Προς το περιεχόμενο

Dos Tele Thinlines


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενα συγκριτικο τελε γιατι δεν εχουμε κανει και ποτεΣ ?

 

  πΓια σας αρεσει περισσοτερο ?

η 1η ή η 2η ?

 

Η  μια είναι η βασική μου κιθαρα εδω και πολλά χρόνια και ειναι μια partscaster που εφτιαξα με ενα αρχαιο (πρεπει να ειναι τωρα 32 ετων) μπράτσο Warmoth (βραζιλιάνικο rw,maple,1" Boatneck,6150 frets,7,25" radius) & ενα σωμα MJT ,full nitro relic,swamp ash,oi μαγνητες ειναι James Le Clair.

Η άλλη ειναι μια στοκ AO 60s Thinline Fender Tele που απεκτησα προσφατα.

Και οι δυο φορανε steel saddles.

 

 

Και οι 2 φορανε ολοκαινουργιες χορδες και οι δυο εχουν γραφτει στον 1974Χ. Και οι 2 εχουν σχεδον το ιδιο βαρος (6,3 pounds η κοκκινη 6,4 η sb) 

Σε ολα τα κλιΨ ξεκιναω απο τον νεκ και καταληγω στον bridge.

Η μια κιθαρα (ισως και οι 2)  ειναι λιγο ξεΧορδιστη μια και δεν εχω κανει stretch τις χορδες  αλλα who cares.....ΠΑΝΚ παιζω ετσι κι αλλιως...?

 

 

 

dos tl.mp3

20210419_134326.jpg

Επεξεργασμένο από Superfunk
.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν ίδιες. Τέλεια ισσοροπημενες σε όλες τις θέσεις. Η δεύτερη ίσως έχει πιο πολλή πληροφορια καπως. Με 10 38 παίζεις εδώ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, geka είπε

Με 10 38 παίζεις εδώ? 

 

 

γιατι ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ΑΛΛΕΣ χορδες?

 

ρε τι μαθαινει κανεις στο ντερνΕτ..

 

??

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει. Έλεγα μήπως επειδή είναι thinline τις αλλάζεις. Πάντως και γω έβαλα σε μια ηλεκτρική του 200ευρου που μου δάνεισε ένας ξάδερφος χτες 10 38 και είναι όντως ισσοροπημενες. Στις <καλες> μου δε το τόλμησα ακόμα. Πάντως πολύ ισσοροπημενος ήχος στο κλιπακι..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geka είπε

Πάντως πολύ ισσοροπημενος ήχος στο κλιπακι.....

 

My name is 010-038 and I am the king of balance  :)

 

Δεν την γλυτώνεις θα μπεις και εσύ στο κλαμπ :)

 

Δεν έχω γνωρίσει κάποιον που να δοκιμασε 010-038 και να μην αλλαξοπιστησε :)

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

My name is 010-038 and I am the king of balance  :)

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Δεν έχω γνωρίσει κάποιον που να δοκιμασε 010-038 και να μην αλλαξοπιστησε

Μόλις μιλούσα με κάποιον φίλον τεχνικό, του λεγα για τις 10 38 την γνώμη του και μου πε ότι είναι ψυχολογικό, παρά αληθινό. Και μετά του απάντησα οτι και το πως δε φεύγω από 11 άρες γενικά ψυχολογικό είναι. 

Μου φαίνεται ότι είμαι ήδη στο κλαμπ. Τι κάθομαι και υπερασπιζομαι τις 10 38 χωρίς να τις πολύ έχω δοκιμάσει ? ???

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, geka είπε

και μου πε ότι είναι ψυχολογικό,

 

o Mayer & o Hendrix διαφωνοντουστασανε 

 

?

 

https://www.guitarworld.com/artists/secrets-jimi-hendrixs-guitar-setup-interview-roger-mayer

 

Mayer says an important part of Hendrix's sound was due to his use of carefully selected string gauges, which evened out the guitar's response from string to string.

 

"First of all, we weren't using a flat-radius fretboard," Mayer says. "We were using the normal one, not the very high radius but definitely curvy. The actual strings we used were not what people would expect. The string gauges would run .010, .013, .015, .026, .032 and .038.

 

The big difference there is that you're using the .015 for the third, because if you use the .017 for the third, the actual sound of the guitar is very G-heavy. The electrical output of the strings is dependent on the square of the diameter; if you square all the diameters and look at them, you can get much more of an idea about the balance of the guitar.

"You should always remember that, because many, many times people use a set of strings that are completely imbalanced and they just don't sound that good. Most people would say a .010 to .013 is the correct jump. And the .015 is much better for the G than a .017. An .015 squares out at .225 and .017 is 289. So you're going to get 28 percent more output just with a two-pound different in string size

 

Να σου πω ακομα και σε 10αρες να μεινεις...κανε τη..χαρη στον εαυτο σου και αλλαξε την 017 G με 015 ,στρωνει η κιθαρα αμεσως.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι 2 πολυ ωραιες (και πολυ κοντινες ηχητικα) αλλα δε θα σταθω εκει - θα σταθω στο οτι εισαι τοσο κοντα στην υπερτατη thinline, κριμα ειναι, μια μανικοτραμπα δρομος, σκεψου το.


35 Years Ago: Violent Femmes Discovered By the Pretenders While Busking In  Milwaukee

Επεξεργασμένο από odis13
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου