Προς το περιεχόμενο

Λάιβ με ακουστικά όργανα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ντραμερ αποχωρησε απο το σχημα, μεχρι να βρεθει καποιος (στα μερη μου ειναι δυσευρετοι), θα συνεχισουμε ο μπασιστας και εγω. Και αναγκαστικα θα παιζουμε ακουστικα και πιο χαλαρα. Και μιλω για προβες και λιγα λάιβ μεσα στο καλοκαιρι, ισα ισα για να ξεδωσουμε (δεν υπαρχειο βιοποριστικη αναγκη, αλλα βαθεια εσωτερικη αναγκη για επικοινωνια μεσω μουσικης).

 

Εγω παιζω λιγη ακουστικη. Ο μπασιστας παιζει κατι λιγοτερο απο μενα, και επισης παιζει και τυμπανα. Αρα, οι επιλογες μας ειναι δυο ακουστικες ή μια ακουσικη και ενα ελαφρυ σετ τυμπανω/καχον κλπ. Ή και κατι το ενδιαμεσο, με καποιον τροπο.

 

Το ηδη υπαρχων ροκ προγραμμα θα γινει ακουστικο, και μιας και χαλαρωνουμε τα γκαζια, θα μπορουμε να λεμε και κανα ελληνικο. Το θεωρω ευκαιρια να εκπαιδευτω και σε αυτο το υφος, καθως ειναι κατι το καινουριο για μενα.

 

Τι λετε? Τι εξοπλισμο θα χρειαστουμε? Θα χρειαστουμε εφε στην ακουστικη (για πιο δημιουργικο παιξιμο) ή το reverb απο την κονσολα θα ειναι αρκετο?

 

Εχω πολλες αποριες, αλλα ξεκινω με αυτα.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Γιατί γελάτε βρε... ένα ακουστικό σχήμα με σωστά επιλεγμένα percussion patterns (όχι rock) στο drum machine ή σε looper, επιτρέπει σε ένα ντουέτο να παίζει έγχορδα (κιθάρες ή μπάσο) και να συμπληρώνεται ρυθμικά αλλά και συχνοτικά. Αρκεί το ρεπερτόριο να είναι προσαρμοσμένο. Ολα παίζονται ακουστικά, αρκεί να πιάσεις την αισθητική.

Έχεις και μεγαλύτερη ευελιξία όταν είστε 2 και συμφωνείτε.

εννοείται πως λόγω διαφορετικών συνθηκών και εντάσεων ένα μικρό P.A. θα χρειαστείτε. Συνήθως το βάθος είναι πολύ καλο στις κονσόλες αλλά θα το μοιράζεσαι με την φωνή. Κάποιοι πάνε σε λύση ειδικού pedalboard για ακουστική, κάτι που δεν σου είναι ξένο μιας και έχεις 2-3, απλά ανάλογα με την κιθάρα ίσως χρειαστείς ένα πετάλι προενίσχυσης. Κατα τα άλλα, chorus, delay, reverb σου περισσεύουν αν δεν κάνω λάθος.

Ζηλεύω!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταφέρετε να παίξετε δύο ακουστικές (είτε με λούπες καχον είτε χωρίς) νομίζω είναι το καλύτερο.Μιας που θα μεταφέρετε ηλεκτρικες εκτελεσεις σε ακουστικες πιο καλά γεμίζει όταν ο ένας θα παίζει κάποια leads ο άλλος να παίζει συγχορδίες η rythm parts  παρά μπάσο... με reverb από την κονσολα είσαι οκ αλλά ίσως χρεαστεις και κομπρεσορα....

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις.

 

Θα προτιμουσα να ειμαστε ανεξαρτητοι απο λουπες και ηχογραφημενα μερη τυμπανων. Μια ακουστικη και κρουστα δεν θα ηταν οκ? Ή δυο ακουστικες, χωρις κρουστα?

 

Πεταλια εχω μπολικα, αλλα λεω να μην μπω κατευθειαν τοσο βαθια. Σε ενα μικρο PA με λιγο reverb θα ειμαι μια χαρα για αρχη, μεχρι να δω τι αλλες αναγκες θα προκυψουν.

1 λεπτό πριν, leon7pap είπε

Αν καταφέρετε να παίξετε δύο ακουστικές (είτε με λούπες καχον είτε χωρίς) νομίζω είναι το καλύτερο.Μιας που θα μεταφέρετε ηλεκτρικες εκτελεσεις σε ακουστικες πιο καλά γεμίζει όταν ο ένας θα παίζει κάποια leads ο άλλος να παίζει συγχορδίες η rythm parts  παρά μπάσο... με reverb από την κονσολα είσαι οκ αλλά ίσως χρεαστεις και κομπρεσορα....

 

Αρα, δυο ακουστικες σκετες ειναι καλυτερα. Η απουσια καχον θα ειναι σημαντικη? Δεν θα μπορουσε να χρησιμοποιησει τα ποδια του ο εταιρος κιθαριστας, για καποιου ειδους μποτα ή μικρο πιατινι? 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δύο συνδυασμοί γίνονται αλλά στο συνδυασμό μια κιθάρα - κρουστα θα πρέπει να δουλέψεις λίγο παραπάνω το transpose στα διάφορα μέρη του κομματιού από ηλεκτρικά σε ακουστικά ώστε να μην "αδειάζουν"

4 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Ευχαριστω για τις απαντησεις.

 

Θα προτιμουσα να ειμαστε ανεξαρτητοι απο λουπες και ηχογραφημενα μερη τυμπανων. Μια ακουστικη και κρουστα δεν θα ηταν οκ? Ή δυο ακουστικες, χωρις κρουστα?

 

Πεταλια εχω μπολικα, αλλα λεω να μην μπω κατευθειαν τοσο βαθια. Σε ενα μικρο PA με λιγο reverb θα ειμαι μια χαρα για αρχη, μεχρι να δω τι αλλες αναγκες θα προκυψουν.

 

Αρα, δυο ακουστικες σκετες ειναι καλυτερα. Η απουσια καχον θα ειναι σημαντικη? Δεν θα μπορουσε να χρησιμοποιησει τα ποδια του ο εταιρος κιθαριστας, για καποιου ειδους μποτα ή μικρο πιατινι? 

Εγώ αν είχα να επιλέξω αυτό θα έκανα...αλλά αυτό αφορά τη δική μου αισθητική.Δεν υπάρχει σωστό η λάθος αρκεί να βγει καλό το αποτέλεσμα.Απλα θέλουν διαφορετική προσέγγιση.Βεβαια από την άλλη  το δύο κιθάρες χωρίς κρουστά προϋποθέτει να ξέρετε τα κομμάτια με κλειστά μάτια γιατί δεν θα μπορείς να  "κρέμεσαι" στον ντράμερ όπως συχνά συμβαίνει σε full band καταστάσεις....

  • Like 1

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν παίζω ακουστική, συνηθίζω να κρατώ ένα γκρουβ, ώστε να τρέχει το κομμάτι. Εάν θα πρέπει να διακόψω για κάποιο σολο, θα πρέπει και ο έταιρος κιθαρίστας (ο μπασίστας δλδ) να μπορεί να αναπεξέλθει.  Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει στην ακουστική. Θα πρέπει να βρεθούμε κάποια στιγμή να δοκιμάσουμε...

 

Προς το παρόν, θα δουλέψω σπίτι τα κομμάτια, και να τα μετατρέψω σε ακουστικά. Θα τα ηχογραφήσω να του τα στείλω, ώστε να τα δουλεύει και αυτός. Και μόλις βρεθούμε, σε κανα μήνα φαντάζομαι, θα έχουμε καλύψει αρκετό έδαφος και τότε θα δούμε που υστερούμε. 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Με το καλό το σχήμα!!

 

Νομίζω πως ο συνδυασμός κρουστά - κιθάρα με εφέ είναι το καλύτερο. (being there done that)

Με δύο κιθάρες κινδυνεύει να εγκλωβιστεί το πράμα (πόσο μάλλον αν η άλλη κιθάρα δεν είναι στο επίπεδό σου) τόσο σαν ποικιλία ήχων αλλά και ηχοχρωμάτων/ρυθμών.

 

Θεωρώ δεδομένο οτι τα εφέ θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά/υποστηρικτικά για τα κομμάτια και όχι απλά επιδερμικά.......εφετζίδικα (και το εφετζίδικο φυσικά όπου χρειάζεται ευπρόσδεκτο).

πχ ένα σήμα (κιθάρας) σπασμένο σε 2 (με A/B pedal) όπου στο Α έχεις δρομολογήσει ένα delay με volume pedal πριν, και το Β μόνο τη κιθάρα σου, είναι μια ωραία περίπτωση του να τροφοδοτείς ελεγχόμενα στο delay πχ μια συγχορδία/φράση η οποία θα σε ακολουθεί ανάλογα τις ρυθμίσεις (και έτσι θα έχεις και πολυρυθμίες αν το επιθυμείτε)

Επίσης, πάλι σε A/B setup, τα freeze πετάλια λειτουργούν πολύ πολύ ωραία αν τα χειριστείς καλά (αυτή τη φορά με volume pedal μετά το freeze) με αποτέλεσμα να έχεις "violin like" swells.

Αν φυσικά βάλεις και octavers στο παιχνίδι το φάσμα του τονικού σου ύψους θα διευρυνθεί κατα πολύ.

 

Με αυτό το setup φυσικά φεύγεις απο τη travel light φιλοσοφία αλλά......απο εσας εξαρτάται και τις ανάγκες σας.

 

Ένα επίσης χρήσιμο στοιχείο κατα τη γνώμη μου θα ήταν να υπάρχουν δύο ενεργές φωνές στο σχήμα και όχι μια.
Έτσι προσθέτεις ακόμα περισσότερα layers στη διάθεση σου για να γεμίζει ο ήχος ανάλογα το κομμάτι (δε βλέπω σε τι διαφέρει ένα μονόφωνο string pad απο μια φωνή).

Επεξεργασμένο από gmoukou
  • Ευχαριστώ 1

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου