημα είναι άλλο πράγμα με βάση τα διακροτήματα κουρδίζουμε με αρμονικές. Δηλαδή μέχρι να εξαφανιστεί το διακρότημα. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gutter Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Ολες οι νοτες οταν συνηχουν παραγουν διακροτημα εκτος της ταυτοφωνίας/οκταβας, αλλες σχεσεις παράγουν μεγαλυτερο αλλες μικροτερο πχ 5η και 3η λόγω περισσοτερων κοινών αρμονικών με τη τονική, δεν ειναι θεμα ξεκουρδιστης νοτας αλλα παράγωγων αρμονικών της καθε νοτας που συγκρουονται, τα πιο ισχυρα διακροτηματα ειναι του ημιτονίου (2α μικρη, 7η μεγαλη) πχ C-bD ή B-C. Μπορουμε να ακουσουμε τον παλμο του διακροτήματος σαν ένα τρέμουλο, γίνεται δε πολυ διακριτο αν βαλουμε ενα sine wave μιας νότας στα ακουστικα μας πχ C (απο οποιαδήποτε tuner εφαρμογη στο κινητο μας, οι πιο πολλές εχουν δυνατοτητα ακροασης του τόνου που θέλουμε) και κρατώντας με τη φωνή μας το διπλανό ημιτόνιο τότε ακουμε μεσα στο κεφαλι παρα πολυ δυνατα το διακρότημα (αν ειναι και in-ear ακουστικα τοτε ακομα καλυτερα με την ηχομονωση ακουγεται πολυ καλυτερα), καλο ειναι να λεμε τη νοτα που ακουμε και το διπλανο ημιτονιο γιατι φαινεται η διαφορα μεταξυ ταυτοφωνιας που ερχεται σε ευθεια και το ισχυρου διακροτηματος του ημιτονίου που δημιουργει τον παλμο του διακροτήματος, ειναι ενας καλός τροπος κατανόησης του φαινομένου, όπως και μπορουμε να ακουσουμε και ολες τις σχεσεις μεταξυ τους με αυτον τον τροπο, καθαρες, ελαττωμενες, αυξημενες, μεγαλες/μικρες Επεξεργασμένο 1 Ιουνίου 2021 από gutter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση